lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 31 van 42]

451Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 11, 2016 7:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
'denk je dat je dat wel aan kan? Als je zelfs een opleiding of iets niet vol kan houden' LAchte byun en zijn vriendin ging heerlijk mee doen. 'Kijk het is niet dat je nou zo geweldige vriendin bent met al je drama rond je heen.' Hij keek naar Gidae. 'Dus gecondoleerd ga weg voor eht nog kan' Byun zei dit wel maar meendehet niet. hij moest gewoon nog over Marlon heen komen en probeerde dat op deze manier te doen door gewoon gemeen te zijn. 'oh ja sorry we gaan al. Want om nog meer drama en ellende te krijgen door jouw in de buurt te hebben wil ik niet meer.. Je hebt al genoeg ellende gegeven door hier te komen op school'

Gidea:
Gidae kneep zijn vuisten tot ze wit waren. Ehij kon die jongen niet uit staan. Dus hij vloog omhoog.' jij bent zelf de gene die die drama opzoekt! al je nou gewoon je bek hield...' Zei Gidae iets hoger door zijn ademhaling die geheel fout ging. Hij deed zijn mondkapje af en keek Byun recht aan. 'Als jij het nou is niet opgegeven had en open voor de stond en niet alleen aan je eigen shit dacht had je gezien hoe geweldig ze is! '

452Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 11, 2016 8:07 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik deed mn best om baekhyun gewoon te muten in mn hoofd. maar het lukte niet echt... wat hij zei.. het deed echt pijn.. maar toen begon ik zacht te lachen. 'now i get why i fell for you... you are just like him.. a mean, selfcentered jerk..' op dat moment vloog gidae ook ineens uit zn stoel. ik keek lichtelijk geschrokken op. gidae was altijd de rust zelf. dat hij zo uitvloog naar baekhyun toe... daar stond ik echt van te kijken. ik raakte lichtelijk in paniek toen zn ademhaling weer helemaal fout ging. maar hij hield niet op. 'gidae stop. voor je het weet moeten we weer terug naar het ziekenhuis.. je bent net weer thuis' zei ik tegen hem. 'just let it go..'

453Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 11, 2016 8:24 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Met gebalde vuisten bleef Gidae voor Byun staan. hij maakte zich iets groter. zijn vuist begon te trillen. 'Nee.. marlon.. Als hij gewoon normaal tegen je gedaan had en niet alleen aanzichzelf dacht die tijd.. Had hij je...' Gidae slikte en lied zijn schouder zakken. Hij ademde veel te snel. Dus hi jdeed snel zijn zuurstofmasker op. Stapte naar achtere. 'Het is dat je hier op school bent.. En veel te jong.. Anders was ik niet de gene die een ziekenhuis bezoek moest plegen' Met dat draaide Gidae zich om en boog voor de directie. 'sorry' zei hij. en ging nu toch echt weer zitten

Byun:
'oh god kijk nou je neemt het een keer voor iemand op en gaat zelf niet nog maar drama schoppen. misscehin word je dan toch ee nbeetje volwassen; lachtebyun en raaide zich om' kom darling gaa nwe samen oefenen voor ons duet en daarna lekker uit eten biosje pakken en wieweet wat nog meer Hij pakte Bora beet goed beet zoende haar nek waarna hij weg liep.

454Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 11, 2016 8:36 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik schudde mn hoofd naar wat gidae zei 'je kunt het hem niet kwalijk nemen... ik was lastig toen.. dat weet je zelf ook. als er iemand hier gek is dan ben jij dat wel.'lachte ik zacht 'hoevaak heb ik je wel niet verrot gescholden.. hoevaak ben jij wel niet tot weet ik hoe laat op gebleven wachtend tot ik een keer thuis zou komen en dat ik geen gram aandacht voor je had en knock out ging op bed... laat het nou maar. ' zei ik en duwde hem zacht terug in zn stoel.

ik draaide me daarna naar baekhyun toe. 'grappig dat je praat over volwassen worden. aangezien je zelf heel erg kinderachtig gedraagt. ik wens je veel succes mongie (pup) i know you are going to make it' en ging ook weer zitten.

455Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 11, 2016 9:00 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

gidae;
'vaakt... bijna 6 maanden lang' gidae lachte even en schudde zijn hoofd. 'yeah.. im kinda weird and stubborn...' De jongen genaamt byun vertrok op de meeste gemene manier en het liefst was ik achter hem aan gelopen hem over de grond getrokken om vervolgens toch echt een flinke trapt te geven. Maar ik deed het niet. Marlon had ook gelijk ze was geen makkelijke!

HEt praten met de directie ging verder alsof er niks gebeurd was. Nie dat het heel goed liep... Ze vonden het onverantwoordelijk maa rlieten eht gewoon hun gang gaan. het contract kon niet verbroken worden en verder daaop in gingen ze niet. MAar ook goed want Gidae raakte vermoeid van alles en hij wilde richting huis of iets eten of wat dan ook maar niet meer echt na dneken.

456Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) di okt 11, 2016 9:09 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

toen baekhyun weg was gingen we gewoon verder met het gesprek alsof er niks gebeurt was. ik was niet verbaast toen ze zeiden dat het contract niet verbroken kon worden... maar ik had zo gehoopt van wel.. ik wist niet hoe ik het ging combineren. zowiezo.. waarom zouden ze een idool in opleiding, en promoten die ongepland zwanger geraakt is op jonge leeftijd. ze gingen niet echt verder erop in dus de details over hoe en wat kregen we ook niet.

we stonden weer buiten de kamer en ik zuchtte 'waarom kunnen ze me niet gewoon laten gaan... ik ga aegi echt niet opgeven voor hun' zei ik. 'kom.. laten we maar weer richting huis gaan.. deze dag kan niet meer erger worden..' ookal had ik heel volwassen tegen baekhyun gereageerd.. ik wou niks anders dan gewoon keihard tegen hem in gaan... alles wat hij gezegt en gedaan had, heeft me enorm pijn gedaan.. ik wou gewoon naar huis en vandaag vergeten

457Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 6:40 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'ze zien dat je talent hebt, Daarom willen ze je niet laten gaan zelfs nu niet' lachte Gidea zachtjes ne liep achter marlon aan over het plein. alleen buite nraakte Gidae echt door zijn energie en moest zitten. Hij trok marlon mee naar een bankje en ging daar zitten ver onderuit gezakt met zjin ogen dicht. Hijgend bleef hij zitten de zon scheen op hun gezichten. 'Do you still miss him?'

458Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 6:46 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'maar alsnog... ' zei ik met een zucht 'ik kan niet voor aegi zorgen en die belachelijke school uren maken.. plus alle promotie shit..' ging ik verder. toen we buiten aan kwamen was gidae blijkbaar door zn energie heen en trok me mee naar een bankje om te zitten. het was even stil tot uit het niets gidae vroeg of ik baekhyun miste. ik zuchtte en liet mn hoofd hangen terwijl ik over mn buik heen wreef. aegi was weer druk bezig.. 'im not going to lie... i miss him allot.. what he said really hurt..'

459Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 6:53 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Gidae toverde een glimlach op zijn gezicht en draaide zijn hoofd naar marlon en keek toe hoe ze over haar buk heen wreef. 'Ik zag het aan je gezicht.. ' Gidae verlegde zijn lichaam was zodat hij zijn hand ook op marlons buik kon leggen. Hij wreef even. 'Je word dik' grapte hij zoals hi jaltijd tegen haar gedaan had al vanaf de eerste dag dat ze bij hem was.. 'Told you..' Gidae lied zich terug zakken.'marlon?, kunnen we een keertje een weekend of week naar nederland? je ouders of iets? Ik wil graag uit huis.. word gek van die kleine kamers'

460Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 7:02 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

echt met die hormonen die door mn lichaam heen gierden was ik een open boek... kon mn emoties zo slecht in bedwang houden. gidae legde zn hand op mn buik en wreef even.. en noemde me weer dik. 'you're so lucky you're dying' zei ik zacht. natuurlijk meende ik het niet. daarna stelde hij de vraag om naar nederland te gaan. ik verstijfde even en beet op mn lip. 'nee' zei ik stenning. 'ik ga echt niet naar huis toe met een pokkel van 5 maand.. mn ouders vermoorden me. besides... je bent echt nowhere near well enough to fly for 12 hours.' zei ik

461Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 7:10 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Een zucht van grote teleurstelling. 'dan niet je ouders? dan japan. ' Gidae keekweer omhoog naar de lucht. 'Ik wil graag dingen doen nu ik zelf nog kan lopen. Ik geef wel optijd aan als het niet gaat. HEt is gewoon.. nu het nog kan... En ik wil graag met jouw.. Straks als die kleine er echt is kunne nwe niks meer en wieweet hoe het met mijn lichaam gaat' Toen hapte hij naar ademn en sloot zijn ogen om toch voor een paar minute nstil te zijn hij admende zwaar door izjn neus. Het liefst wilde hij marlon nu knuffeken en beet houden. hij had de liefde maar al te hard nodig.

462Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 7:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik kon horen aan zn zucht dat ie zwaar teleurgesteld was dat ik niet met hem terug naar nederland wou. maar ik wou echt niet.ten eerste zag ik het gewoon absoluut neit zitten om nu nog te vliegen voor 12 uur lang.. ten tweede, mn ouders vermoorde me echt... en ten derde.. ik had het gevoel dat gidae me meer als een vriend ging zien. ik nam diep adem. 'japan kan wel.. maar gidae.. ik wil je graag 1 ding duidelijk maken. hoe dankbaar ik je ook ben voor al je hulp.. en het feit dat ik je accepteer als serregraad vader voor aegi. ik ben en blijf gewoon een vriend.' zei ik tegen hem. 'sorry if im friendzoning you..'

463Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 7:25 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Het bleef even stil waarna hij zijn hoofd naar marlon draaide. 'weet ik, dat maak e me al een jaar duidelijk' Hij lachte even. 'Maar je bent de enige wie ik mee kan vragen.' Hij draaide zjn hoofd weer terug. 'Ik meen het, Ik weet dat ik in de friendzone zit' Hij staarde naar ed voor bij komende wolken. Hij wist het zeker.... Marlon had het altijd over andere gehad.. en met andere was het vooral haar one night stands en byun. Ze zten daar eve ntot er een paar jongens haar marlon toe kwwamen. 'oeeh hebben we daar niet die meid van de clubs! en ze draagt iets moois bij!. Kan je niet vanavond lijkt me lache met zijn kleine er bij!' grapte hij en keek naar op marlon of ze niks naders was dan een geburiksobject.

464Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 7:37 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik was lichtelijk opgelucht dat gidae dus wel wist dat ik niks meer dan vriendschap voor hem voelde. scheelde een hoop.. maakte het niet minder ongemakkelijk tho.. maar ik moest dat maar uit mn hoofd zetten. hoe graag ik ook wou dat ik voor iemand zoals hem kon vallen.. maar helaas...'sorry..' zei ik nog. we zaten nog weer een tijdje toen opeens een stel jongens naar ons.. naja mij toe kwamen lopen. fuck ze herkende me van de club. ik beet op mn lip.. ik was heel erg geneigd om zn aanbod aan te nemen.. want damn maakte die hormonen me horny zeg.. maar op dat moment vloog er een voetbal tegen zijn hoofd aan. ok waar defuq kwam die vandaan?!

Dyo (DUN DUN DUN SATANSOO ARRIVED XD)

we hadden nog wat tijd te doden voordat we met exo moesten oefenen.. en om eerlijk gezegd walgde ik hoe baek met bora omging.. zo open en bloot elkaar op de bek pakken... ik was met jongin luhan en lennie? naar buiten gegaan voor wat frisse lucht en een potje voetbal.. ookal was luhan natuurlijk veel te fanatiek. maar dat maakte niet uit. we schopten wat over toen ik opeens iets in mn ooghoek in de gaten kreeg. Marlon en een jongen, die me wel vaag bekent voor kwam, waren op een bankje gaan zitten aan de andere kant van het plein. niks bijzonders.. maar de stel jongens die naar hun toe kwam voelde niet goed. zeker niet toen ik wat dichterbij kwam en hoorde wat 1 vroeg. zonder pardon schopte ik de voetbal naar hem toe en raakte hem tegen zn hoofd. ik rende er naar toe 'sorry! voetbal is niet met sterkste punt' verontschuldigde ik me niet al te serieus

465Seoul school of art (new) - Pagina 31 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 7:51 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
hij zuchte nogmaals toen er mensen kwamen en in zijn zon gingen staan. Langzaam opende ij zjin oog en keek naar de jongens. hij luisterde naar hoe ze marlon uitnodigde om sex te hebben. Hij wilde opstaan en weg lopen. Hij ging marlon toch niet tegen kunnen houden en ze zou wel bellen als het klaar was. Maar er was iemand die een bal tegen een van die horny jongens trapte.

Lennie:
'lu!' gilde ik hard! toen hij voorde zo veeslte keer de bal te pakken had en me gewoon niet er aan lied. 'let me play with the ball!' lachte ik met een grijns en keek Luhan aan daarna schudde ik me hoofd en rende opnieuw achter de bal aan luhan half tegenhoudend. Dyu pakte de bal over toen hij te verweg rolde. Ik gaf Luhan snel een zacht kusje op zijn wang waarna ik hem weer los lied en toe keek hoe Kyungzoo bijna gericht een bal tegen iemand hoofs trapte. Ik schrok hier best wel van. meteen rende ik er opaf en pakte Dyos hand beet me lied al snel los toen ik zag wie het ware en waarvoor Dyo het gedaan had.. Anders had ik ehm weg getrokken. Nu niet.

Jongen:
De jongen keek van Marlon naar Dyo en terugnaar marlon. Zijn hand tegen zijn hoofd aan wrijvend, 'Nee dat merken we.. Niet dat je enige andere goede dingen kan... nou flikker op was in gesprek met deze mooie jongen dame' Zijn hand nog steeds tegen zijn hoofd aan. 'Dus geef ik jouw mijn adres of krijg i kde jouw'?'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 31 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum