lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 32 van 42]

466Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 9:10 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Dyo;

Ik hield mn fake glimlach op mn gezicht. Toen lennie me weg probeerde te trekkeb bleef ik gewoon staan. Het maakte me niet zoveel uit wat iw over me zei. 'Oh maar deze mooie jonge dame heeft al een afspraak vanavond.' Onderbrak ik hem weer. ' je kan toch niet verwachten dat ze zomaar zonder een afspraak van te voren een plaatsje voor je heeft. Vanavons is ze van mn maat daaro' zei ik en wees naar jongin. ' is al een maand geleden afgesproken. Sorry bro, better luck next time'

Marlon:

Achter de bal kwamen kyungsoo en niet veel later lennie aan gerent. Voordat ik op de uitnoding van de jongen kon reageren, onderbrak kyungsoo het weer. Wait what.. ik had een afspraak vanavond met jongin? Daar kan ik me dus niks vam herinnerenen hea... en was niet dronken geweest om hem te appen of wat dan ook.. maar wist wel dat we deze gast niet zomaar kwijt raaktte. ' geef me je adres maar. Ik kom wel langs ala ik een gaatje heb' zei ik met een knipoog. Niet dat ik het vanplan was.. was miss wel horny as fuck... maar io had mn standaards.. en hij viel daar niet onder.

467Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 9:21 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik keek met open mond naar Dyo en naar de jongen toen naar marlon en daarna naar jongin. Ik deed me handen omhoog en liep naar achtere toe. Hier ging ik me niet mee bemoeien.. Ik pakte de bal opdraaide me rug naar de andere en rende naarLuhan toe. 'okey.. dat was aprat.! Die jongen vroeg om sex aan marlon.. Toen zei dyo dat marlon een afspraak had met jongin en toen stemde marlon daar opin... like heb ik wat gemist?' vroeg ik aan luhan niet begrjpend.

Gidae:
Gidae liep naar het hek toe zijn zuurstof makser terug op doen zijn mobiel in zijn handen. Bij het hek leunde hij er tegen aan en keek schuin naar marlon en de jongens. ''i will wait.' zei hij zacht en keek weer weg

jongen:
'what thee.. Sorry maar volgens mij vroeg ik je voor vanavond.. Dan doe je er toch gewoon twee het is niet dat je enige iets uit die jongen daar krijgt. Die is niks waard hoor.. Hij zit met een zware blessure.. dat weet iedereen.. Top dansen door overtraining zwaar blessuert mogelijk dans carriere weg' zei de jonge nen lachte, 'Dus veel sex zou je niet krijgen kom gewoon naar mij toe dan verwen ik je..' De jongen pakte een papiertje en schreef zij nadrres er op. 'Vanavond heh!.'

468Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 9:37 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

ik had geen idee wat dyo en lennie aan het doen waren.. ik had er ook niet echt tijd voor om me zorgen erover te maken van jongin zakte weer inelkaar van pijn. ik liep naar hem toe 'srsly jongin.. je weet echt niet wat de woorden take a break betekenen hea' zei ik met een kleine lach. op dat moment kwam lennie er weer aangelopen en vertelde een raar verhaal. ik had ook echt geen idee wat er aan de hand was. 'maybe dyo still trying to help her?' zei ik vragend.

Marlon:

'maak je maar geen zorgen om mij. als het neit bevalt kom ik nog wel langs vanavond ok?' zei ik liefelijk tegen hem en nam zn papiertje aan. 'dont stay up for me ok' zei ik tegen gidae. ik had geen idee wat de avond ging brengen.. maar dat hoefde die gast niet te weten. op dat moment trok dyo me mee 'onderschat hem niet! als hij iets wil gaat hij ervoor' zei hij. ik had echt geen idee waarom dyo zo deed.. we waren niet bepaald vrienden... toen we buiten gehoor waren van de jongen 'je gaat toch niet serieus naar hem toe hea... van wat ik gezien had leek het alsof je volwassen geworden was..' zei dyo. 'nee denk het niet... hij voldoet niet echt aan mn standaard'

469Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 9:41 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jonign:
De jongen keek op toen luhan en ook lennie naast hem zat /hij lsuiterden aar alles en haalde zijn schouder op. 'Ik deed rustig aan.' Maar zijn gedachtens gingen al naar marlon. haar naam was gevallen. Dus ze was er.. zou ze eindelijk uit der zelf komen? ongin keek op maar zag haar met Dyo praten. Hij hees zijn lip op en kueek luhan aan. 'Kun je me naar de ziekenboeg brengen?' dit ewas de eerste keer dat hij het uit zichzelf vroeg..

Lennie:
'Maar ze wil niet geholpen worden.' stribbelde ik nog tege namar bukte toch naast Luhan neer om bij jongin te kijken.

Gidae:
Gidae stak zijn duim op. 'Ik zie je wel verschijnen.. En anders belle.' Met zjn handen in zijn zakken slofte hij letterlijk weg. zijn kaken strak op elkaar en zijn rug zo goed mogelijk naar marlon en de jongens gekeert. Nee Gidea liep niet weg.. hij had wel geleerd te wachten tot marlon kwam of om hulp riep..

jongen:
'nou ik hoop dat je komt~!' lachte hij en liep weg.

470Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 9:53 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

'we hebben haar al dik een jaar niet gezien.. op de toevallige ontmoeting een week geleden. je zei zelf dat ze veranderd was' zei ik tegen dr en hielp jongin omhoog. 'je beseft toch wel dat jou rustig aan doen evenredig staat aan onze uiterste best doen' lachte ik naar jongin. 'kom, we gaan naar de ziekenboeg. die rug van jou kan niet veel meer hebben hoor... straks ben je al afgeschreven voordat je je echte debut gemaakt hebt' en ik liep met hem naar de ziekenboeg toe. daar aangekomen wisten de verpleegsters al meteen wat ze moesten doen.. ze waren er ondertussen ook al wel aan gewent.

dyo:

Ik zag uit mn ooghoek dat jongin omhoog getild werd door luhan... die gingen vast naar de ziekenboeg. 'wil je please met jongin praten? maakt me niet uit waarover.. maar.. sins je weg bent van school, is hij nooit meer dezelfde geweest.. ' vroeg ik aan dr. ze leek na te denken tot ze ja knikte. ik was echt super blij en trok dr mee naar de ziekenboeg. 'jongin! look who i found' grapte ik toen we binnen liepen.

471Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 9:57 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jognin:
de jongen lach in bed. Met zijn rug naar links gedraait de verpleegster was warmte pleister op zijn rug aan het doen. Zelfs staarde hij naar de muur zijn vingers maakte rondjes in het kussen onder zijn hoofd. 'Me notischi boekje?' zei jongin rustig terug niet opkijkend. 'aah!' bracht hij uit toen de verpleegster te hard drukte. 'Nog een opmerking dat ik rustig aan moet doen?'

472Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 10:01 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

dyo:

jongin lag op bed met zn rug richting de deur toe. de verpleegster was bezig met een warmte pleister op zn rug te plakken. ik zuchtte... 'nee, zeggen dat je rustig aan meot doen heb ik opgegeven bij je.'zei ik tegen hem. 'ik heb iets meegenomen om je op te vrolijken.. of moet ik zeggen iemand' zei ik weer en af marlon een zetje dat ze naar hem toe moest lopen.

Marlon:

dyo gaf me een zetje en ik snapte zn hint.. niet dat ik graag wou..ik vond het verschrikkelijk om hem zo te zien.. ik nam diep adem en liep naar zn bed toe en ging op de stoel ernaast zitten en keek hem aan. 'zie dat je nog niks veranderd bent' grapte ik zacht.

473Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 10:09 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jongin:
Jongins ogen werden groter. hij lachte even zuur en keek ndaarna weg. 'Kan ik niet over jouw zegge; zei hij rustig. hij nam een hap adem en keek marlon toch aan. 'hoe is het nu metje?'

Lennie:
Ik pakte luhan beet. 'laten we gaan' buiten bleef ik stil stan. 'was dat wel een goed plan.. iedereen weet dat jongin de beste wil blijven om indruk te maken op marlon.. Het ging net beter en nu is marlon er weer! Gaat het dan niet weer van voor afaan..'

474Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) wo okt 12, 2016 10:26 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'nope... dat doet 10 kilo aankomen en een leven proberen te creeeren met je' lachte ik zuur terug. 'op het feit na dat ik me een walvis voel, mn rug en voeten na 10 minuten al ontzettend zeer doen en opzwellen gaat het best goed. morning sickness was het ergst tho' ging ik even verder. 'maar een betere vraag is waarom jij hier weer ligt..' zei ik serieus tegen hem.

Luhan:

ik liet me door lennie mee naar buiten trekken en dyo ging met ons mee. 'er is geen winnende situatie op het moment... jongin blijft zich over zn grenzen heen pushen of hij nou wel of niet contact heeft met marlon. ' zei ik met een zucht tegen lennie. ik pakte haar hand vast en gaf dr een snelle kus 'dont worry your pretty little head about it ok? het is iets wat ze zelf op moeten lossen'

475Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 13, 2016 7:50 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik blies me wang op en keek luhan aan. 'jah ik ga me hoofd leeg maken. Latne we samen gaan zingne!' ik keek luhan aan me wangen werden rood.. Zelfs naar een jaar bleef deze jongen em kriebels geven.

Jongin:
'Overtrained' zichte hij en ging recht zitten, 'Maar maakt niet uit, We komen steeds verder met ons groepje is echt leuk. Dus moet jah,.. en jij dan? waarom ben je naar school gekoen?'

476Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) do okt 13, 2016 8:31 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik deed mn armen over elkaar ' overtrained maakt niet uit?' Zei ik sceptisch tegen hem. ' als je het echt leuk vind met exo..wil je dan niet zo lang mogelijk met ze door gaan?' Vroeg ik an hem. Jongin vroeg waarom ik naar school gekomen was en ik zuchtte ' gesprek over contract... ookal heb ik niet meer het verlangen om terug te gaan naar school... ' antwoorde ik.

477Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 9:15 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jongin:
'oh jammer dat je niet terug wilt.. En ja... maar moet het wel bij kunnen houdene n doe me est dus komt wel goed. Hetis beter als je gaat.. Dan kan ik me rust inhalen' Jongin keek geraakt weg. DE dokteren kwamen op die zin en wezen marlon de deur 'ga' zeiden ze. 'Je bent nog niet officieelterug dus oor school lopen is nog vervoden voor je'

478Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 9:31 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'ookal zou ik graag willen.. ik heb andere dingen aan mn hoofd nu. een stabiele baan met een vast inkomen bijvoorbeeld.. en ik wil en kan niet voor aegi zorgen als ik naar school toe moet van 8 tot 18 en daarna nog werken.. ' zei ik met een zucht op dat moment kwamen de verpleegkundigen ook weer naar binnen en zeiden dat ik weg moest.. dat ik niet op school mocht komen omdat ik nog niet officieel weg was. 'was nice seeing you again.' zei ik nog voordat ik de deur uit liep. ik stak mn handen in mn buidelzak van mn trui en voelde een papiertje. ik pakte hem eruit en keek er na... het adres van die jongen... zou ik heen gaan? ging niet ontkennen dat ik niet constant horny was.. en leuke speeltjes helpen maar zoveel..

479Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 9:34 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jongen:
Hij liep door de gangen nara de deur toe ne opende hem meteen boos gezciht tot hij ze zwangere marlon zag. 'oh krijg nou wat! ze is nog echt gekomen ook! kom er in kom er in ga ik je is wat heerlijks laten voelen!' ;achte hiij. hij bekeek marlons buik waarna hij hard lachte. 'nou kom laten we maar meteen beginne ik pak iets me slaapkamer is die kant op~!'

480Seoul school of art (new) - Pagina 32 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 9:39 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

jup.. ik had toch besloten om te gaan. en daar stond ik dan voor zn deur wachtend tot ie open deed. 'je had gelijk over die andere. dus hier ben ik' zei ik met een glimlach en stapte naar binnen. 'hoop voor jou dat je je woord kan houden, want im really horny right now' dat laatste fluisterde ik in zn oor en liep daarna langs hem richting zn slaapkamer. het voelde aan de ene kant best raar om hier zo te zijn.. had dit vaak genoeg gedaan daar niet van.. maar nog niet terwijl ik zwanger was... en het was moeilijk je sexy te voelen met een watermeloen als buik..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 32 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum