lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 38 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 34 van 42]

496Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:26 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik voelde me al meteen een stuk warmer toen ze dr sjaal aan mij gaf. ik glimlachte en knikte toen ze zei dat ik met haar mee kon voor vanavond. ik kon dr niet genoeg bedanken. aangezien ik technisch gezien niet op schoolgrond mocht komen omdat ik technisch gezien geen student ben.. moest lennie me naar binnen zien smokkelen, wat gelukkig erg makkelijk ging. we kwamen zonder problemen op dr slaapkamer aan. 'eerste keer dat ik in de girls dorm ben' grapte ik maar draaide me al snel naar dr toe 'ik kan je niet genoeg bedanken' zei ik zacht en keek weg.. ik was hier niet goed in.

497Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'het is goed, Zorg nou maar dat julie beide snel opwarmen en als ik te lang weg blijf mag je in mijn bed.. ' hierna draaide ik me om en liep door de gangen naar de jongens slaapkamer ne klopt eaan bij luhan. hij moest me hiermee helpen.. ik wist het ook niet anders..

498Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:31 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

Ik had geen oog dicht gedaan na dat lennie me gebeld had dat ze gebeld was door marlon en dat ze dr ging ophalen. ik bleef geconcentreerd naar mn telefoon kijken. zodra dat ding overging met haar nummer dan rende ik de school uit naar waar ze was. ik viel bijna uit mn bed doordat mn concentratie gebroken werd door geklop op mn deur. snel stond ik op en strompelde naar de deur. ik was zo opgelucht dat het lennie zelf ws die voor mn deur stond, ze was dus veilig terug gekomen. 'found her?' vroeg ik.

499Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:32 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie;
'ja gevonden en wel mara ze zag er slecht uit. striemen om haar nek en alles. Maar daarvoor kom ik nuet.. heb der beloof dat ze mocht blijven slapen.. Maar heb daar helemaal niet de ruimte vor. wat moet ik nu doen? waarom beloof ik altijd dingen die i k helemaal niet waar kan maken! altijd.. Luhan! wat moet ik doen? gewoon zelf op de grond slapen want kan iet iemand die zwanger is op de grond laten slapen.... en een matras extra heb ik niet.' ik haalde adem na het praten

500Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:36 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

ik glimlachte toen ze gewoon op adem moest komen van al haar gepraat. ik gaf dr een kus op dr voorhoofd en trok dr in een knuffel. 'omdat je er alles aan doet om anderen te helpen. zelfs als iedereen zegt dat ze het niet verdienen.' zei ik tegen dr. 'en dat maakt je ze geweldig! nu is de vraag. welk risico wil je nemen? gepakt worden met haar op je kamer, of gepakt worden dat je hier slaapt' vroeg ik aan dr. 'want over 1 ding heb je gelijk, je kan dr niet op de grond laten slapen.'

501Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:39 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie.

'slapen naast jouw klinkt beter dan met marlon slaepn' zei ik zacht ne lachte terwijl ik de knuffel terug gaf.. 'moet ik dan nog terug gaan? vast wel heh.. zou ik dat dan maar doen en daarna naar hier komen in de hoop dat we niet betrapt worden' hierna gaf je luhan snel een kus op zijn mond en keek he mverlieft aan. 'dan ga ik snel even terug.. tot zo dan' Ik voelde hoe me hoofd een warboel was maar het ging goed komen.. ookal waren het beide slehte plannen.

Bij de slaapkamer anagekomen liep ik naar binnen toe

502Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:45 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

toen lennie weg was duurde het niet lang voordat ik onder de douche sprong in de hoop om warm te worden. het hielp gelukkig en kreeg al snel het gevoel in mn vingers en tenen terug. toen ik klaar was stond ik in mn ondergoed in de spiegel te kijken... ik zag er echt niet uit.. de blauwe plekken werden zelfs paars nu. great.. dit betekent dus de komende dagen niet kunnen werken.. want er is geen enkele foundation en concealer die dit konden verbergen. ik was zo aan het staren dat ik de deur niet open hoorde gaan.

Luhan:

ik gaf dr nog een kus terug. ' ga maar even terug. ik zie je wel weer verschijnen.' zei ik tegen dr. het was beiden een slecht idee.. maar het was beter dat ze bij mij betrapt werd... dan dat ze betrapt werd met marlon op dr kamer... als ze bij mij was konden we ons er nog wel uit lullen namelijk..

503Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:47 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
''hmm marlon.. Kijk ik heb geen matra...' ik keek haar aan. 'wauw... wat... nee.. wat is er gebeurd?' ik wilde op haar af lopen om haar wonden te bekijken. 'die zijn er heel lelijk uit... oh wat ik wilde zeggen. Je mag gewoon in min bed slapen heb geen matras of iet skunnen regelen dus ga bij luhan slapen zodat jij de kamer alleen hebt. Ik weet dat je het erg op privecie hebt'

504Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:51 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik schrok en brak uit mn concentratie toen ik lennie opeens hoorde. ik was al te laat met me verbergen met een handdoek.. ze had het al gezien en vroeg wat er gebeurt was.. ik zuchtte.. 'chose the wrong guy to spend the night with' zei ik en trok mn trui weer aan. 'had naar mn verstand moeten luisteren maar hormonen namen het over.. aegi was so mad' lachte ik zacht op het eind. ze vertelde dat ik dr kamer voor vanavond mocht hebben en dat ze bij luhan ging slapen. 'ben allang blij dat ik de nacht niet buiten hoef door te brengen,, het maakt mij niet meer uit waar ik slaap' zei ik.

505Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 16, 2016 10:50 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'you're welcome' Met dat liep ik achteruit en rende terug door de gangen naar luhan waarna ik bij hem in bed dook en heerlijk tegen he maan ging liggen/ 'goodnight darling' zei ik zachten drukte me gezicht goed tegen ehm aan. heel me lichaam voelde zich vertrouwe hier.

Maid:
'Marlon marlon!' gilde ze hard maar niemand reageerde in heel het huis inet. De pup piepte hard en leip rondjes steeds de zelfde.. 'Marlon!'

506Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 16, 2016 11:13 am

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

Het duurde niet lang voordat ik de deur weer open hoorde gaan en een extra gewicht in mn bed voelde. Ik draaide me om naar dr toe trok de dichter tegen me aan 'goodnight sweetheart' zei ik zacht terug. Chanyeol had me gisteren nog gevraagt hoever we in onze relatie waren, en me zowat uitgelachen over hoe langzaam we waren.. maar het maakte me niks uit, het was confortabel en was happy.

Marlon:

Kon niet slapen.. ik rolde van zij naar zij.. ik miste op mn buik slapen zo erg.. en aegi was nog steeds boos op me. ' ja ik weet het.. mama is een pabo. Maar please laat me nu slapen' zei ik zacht en wreef over mn buik. Maar niks hielp. Ita going to be a long night.. ik pakte mn telefoon.. dan maar opzoek naar een apartement.

507Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 16, 2016 4:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
De volgende dag lag ik half op luhan maar dat maakte me niet uit. Ik gaf hem een kusje opzin neus. 'morning~!' zong ik zacht en ging recht zitten. Me haar allekanten op en me ogen klein. 'LAat ik maar terug naar marlon gaan..En kijken wat ik voor haar kan doen!' met dat nam ik afscheit van luhan. 'I love you~!' zei ik nog en rende door de gangen terug de docenten ontwijkend. bij de slaapkamer aangekomen klopte ik netjes. 'mag ik binnen?' vroeg ikzachtjes

508Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 16, 2016 4:35 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

Ik heb echt heerlijk geslapen vanacht. En werd daarom ook heerlijk wakker. 'Good morning' glimlachte ik terug. Ze zei dat ze naar marlon ging en voordat ze de kamer uit rende riep ik nog naar dr ' niet gepakt worden hea! Love you'

Marlon:

Had geen oog dicht gedaan. Had de hele avond wezen zoeken naar apartementen. Had een selectie maakt van de goedkoopste huur per maand.. binnenkort maar even naar kijken. Opeens werd er op de deur geklopt en vroeg of ze binnen mocht komen. 'Het is je eigen kamer' zei ik terug

509Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 16, 2016 4:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik kam binnen en lachte. 'Ja maar straks stond je naakt ofzo! je weet mara nooit. Dus ja altijd beleeft zijn.' ik ging zitten en keer der aan. 'Zal ik je wat eten halen maar daarna moet e toch echt vragen te gaan. Vavond kan je weer terug komen nadat de school gesloten is. Anders... ik denk dat we wel kunnen zorgen dat je in de karaoke cafe kan blijven voor de dag dan heb je eten en zit je warm..' ratelde ik door en keek haar aan. 'of weet je een plek om naar toe te gaan?'

510Seoul school of art (new) - Pagina 34 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 16, 2016 5:05 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'Heb geen reden om naakt in je kamer te zijn' zei ik terug. Ze vroeg of ze eten voor me moest halen. Ik schudde mm hoofd. 'Ik ga maar weer eens terug naar huis denk ik.. ' zei ik. 'Bedankt dat ik mocht blijven.. gidae is soms lastig om mee om te gaan.. maar dat ben ik ook dus..' zei ik en stond op.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 34 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 38 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum