lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 37 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 33 van 42]

481Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 9:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jongen:
De jongen stond op. Marlon lag op bed haar benen waren blauw haar keel was ook blauw dejongen was zo ruig geweest met haar. hij had helemaal nergens rekening mee gehouden en haar in alle houdinge geforced. haar geslagen en zo hard zichzelf naar binnen gedrukt dat ze was gaan bloeden. Het enige wat hij deed was lachen en genieten van de kermende marlon. 'Dat was lekker' lachte hij

482Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 9:57 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

pijn... dat was het enige wat ik voelde. ik had naar mn verstand moeten luisteren en niet naar hem moeten gaan... maar mn hormonen namen controle over mn verstand.. en nu lag ik hier.. benen en keel bont en blauw.. een opgezwollen wang, en bloed tussen mn benen. aegi was ook alles behalve blij.. ze was aan het schoppen als een gek. yeah i know girl.. mommy is an idiot... ik ging recht op zitten en zocht mn kleding bij elkaar. toen ik aangekleed was draaide ik me nog naar hem toe. 'thanks, ill see you again sometime' zei ik tegen hem. niet laten merken hoeveel pijn je hebt.. ook vooral niet laten merken dat je vanplan bent hem nooit meer te zien.. ik zat er aan te denken om gidae te bellen om me op te halen.. maar besloot er al snel tegen. ik deed mn capuchon op en begon de walk of shame terug naar huis. hopelijk had gidae voor de verandering geluisterd en was hij niet opgebleven.

483Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 10:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidea:
Gidae had niet geluisterd in tegendeel zelfs. hij lag op de bank met iets in zijn arme het was niet groter dan 12 cm. Het het een klein zwart neusje twee grote flapoortjes en een lichte bruine blek op zijn rug. twee grote zware ogen en een dik kontje. Hij hield het beestje stevig beet. Pas toen de deir open ging keken ze beide op

484Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 10:13 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

het verbaast me dat ik thuis gekomen ben.. ik kon nauwelijks lopen van de pijn, en was gewoon kapot moe. walk of shame... zoals je al zo vaak eerder hebt gedaan. ik deed de deur zo zacht mogelijk open en dicht.. gidae was een lichte slaper geworden dankzij mijn nachtelijke nachtmerries.. zachtjes liep ik naar binnen en meteen zag ik gidae alweer zitten 'you never listen do you..' zei ik zacht. ik stond op het punt om naar mn bed te gaan dat ik niet opmerkte dat gidae iest bij zich had

485Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 10:31 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'en jij ook niet' zei gidae en ging zitten recht zitten hij bekeek marlons lichaam en zag hoe ze liep. Hij stond op en de pup sprong op de grond hij waggelde naar marlon toe en begon haar voeten te ruiken. Het kontje ging alle kanten op. Hij bracht wat piepjes uit waarna hij kei snel terug rende naar Gidae. 'wat is er gebeurd?' vroeg hij en tilde de pup weer op.

486Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 10:37 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

toen gidae opstond hoorde ik wat klonk als nagels over de vloer. ik keek verbaast richting het geluid en voelde wat nats tegen mn been. ik schrok ervan en keek naar beneden. het was een hond. en niet zomaar een hond.. het was een corgi! ik luisterde niet naar wat gidae vroeg 'hoe... waarom... wat..' ik kon mn woorden niet vinden. 'waarom heb je een corgi pup' kreeg ik er uiteindelijk uit.

487Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 10:40 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

Gidae hield de pup omhoog. 'Meet lucky mijn nieuwe hondje' hij liep nu met de kleine pup naar marlon maar gaf hem niet. 'Toen ik alleen terug naar huis liep besefde ik me gewoon overduidelijk dat jij binnen kort hoe dna ook weg gaat.. En ik wil niet meer alleen zijn Dus heb deze kleine gehaalt.' Nogsteeds lied Gidae, Lucky niet geaaid woden door marlon. 'nee eerst vertel je wat er is ik zie het aaan alles. Je nek je benen e manier van lopen je ogen.. what happend?'

488Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 10:44 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

hij was zo klein en fluffy! ik wou niks liever dan hem pakken en knuffelen. maar gidae liet me niet eens in de buurt komen om hem te aaien. ik snapte niet wat hij bedoelde met dat ik binnenkort hoedan ook weg ga.. 'wat bedoel je... ik ga nergens heen' zei ik tegen hem. helaas vroeg hij weer wat er was. ik zuchtte en haalde mn schouders op 'gewoon een gast met een rare fetisch.. niks wat ik niet eerder mee gemaakt heb' antwoordde ik. had geen zin om er op in te gaan.

489Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 10:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae
'marlon.. Je wil op jezelf wonen nu al zo lang.. En als die kleine der is ga je toch weg.. sommige iedeen krijg ik niet uit je hoofd oe graag ik het ook wil.' Weer draaide Gidae de pup weg. 'Nee je mag hem niet aaien of wat dan ook, Want je bent in pijn.. Ik zie het aan je en ik wil weten water gebeurd is en dan niet schuiven op fetische of iets.. Waar doet het zeer en laat me je helpen dan mag je hem aaien en wat dan ook.. eerder niet; met dat liep Gidae weg en ging terug op de bank zitten

490Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 10:55 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ah... dat was het dus.. wat stom van me om te bedenken dat ik nog welkom hier was nadat aegi geboren was.. ik beet op mn lip 'i guess its time to start looking for an appartment huh' zei ik beetje zuur. weer draaide gidae met de pup weg. ik mocht hem niet aaien tot dat ik vertelde wat er precies gebeurt was.. eerder niet. 'er is niks. hij was gewoon beetje ruig.. niks bijzonders. maar als je zo gaat doen, laat dan maar.. veel plezier met je puppy' zei ik boos en liep de deur weer uit. was zo snel weg gegaan dat ik mn creditcard niet meegenomen had.. fuck.. dus kon niet in een hotel voor vanavond. great... en noway dat ik nu weer terug naar binnen ga.. #proudmuch? ik pakte mn telefoon.. er stonden misschien wel veel contacten in.. maar had met niemand behalve gidae echt contact.. had niemand die ik kon bellen... tot ik op 1 naam kwam.. lennie.. ik twijfelde even maar besloot toch om te bellen..

491Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:01 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidea:
'Marlon je verdraait het... Ik zie het ana je.. Je bent hier altijd welkom en mag hier blijven wonen. Er is genoeg plek voor jouw en aegi.. kamers genoeg. je weet dat ze de kamer kan krijgen met het balkon.. MAar zoals je zei.. im just a friend.' hij glimlachte even en aaide de pup.

Gidae bleef op de ank zitten zichzelf de schuld geven dat hij een keer zei wat hij dacht. hi jstaarde naar de tv terwil marlon niet meer terug kwam.. 'fak..' bracht hij uit.. hij had het echt verneuk..

Lennie:
het was midde in de nacht toen me telefoon ging. ht was een onbekent nummer meer toch nam ik op. 'Met len?' zei i kvragend. 'It's late what's going on?' Ik draaide me nog een keer om. Gsitere nacht was ik met luhan in een hotel geweest en hadden we heerlijk tegen elkaaraan gelegen maar nu die er niet was. .was het zo kaal..

492Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:06 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'je hebt gelijk.. we're just friends... and friend should be living together with a baby. maak je maar geen zorgen. heb genoeg gespaard dus zal niet lang duren voordat ik een appartement heb gevonden' zei ik nog voor dat ik de deur uitliep

ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat ze op zou nemen. ik was dus eerst ook even stil.. wist niet wat ik moest zeggen. 'met marlon' zei ik uiteindelijk zachtjes. 'ik... ik weet dat het laat is.. but i have nowhere to go' piepte ik zacht.

493Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:15 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'oh, marlon' ik ging recht zitten en wreef in me ogen. 'waar ben je nu dan? kan je naar die karaoke bar komen dan dan zal i kdaar ook staan' Met dat hing ik op en stapte het bed uit. me hart ging te keer en meteen belde ik luhan ne vertelde wat er was.. Ik vertelde ook dat hij niet moest komen en ik alleen ging maar dat hij meteen moest komen als ik zijn mobiel over lied gaan want ik vertrwoude soeul gewoon niet zo erg midde in de nacht.

Bij de karaoke bar aangekomen bleef ik wachten. me sjaal hoog en me ogen verstopt zodat mensen me nit zouden herkennen zo sne;

494Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:19 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

thank god she didnt hang up on me. ja die karaoke bar wist ik wel te vinden. ik beet door de pijn en kou heen en begon te lopen. het was echt stervens koud.. ik was gekleed voor de kou overdag... niet die van de nacht.. maar ik bleef door lopen. anders zou ik de nacht buiten door moeten brengen.. en weet niet of we dat overleven zo.

het duurde een goede 20 minuten voordat ik er eindelijk was. ik was moe.. ik had pijn.. en ik had het koud. ik keek rond en het feit dat ik dr herkende was een wonder.. thank god had ze dr haar nooit veranderd anders was dat me nooit gelukt. 'thank you so much' zei ik zacht

495Seoul school of art (new) - Pagina 33 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 15, 2016 11:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik zag haar rillend aan komen lopen en schudde me hoofd wat een stumperd was het toch ook. Toen ze dicht ibj genog was deed ik me sjaal af en wikkelde dat rond haar heen. 'je kan met mij mee.. neem daar een warme douche dan regel ik een matras en al okey' Ik liep voor der uit naar de school waar ik marlon mee naar binnen smokkelde en daarna naar me slaapkamer bracht. 'Je weet hoe het werkt maar beloof me neit rond te gaan dolen door school..'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 33 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 37 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum