lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 15]

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Onderweg legde ik me hoofd op zijn schouder. Hij liep langsaam maar was wel sterk net een schildpad. 'Hihi' de jongen kwam bij de academy aan en zette me neer vervolgens vroeg hij naar me naam.
'Eigenlijk hou ik er niet zo van als mensen me bij me naam noemen. Vind hem zo lang..' Zei ik zachtjes. 'Its Angelina' zei ik en keek richting de deur van de meisjes dorm. 'En jij?' Vroeg ik lief.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
'Aangenaam.' Zei ik rustig. 'tot morge lina' ik zwaaide en liep weg. Nog net binnen gehoords afstand draaide ik me om. 'Leo it is!' Zei ik. Ik ging niet via de gangen naar binnen dat zou te gevaarlijkzijn daarom pakte ik ne raan zoals altijd. Ik droeg daar de sleutel van bij en zo klom ik altijd naar binnen

omg jack. ik ben zo dood!!. Had vandaag een gesprek over mijn actie van vorige nacht. Maar ben vergeten te gaan. Kwam door de opdracht . Het dansen in duos met de eerst de ejaars. Dat was wel leuk. Ik zit in een groep met de famous Jocye. we hadden rond de 5 Uur vast gezeten. Heb me nog nooit zo dood gevoelt. Ze staat echt niet stil!! Urrgh...

Oh jack je raad het nooit..Ik weet haar naam. Het is Angelina. Zelf vind z ehem te lang but i do like it. het klinkt als een engeltje. Maar laten we dat deel weg. want zun engeltje is ze niet. En trappe dat ze kan. Jack ik beloof hier bik day ik nooit maar ook nooit ruzie zoek met haar anders zou my little leo downthere het niet overleven..

Over dicks gespreken. Die relatie tussen Eric en mij word steeds slechter. Ben benieuwt wanneer ik op zijn haatlijst kom.. Eerst het drinke.van gistere en op het strand knalde ik weer hard tegen hem aan.

Ik ga dood jack!!.
Buiten alles was het erg leuk. Misschien moet ik gewoon.is meer uitgaan en me.niet zo heilig gedragen. sorry ma. Ik zal proberen je niet terleurstellen maar hey!

Goodnight.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik liep naar me kamer toe via het congege hok. Joyce was tv aan het kijken. Zachtjes sloop ik naar binnen en ging in me bed liggen. "Vandaag alweer gered door babyface. Hij heet Leo. En heeft een cutey boner lengte." Ik drukte me wang tegen me kussen aan. "Als hij er niet was had ik vandaag drie Boners in me poezie. En als hij er helemaal niet was geweest ook die van Eric." Ik kreeg meteen de koude rillingen bij het denken aan sex met Eric. "Bah!" Joyce kwam de kamer binnen. 'Oh zit je hier?' Vroeg ze. 'Ja al een tijdje.' Antwoorde ik. Ze kwam ook in bed liggen en keek me aan. 'Eric is echt een spetter.' Zei ze. 'Waarom ga je dan niet met hem slapen?' Vroeg ik een beetje geërgerd. Ze had het altijd over Eric. 'Omdat ik dat niet durf. Dadelijk heeft hij een ander meisje.' Vertelde ze. 'Dan zoek je toch ook een andere jongen die veel sexyer en liever is. Vooral het laatste.' Zei ik 'wat bedoel je daar mee?' Viel joyce me in de reden. 'Oh nix.' Antwoord ik en draaide me om. 'Weltrusten.'

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
de volgende dag had ik eerst zang las en deze les was bijna ltijd samen met Liam. heerlijk kloten in de les maar toch alle volgens. in de pauze zaten we buiten. We hadden het over onze tour en hoe we dat wilde gaan doen

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Joyce en ik waren net klaar met de dansles. We liepen naar buiten toe om te gaan roken joyce had een andere style make-up op gedaan die best wel sexy stond bij haar, maar hey ze Was zowiso al de knapste waar ik vreselijk jaloers op was. We gingen op het gras zitten en staken een sigaretje op. 'Angelina Angelina! Kijk daar heb je Eric! Awh hij heeft een tanktop aan!' Gilde joyce hard. Ik Rolde met me ogen en nam een trekje. 'Beter dan shirtless.' Zei ik en kreeg een duw van joyce. 'Wat? Anders word je te nat van onderen en dat danst echt niet lekker hoor...' Grapste ik. Bijden schoten we in de lach.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Liam tikt me aan. ' zijn dat niet die meiden waarmee je moet dansen??' vroegh ij en wees naar twee meiden in het gras. Ik knikte. Dat had ik niet moetne doen.
al dansend ging hij naar het tweetal toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ik draaide met me ogen en sjockte er achteraan.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik Keek om me heen of ee voor mij nog wat leuke jongens waren. Mijn ogen vielen op iets opvallends wat letterlijk van de trap af danste. Mijn ogen werden groot toen ik naar hem keek. "Wtf cool maar vreemt." Joyce stote me lachend aan. 'Kijk die mafkees!' Gniffelde joyce zachtjes naar me. Bij die dansende gast liep ook Leo. Mijn glimlach werd kets groter toen ik hem zag.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Liam danste naar de meiden toe ne nkeek hun aan. ' heeeeey girls!' zei hij en plofte voor hun neer. ' zoo vertel is meer over jullie!!' zei hij en stak een peuk op.

zelfs was ik langzamer.. en lette niet echt op.. en daar was eric weer.... Deze keer liep hij mij voor de voete ik weet het zeker. ik probeerde hem nog te ontwijken. Maar ik denk dat je me in de tussen tijd wle kent. Toen ik hem ontweek knalde ik tegen iemand anders op. blijkbaar een maat van hem. Ik wist er nog tussen uit te komen maar ik voelde eric haat groeien.

Ik kwam bij de meiden aan en Liam en ging er bij zitten. Ik stak me hand uit naar de peuk van Angelina.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
We schoten in een meiden giegel. Toen de jongen zo naar ons toe kwam. 'Dit is Angelina en noem mij maar joyce.' Zei ze en streelde elegant door haar haren heen. 'En wie ben jij?' Vroeg ik geïnteresseerd. 'Hihi, je haar zo grappig.' Ik reek me hand uit naar zijn haar toe en wilde er aan voelen. Ik had nog nooit iemand gezien met zoveel krullen. Achter de jongen zag ik dat Eric en zijn maatje babyface omver duwde. Toen hij er Tussen uit kwam, kwam Babyface Umh ik bedoelde Leo er ook bij zitten. Hij pakte me sigaret weer af. Ik wachte totdat hij een trekje had genomen. Daarna zou ik hem weer terug pakken om zelf weer een trekje te nemen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Laim lied Angelina door zijn haren heen kroelen. 'Laim is de naam' zei hij en lachte blij.
'Ik hoored dat jullie opgescheept zaten met Hem daar. voor het dansen! echt bale dat jullie niet met onze klas gemengt zitten! ik had jullie wel wat bewegingen willen leren hoor' grapte liam.

oten hij op viel dat ik weer rookte werden zjn ogen groter en bespong hij me. ' Je rookt weer!!!' zei hij bijna verlieft en duwde nu zijn eigen peuk in mijn mond. Ik haalde me schouders op en rookte nu ook met izjn peuk me. Liam keek me boos aan toen ik meschouders ophaalde . ' kap is met die schouders!' zei hij. langzaam lied ik me schouders zakken.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Laim, Hihi.' Gniffelde ik het klonk best raar zijn naam. 'Je haar is best zacht.' Zei ik liefjes en lied zijn haar weer met rust. 'Vind je dat echt zo jammer?' Vroeg ik en Giegelde nog even kort na omdat ik wel wist waarom hij dat niet jammer zou moeten vinden. Joyce gniffelde ook. 'Hehehe je mag haar best wel een dans les geven hoor.' Merkte joyce op. 'Hey, zo slecht ben ik niet!' Zei ik gelijk. 'Nou, soms.' Zei joyce plagerig. 'Het is alleen niet mijn beste vak.' Zei ik een beetje beledigt. 'Ben meer van de zang.' Probeerde ik nog te zeggen als goed makertje. 'Maarja voor deze academy moet je alles kunnen.' Ik zuchte een beetje.

Toen laim zijn sigaret in Leo zijn mond deed keek ik iets bozer. 'Hey! Das niet eerlijk! hij rookt met mij mee.' Zei ik als laatst een beetje vertroetelend. 'Oh god heb je weer iemand verslaafd gemaakt?' Vroeg joyce aan mij.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
laim wilde de uitdaging wel aan gaan om Angelina wat bij te leren. 'No angelina ik wil je na school in de dansruimtes best wel wat moves bij leren!' grijnste hij. terwijl hij dik met haar zat te flirten. Ik zuchte waarom kon hij toch zo goed om gaan met meiden.. nouja had hij de lef om zichzelf voor schut te zetten. Maar dat zat gewoon niet in mijn karakters ik luisterde liever enzo.

Angelina werd schattig toen laim mij lied roken. Ik glimlachte en pakte de peuk van angelina aan.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik vond het leuk dat hij weer mijn sigaret pakte. blij glimlachte ik naar leo. ik gaf hem een pet pet op zijn hoofdje. daarna aaide ik warrig door zijn haren heen. 'good boy~' fluisterde ik speels.

'hihi, echt. zou je mijn dans vaardigheiden een kansje willen geven?' vroeg ik en kroop ietsjes dichter bij laim. eingelijk ging ik tussen de jongens in zitten. Dat was veel leuker dan op het muurtje van de fontijn. ik leunde naar achteren toe en deed me borstkast een beetje vooruit. ik keek naar laim terwijl ik een hand door me haren heen streelde. ik plaagde leo een beetje door op laims zijn geflirt in te gaan. 'maar dan heb jij vast erge losse heupjes.' vroeg ik pookte een beetje in zijn zij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik drukte mijn sigaret uit en gooide deze in de prullenbak. vervolgens wilde ik weer zitten en zag ik dat angelina tussen de jongens was in gekropen. Leo wanneer gaan wij oefenen voor die dans opdracht?' vroeg ik me af

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik zuchte. Ik ging ooit een kasn maken bij haar. eric of liam zij nveel leukere keuzen. Ze was dichter bij hem gaan zitten en dit liet liam zich geen tweede keer overkomen. 'Nou dat zullen we dan we lzien hoe fexible ik ben in mijn heupen' zei hij flirtent endeed Angelina;s haar goed. Ik draaide met me ogen. Jocye vroeg wanneer wij gingen oefenen ik haalde me schouders open daarna langzaam zakken. ' vanavond? ' zei ik terwijl ik op stond voor de volgende les.

Liam bleef met angelina flirten. ' Maar we hebben dus een afspraak om na het eten te gaan oefenen?' zij hij

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'okee dan zie ik je vanavond leo.' zei ik toen ik opstond. 'na het eten? zoon ongeveer? lokaal 014 is meestal wel vrij om te oefenen.' stelde ik voor en knipoogde eentjes naar hem. 'angelinaaa kom je we hebben zo les van die griezel.' zei ik meisjes achtig en wilde snel naar de les rennen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
De jongen laim deed me haar goed. eingelijk wilde ik nooit echt dat anderen mensen aan mijn haar zat. zachtjes pakte ik zijn hand. en keek hem half twijvelend aan. 'jij bent vast wel goed met die heupen dat zie ik al aan je grijns.' plaagde ik een beetje. joyce gilde haast mijn naam. 'jaaaah ik kom al!' riep ik terug. ik stond op en keek nog even naar laim. 'is goed.' zei ik en rende joyce achterna

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum