lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 15]

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Ik dacht dat dansers ook een soort van conditie nodig hadden?' Vroeg ik liefjes. Laim probeerde langs me heen te kijken. Er zat vast een sexy meisje achter me. Dat was ik onterand wel gewent net joyce. De meeste jongens keken naar haar als ze langs liepen. Ik was dan ook altijd jaloers op haar maar zij was gewoon knap en had dingen waar ik niet tegen op kwam.
'je bent knap van zo dicht bij!' grijnste laim. Ik schrok even. Wat zei hij?! Zo iets had een jonge nou nooit echt gezegd tegen mij. Hoewel dat van Eric telde ik natuurlijk sowieso niet mee. 'Eeh...' Mompelde ik twijfelend en deed een pluk haar achter me oren. Ik lied de rand van het zwembad los en dreef een beetje van hem af terwijl ik hem langsaam me zij toe keerde. 'Zullen we in de wild waterbaan gaan?' Vroeg ik maar.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Hihi weet je het zeker dat ik het nog geen tweede keer doe?' Gniffelde ik toen hij weer bij het matje kwam. Ik ging op me knieën zitten en tikte met een vingertje op zijn schouder. Omdat ik iets wilde zeggen over zijn viguur. Plots werd Leo van het mandje af getrokken ik keek van Leo naar omhoog en zag de gedaante van de hunk Eric. Mijn hart bonkte als een gek toen ik hem weer zag. Hij was Zo knap en gespierd en en en en gewoon een lekker ding. Ik verstijfde even en bedacht me plots. Nee nee nee ik moet me focussen op Leo en doen alsof ik hem leuk vind! Ik keek even toe naar wat er gebeurde. 'Eric?!' zei ik zo geschrokken mogelijk. Ik keek naar Leo die onder water was en klom van het matje af. Ik wilde Leo helpen niet weten of ik wel sterk genoeg was om Eric tegen te houden.

(Als Leo eenmaal weer boven was.)
Als hij verdrinkt dan beland je dadelijk in de sel. Fluisterde ik zo lief mogelijk naar Eric. Vervolgens zwom ik naar de proestende Leo en pakte zijn schouder beed. 'Oh Leo Leo gaat het wel?' Vroeg ik bezorgt en legde een hand op zijn wang neer. Met me andere hand streelde ik zachtjes door zijn kuifje heen. Ik probeerde niet meer naar Eric te kijken en me volle aandacht op Leo te zetten maar dat was erg lastig vooral nu Eric half naakt was in zijn zwembroek.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

laim:
ze ontweek me geflirt en zwom zelfs weg. shit.! MAar te vroeg of ik mee de wild water baan in ging. ''ow hell yeah!;; kachte ik en klom de kant op. Ik gooide me shirt uit. Ik was mager en dun behalve me benen die waren gespiert.''naah eerder spieren en doorzettings vermogen. longinhoud hoeft je niet te hebben als je geod ademhaalt''! riep ik nog naar haar toe ne rende naar de baan toe. Ik was er als eerste en keek haar aan. Metme handen blokeerde ik het eerste stukje. Ze moest eerst langs mij komen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik gleed vna het matje af en voelde twee handen me onder water houden. Okey adem in houde nwas geen probleem Maar toen er twee andere kwamen en me kei hard in me buik sloegen hapte ik naar adem en vulde me longen zich met water. klootzakken!. Me ogen werden groter maar gelukkig lieden ze los. Ik zwom om hoog ne porbeerde op ademn tekomen maar ik bleef hoesten. Jocye kwam op me af en pakte me beet. Ik knikte dat het wel ging, Ik haat water! vanaf nu was het officeel ik haat water en Eric. Ik zag hoe Eric weg zwom en snapte jocye haar reactie niet echt. ZE vond eric toch leuk waarom bleef ze dan bij mij. Toen ik eindelijk op adem gekomen was zag ik liam en angelina naar de wild water baan gan. ik wees er naar'' daar zijn liam en angelina'' zuchte ik en wreef in me ogen. Me longen deden nog steeds zeer. wat een zwaar lage streek van die jongens

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Laim was me voor ik wilde er langs maar hij hield me tegen. Ik probeerde er langs te glippen naar dat lukte me telkens niet. Vervolgens schoot ik in een soort van meiden giechel. Ik pakte zijn middel beed en begon hem te kietelen. 'Nouuuu~w...' Jammerde ik. 'Nu zul je het krijgen ook!' Zei ik uitdagend. Stiekem keek ik naar zijn lichaam, slanke jongens vond ik best wel interesant vooral als ze dan ook nog eens lang zijn en slungelig. Maar laim was zeker weten iets kleiner dan ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik bleef Leo een tijdje vertroetelen. 'Weet je zeker dat het wel goed gaat?' Ik wreef met me duim over zijn wang heen. Leo wees ergens heen ik keek er naar en zag Angelina en laim. Moet je niet eerst effe bijkomen Leo?' Vroeg ik bezorgt en kroop ietsjes dichter bij hem. Ik voelde aan zijn buik en streelde er zachtjes overheen. Doet het erg zeer?' Vroeg ik en keek naar zijn mooi gevormde schouders. 'Die tanktop staat je goed.' Zei ik en trok hem voorzichtig mee naar het trapje van het zwembad.

Toen we er uit geklommen waren bleef ik dicht bij Leo. Ookal zocht ik naar een spoor van Eric. 'zullen we bij de uitgang wachten of denk je dat we ze wel inhalen?' Vroeg ik en keek hem aan.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

laim:
aaissh! ze kietelde me. Ja hallow daar kon ik tegen. Ik kee haar aan met ene blik van. Ja wat probeer je nouw?. Maar lang kon ik niet kijken. Ik werd getelkeld door een asian en viel achterover de wildwaterbaan in.

Het was leo die me blijkbar omver sprong. DAt was lang geleden at hij zo deed. Uj k lemde me aan me vast ''AAAH RED ME ANGELINA!!'' gilde ik.

We gingen een bocht door en kwamen bij dit stuk aan:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ze deed aardig? noujah, beter dan dat ze me nu ook ging laten verdrinken. Of zou ze zo doen zodat ze me later meer pijn kon doen? want ze gign om met eric? was dit allemaal een plan? Ik schudde me hoofd. het water was me nu al naar me hoofd gestegen.

Ik voelde haar hand op me buik meteen zwom ik wat van haar weg. Ze ging me liichaam niet aan raken!. Ze hoefde niet te weten wat er onder de tanktop zat. Ik knikte jah het ging wel. Ik klop uit het bad en stak me hand uit dat ik haar zou helpen met er uit te klimmen.

Ze vroeg of we bij de uitgang zouden wachten. Hey nee. Ik pakte haar hand beet. ''nee die halen we nog in hij staat hoe dan ook angelina tegen te houden. dat doet hij altijd bij meiden!'' Wauw? zei ik nu echt zo veel in een keer. Ik rende richting de ingang en zag de twee staan. Well told yah!. Ik sprong en nam hem mee in mijn val. samen rolde we de baan in. Halverwegen voor de ruige stuk zette ik me klem tussen de muren. Ik ving de eerste klap van Liam op nu de nadere twee nog

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
nooouwww, niet eerlijk!' jammerde ik en gaf laim een klein duwtje. ik probeerde een beetje boos te kijken en gaf hem weer een por. vervolges vloog laim plots naar achteren toe. ik keek nog even goed en het was babyface weer. joyce kwam ook aan gelopen. samen stapte we ook het water in een probeerde de actiefe jongens te volgen. 'AAAH RED ME ANGELINA!!' gilde laim. 'mooi niet red je zelf maar!' gilde ik terug wat meer uitdagend bedoelt was. joyce giegelde. 'oh~ vlouwerd.' zei ze en zwom samen met mij steets meer naar de wildwaterbaan.

we werden bijden door de stroming mee gevoert.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'....dat doet hij altijd bij meiden!' zei leo in volle innen. 'joh... elke jongen doet dat bij een meid. alleen diegenen waarvan je wilt dat die het doen, alleen die doen het niet.' antwoorde ik. leo sprong inenen richting laim. 'iiieeek kijk uit glij niet uit!' gilde ik een beetje bezorgt. gelukkig ging het maar net goed.

angelina en ik gilde bijden lekker hard gewoon voor de lol terwijl we door de bochten van de wild waterbaan werden heen geslingert. morgen had ik zeker weten wel 10 blauwe plekken dat wist ik nu al. in de verte zag ik leo heel breed liggen. ik probeerden af te remmen maar angelinas gewicht sleurde me mee. met volle vaart knalde we met zijn tweeen tegen leo en laim op.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum