lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 16]

151Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 5:26 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
(Denk dat het hem is omdat hij in me kladblokje staat)
'Hey flippo wat doe je hier?' Zei hij en schopte speels tegen de schoen aan van Hero. 'Ga je niet naar de toernooi? Of ben je weg gegaan toen je mij zag verliezen?' Grapte hij en ging naast Hero zitten. Gyro stak een sigaret op en gaf het bakje door aan Hero of hij er ook een wilde. 'Die gozer gaf me een klap hier,' gyro wees een plek aan rond zijn slaap. 'En ik was meteen nok out man!' Vertelde hij dramatisch.

Heros telefoon ging af. Waarnaar Hero vrij snel op nam. Het gesprek was duidelijk te horen. 'Hallo met setto,' begon het netjes aan de andere kant van de lijn op de achtergrond klonk het remoerig. 'Ik zit in een sport gebouw. Met wat vrienden een vriend is zometeen weer aan de beurt dus kan niet lang bellen. Maar hoe is het met jouw?' Vroeg de jongen aan de andere kant van de telefoon.

Tijdens het bellentje van Hero kreeg gyro ook een bericht. Yu zat in de halve finale!! 'Yeaah!' Juigde hij hard niet denkend aan Hero. Hij greep Hero beed en schudde hem door elkaar heen. Kom man!! We gaan naar de toernooi yu heeft het hem geflikt jonge!' Zei gyro en probeerde Hero overeind te trekken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Maak je geen zorgen Leo. Ik ret me wel i gonna win this.' Zei hij op zijn slechte Engels. Hij wilde niet toe geven aan Leo dat hij zich inderdaad verschikkelijk voelde.
Yu bedankte Leo voor zijn hulp hij voelde zich zo klunzig vandaag.

Eerst ging het best goed. Yu wist de klappen van drake te ontwijken. Maar de derde klap was scheepsrecht. Drake had hem vast en het enigste wat hij kon was zichzelf mee geven. Toen drake achter yu stond en een hand over zijn nek heen voelde gaan. Greep
Hij drake zijn hand beed en trok hem bruut over zijn schouder heen drake was lichtgewichten nummer 3 op Huna en Leo na. Yu smeet drake op de grond maar vergat hem vast te blijven houden toen yu zijn arm naar achteren trok om nog een klap wilde uit delen met zijn vuist op de leggende drake. Worpen waren niet echt zijn specialitijd dat was wel zeker niet omdat hij niet sterk genoeg was om
Iemand op te tillen maar meer omdat hij ze gewoon niet goed uit voerde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Plume zat ergens in het publiek al sinds de ochtend en de eerste gevechten. Echter hing er nu een hele andere zweer in de lucht. Ze Keek om haar heen en zag jongens in het zwart tussen de normale mensen. Haar ogen vielen op een logo van een ketting van een van de toeschouwers. Het was het zelfde logo wat haar broer altijd dacht. 'De witte klauw.' Herinerde ze het nog van vroeger. Daar kwam drake naar buiten lopen meten begon ze te juigen. 'Kom op drake maak hem af! Je kunt het!!' Gilde ze aanmoedigt. De jongen tegen over drake kwam haar vaag bekent voor. Ze dacht doelman en haalde haar schouders op. Alle asians leken op elkaar kwam ze tot de conclusie. nogsteets zat iets haar niet lekker.

152Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 5:39 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective

hero luisterde naar Setto. 'Moest nog wat dingen regleen maar zou wel langs kunnen komen' zei hij en luisterde opnieuw naar setto's stem.. hij knikte tot Gyro ineens hard begon te roepen.. Hero lachtte en stond mee op. 'Ik kom al i k kom al.' lachte hij nog met zijn mobiel aan zijn oor. 'Setto. ik kom richting jouw.. hopelijk zie ik je zo!' met dat hing hij op en rende achter gyro aan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
Jay bleef staan en keek.. Naar de ring zijn ogen op Yu gericht.. Hij wist dat Drake zich wel redde maar Yu.. ging er steeds slechter uit zien... De klap die Drake maakte op de grond klink niet goed ... Jay fronste en maakte zijn ogen tot spleetjes.. 'niet goed' mompelde hij.. hij kende dej ongens door en door en hier was iets niet goed.. Jay liep door de menigte heen richting leo. 'hey' zei hij.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
'hey' zei leo rustig terug.. Hij had ijzn handen in zijn zakken zitten.. 'Zullen we gaan zitten dan zie nwe het beter' stelde Leo rustig voor en liep eingelijk al weer weg van Jay vandaan. Jay volgde leo en ging naast hem zitten. zijn benen iets wijder omdat de bankjes voor hem de dicht op hun stond. 'er klopt iets niet met Yu' zei Jay.. Leo knikte. Leo had gevoeld hoe warm Yu was net voor het tournooi en dat was zeker niet goed geweest..
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
hard klapte Drake op de grond en lucht ontsnapte uit zin longen. Even duizelde alles maar meteen begon Drake te grijnzen. hij zag Yu's aanval aan komen waardoor hij het kon tegen houden. Met twee handen greep hij Yu's vuist beet.. Drakes ogen werden groter. 'Yu gaat het?' vroeg hij terwijl hij de handen rond draaide en zo bijna Yu's polsen brak..' Je slaat...' Drake gaf een trap waarna hij Yu van zich af duwde..' Zwak'

153Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 6:16 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Yu voelde de pijn in zijn pols haast niet. Zoon beetje alles deed pijn en toch was het ook verdooft drake trapte yu flink hard hij strompelde naar achteren en hield zijn hand op zijn buik waar drake getrapt had hij voelde zich naar achteren geduwd worden. alles draaide om zich heen, hij begon zelfs dubbel te zien. Hij hees zijn vuisten naar zijn kin ter verdediging maar voelde dat zijn handen trilde. De woorden van drake kwamen hard aan. 'Ik moeten nog in komen.' Zei yu als excuus. 'Anders is het meteen over he.' Zei hij er achter aan. Hij stapte naar voren nadat drake was op gestaan en deed weer een poging tot het in elkaar rammen van drake. Hij voelde zich net een stier vechten zonder echt na te denken. 'Yuuu!!' Riep zijn opa die het er niet mee eens was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Ze deed haar handen voor haar mond toen drake op zijn rug lag. 'Sta op drake sta op!' Riep ze. In haar ooghoek zat ze een bekende getaande. Snel keek ze opzei en zag een persoon met een blauwe sjaal. Verbaast dat hij hier zo zijn. knipperde ze met haar ogen, de persoon was verdwenen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Ze kwamen net binnen toen de jongens tegen over elkaar stonden ze zag van een kilometer af al Leo lopen met een andere blonde jongen die ze niet herkende. Ze wuifde naar de meiden en kroop tussen alle mensne door totdat ze dicht bij Leo aan kwam. Ze ging achter de bankje van Leo zitten na enige tijd toen ze jongens stil waren omhelsde ze Leo van achteren. 'Hey Hamstertje~' zei ze liefjes en knuffelde Leo voor een paar tellen fijn en gaf hem een kus op zijn wang waarnaar ze hem iets losser lied. Ze keek naar rechts en zag plots een bekende gezicht. 'Jij!?' Zei ze een beetje afsnauwend en toch met ongeloof hem ooit nog te zien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
'Ik zit ergens aan de oost zijde van de tribunes. 3de rij.' Noemde de persoon door de telefoon heen. Wat gyro kon horen die Hero mee trok.

Samen strompelde ze naar binnen en baande ze een weg naar de tribunes. 'Ey waar zat die telefoon gozer nou van jouw?' Vroeg gyro die de weg nogal kwijd was. 'Wie was die gozer eigenlijk?' Vroeg gyro geintreseert.

154Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 6:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'Setto' antwoorde Hero en sprong daarmee soepeltjes over een paar stoeljtes die leeg waren. 'Oost blok en dan de 3de.. makkelijk te zin daar. Lang en blond tussen alle andere aziaten' hij lachte hoofdschuddend. 'Kom nou!' hij schoot over de bankjes en de stolejtes heen langs de rijen en belande naast Setto. 'hey Setto' zei hij zacht en keek de jongen aan. 'Zijn datal je vrienden heb ze namelijk op een foto zien staan! hij wees langs de rij.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
'oh hallow Angelina.' zei jake alsof ze de beste vrienden waren maar toch hing de sarcasme in zijn stem.' Wat leuk je weer te zien.' Hij deed of hij het meende.. Maar als Lina hier was dan was! Mel misscehin ook in de buurt. Meteen pakte hij zjn mobiel en beogn te smse. het moest eingelijk een verassing zijn want hij was er echt nog maar 20 minuten... En hij wilde dit gevecht zien. Daarna zou hij naar Mellanie gaan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
langzaam keek Leo om om te zien wie het nou was. MAar hij had het al wel kunnen riuken dat de heerlijke geur die Lina bij droeg wist hij overal te herkennen. 'Hey lina' zei hij zacht waarna hij een zachte blus op zijn wangen kreeg en de kusjes ontving. hij lied zich iets naar achtere zitten en zijn oofd ging ook naar achtere toe. hij keek lina zo goed mogelijk aan. Zonder echt enige emotie te geven. Maar hij werd altijd blij van lina rond hem. ookal werden zijn maten in elkaar geramt!.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
de klappen er na waren hard en onregelmatig..hij wist er een paar tegen te houden maar sommige raakte hem hard.. Drake hield zijn armen op en wachtte tot Yu wankelde en dat deed de jongen ook Drake sloeg zijn benen tegen Yu's kuit aan waardoor de jongen door zijn benen zou klappen.. Vervolgens haalde hij zijn knie op. 'Je moet.. energie besparen Yu!.. je moet naarde volgende ronden...'

155Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 7:28 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Hero!' Riep setto iets te vrolijk alsof hij hem in geen jaren had gezien. Setto begon zachtjes te lachen. 'Niet al mijn vriendin, dit is tayoni en Delle en daar zit Leo en voor ons in de arena zijn drake en yu.' Vertelde setto niet wetend dat Jay naast Leo zat. Setto schoof op om plaats te maken voor Hero. 'Kom zitten kom zitten.' Zei hij vrolijk. Hij keek van Hero naar de andere jongen die beetje nerveus achter hem stond. 'Oh zijn dat jouw vrienden.' Zei hij verrast. Setto zag een vergelijkbare ketting aan de broek van de jongen hangen die yu ook altijd droeg. Is dat in de mode ofzo?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
'Je moet.. energie besparen Yu!.. je moet naarde volgende ronden...' zei drake. Yu had dat eerder gehoord van zijn opa. Maar hij kon gewoon niet meer. Heel zijn lichaam liet hem in de steek. Hij zat geknield voor drake die hem net had weten te tackelen en hem een knietje in zijn buik had gegeven. 'Ik kan het niet meer.' Bekende yu zachtjes met een trillende stem. Yu stond wankelend op pakte drake bij zijn nek trok zijn hoofd naar zich toe en sloeg een keer zacht in zijn buik. 'Jij moet het doen.' Fluisterde yu in drakes oor tijdens het slaan. 'Ik verlies geheid, jij maakt een kans.' Vervolgde hij zacht en duwde drake van zich af. Yu hield zijn trillende vuisten bij zijn kin afwachtend op wat drake zou doen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Plume vertrouwde het niet. Ze stond op van haar bankje keek rond en wurmde zichzelf door de menigte heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Jay~ lang niet gezien.' Zei ze net zo sarcastisch als Jay. 'En hoe was het in Japan?' Zei ze niet geintreseert dat het eigenlijk Korea was. 'Leo en ik zijn nu al best lang samen in de tijd dat jij op vakantie was.' Zei ze met trots. 'En wie is er aan het winnen Leo?' Vroeg ze liefjes en aaide leo zijn haren goed. Ze hing boven hem en keek hem snoezig aan zachtjes tikte ze op zijn neusje.

156Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 7:59 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
'helaas niet lang genoeg angelina' ze hij terug waarna hij zijn hoofd van haar afboog naar de jongen benenden om te zien hoe Yu op de grond klapte. 'Ja korea was goed.. moet straks wel weer snel terug heb 1 week vakantie kunnen regelen. met moeite' hij haalde zijn neus op. 'Moet ik je nie feliciteren angelina?' hij keek naar leo en gaf de jongen en kleine stoot. 'Goed gedaan Leo! je verdient een meid!'+

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
eigenlijk was leo naar voren aan het staren en lette niet op eht gepsrek dat Lina en Jay maakte.. Hij lette eingelijk ook niet echt op wat Drake en yu aan het doen waren en hoe hard Yu aan het verliezen was.. Pas toen Yu de laatste klap kreeg en op de grond viel.. voor 5 tellen lag stond Leo op. 'Yu heeft verloren' zei hij waarna hij uit lina's greep probeerde te ontsnappen. 'yu?' hij wees naar de deur toe hij wilde naar yu toe kijken hoe het met de jongen ging!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'aangenaam; hij zwaaide naar de andere maar niemand reageerde echt.. want ze waren allemaal hun eigen dingen aan het doen.  'ja dit is gyro de jonge nwaar ik over vertelde gisteren an de telefoon. hij heeft die papagaai die steeds door ons gesprek heen gilde.' Hero lachte even en keek daarna naar benede toe. 'Wie was nou je vriend daar benede biede? of?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
daar wat het moment. Dat yu de macht an Drake gaf. 'Ik zal voor je winnen yu!' hij keek naar de jongne voor zich die duidelijk stond te trillen.. 'sorry' Met dat haalde hij hard uit en nog maal en nogmaals tot de jongen op de grond lag.. hij hield de jongen in een houd greep. 'Ik vecht voor jouw ' Drake wist hoe belangrijk dit voor Yu was en hij ging winnen voor hem!. De ringmeester telde af en Yu was uitgeschakeld.

Achter de schermen waste Drake zjn handen.. Wat hij gezien had achter in Yu's nek bleef door zijn hoofd spoken.. ook de donkere ogen van Yu.. Hij herkende die blik.. Het leek op die man die stoned was.. nee helemaal er door heen zat door een bepaalde druks... Die marks in Yu's nek leken ook op de marks op de man zijn arm.. Mar yu zou nooit drugs gebruiken..

Drake wilde het vragen maar toen hij naar Yu wilde lopen werd hij tegen gehouden.. boos keek hi jde mensne aan en wilde er tegen in gaan. Maar hij zat nog in de spelen dus hij moest zich gedeist houden.. nog 15 minuten en de finale zou beginnen.. hij kon geen fouten begaan

157Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 8:16 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Oh Hahaah die vogel ja dat herinner ik me nog wel.' Lachte setto terug denkend aan het moment. 'Die jongen in de ring heeft ook een huisdier een hondje. Die is best lief. Hij neemt hem vaak mee.
'Beneden?' Herhaalde setto Hero setto keek letterlijk naar beneden naar zijn broek. 'Wat bedoel je?' Vroeg hij en keek weer naar Hero. Hero gaf hem flinders in zijn buik maar dat Hero nu al door had wat er mogelijk gaande was vond hij een beetje vreemt. Of was het echt zo duidelijk te zien? Setto keek naar waar Hero naar keek. 'Ohh je bedoelt in de ring' zei setto. 'Eeh ja bijden. Denk ik. Drake is wel wat meer teruggetrokken dan die ander. En een vriend van mij zit in Korea.' Dat laatste zei hij iets meer sad.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Yu knikte vervolgens ging alles heel snel. Voordat hij het wist lag hij op een verzorg bedje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Plume had de fatale slagen gezien. Ze wilde juigen maar ze was met haar hoofd ook ergens anders bij. De bekende gedaante die ze gezien had. Ze wist niet zeker of ze hem echt gezien had of dat verbeelde. Drake ging achter de schermen. En de andere jongen werd van het podium af gedragen het leek er op of hij voor even niet meer zelf kon op staan. Ze liep langs de jongen heen en keek hem na. Dat gezicht die kaaklijn dat kapsel en die tatoo. Haar ogen werden groot. ' j-josh?' Zei ze zacht. De mannen duwde haar aan de kant om er langs te komen met de brankaar. 'Pardon mevrouw.' Zei een man. Plume liep verder opweg naar drake.

'Hey drake! Je was geweldig je vocht als een echte draak!' Zei ze en gaf drake een vluchtig kusje op zijn wang. Ze begon een beetje te blozen. 'Zeg wie was die jongen die je net nockout sloeg?' Vroeg ze voorzichtig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Mazzelaar.' Zei ze tegen Jay die vertelde dat hij alweer vakantie had. Bij jays felicitatie glimlachte Angelina trots. 'Zeg zolang je maar je eigen niet weer vergeet.' Benadrukte ze serieus en kill. Ze keek naar Leo die uit haar armen probeerde te komen. 'Oh is goed. Ik ga wel even mee.' Zei ze en liet Leo los en liep achter hem aan.



Laatst aangepast door KeepDreaming op wo nov 29, 2017 8:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt

158Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 8:27 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero volgede setto's ogen naar setto's kruis.. hij haalde lachend zijn neus op maar reageerde er niet op. Dit waren de moment dat hij veel van deze jongen hield. gewoon het letterlijk opnemen wat hij zei en er zo onschudlig op reageren.. 'Ja in de ring' hij luisterde .. 'En drake is de ?? roze?' hij wees naar Drake en daarna naar Yu. 'Terwijl die daar er gevaarlijker uit ziet' Toen Jay terspraken kwam keek hero weer naar setto. 'je mist hem heh ik hoor het aan je stem' Met dat legde hij zijn hand op die van setto.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
jay stond ook op en volgede Leo ze liepen de baan af.. jay stond ineens stil en keek naar bneede . hij stond achter setto.. Voorzichtig legde hij zijn hand op Settos schouders. 'Hey setto' hij hurkte wat en bleef bij SEtto staan.' iedereen gaat naar Yu of drake loop je mee?'  jay was echt heel blij setto weer te zien. Vanaf de eerste dag was dit eingelij kde jongen waar hij het meeste mee om gegaan was..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
'is goed' Leo was voor zijn doen heel snel weg en ook heel snel nast Yu's zeide. mensen probeerde hem weg te duwen om bij Yu te komen en dej ongen te verzorgen. 'Yu!' zei leo zacht maar kwam niet over de menigete heen.. ELo moet toe kijken hoe hij niet genoeg kracht en macht haf om naast Yu te komen.. zijn schouder zakte en zijn handen verdwenen in zijn zakken.. Zo bleef hij stan kijken hoe ze Yu verzorgde of wg reden..  dat lina hem achterna gekomen was had hij niet echt doorgehad.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
de 15 minuten gingen voorbij en Drake moest de ring weer in.. hij had het heel eenzaamgehad in de 15 minuten.. hij had geen coach gehad of iets ne moest alles op einge kracht doen.. Maar net nadat hij Yu inelkaar geslagne had.. had hij graag... iemand gehad om tegen te rpaten.. ineens ging de deur open en plume stond er.. Drake fleurde ietsjes op en keek plume aan.. het kusje.. kwam uit het niks en Drakes ogen werden groter.. 'dat is Yu die gast die altijd mee traint op het strand' Drake legde zijn hand op zijn wangen.. 'plume ik moet wer door.. maar kan ik je vragen om Naar Yu te gaan.. en zij nenk te bekijekn. jay een maat van ons had opgemerkt dat iemand iets in yu;s nek gespoten had.. toenstraks zag ik iets paars in zijn nek.. het zag er niet oged uit..'

Drake stapte de ring in en keek naar de man voor hem.. Even slikte hij waarna hij zijn rug strekte.

159Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 8:50 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Setto voelde de hand van Hero op die van hem. Hij keek hem aan en hoorde de woorden. Setto knikte. 'Hij is me beste vriend en me eerste vriend die ik had op school.' Zei hij en voelde iets op zijn schouder. Setto hoorde een bekende stem. Hij keek langsaam om en zag James staan. Met verbaaste gezicht stond hij op en vloog hem rond zijn nek. 'James je bent hier hoe dan?!' Vroeg setto helemaal geflabbergast. 'Ik moet je zoveel vertellen! En hoe is het met je werk?' Vroeg setto allemaal tegelijkertijd. Setto keek van James naar Hero en terug. Al die tijd had hij verzwegen dat diegenen waar hij over sprak met James een jongen was en geen meid. 'James vroeg of setto mee ging. 'Mag Hero ook mee? Hij-hij is een vriend van me.' Vroeg hij beleeft en onzeker.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
'Yu?' Herhaalde ze moeilijk kijkend. 'Ummh met hem praten?' Plume luisterde naar wat drake vertelde en knikte begrijpend. 'Ik zal het proberen.' Antwoorde ze en gaf drake een aai over zijn bol. 'Doe je best draakje!' Zei ze aanmoedigend  en maakte van haar hand een vuist wat ze voor zich hield.

Ze liep richting de jongen die drake yu noemde. Op afstand bleef ze staan. Ze durfde niet.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Angelina zag hoe Leo verder wilde naar zijn vriend toe maar een stellentje malloten er voor stonden. Wat zou Leo zonder mij moeten dacht ze. Ze trok haar bloesje wat open en deed haar borsten goed. Ze liep langs Leo heen. Naar de mannen toe die hem tegen hielden. 'Hey ga eens aan de kant.' Zei zei Angelina zoals alleen zij kon. 'Mijn vriend wilt zijn vriend zien. Denk dat hij wel een oppepper kan gebruike zins hij nu verloren heeft.' Zei ze met een bepaalde blik.
(Als je dat wilt)
Ze pakte Leo bij de hand en trok
Hem mee langs de bewakers.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
'Nee nee ga maar ik wil dit zien man! Dit is goud!' Zei gyro en wuifte naar Hero dat hij met de telefoon boy mee mocht lopen. Een grote sterke jongeman kwam de ring in zette gelijk was heel de arena stil. De jongeman had flinke spieren in vergeleken met die andere pup. Die net Bulldog verslagen had. Wat was er mis met yu? Dat hij zou verliezen had hij niet verwacht. Rond zijn middel droeg hij een grote honden riem van ringentjes. De kleur leek wel Diamand! Hoe sterker de ijzer hoe hoger je stond. De wolf lijder gif in het midden staan. En boog op zijn asiatisch als een groet naar de andere jongen Vervolgens liep hij terug naar zijn hoek voor bespreking.
De bel ging af en de wolf lijder ging niet in verdedegingba houding staan en lokte drake uit zodat hij de eerste klap zou doen.



Laatst aangepast door KeepDreaming op wo nov 29, 2017 9:25 pm; in totaal 2 keer bewerkt

160Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 9:02 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
Jay tilde SEtto over de stoelen heen zodat dek nuffel beter gegeven kon worden.. Toen hij setto weer opde grond zette. 'Ben je nou een paar meter gegroeit in de tussen tijd' Jay moest op zijn tenen staan wilde hij Setto goed in zijn ogen kunnen kijen. 'en natuurlijk ' hij keek naar hero. 'aangenaam ik ben james' Hero pakte Jays handen  beet en schudde het. 'aangenaam! hiroki' jake knikte 'aangenaam..'

Jay liep met Setto mee en leunde toenze iets voor hero liepen naar setto. 'wie is nu dei gene waarover je sprak? je klnik echt heel bij met die gene in zijn leven' Jay zei het zo dat hij niet ging oordlene of het misscehin wle eens een jongen genaamt hero kon zijn!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective

nadat hero zich voorgesteld had keek hij naar gyro' Loop je ook mee of ga je naar die maat van je die in de finale stond?' hij wenkte dat Gyro mee kon lopen als hij dat wilde.. Zelfs zette hij het op het rennen om de twee bij te houden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
met grote ogen werd leo langs de mannen getrokken.. Leo keek van Lina naar de bewakers en terug waarna hij voor Lina ging staan en haar blousje weer dicht knoopte.. Hij keek omhoog met een blik in zijn ogen dat hij lina niet wilde delen.. hij gaf een klein glimlachtje waarna hij dankbaar knikte en naar yu ging 'Yu?' zei hij zacht ne pakte yus hand beet. 'hij is warm' zei hij waarna hij naar lina keek.. 'niet goed lina..'

161Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 9:27 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
'Nee nee ga maar ik wil dit zien man! Dit is goud!' Zei gyro en wuifte naar Hero dat hij met de telefoon boy mee mocht lopen. Een grote sterke jongeman kwam de ring in zette gelijk was heel de arena stil. De jongeman had flinke spieren in vergeleken met die andere pup. Die net Bulldog verslagen had. Wat was er mis met yu? Dat hij zou verliezen had hij niet verwacht. Rond zijn middel droeg hij een grote honden riem van ringentjes. De kleur leek wel Diamand! Hoe sterker de ijzer hoe hoger je stond. De wolf lijder gif in het midden staan. En boog op zijn asiatisch als een groet naar de andere jongen Vervolgens liep hij terug naar zijn hoek voor bespreking.
De bel ging af en de wolf lijder ging niet in verdedegingba houding staan en lokte drake uit zodat hij de eerste klap zou doen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Settos geluk kon niet op tijdens de knuffel die James hem gaf. Setto lachte op zijn gegroeide opmerking. 'Of jij gekrompen?' Setto liep met James mee en glimlachte elke seconde. 'Ja ik voel me echt anders dan voorheen. Net zoals jij met mellanie.' Antwoord hij. Hoe hij de speciafieke vraag moest beantwoorden wist hij nog niet zo goed. 'Ummh m-misschien kun je h-e-ha... ar een keer ontmoeten. Weet niet Hoelang je hier blijft. Umhh misscien een dubbel date met jouw en mellanie.' Begon setto verlegen. Hij streelde door zijn eigen kuif heen hij voelde zich zo stom zat hij nou echt te liegen tegen zijn beste vriend. Toen ze langs de schermen waren zag hij yu liggen en Leo naast hem staan. 'James wat is er aan de hand.' Vroeg setto zacht en bezorgt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Angelina liet haar bloesje dicht knopen door Leo. Inplaats van dat hij haar uit kleedde, kleedde hij haar altijd aan. Zo was haar Leo gewoon eenmaal en ze vond het heerlijk hoe zorgzaam hij kon zijn. Bij het laatste knoopje pakte ze zijn hand vast en keek ze hem aan met een glimlach. 'Ga maar naar je vriend.' Zei ze.
Angelina keek toe hoe Leo bij zijn asiatische vriend ging zitten en zijn hand pakte. Rechts van hen was een meisje met roze lila achtig haar die ook van een afstandje toe keek net als Angelina. Alleen had zij een iets andere blik. Bezorgder, verward en ongeloof. Ze kon niet helemaal plaatsen wat de relatie tussen de asiatische jonge en haar was. Angelina liep naar Leo toe en keek over zijn schouder mee. 'Hij is warm' zei Leo en keek haar aan. 'Dat lijkt me logisch hij heeft als een beest gevochten. Meeste sporters zijn heet wegens het constante bewegen.' Vertelde ze en legde een hand op Leo's schouder. 'niet goed lina.' Antwoorde Leo. 'En hoe weet je dat?' Vroeg ze. De jongen kwam plots omhoog in een soort van shok reactie. 'Olivia.' Kraamde hij bezweet uit. Angelina schrok zo erg dat ze ver achter Leo stond. Ze keek om haar heen en zag dat het meisje met het roze lila haar verdwenen was. Ze bekeek de asiatische jongen hij deed haar denken aan Leo die druks genomen had. Ze ging weer dichterbij achter Leo staan en bracht haar mond naar leos oor. 'Hij doet me denken aan jouw waneer jij druks genomen hebt.' Fluisterde ze zachtjes. De jongen zijn handen begonnen te trillen vervolgens zocht hij in zijn broek zakken waar hij niks vond 'Damn ik moet roken.' Zei de jongen waarnaar hij Leo aan keek met puppy oogje. 'Aaaah nu weet ik wat hier het probleem is.' Zei ze en keek Leo aan met een strenge blik. 'Leo?!' Riep ze iets strenger. Leo was vroeger de junkie dus zo moeilijk was het niet voor haar om te raden. 'Wat?' Vroeg de jongen verwart. 'Ik wil gewoon een sigaret, mijn opa heeft al me spullen.' Begon de jongen licht gestrest. 'Ja ja zeggen ze allemaal.' Antwoordde Angelina met haar armen over elkaar heen.



Laatst aangepast door KeepDreaming op do nov 30, 2017 7:56 am; in totaal 2 keer bewerkt

162Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo nov 29, 2017 9:57 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Drake

De bek ging en her begin.. heel de tijd had hij andere aan laten vallen maar nu.. bleek de man tegen over hem het zelfde te denke. Als drake... en als drake niks zou doen.. zou die man hoe dan ook winnen.. drake ademde zwaar door zijn neus. Elke spier in zijn lichaam spande hij aan.. Drake moest zijn lenigheid gebruiken.. en Techniek dat was de enige manier.. om deze boom van een man te verslaan. Uiteindelijk stapte drake toe zakte door zijn bene. Heen waarna hij een onverwaxhte slide maakte en vervolgens vanuit onder zijn vuist omhoog sloeg

163Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust do nov 30, 2017 8:11 am

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
De wolf lijder shuffelde naar achteren toe en deed een stevige zijwaartse duw trap om drake op afstand te houden. Vervolgens begon de lijder stap voor stap rondjes om drake heen te lopen. Gyro kon zich voor stellen dat als hij daar stond het ter plekken in zijn broek gedaan had. Vechten tegen de boss dat was niks voor hem. Waneer drake weer toe sloeg pakte de boss gewoon hem beet en slingerde hem de andere kant op waarnaar hij los liet en hem tegen de elastieken aan liet vallen. 'Had wel wat beters verwacht van iemand die Bulldog verslaat.' Siste de boss tegen drake. Wat voor het publiek niet goed hoorbaar was.

164Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust do nov 30, 2017 5:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective

hiroki liep langs setto en Jay heen recht naar Yu.. hij haalde zijn neus op. 'Morfhinio..' zei hij waarna hij Yu aan keek. 'Jij gaat niet roken maar liggen. En aangenaam ik met hiroki beter bekent als hero..' hij keek recht in yu's ogen. Daarna duwde hij Yu naar benende en leunde op Yu's schouder zodat hij niet meer omhoog kwam. ' Je lichaam moet de Morfhinio verwerken dus lig stil anders maak je het erger.' Hero keek naar de twee die naast Yu hadden gestaan. 'Morfhinio heeft een sterke geur en word vaak gebruikt bij het verkrachten van mensen.. Spieren verslappen, de persoon word heet  en heel moe en traag..' Met dit keek hij naar hero. 'Dus wie hem dit gegeven heef twilde hem uit zijn pijn halen.' met dit keek hij leo recht aan. 'Of sneller uitschakelen'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
Jay keek van setto naar hero en luisterde. 'Ik zag iemandtijdns het gevecht voor dat met Drake iets in zijn nek spuiten. Het was met een klein spuitje' Jay lied met zijn vingers zien hoe groot ongeveer. Jay keek naar SEtto en toen naar Hero.'Setto kom we gaan bij drake kijken hij is nu aal de buurt.' Jay besloot dat omdat er veel mensen rond Yu hingen. 'We gaan terug naar Yu als het rustiger is.' Hij keek setto aan in deh oop dat hij mee kwam
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
leo bewoog zijn hand in de zak wetend dat hij een peuk bedoelde en niks anders. Maar Toen hij lina zag deed hij meteen zijn handne om hoog kreeg grote oge nen schudde zijn hoofd. 'Ik..' begon hij en schudde weer zijn hoofd.. Maar toch knikte hij toen Lina zei dat Yu nu op leo leek. 'ja.. het.. doet me denken aan.. een danswedstrijd..' Leo wist het niet meer heel helder maar wat hij rook en zag deed hem erg denken aan die dag

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
Het wsa geen goede start. Drake vloog gewoon meteen naar de andere kant van de ring. hij kwam met een klap tegen het elastiek aan... Drake duwde zich op zijn knieen daarna terug omhoog. Deed zijn haren naar achtere waarna hij zijn handen weer balde.. Hij moest een zwakke punt vinden. Weer schoot Drake naar voren toe. Deze keer wat lager bij de grond. De eerste twee aanvallen waren aan de voorkant.

Uiteindelijk wist hij zich naar de achterkant van de man te brengen en sloeg hard op zijn rug.

165Seizoen 2 Is this trust - Pagina 11 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust do nov 30, 2017 6:17 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Wat erg, wie zou zo iets nou doen?' Zei setto na het horen van heros uitleg. 'Is dat niet tegen de regels?' Vroeg hij en keek van Hero naar James. Setto stapte naar achteren wegens zijn eigen veiligheid. 'Is goed James ik ga met je mee. Hero?' Vroeg hij met een bezorgde blik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
'Wat dus geen druks?' Vroeg Angelina na de uitleg van de slimme jongen wat alweer een asian was vroeger was Leo de enigste asian maar nu lijkt het wel een invasie. Ze keek met verontschuldigen blik naar Leo. Leo had zoiets niet. Hij kon het niet geweest zijn. 'Sorry Leo.' Zei ze zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Yu werd gevorseert te liggen. 'WAT!' riep hij na de uitleg van de jongen. Met moeite deed yu zijn hoofd omhoog. 'D-dus ik word verlamt?! Nee, dat kan nu niet.' Zei yu en legde zijn hoofd weer neer. Hij vind het maar een eng idee dat hij buiten bewust zijn zou kunnen raken. Niet alleen reageerde zijn lichaam op het spul maar ook op de nicotine tekort dat samen voelde raar. 'Toevallig geen nicotine pleister?' Vroeg hij zachtjes. Een blonde meid die achter Leo stond graaide ik haar tas. 'Ik had ze laatst nog voor Leo gekocht.' Begon ze 'misschien heb ik ze nog hier in zitten.' Zei de blonde meid. 'Mag hij dat hebben eeeeh wat was je naam ookalweer?' Vroeg ze aan aan de slimme asian. 'Please,' jammerde yu zachtjes. Hij voelde zichzelf steets meer weg sukkelen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
Het was een spannend gevecht. Drake maakte eindelijk rake klappen hoewel het niet echt veel affect had op zijn maag door al de spieren. Toen wist drake zich te richten naar de rug van de wolf lijder. Al grommend keek de wolf lijder over zijn schouder en gaf een trap naar achteren. Vervolgens draaide hij zich om naar drake om een klap met zijn hand te geven wat hij eerder vormde tot een klauw dan een vuist. Gyro zat op het puntje van zijn stoel. Dit was zo spannend.



Laatst aangepast door KeepDreaming op do nov 30, 2017 6:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum