lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

lithium » Archief » Elemento » Verhalen » Team 1

Team 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Team 1 Empty Team 1 ma dec 11, 2017 9:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

.....



Laatst aangepast door Evylian op ma dec 18, 2017 7:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2Team 1 Empty Re: Team 1 ma dec 11, 2017 9:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Team 1 1qo9cy
Eden Fraser:
'pa.. paa! papaa!' klonk het in edens oor.'We moeten weer verder!' juigde de hard.. Eden rolde zich op en voelde hoe een steen zich in zijn bovenbeen drukte.. Slapen op een natuurlijke grond was nooit fijn en en hou er ook nooit aan wennen.. 'Pa.. er staan mannen hier..' flusiterde ze ineens heel zacht.. Meteen schoot Eden omhoog.. Twee wezen kwamen achter hem vandaan.. Een grote blauwe met een schild over zijn lichaam.. 'Steel'' Eden deed zijn hand omhoog om aan te geven dat Steel rustig moest blijven staan.. 'Easy' Het andere wezen was een stuk kleiner. Zijn ogen donker mar op zijn rug groeite bloemen en mos.. Het lag laag op de grond en blies als een gewone huiskat.. 'sst.' beide handen op hoogte wat de wezen op hun plek hield.. 'Eden..' zei een van de mannen. 'Je moet met ons mee komen' De man deed zijn handne naar voren 'Kom en verzet je niet anders moeten we geweld gebruiken en dat wil niemand' Eden lachtte zachtjes. 'Ik heb niks verkeerds gedaan' antwoordde Eden rustig.. Hij wenkte dat Belle zijn dochter langzaam naar het met mos begroeide wezen moest lopen. 'Je moet met ons mee komen Eden.' De man stapte nu ook dichter bij. Achter hun kwamen ook wezens te voorschijn. Ze waren niet heel groot maar het waren er net zo vaal als dat er mannen waren. 'shit' Eden keek naar de wezens.. Dit was geen goed teken.. Deze wezens waren veel sneller dan Steel noch (leafy?).. Eden dacht diep na. 'Belle..' zei hij rustig. 'Ga maar' Hij knikte en belle knikte ook. Eden moest zijn dochter voorsprong geven.. Dus toen ze weg reed op (leafy?)  gebruikte Eden de verwarring om dichter bij steel te komen.. 'Goede keuze Eden.. ' zei de man die heel de tijd aan het woord was geweest' Weet ik' Eden keek de man aan grijnsde waarna hij op steel's zadel sprong en achter Belle aan rende.. Hij haalde zijn dochter in en tilde deze op (leafy?) sprong ook op Steels rug waarna ze door de bos heen schoten weg van de mannen. DE kleine wezens van de mannen volgende hun voor een extreem lange tijd maar uiteindelijk wisten ze de wezens er uit te rennen. Eden schoot een grot in waar hij afsteeg en zijn dochter van Steels rug haalde. 'Dank je Steel' Eden gaf steel een kus op zijn hals waarna hij steel terug zijn edelsteen in lied gaan.. Eden keek rond.

'Hey bell zullen we verder de grot in gaan?' vroeg hij waarna hij haar aan keek. Belle knikte mega blij waarna ze op haar plek begon te springen. 'Ja JA jah! papa jaah!'. Eden knikte en pakte Belle's hand beet. Vervolgens liepen ze steeds verder de grot in. Alles in de gaten houdend want ze wisten niet waar ze in liepen en als er iets fout ging moesten ze een uitweg weten.. 'Pa.. kunnen we even zitten?' vroeg Belle toen ze voor een tijdje aan het lopen waren. Eden knikte waarna hij met zijn dochter ging zitten.' het is koud' jammerde belle. 'Kom maar' hij wenkte dat belle op schoot kon komen zitten.' JA het is hier erg koud..' Eden keek naar zijn dochter. 'We gaan er zo weer uit! is dat goed eerst even uitrusten' Belle knikte op dat voorstel. DAar zaten ze dan. Samen in een koude grot bij komend van het vluchten. 'pa ik zie iets' ze wees naar voren waar een klein blauwig lichtje te zien was.. Eden pakte meteen zijn pols beet waar een armband omheen zat. in de armband zaten vele kleine edelstenen. Allemaal verschilleden grotes en kleuren. Zelfs het materiaal was anders.  Eden ging met zijn vinger over een wat rodere steen heen. Het leek gemaakt van magma.. Belle keek mee. 'Het.. worden er meer' zei ze ineens. Ze ad gelijk het ene lampje ging aan na de andere. Steeds meer tot heel de grot zich vulde met kleine lampjes.. Eden begon breed te glimlachen. 'Prachtig' fluisterde hij en kijkend naar de kleine lichtgevende lampjes die door de grond heen de lichtjes begonnen te dansen..heel de grot had een prachtige blauwe gloed die een show aan de twee lieten zien.. 'Laimra.' zei Eden zacht. 'Een van de kleinste wezens die er zijn. Alleen zijn ze niet sterk maar in een groep zijn ze gigantisch snel en sterk... Ze zijn vernoemt naar de edelsteen Larimar. De steen van kracht.' Eden pakte belle beter beet. 'Ze kunnen niet tegen water of tegen zonlicht daarom kan je ze vaak in grotten vinden zoals deze dus.'  Belle's mond zakte open .'vertel verder!' zei ze en klapte zachtjes in haar handen. 'Men zegt dat ze.. de gidsen zijn naar de engelen zijn.. En ook voor de voorouders van alle wezens. Niet alleen dat.. Ze zeggen ook dat ze helende krachten hebben..' Belle ging verzitten 'dus' ze haalde haar roktje omhoog om haar knie te laten zien. 'dit?' ze wees naar haar knie. 'Meer geestelijk' Eden tikte tegen belle's voorhoofd aan.  Belle lachtte. 'Jammer.'

Het moment dat ze weer opstonden verdwenen alle Laimra's.. Belle gaf een teleurgestelde zucht..  'Ik had ze graag nog langer gezien.' Eden knikte' Daar ben ik het mee eens belle' hij haalde zijn hand door haar haren heen. 'Maar we moeten door. Ik voelde tocht vanaf die kant komen' belle knikte en samen liepen ze de grot uit. Ze kwamen uit in een groot weiland . Er vloog een beest in de lucht en meteen ging Eden voor Belle staan. Kijkend naar het machtige dier dat in de lucht vloog (tommy?)

3Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 4:28 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 1 2jg16zc
Tim - Tommy(air)
Tim een jongen, met bruin krullerig haar en zwarte goggle briel op, zat samen met tommy zijn wezentje in zijn zweef vliegtuig. Deze had de form van een oosterse draak. ze vlogen over de wijden heen voor een proefvlucht. 'yeaah het werkt tommy het werkt! we vliegen echt!' riep hij entausjast. tommy zat op de schouder van tim en hield zich stevig vast aan zijn kapigon. tommy piepte een vrolijk geluidje wat klonk als een yeaah. zijn pluizige vacht wapperde mee in de wind. Tim zijn blik viel op de radartjes die inenen gek begonnen te bewegen. hij tikte met zijn vinger er tegen aan. 'nee niet nu op geven.' zei hij tegen zijn machine. de sweef vliegtuig daalde snel naar beneden. tim probeerde hem nog omhoog te krijgen maar tevergeefs. samen gilde ze terwijl ze het bos en de bomen dichterbijer zagen komen. het vliegtuigje denderde door de bomen heen en klapte helemaal kapot tegen de sterke takken aan van de bomen in het bos. tommy trok aan eht touwtje van de paragutte. 'aaaah denk niet dat dat werkt!!' gilde tim die samen met tommy door het bos heen vlogen.
Uiteindelijk kwam tim tot stilstand met zijn parashutte hangend in een grote boom. Tommy was op de grond gerold en keek omhoog naar zijn vriendje die daar boven hem hing. hij piepte naar hem maar er kwam geen gehoor terug. tommy legde zijn grote oren plat en piepte nogmaals. weer kwam geen gehoor. snel klom hij de boom in en begon te knabbelen aan een van de parashutte touwtjes. Tom zakte een klein beetje naar beneden wat hem een beetje wakker maakte. 'tommy stop!' dadelijk raak ik nog meer in de knoop!' riep hij naar zijn pluizige vriendje. tommy omhelsde tim blij dat hij weer reactie gaf. 'hehehe ja ja ik leef nog.' lachte tim, hij keek rond maar zag niemand lopen. 'Tommy ga hulp halen Hulp!' zei hij tegen zijn pluizige vriendje. 'Heeeelp!' begon tim te roepen. Tommy deed hem na waar een hoog gepiep uit kwam wat klonk als helluup. Tommy klom de boom uit en rende door het bos heen opzoek naar mensen of wezens die hem konden helpen.

Toen hij eenmaal een stellentje mensen tegen kwam rende hij rondjes rond het kleine meisje. 'helluup, helluup!' herhaalde Tommy piepend. na zoon 4 rondjes rond hun gerend te hebben stopte hij op zoon metertje voor de twee mensen. vervolgens rende hij een metertje bij hen vandaan en keek weer achterom. Dit herhaald hij een aan taal keer terwijl hij nog steets af en toe 'Helluup!' piepte en kwispelde met zijn pluizige blauwe eekhoornachtige staart

Tommy probeerde de mensen naar Tim te lijden die nog steets in een hoge boom hing met zijn parashutte. verstrikt in de touwtjes.

4Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 5:06 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Team 1 1qo9cy
Eden Fraser:
met grote ogen keken ze toe hoe het machtige wezen de bosjes in verdween. .Eden zuchtte waarna hij zich naar belle draaide. 'Die kant gaan we niet op snap je toch wel?' Belle knikte dat ze het snapte. Ze liepen juist weg van het grote beest Eden keek steeds achterom om te zien of het beest hun niet achterna kwam. Daarom schrok hij ook van het kleine beestje. Belle was enorm geïnterseerd in het beestje en draaide met het mee. Eden vond het niet zo erg leuk idee. 'We gaan Bell.' Belle schudde haar hoofd. 'daar moeten we heen! we moeten helpen papa please'.. 'Nee' zeo hij bes twel boos. MAar het beestje bleef om hulp roepen. 'Nee we gaan niet er is niemand te vertrouwen.. ook niet een wezen zoals deze air hier.' Belle deed haar arme over elkaar aar onderlip begon te trillen. grote tranen vormde in haar hogen. 'We moete hem helpen' Belle begon steeds meer te huilen.. 'oke..' hij ging met zijn invinger over de blauwe edelsteen en STeel kwam et voorschijn' Blijf in de buurt' STeel knikte waarna hij achter Eden en Belle aan liep.. Eden liep voor aan en volgde het beestje.. toen hij bij de jongen kwam keek hij op. 'Oh hey jij'

5Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 5:19 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 1 2jg16zc
Tim - Tommy(air)
'eemmh hoooi daar beneden.' begon Tim die aan zijn parachut bungelde. 'zouden jullie mij kunnen helpen. ik zit een beetje vast.' zei Tim en pakte een van de touwtjes die gevaarlijk rond zijn nek verstrikt zaten. 'als Tommy de verkeerde door bijt hang ik dadelijk echt. jullie hebben tommy al ontmoet?' zei hij waarnaar tommy begon te kwispelen. 'yeaah!' piepte tommy blij. Tim bungelde met zijn beentjes proberend om op een tak te gaan staan die onder hem hing echter hing hijzelf iets te hoog en kon hij er net niet bij.

6Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 5:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Team 1 1qo9cy
Eden Fraser:
'en wat is ons voordeel hier aan?' vroeg hij wetend of deze jongen die daar zomaar hing niet gevaarlijk was.. 'Steel.' Zei Eden rustig.. 'let op belle' Met dat liep hij onder de jongen en bekeek de parachute. 'En wat hangt er achter je?' hij bekeek het goed maar zag doordat alles door lekaar heen gewikkeld nit echt dat het een parachute was. en buiten dat veel van deze dingen waren er niet meer. vele gebruikte wezens om te vliegen was veel goedkoper dan een vliegmachinne. Eden haalde zijn hand langs zijn kin..

7Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 5:39 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 1 2jg16zc
Tim - Tommy(air)
'WAT, hoezo jouw voordeel!! ik bungel in een boom!!! je laat mij toch niet hier achter. dadelijk ga ik dood van de honger of droog ik uit van de dorst.' piepte Tim die verbaast was van de reactie van de jongen. Tim keek achter zich maar zag niks anders dan het stof van zijn paragutte, takken en touw. 'hoe bedoel je? wat hangt er achter me? dat is het stof van me paragutte!' zei tim. Tommy liet zijn oortjes plat hangen en hield zijn handjes hoog op tot aan zijn bekje. zijn hoofd kantelde hij schuin waarnaar hij heel zielig begon te kijken. 'kijk, ik ben een piloot en bouw vliegtuigen, bij het uit testen van mijn nieuwste model stortte ik neer in dit bos.' vertelde tim die hopeloos begon te spartelen. 'ik was op weg samen met tommy naar Hilltop city dat is aan de andere kant van de bergen.' vertelde tim. op de grond in de struiken waren wrak stukken van zijn zweef vliegtuig te vinden.

8Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 6:14 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Team 1 1qo9cy
Eden Fraser:
een paar keer haalde eden zijn neus op.' Pa.. Kan je hem redden?' vroeg belle ineens Eden keek naar achteren en daarna weer waar Tim en eindelijk zag de jongen er niets slecht uit. 'vliegtuigen?' vroeg hij maar om het gesprek gaande t ehouden. 'OP de grond is toch overduidelijk veiliger' hij haalde zijn hand over zijn hand pols heen.. 'Oke Tommy' hij draaide zich om naar Tommy. 'Kan jij precies doen wat ik je zeg?'

9Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 6:25 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 1 2jg16zc
Tim - Tommy(air)
Tim keek blij op toen het meisje de jongen had over gehaald om hem te helpen. De jongen vroeg of tommy presies kon doen wat hij zei. Tommy knikte hevig met zijn hoofd. 'Uh-hu.' Piepte tommy. Tommy luisterde en probeerde zo goed mogelijk te doen wat de jongeman hem op droeg.

10Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 6:43 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Team 1 1qo9cy
Eden Fraser:
een voor een lied Eden de draaitje door bijten. Steeds afwachtend op het niet echt heel fout zou gaan. 'STOP!' zei hij uiteindelijk en zag hoe het touw rond de jongens zijn nek strakker kwam te staan. Eden bekeek de touwen en als Tommy nu de nek touw door beet klapte de jongen hoe dan ook hard op ge grond onder hun.. zijn hand ging over een edelsteen begroeit met mos. 'Vrya, kom' met dat verscheen er een helder licht... Het was een wezen van nog geen 50 centimeter. Het leek op een dood normale Armadillo, Maar inplaats van een harde schild had et een schild van mos en onder het schild waarnormaal een vacht zat. groeide gras met kleine rode en roze bloemen. Zijn oren waren gevormd als twee tulpen die mee danste in de wind. Het beestje nieste hard. 'Sorry Vrya het is niet echt de weeromstandigheden voor jouw heh!' hij lachtte even waarna hij weer serieus is. 'Kan je een mos bed maken voor me? onder die jongen daar.' Vrya knikte waarna hij langzaam rond liep. Vaak nieste het waardoor een kleine bloempjes uit zijn mosschild kwam zetten.Toe hij op de goede plek gekomen was ging hij liggen. hij rolde zich op.. Even leek er niks te gebeuren maar! het mos-schild begon te groeien en al snel bedekte het de gehele rond onder de jongen. Tot een prachte zachte mosbed. 'tommy. Kan je nu razend snel twee touwtjes door bijten. Het leven van je coach hand letterlijn je klauwen.' Eden wees de draaitjes aan waarna hij met grote ogen toe keek

11Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 7:03 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 1 2jg16zc
Tim - Tommy(air)
Tommy keek naar de twee touwtjes de afstand was redelijk groot. Hij bedacht zich hoe hij daar zo snel mogelijk kon komen. Toen hij het wist knabbelde hij aan de eerste hij lied nog een aantal draaitjes vast zitten en sprintte zo snel mogelijk over Tim zijn arm heen en sprong in de lucht tommy strakte zijn armpjes waar twee lichtblauwe vleermuis achtige vel uit klapte hiermee zweefde air naar het touwtje toe en lande op een tak waar hij de laatste touw doet knabbelde toe deze door was knapte ook de eerste touwtje door het gewicht van Tim. Vervolgens viel Tim naar benden raakte wat uitstekende takken en lande neer op een bedje van mos. 'Dat schilde niet veel.' Zei Tim doen languit op het mos lag. Tommy sprong van de tak af en zweefde naar beneden. En lande op het gras. Tommy knuffelde zijn vriendje Tim stevig en kroop in zijn nek toen Tim overeind kwam.
'Bedankt! Oh ik heb me nog nekt voor gesteld mijn naam is Tim en dit is tommy mijn beste vriend!' Zei tim trots. Hij zette zijn goggle bril goed op zijn hoofd en klopte zijn kleding uit. 'En jij ook bedankt kleine meid!' Zei hij en legde zijn hand op haar hoofd. 'Ik kan jullie op zijn minst bedanken met een lekkere lunch. Alleen nog even mijn rugtas vinden.' Tim keek in het rond tommy die op zijn schouder zat volgde zijn voorbeeld. 'Ah kijk daar!' Zei hij en pakte zijn rugtas uit de struiken. Vervolgens keek hij naar het wezentje waar mos op zijn rug groeide. 'Oh die heb ik nog nooit gezien jij ook bedankt kleine vriend!' Zei hij vrolijk en aaide het beestje. 'Wat zeggen jullie er van ik maak een lekkere lunch!'

12Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 7:11 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Team 1 1qo9cy
Eden Fraser:
Eden pakte Belle beet en deed zijn handne voor haar ogen. Belle keek door Edens vingers hoe de jongen op de grond klapte.. ze deed haar hand voor haar mond.' Leeft hij nog? 'vroeg ze voorzichtig maar al snel stond de jongen op. 'Ja dus' zei eden waarna hij zijn eigen spullen weer pakte en klaar was om te gaan. 'Steel Draag jij Belle?' stelde hij voor maar daar was hi jdan.. Tim de jongen die zich voorstelde.. Eden draaide zich terug. 'nee bedankt we moeten verder' antwoorde hij en wilde Belle op steel tillen maar Belle duwde zich weg bij eden.' Ik heb honger!' ze ize boos en blies haar wangen op. 'Eden draaide metzijn ogen.' oke..' in zijn ooghoeken veranderde Vrya zijn schild weer en ontving het klopje op zijn hoofd. Meteen gign hij recht staan en nieste weer hard waardoor er twee kleine bloempjes uit zijn nwange schoten.. een hoge piep dat hij de aandacht leuk vind gevolgd door weer een nies. 'Kom hier.' hij bukte bij Vrya. 'kom ga terug dit is geen goede plek voor je bedenkt.. Maar wil niet dat je ziek word door de zon hier.' Vrya knikte waarna hij verdween. 'eten heh' zei hij en ging zitten. kijeknd naar de tas die Tim net nog uit de bosjes gevist had 'Wist je dat je..meerdere klados'es op je tas heb zitten.' even lachte hij. 'breek ze niet als jeje tas neer zet.' Hij keek naar de vele takjes die zich beet hielden aan tim zijn tas. hun klauwtjes waren kleine blaadjes met weerhaken en hun voelsprieten afgebroken takjes. Rond hun middel hadden ze allemaal een klein blaadje hangen. 'Ze zullen het je niet in dank afnemen als je een van hun breekt'

13Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 7:49 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 1 2jg16zc
Tim - tommy(air)
'Ik kan de lekkerste paddestoelen gerecht maken hier in dit bos!' Riep Tim trots tegen het meisje toen ze zei dat ze honger had. De jongen zei dat een iets aan zijn tas vast zat. 'Aaaaaah haal ze van me af haal ze van me af!!' Riep Tim, hij danste en sprong in het rond. Hij keerde zijn rug naar de jongen toe.

Toen ze van zijn rugtas af waren zochten ze een mooi plekje op in het bos Tim maakte vuur door middel van vuur stenen. In de tussentijd dat het hout op warmde en knetterde zocht Tim naar de goede paddenstoelen, klukte fruit en verzamelde kruiden. Vervolgens maakte hij een heerlijk gerechtje met al die dingen het werd een soort van warme soep. Met fruit in leuke viguurtjes gesneden. De gerechtje legde hij in kommentjes die hij in zijn tas had zitten. 'We kunnen eten!!!' Riep Tim vrolijk tommy was gaan spelen met het kleine meisje. Toen hij Tim Hoorde kwam hij naar hem toe.

14Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 8:12 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Team 1 1qo9cy
Eden Fraser:
Eden had een voor een alle klados van de jongen afgehaald en keek uiteindelij in stilte toe hoe de jongen tekeer ging met koken.. En hij moest toegeven het rook erg lekker.'ruikt god tim' zei hij waarna hij een jap nam. Ook belle kwam lachend achter tommy aan gerent ze had helemaal rode wangen van het spelen. toe nze zat en de kom aannam begon ze te eten of haar leven er vanaf hing. 'Sorry.. we hebben i ndagen niet zo goed gegeten' eden keek Tim aan en keek dankbaar. 'Je zei dat je naar de bergtoppen wilde?' zei hij waarna hij opkeek.' MAG HIJ MEE!' gilde belle ineens. Meteen drkte edne zijn handne op zijn oren.. 'Nee!' zei hij boos. ' we moeten naar et tournooi niet de bergtoppen!.'

15Team 1 Empty Re: Team 1 di dec 12, 2017 8:41 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 1 2jg16zc
Tim - tommy(air)
'Hehhe dankje! Ik hou van koken me zus heeft me dat geleerd voordat ik op reis ging Hehe en door de maanden heen heb ik van alles geprobeerd kwa eten.' Vertelde Tim.
Tim genoot van de twee die smikkelde en aten alsof hun leven er van af hing. De jongen die zich nog niet voor gesteld had zei dat hij naar het toernooi wilde. 'Oh!' Kondigde Tim aan dat hij iets wist. Hij viste een map uit zijn jas en klapte deze uit. Op de weg naar hilltop city zijn 3 steden waar toernooien in worden gegeven plus in hilltop word een van de grootste gegeven waar de beste aan me doen! Hier worden vooral parkoer racen gehouden en spring wetstrijden. Ook is er een vlieg toernooi. Waar wij aan gaan mee doen he tommy!!' Zei Tim en aaide zijn maatje die ket zijn hoofd in het eten zat hij keek op en piepte al smakkend van de paddenstoelen en noten. Tim wees de weg aan met zijn vinger.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

lithium » Archief » Elemento » Verhalen » Team 1

Soortgelijke onderwerpen

-

» Team 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum