lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

lithium » Archief » Elemento » Verhalen » Team 2

Team 2

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

16Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 do dec 28, 2017 8:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Yan zuchte. 'omdat als haar iets overkomt ben ik de sjaak ... ' hij gooide zijn handen in de lucht. 'Dus jah! beter met haar rondlopen en zorgen dat ze niks doms doet dan uit de familie gezet worden omdat zeij met haar domme hoofd iets fouts doet!' even lachtte hij enliep hij door. Yins mond zakte open toen Seth ineens weg rende. Meteen rende ze er achteraan met haar wezentje achter haar aan. 'Seth! hij glipt uit de klauwen!' riep ze hard maar bedenken om haar beest te gebruiken Maar het lukte blue en seth en Yin begon hard te klappen ''dat was! geweldig!' riep ze luid waarn ze mee keek over seht schouder. ;oh wacht.. hij is nog in het water..' Yin begon ook na te denken.. 'zwemmend?' stelde ze voor

17Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 do dec 28, 2017 8:50 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 2 - Pagina 2 Opqqnr
Seth
'de stroming is te hard.' antwoorde seth. 'als ik nou een vliegend wezen had zou het makkelijker zijn.' dacht seth hardop na. Seth bekeek de stromende revier en zag een dikke tak voor een deel over het water heen liggen. seth rende er heen en probeerde op de tak te staan. Twijvelend keek hij naar het water, de dikke tak bewoog een beetje. 'als ik hier op ga staan en me handen uit steek gaat het misschien lukken om ze te pakken als ze van de steen springen en proberen hier heen te zwemmen met de stroming mee.' zei seth weer hardop terwijl hij na dacht.

18Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 za dec 30, 2017 3:31 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Yin dacht mee na. nog steedsniet aan haar einge kleine wezend denkend. die achter hun aan hopste.. Yan daar in tegen had wel een plannetje. 'Hier' hij gaf yin een zetje het meisje viel in et water happend naar lucht porbeerde ze boven water te komen. Yan lachte waarna hij SEt aan keek 'Gooi die tak dan!' Yan keek echt of het ongeloofwaardig was dat Seth nog niks gedaan had. Yin zwem naar blue toe!' Yin hapte naar ademn' Klootzak!' vermoeit probeerde ze vooruit te komen maar de stroming was veel te sterk

19Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 za dec 30, 2017 4:40 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 2 - Pagina 2 Opqqnr
Seth
Met verbaasde ogen keek hij toe hoe het meisje met een plons in het water viel. 'ben je okey?' vroeg seth meteen aan de zwemmende Yin. Seth die op de boomstam stond keek met een serieuse blik om naar Yan die een opmerking maakte over een tak. seth wilde een opmerking maken maar slikte zijn woorden in voordat ze er uit kwamen. beter zei hij nog niks. hij kende de jongeren nog niet zo heel goed.

Blue keek op toen hij een plons hoorde hij drukte met zijn hoofd tegen het naaktslakje aan zodat het op zijn hoofd ging zitten. vervolgens liet blue zich in het water glijden en probeerde hij naar het meisje die in het water zwom te zwemmen. blue was aangekomen bij Yin met het slakje op zijn hoofd.

Seth hurkte en stak zijn hand uit naar Yin die met de stroming mee werd gesleurd richting de boomstam die deels over het water heen lag. Seth greep Yin beet en trok haar met blue en het slakje over de rand van de boomstam heen. 'gaat het, je liet me schrikken.' zei seth. hij pakde Yin haar boven armen beet en trok haar het water uit. Blue was via de boomstam op het land gelopen en schudde zichzelf uit terwijl hij dit deed bleef het slakje keurig op zijn hoofd plakken. Yin en seth kwamen ook op het land. Yin was helemaal doorweekt en seth zijn shirt deels door het moment dat hij haar uit het water had getrokken. seth keek van Yin naar Yan en eindigde bij blue die trots met zijn vinnen staart kwispelde. seth hurkte bij blue neer en pakte het naaktslakje beet. Seth trok het beestje omhoog maar hij zat zo stevig aan blue gekleefd dat hij blue er bijna mee van de grond tilde. seth liet hem los en zag dat zijn handen helemaal slijmerig waren geworden. 'oh, je bent wel heel kleverig he.' merkte hij op en gniffelde zachtjes. het slakje glimlachte naar seth en brabbelde wat woordjes uit wat klonk als: 'slmmmmm~' blue keek omhoog naar het slakje boven op zijn hoofd vervolgens ging hij met zijn hoofd naar de grond in de hoop dat het slakje er af ging kruipen. 'kom maar hier is het veilig.' moedigde seth aan. het slakje kroop langzaam van blues hoofd af en brabbelde weer vrolijk. seth haalde een amulet onder zijn tshirt vandaan, drukte op een knopje en hield het in de richting van het witte naaktslakje. uit het amulet scheen een blauwe straal licht en scande zo het monstertje. het licht verdween en de amulet klapte open. Een holo caster licht kwam uit de bovenkant met als afbeelding het slakje. '*slimey de naaktslak dna monster, zijn lichaam is gemaakt van slijm en is zo kleverig dat alles er aan blijft plakken zijn twee blauwe strepen op zijn rug zijn net zonnepanelen. Deze vangen licht en luchtvochtigheid op die hij om zet in energie.*' zei een digitale stem van de holo caster. 'indrukwekkend!' zei seth. het beestje was amper twee handen groot en toch maakte het indruk op hem.
seth ging hurken bij het monstertje. 'slimey, niet meer in het water vallen he, op het gras of in het bos ben je veiliger.' zei seth tegen het monstertje die antwoorden met schattig gemompel. 'zorg goed voor jezelf slimey.' zei seth en stond op. 'Yin denk dat jij drogen kleding nodig hebt zullen we een hotel zoeken in het volgende stadje?' vroeg seth die zijn holocaster weer in zijn tshirt deed.

20Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 za dec 30, 2017 4:52 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

yin greep uiteindelijk blue bij zijn nekvel beet waardoor ze met zun 3e dor seth vast gegrepen konden worden en naarde kant getrokken konden worden. Yin lachtte wel breed na alles. Spartelend in eht water probeerdeze blue er bij te houden. Blue was uteindelijk sneller op de boomstam dan Yin zelf hierdoor moest ze nog harder lachen want ze kwam er niet met gemak op. het kwaad zag ze niet. Dat als er nu iets fouts ging ze wel eens kon verdrinken.. Maar het lukte ze en Yin belande op dek ant huigend en lachend.' Dat was me dan toch wat heh!' zei ze en keek rond. niet veel later zat ze op de grond kijkend naar seht en het kleine beetje. ;oooh!' zei ze toen de stem klaar was. 'Dat is vet!' ze stond weer ope nekeke naar haar kleding. 'Oh ja.. beter een winkeltje zoeken wil altijd al nieuwe kleding halen! maar mocht nooit' ze keek naar Yan. 'Waarom duwde je me'Yan haalde zijn schoudersop 'dan gebeurde er tienminste wat!'

21Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 za dec 30, 2017 5:32 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 2 - Pagina 2 Opqqnr
Seth
Seth keek de ruziënde twee na. hij wilde wel wat zeggen maar het was beter van niet. Yan had blijkbaar met opzet zijn zusje in de problemen gebracht. nu wist hij hoe het kwam dat Yan op zijn zusje moest letten, omdat hij blijkbaar de schuldige is die de ongelukken veroorzaakte wat zijn ouders misschien niet eens wisten. 'laten we verderlopen voordat Yin nog ziek word door jouw actie.' zei seth die wenkte naar blue dat hij mee moest komen. blue keek achterom naar slimey en swaaide kort met zijn staartje.

'kijk daar is de volgende stad! hier kun je vast leuk winkelen Yin.' zei seth met een glimlach. 'en Yan hier kun je mee doen aan Riverspringen, weiland rennen en hun speciale wedstrijd schapenhoeder. waarbij je zo veel mogelijk schapen moet sturen naar hun hok.' vertelde seth die keek op zijn holocaster naar de reis informatie. seth Yin en Yan liepen door het stadje heen. het was een leuke boeren landschap met weides die verdeeld waren door de revieren die er doorheen stroomde. de stad was echt gebouwd om zo goed mogelijk gebruik te kunnen maken van de revier. een jongenman met zwart haar en een rood slammig kuif liep in dezelfde straat hij keek in Yans richting. naast hem liep ook een Burn alleen deze was veel groter en ouder dan Yans burn. ook zijn vinnen en schubben waren meer verschroeit door de hitte. 'hey kijk Flame, een soortgenoot.' zei de jongen die op Yan af liep. hij sabbelde op een lolly en klakte zijn tong naar de kleine burn van Yan. De grote Burn genaamt flame liet een machtige grom horen. 'Een echte uitdaging zou het niet worden Flame, ik zie nu al dat die burn geen kans maakt.' zei de jongen met een neerkijkende toon naar Yan. 'kom je Flame we moeten trainen voor de wedstrijd van vanmiddag.' riep de jongen sabbelend op zijn lolly.

22Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 wo jan 03, 2018 1:19 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Team 2 - Pagina 2 Wb8exk
Yin
Yan keek op en schudde zijn hoofd. 'Wij vermaken ons zelf wel!' hi lachte eve nwaarna hij gewoon weg liep. Tijdens het lopen trapte hij een kraampje om waarna hij nog hard aan eht lachen was. vervolgens liep hij door toch naar de tournoois om te kijken. maar voor hi jdaar aankwam liep hij iemand tegen het lijf.. Afkeurend keek hij naar benede toe om een andere burn te zien.. Meteen kreeg hij een grijns. 'das een mooie' zei hij simpel waarna hij naar zijn burn keek.. toen de jongen zijn burn beledeigde maakte yan zijn rug recht. 'Dat zullen we nog wel zien!.. zeg wel tournooi en ik versla je!' hij lachte en lusitere naar welk tournooi. Meteen grijnsde hij breed en rende naar ee nwatertje om zijn burn te gaan trainen voor uren lang!. beide haddenze er ng is zin in ook! Burn ging maar door en door en door en Yan leefde helemaal op.

Yin daar in tegen leefde zich ook helemaal op in het winkelen. Ze trok veel jurkjes uit de kanst en lied ze aan seth zien daarna weer een leuk klein blousje maar ook voor seth zelf.. ineens werd ze stil en keek op. 'waar is.. me wezenstje.. en...' ze keek rond


23Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 wo jan 03, 2018 5:27 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 2 - Pagina 2 Opqqnr
Seth
Seth en Yin zaten lekker te snuffelen tussen de kleding. Yin paste kleren en seth keek rond of hij iets leuks zag liggen voor haar om te passen. hij vond een schattig zachtblauw jurkje deze nam hij mee en liep naar de pashokje waar Yin zuch stond om te kleden. seth schoof het goordijn een klein beetje opzei en liet het jurkje zien. 'wat vind je van deze.' zei hij zonder zich te realiseren dat Yin misschien wel half naakt kon zijn.

Na vele jurkjes gehad te hebben kwam Yin aan zetten met een kleding stuk voor hemzelf. seth keek verrast op en pakte het hangertje beet terwijl hij het blousje bekeek. ineens werd de pratende Yin stil. 'waar is.. me wezenstje.. en...'vroeg ze. seth keek van de blouse naar Yin en zicht de vloer af waar hij blue braafjes zag staan, blue keek seth aan en blafte vrolijk in een hoge toon. 'geen idee.' antwoorden seth eerlijk.

Xavier - burn
Xavier keek de vastberade jongen aan, haalde zijn lolly uit zijn monden zei: 'ik doe mee aan revier springen en schapenhoeder.' xavier draaide zich om. 'je moet je eerst inschrijven anders zit de wedstrijd vol.' riep hij er achteraan met zijn rug naar Yan toe en stopte zijn lolly weer in zijn mond.

24Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 za jan 06, 2018 4:00 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Het eerete wat yan deed voor het trainen was zich inschrijven!.

Yin lachte breed met de nlouse in haar handen "heb ik net een wezen raak ik hen kwijt!" Ze legde het blousje weg "Hoe heb jij de jouwe intmoet.. uit de keuze van die kleintjes waar ik ook uit kon kiezen" ze keek naar dr man en betaaldr het outfitje dat ze aanhad waarna ze ahrd naar buiten rende. " Ik moet hem vinden!"

25Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 wo feb 07, 2018 9:25 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Team 2 - Pagina 2 Opqqnr
Seth
'hehe, ik moest voor 4 monsters tegelijkertijd zorgen. air, water, leaf en burn. ze waren nog allemaal in super jong en ik gaf ze dan puppyles om zich te leren te gedragen. Toen de tijd daar was werden ze allemaal stuk voor stuk op gehaald alleen blue bleef de hele tijd over, hij wilde niet met andere mee. blue besloot om bij mij te blijven,' Seth keek van Yin naar blue en streek emt zijn hand door zijn haar. 'Het duurde alleen twee wegen voordat ik zijn edelsteen kreeg.' vertelde seth onzeker. 'maar nu zijn we de beste vriendjes he blue?' vroeg hij waarna blue vrolijk antwoorde met een twee blafjes.
Yin rekende af en samen liepen ze naar buiten toe. 'misschien heeft hij hongen en is hij opzoek gegaan naar eten?' stelde seth voor. 'hij snoof met zijn neus in de lucht proberen of hij iets lekkers rok. al kort daarna schudden hij zijn hoofd. 'nee vogels eten geen mensen voedsel argh stom.' zei hij per ongelijk hard op en sloeg zachtjes met zijn hand tegen zijn voorhoofd. 'ik kijk wel rond in de bomen of ik hem zie zitten okey?' zei seth en rende samen met blue naar de dichtbij zijnste bomen.

Xavier - burn
(oefent)

26Team 2 - Pagina 2 Empty Re: Team 2 ma mei 11, 2020 12:51 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Closed

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

lithium » Archief » Elemento » Verhalen » Team 2

Soortgelijke onderwerpen

-

» Team 1

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum