lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

lithium » shorts » Renfair » Renfair

Renfair

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Renfair Empty Renfair di okt 05, 2021 9:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Renfair

2Renfair Empty Re: Renfair di okt 05, 2021 9:48 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:
'Aahgrgg' Molly haald een hand over haat natte gezicht.
'Art, je hebt een lege fust aan gesloten' gilt ze door de taverne.
'Wie zet dan ook een lege fust bij de volle? Vond hem al zo licht, kon hem alleen dragen.'
Het is gelukkig rustig in de taverne. Deze zit vast aan haar to go loket het bezige broodje.
Aison komt binnen lopen met een grote zak kolen over zijn brede schouders gedrapeerd.
'Mols, wat zie je er verrukkelijk uit.'
Molly word vuur rood.
'Ik houd wel van een vrouw die niet vies is van een beetje bier.' En hij loopt door.
Art prikt in mijn zij en gaat de fust vervangen en ik haal een ijsblokje uit de bar en houd deze tegen mijn wangen.

3Renfair Empty Re: Renfair wo okt 06, 2021 1:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Renfair. Een festival terug de middelleeuwen en fantasie in. Conors groep had belsloten het te bezoeken ze warej een voot een nerds en vonden de fairs altijd geweldig . Deze keer trokken ze conor ook mee. Ze hadden he voor de eerste dag in een pirate kostuum gehezen. Katoene beige shirt dat wat open ging. Lere broek met wat sjalen rond zijn heupen geknoopt en flinke laarzen. Ze wilde hen een ooglapje geven om zijn verwondingen te beschermen. Dit had conor afgewezen. Hij schaamde zich niet voor de wonden. Daarnaast zou het het genees proses alleen maar tegen werken.

De groep begon uit elkaar te dwalen. Sommige gingen naar wat concerten de andere de markt . Conor zelf had zijn oog laten vallen op een behoorlijk indrukkend tarvene midden op een grasveld. De iknicktafels buitrn stonden in een rondje rond een groot kampvuur. Daarop werd door een ander bedrijf vlees gebakken. De koffie stand rook te lekker. Dus met een klein kopje handgemaakte koffie nam conor de tarverne in zich op. "Bijzonder gemaakt" mompelde hij.
Conor deed een van zijn oortjes in en begon door de intervieuw te bladeren. Huj was festart met een nieuwe coldcase. Het ging over de moord van 2 zusjes. Na 10 jaar waren de aanwijzigen opgedroogt en de vorige detective hadden het opgeven. De zaak heeft nog voor 7 jaar in het archief gelegen voor Conor hem vond.. nu was het een kwestie van alles door te lezen en de verhoringen van de getuigens nogmaals te luisteren.

Conor zat al een kwartier aan de bar toen hij opschrok. De meid achter de bar had door de hele taverne geroepen dat er een verkeert vat gepakt was. Conor liet zijn pen zakken en keek mee. Zonder schaamte luisterde hij naar de twee. " het is zeker een slechte timing als ik toevallig, precies nu wat tapbier wil bestellen" vroeg conor met een grijns aan de barvrouw. Ze was zo overwerkt. Dat ze gewoon helemaal gloeide. "Ochtends spits druk geweest?!"

4Renfair Empty Re: Renfair wo okt 06, 2021 2:31 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

'Een moment alstublieft meneer' in een split seconde zette Molly haar "customer service voice" op en gooit het ijsblokje in de wasbak en lacht naar de man aan de bar. Op dat moment komt Hayden binnenlopen van uit de 'keuken' lopen met een volle fust en we sluiten deze snel aan.
'Zo dat is de palm' zegt ze en draait naar de man.
'Wat mag ik u in schenken?'

Aison:

Aison kijkt de keuken rond. Het is een open idee. Molly werkt met de ruimte die ze heeft gekregen en het werkt best wel perfect. De keuken is eigenlijk het loket van het bezige broodje met aan de voor en zij zijde en open concept die als afhaal werkt. De deur leid naar het taverne gedeelte, deze is meer afgesloten met een deur. In het bezige broodje gedeelte verkopen en maken we de broodjes en zijn flesje drinken. Alles om mee te nemen. Daar worden ook de gerechten bereid voor de taverne. Denk aan stoofpot en 'sunday roast' en op zaterdag en zondag gaat de boel betijds open voor een full English breakfast. Aison is Hayden dankbaar dat hij voor hun een nog vroeger ontbijt heeft geregeld. Hoewel het slecht is voor de zaken van Molly, was hij blij dat de meeste mensen niet heel vroeg voor een grote maaltijd binnen kwamen.
Hij kijkt over zijn schouder als Molly binnen komt lopen om een lap over haar gezicht te halen.
'Alles goed?' Vraagt hij en helpt haar. Hij pakt met twee vingers haar kin vast en wrijft haar gezicht schoon. Voorzichtig rond haar oog make-up.
Hayden popt zijn hoofd de keuken in. 'Jongens, de drukte begint.'

5Renfair Empty Re: Renfair wo okt 06, 2021 3:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Conor keek toe doe zijn biertje gevult werd maar zijn vraag of zijn poging tot een gesprek links gelegt werd. Met een grijns deed hij zijn oortje weer in. Ze had het vast druk. Alleen fe plek werd al snel vervangen. "Ze heeft haar pauze" de lagere stem liet conor weer opkijken. Hij keek recht in grijsblauwe ogen. Op de plek waar het hard werkende meid gestaan had. Stond nu een hunk van een man. "Begrijpelijk." Conor liet zijn pen weer zakksn. "Een headsup. Er komen zo 20 man eten." Hij wees naar de ingang van de taverne."

Mee dat hij het zei kwamen de eerste van zijn vrienden groep binnen rollen. Gierend van de lach. "Dat concert was echt slecht.. ze zongen zelgs vals!" Riep de ene en al snel hadden ze de tafels in het midden toegeëigend. "Die zijn er eerder dan gedacht" conor gaf de hunk een glimlach. "Headsup nummer 2.. ze filmen alles voor tiktok en yourtube."

6Renfair Empty Re: Renfair wo okt 06, 2021 3:29 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Hayden:

'Dan is het maar goed dat ik altijd klaar ben voor de camera. Mijn naam is Hayden' en hij steekt een grote hand uit. 'Hoe mag ik jou noemen?'

7Renfair Empty Re: Renfair wo okt 06, 2021 3:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Conor pakte de hand aan en schudde deze stevig terug. Het was duiselijk een handshake van een detective die zich niet snel omver liet lopen. "Conor, aangenaam" even bleef het stil aan conors kant. "Je kan wel zeggen dat je camera ready bent" conor sloot dat af met een knipoog waarna hij zijn documenten verzamelde en in zijn tas deed. Het werd tijd om bij zijn vrienden te gaan zitten. Nog een laatste blik op de hunk.

"Conor!" Riep een van de meiden gevolgt met een camera recht op zijn gezicht. De ondervraging begon. Conor bleef rustig antwoorden. Na een half uur wqs de groep kompleet en zaten er 17 man in de taverne klaar om te eten.

Conor had in het half uur af en toe naar Hayden gekeken. Zeker wanneer er weer een mobieltje in conors gezicht geduwd was. Dan zocht hij oogcontact met hayden en draaide met zijn ogen . Als grap

8Renfair Empty Re: Renfair wo okt 06, 2021 4:12 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Hayden:

De grote groep komt binnen en we beginnen de bestellingen op tenemen en uit te serveren.
Als Conor die zich eerder aan me heeft voor gesteld me aan kijkt loop ik naar de tafel toe.
'Dames, heren, mag ik jullie vragen het volume een beetje te minderen. Jullie komen boven de prachtige muziek uit van onze Bard' en hij wijst naar een spieker die aan t plagon hangt. Daarbij legt hij zijn hand op de schouder van Conor en knijpt er gerustellend in.

9Renfair Empty Re: Renfair wo okt 06, 2021 9:42 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

" jullie bard kan alles!" Riep een meid terug. Haar knalroze pony verstopt onder een nog rozere pruik. Maar ze stak wel haar duim op als teken dat ze respect hadden. Voor jouw hottie, zullen wij wat stiller zijn!"

Conor voelde de grote warme hand op zijn schouder rusten. En voor het eerst in weer een lange tijd. Bedacht hij zichzelf hoe fijn het zou aan voelen die hand ergens anders te voelen. Het was sinds kort dat hij zichzelf toe liet zo over mannen te denken. Hee zijn leven was hij met meiden bezig geweest. Tot zijn ex. De pinky girl opmerkte dat Conor vele mannen knap vond. Dat was get moment dat hij zijn gedachtes iets meer liet gaan. "Rare vraag maar is dit brood van het bezige broodje.?" Hij keek hayden aan met een poging zijn gedachte gang niet te laten zien op zijn gezicht. Terwikl hij opnieuw oogcontact zocht bleef hij te lang hngen op de lippen van hayden. Zacht beet hij op zijn eigen lip. "Het smaakt namelijk net zo goed en dacht even Aison te zien"

10Renfair Empty Re: Renfair wo okt 06, 2021 11:53 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Hayden:

Een meisje met roze haar roept dat ze stlller zullen zijn. Wat op dat moment juist het tegenovergestelde is van wat Hayden vraagt en hij geeft haar een knipoog als ze hem een 'hotty"noemt.
Dan vraagt Conor over het brood.
'Ja, dat klopt dit komt van het bezige broodje. Ken je het? En ken je Aison? Hij kijkt de man aan.
'Ik weet het, Molly maakt de beste broodjes!' Dan valt hem al het papier werk op. 'Waar ben je mee bezig?'

Molly (vanaf nu ik vorm):

Diego neemt een tray vers gebakken (afbak) broodjes van me over en ik loop met een rood hoofd naar de kraan voor een glas water. Het is warm in de keuken. We zijn halverwege de stoofpot en aangezien deze een lange bereidings tijd hebben is Aison als een bezetene uien en andere ingrediente aan het snijden. Dit had al gebeurd moeten zijn maar een zekere (Art) heeft dit niet gedaan. Ik haal een doek over mijn bezwete voorhoofd en loop naar Julie toe die achter de kassa staat, zij geeft de bonnen door aan Alsitair die de voorbereidng doet en Diego maakt de broodjes klaar. Natuurlijk is Art nergens te beknnen, net als Amith, Bern en Thalia. Ook Thalia's vriendin Victoria heb ik al een tijdje niet gezien. Kevin, Colin en Kara komen binnen en Kara gaat gelijk naar de bar om daar te helpen, van Kevin krijg ik een kus op mijn wang en duikt achter zijn zus aan. Colin voegt zich bij Aison. Het werkt als een fabriek. Zelf ga ik naar de kant van de taverne om tafels leeg te halen. Dan zie ik dat Hayden staat te praten. Het is gezellig in de taverne en ik ga snel aan het werk.

Aison:

Aison wrijft in zijn ogen als Colin naast hem komt staan, nog steeds zijn handen afdrogend aan een doek , trekt handschoentjes aan en begint wortels te schillen om daarna fijn te snijden.
'Tis druk' merkt hij op.
'Heb je al een move kunnen maken op mijn zus?'
Aison stikt in zijn speeksel en kijkt snel om zich heen of Molly niet in de buurt loopt.
'Hoe bedoel je? Kara?'
'Nee, en niet dom spelen. Ik zie hoe je naar Molly kijkt. En zij naar jou' zegt Colin met een opgetrokken wenkbrauw.
Aison maakt een huff geluid en snijd de ui nog aggeresiever.
'Ik weet niet waar je het over hebt.'
'Dan niet' zegt Colin met een ongeintereseerde blik.
Molly komt weer binnen met afwas en Colin tikt me aan.
'Nee, je kijkt alleen maar altijd haar kant op als ze binnen loopt.
'Delen jullie geen kamer?'
Aison bijt op zijn lip. Hayden zit altijd overal bovenop en heeft het zo geregeld dat Molly en ik een kamer delen, met één bed natuurlijk. Oké Hayden kan er niet echt iets aan doen, de kamers zijn opgedeelt op volgorde van aankomst of als je een koppel bent. Molly reed gisteren mee met Aison.
Deze ochtend wakker worden was een van de hardste momenten van zijn leven.

11Renfair Empty Re: Renfair do okt 07, 2021 6:32 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Conor lacht breed. 'Ze maakt de beste die er zijn. Ze levert ze altijd af op vrijdag. Enige keer in de week dat ik pauze houd op het politie bureau.' Conor likte zijn lippen af. Halverwegen zijn gelik keek hij weer naar Hayden. Hij vernauwde zijn ogen iets wat hij altijd deed als hij de andere aandachtig bekeek en zijn vooroordeel maakte. 'Hij heeft mijn leven gered tijdens de rechtzaak' Iedereen kende de rechtzaak van een paar maanden terug. 'De moordenaar van de 7 kinderen en meerdere moorden. Viel me aan uit wraak omdat mijn team en ik hem wisten te pakken voor hij zijn ritueel kon afronden. Aison tekkelde hem tijdens de aanval in de rechtzaal.' Conor weest naar zijn gezicht en borst. 'Dankzij hem alleen wat steekwonden opgelopen' Conor draaide zijn papier om naar Hayden. 'Nieuwe coldcase. Gaat over twee zussen. Ben aan het luisteren of mijn team en ik ons er op gaan focusse of niet.' Achter hun begon de groep tiktoks te filmen. Maar de roos harige had haar mobiel gefocused op Hayden en conor. Conor wist al wat er op die live vid gezegt zou worden.. Ze was aan het stemmen met haar fans of conor een move zou maken of niet. Conor deed alleen niks. Hij gaf Hayden een glimlach waarna hij zijn schouders op haalde. 'Als aison op tijd ziet.. waarschuw hem niet hier heen te komen.'

12Renfair Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 1:13 am

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Hayden:
'Ik wist niet dat Aison zo'n held was' hij haalt een hand door zijn licht blonde haar. 'Klinkt wel eng. Moet ook wel pijn gedaan hebben. Ik heb inderdaad daar wel eens iets over gehoord, de klootzak.'
Dan daagt hem iets. 'Wat is de naam van die man?'
Ondertussen buigt hij over Conor heen en kijkt naar de andere zaak. Hij heeft totaal niet door dat hij word gefilmt.
'Ik zal Aison roepen als hij tijd heeft.' Zegt Hayden met een lach. 'Hij moet het maar gewoon ondergaan.'
Hij ziet Molly voorbij lopen en weet dat ze het gesprek gehoord heeft. Als dit zo'n paranormaal weerwolven verhaal was geweest wist ie zeker dat hij haar lust had kunnen ruiken. Aison's naam hoeft maar te vallen en zijn staat op scherp, andersom ook trouwens. Molly en Aison hebbben een ding voor elkaar. Ze weten het alleen niet van elkaar. Of ze zijn te verlegen om het te zien.
'Maar als je het niet erg vind, wil je me meer vertellen over de man die je aan heeft gevallen. Ik heb over hem gehoord.'

Molly:

Ik wilde ze niet afluisteren, maar ik hoorde Aison zijn naam vallen. Ik wilde hoi zeggen tegen de detective van Aison's werk waar ik iedere vrijdag broodjes breng, totaal niet omdat Aison dan werkt. Totaal niet. Maar toen ik dat verhaal hoorden kon ik alleen maar denken aan wat voor gevaar Aison op liep. Natuurlijk ben ik blij dat de detective veilig was.
Het idee was ook best sexy. Aison is een grote man. Het moet vast niet heel erg voelen als hij je tegen de grond pint. Deze gedachten schiet gelijk zuidwaards en ik kijk snel om me heen, alsof ik bang ben dat iemand mijn gedachten kan lezen.
Maar hoe kan hij me leuk vinden. Vanochtend ontweek hij me ookal. We delen een kamer en een bed. Hayden laat ons gratis in zijn hotel slapen en ik mag niet klagen, maar ik heb het idee alsof het op mijn gezicht geschreven staat en het hem ongemakkelijk maakt. Hij doet wel kleine dingen, zoals me helpen als toen ik bier op mijn gezicht had. Maar zo is hij, altijd klaar om iemand te helpen. Dus probeer ik een beetje afstand te nemen. Had ik mijn gedachten maar onder controllen.
Ik loop de keuken weer in daar komt Aison juist naar de deur lopen.
'Hey, volgens mij zit een collega van je in de taverne, Conor kan dat, die met het litteken.'
'Ow, serieus, ik ga even hoi zeggen' en hij loopt langs me heen legt wen hand op mijn onder rug als hij me passert en ik zweer het je beste lezer, ik voel zijn handdruk nog. Ik kijk hem na, zijn shirt zit iets te strak, zijn schouders zijn breed en hij is gespierd. Hoe ga ik dit weekend overleven zonder tegen het plafon op te vliegen?

Aison:

Aison laat Colin links liggen, hij heeft ruzie met zijn vriendin Hiromi en reageert dit af op andere door de draak uit tehangen. Hier heeft hij geen behoeften aan. Hij vind het naar maar hij verdient dit niet en heeft geen tijd voor die BS. Molly komt binnen lopen. Hij korte bruine haar is in een boblijn geknipt en elke keed is het net of de tijd even stil staat. Haar jurk hangt aan de voorkant iets meer open dat de bedoeling is, niets ongepast. Maar het valt hem op. Alles aan haar valt hem op. Als hij voor haar staat heeft hij beter uitzicht en nee, nee dit moet hij niet doen. Hij is geen viespeuk. Maar zijn jongeheer denkt er anders over en hij is zo blij dat het schort wat om zijn middel heeft van zwaar leer is, dus de boel goed plat houd. Ookal weet hij zeker dat zijn erectie twee dingen kan doen, hij gaat of neer omdat al zijn bloed in zijn geslachtsdeel zit. Of deze breekt vrij voor iedereen om te zien. Hij hoopt op de eerste.
Molly verteld hem dat Conor binnen zit en ik ga even bij hem kijken. Hij legt zijn hand op haar rug en hij lacht naar haar.
Als hij binnenloopt staat Hayden inderdaad met Conor te praten, ik loop naar hun toe en sla gemoedelijk een hand op zijn schouder.
'Eindelijk een setting waar je niet mijn leiding gevende bent.'

13Renfair Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 6:49 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Opnieuw nam conor hayden in zich op. Zesde keer met een afwegenfe blik. Kon hij deze hunk vertrouwen?. Nee, ookal kende hun Aison betekende dat niet dat hayden zelf ook betrouwbaar was. "De verdachte heet P. L. Johnasburgen. 58 jaar. ' zo begon hij over de zaak en hoe die gek de kindere ontvoerde versneed en misbruikte. De meeste details waren vrijgegeven. Tijdens dat verhaal had hayden zich over conors werk gebogen. Er stond niet veel begrijpens. Paar tijden met een woord er achter. Een ding ws wel zichtbaar. Conors handschrift was zelfs op een kladblaadje prachtig.  Een half aan elkaar geschreven handschrift met de meest elegante krullen. Conor begon de geur van de voorovergebogen man op te merken. De aftershave was nogsteeds aanwezig tussen de geur van houtskool, zweet en brood. Conor naar hayden maar al snel viel zijn oog op molly daarna op Aison. Molly was een prachtige vrouw. Ze straalde ook elke vrijdag als zd brood kwam brengen. Net goed als dat conors vrienden nu een weddeschap hadden. Hadden ze dat ook op get bureau. Hoelang zou het duren voor Aison en Molly het deden in de wc op het politiebureau. Er was namelijk geen enkele. politie agent noch detective die niet zag hoe Aison veranderde rond Molly. En geef aison is ongelijk.

"Goedemorgen" onbewust gooide Conor zijn stem op een serieuzere toon. Hij merkte dit zelf al meteen op. "Ja,  mis me kracht als je baas nu al" conor stond op van zijn stoel. Zijn schouders raakte hayden aan. "Oke fijn.. waarom zijn ook jouw vrienden reuzen". Conor was dik 15 tot 20 centimeter kleiner dan de twee mannen voor hem. Zijn ogen kwamen tehoogte van haydens kin(gok ik) Voor conors de hand van aison kon pakken. Hoorde hij een hoge gil. De roosharige meid sprong op. "Dat is aison" de andere 16 man reageerde in koor. Conor legde zijn hand op Aisons schouder. Hij had liever eerst zelf met aison gesproken. Ze hadden elkaar niet meer gezien na het voorval in de rechtzaal. En conor wilde aison bedanken maar niet met 16 fan girls en boys om de hoek. Want zo was hoe zijn vrienden zich gedraagde. Ze kwamen aan gerend en begonnen aisons hand te schudden. Hem te bedanken en veel te veel vragen te stellen. "Waarom help je. Was je niet bang." En ga zo maar door. In de chaos van cameras handen en vragen verzamelde conor zijn papieren en liet ze in zijn lere tas glijden. Met een grijsn keek conor naar hayden. 'Dit was te verwachten. Er zitten nogal wat fans tussen."

14Renfair Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 1:17 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Aison:

Denkt niet veel, behalve dit zijn heel veel mensen.
The fack is hier aan de hand?!?!

Hayden:

Aison voegt zich bij de heren en toen ging alles opeens heel snel, er was een gil en toen verzamelde zich een grote groep om Aison heen.
'De arme knakker weet niet wat hem overkomt.'

Molly:

Ik loop op een hoop kabaal af in het Taverne gedeelte. Kara staat geergerd achter de bar, waar Art opeens weer op is gedoken en richt dan mijn aandacht op de grote groep, ze zwelgen Aison zowat op.
'Wat is hier aan de hand?' Vraag ik aan Conor en Hayden.

15Renfair Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 1:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Conor haalde zij hand door zijn haren heen. Het had in model gezeten alleen nu begonnen wst plukken raakte los. Krullen vielen voor zijn gezicht. "Hey Molly. Ja ik had hayden nog gewaarschuwt. " conor grijnsde beet toen Aisons hand vaak geschud werd. "Ze "Met een simpele handbeweging wees hij de vrienden groep."Ze zijn Aison dankbaar dat hij mij leven gered heeft. Van die brut. Ik ook maar na de schorsing is dit de eerste keer dat ik hem weer zie" nu lachte conor ineens. Ze begonnen fotos te maken met Aison. De friendly gaint met een blik van verwarring.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

lithium » shorts » Renfair » Renfair

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum