lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

lithium » shorts » Renfair » Renfair

Renfair

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

31Renfair - Pagina 3 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 10:28 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

'Aison ik wist niet dat je zo vroeg terug zou zijn.' Stamel ik en probeer niet te kijken naar de bult in zijn broek. 'Wahh'hapt hij.
'Mijn andere pyama is nat. Ik kan moeilijk naakt slapen.' Hij lijkt zich te hervatten en loopt langs me heen. De badkamer in.

Aison:

Mijn mond is droog maar ik kan moeilijk blijven staren.
Ik schiet snel de badkamer in en masseer afwezig mijn kruis, shit wat zag ze er mooi uit.
'Aison, alles goed' vraagt Molly door de deur heen.

Molly:

Aison komt de deur weer uit.
'Molly ik kan dit zo niet langer. Misschien moet ik vannacht ergens anders slapen.' Ik schrik.
'Ik maak je toch niet ongemakkelijk?' Stamel ik.
'Nee, juist niet. Ik wil je in me armen hebben. Ik wil jou!'
Dit had ik niet verwacht.
'Aison?' Ik kijk hem aan en dan maak ik de afstand tussen ons korter. Ik ga op mijn tenen staan en kijk hem recht in de ogen aan. Zijn ogen zeggen alles en onze monden vinden elkaar.
We chrash into each other. I push him on the bed and climb into his lap. His cock is hot even through all the layers of clothing. Want it. Our kiss deepens and his hand are wandering. He breaks the kiss to ask for permission and I nod and bite his lip in return. His hands start on my back, to my buttocks to move me back higher ons his lap. I move them into his hair. Our noses bump into each other and we start to laugh.

32Renfair - Pagina 3 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 11:01 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

'Dus, we gaan dit eindelijk doen?' Vraag Aison.
'Ik moet wel wat bekennen' zeg ik twijfelend.
'Ik ben nog maagd' Aison kijkt me aan.
'Weet je zeker dat je dit wil'
'Ja'
'Ik zal voorzichtig zijn.'
Ik leg mijn vinger op zijn mond.
'Ik ben geen teer popje. Je bent misschien de eerste persoon met wie naar bed ga, maar zeker niet het eerste wat ooit bij me naar binnen is geweest.'
Hij krijgt een duivels lachje.
'Zullen we eens zien wat beter is. En stuk siliconen of ik'
He starts kissing me again this time with less need and more confidence. 'Tell me when you are uncomfortable' he tells me.
'Only if you do the same.'
I push him down and kiss him ending in biting his lip.
Aison makes a sound and I feel it right in my aching core.
Gently he takes control en flip us over. His hulking figure hoovers over me. He starts to kiss my neck and stops at my boobs.
'Go on I' moan. He smirks and frees one of my boobs squishes it and take the nipple into his mouth. I gasp. I never really cared voor my boobs, I mean the look good, but nippel play had never done it for me.
He sucks them both and I remind him that he is wearing a 100% to much cloths.
I help him out of his shirt. I broad and masculine body turns me on beyond belief.
His fingers go more south and hij goes under my night gown.
'It matches' he says.
I wink at him but his fingers find my clit through my panties and I forget everything for a moment.
He rubs me through my panties amd with his other hand rubs himself through his pants.
At this point I am so wet, when takes of my panties he easily slips two fingers into me.
I lean forward and start unbuttoning his pants.
A beautiful cock comes out. With his huge size I was afraid he would be huge, but it's not so bad. He tick vainy and a nice head.
'Please don't lick, or touch it' said Aison. I back off and look at him wide eyed.
'No, no' he exclaimed ' I meen, I wanne be inside you. And I am about to burst. Don't wanna blow to soon.'
I relax. 'Oke, do you have a condom and befor I finish that sentence he produced one from his pocket.
He positions me comfortably on the pillows. 'Tell me when it hurts oke' he kisses me tender en roles the condom over his member. Slowly he positions himself in front of me and slowly eases into me. It doesn't really hurt. To be honest I have had bigger toys than him. He slowly trusts into me and I am seeing stars. I rub my clit and see that Aison is struggling to keep control.
'Just fuck me!' I moan and he picks up the pace.
He feels so goed. His breath picks up and his trust become more desperate. 'I'm gonna cum' he growls and with two trusts he is there. I feel him shake.

33Renfair - Pagina 3 Empty Re: Renfair za okt 09, 2021 12:47 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Haydens member was inmens, Hierdoor twijfelde Conoro f hij door kon gaan. Hij had nog nooit iemand een blowjob gegeven want als hij meteen over zijn nek ging. Conor begon te krijgen.Hij kwam er maar op een manier wachter. Hij lukte zijn lippen op Haydens onderbuik waarna hij langzaam en beheerst naar benede zoende. zijn tandne lieten bijt marks achter op Haydnes pelvis.' teach me' gromde Conor. Zijn lippen sloten zich om Haydens member. Dit lied een hoorbare moan ontsnappen. Hayden kreeg een grote grijns op zijn gezicht. 'I will' zonder nog enige twijfel greep Hayden Conors haar beet. Zo stuurde hij Conor aan met ritme. Het was alles behalve geforceerd. Zodra Conor maar iets zijn hoofd omhoog deed trok Hayden omhoog. Samen vonden ze een ritme die Hayden gestoort maakte.'stop' moande hij waarop conor expres verder naar benede grleed. Hayden member drukte tegen Cnors gehemelte aan. Geen kokhalseffect. Dit lied conor lachen. 'dont laugh!' de wanhoop was te horen in haydens stem. Hij wilde nog niet komen. en zeker niet in iemands mond. Vele waren het daar namelijk niet mee eens. Conor kwam weer omhoog. Zijn tong nog spelend met haydens schaft. 'I choose when we cum understand' Conor grijnsde. 'sure' Conor kroop over Hayden heen. hun heupen drukte tegen elkaar. Conor drukte zijn vingers in haydens borst en zijn mond in haydens nek. Hayden greep beide member in een hand. tot gevolg dat beide jongens rilde  van pure opwinding. Hun spieren begonnen al aan te spanne. Conor kon zichzelf niet meer inhouden en begon zijn heupen te bewegen. Het gevoel van zijn member schurend tegen die van Hayden aan. liet zijn ogen wegrollen. helemaal toen Hayden zijn hand in tegengestelde richting bewoog van Conors stoten.  Conors ogen rolde weg en zijn tanden verdwenen in Haydens nek.zacht vloekend beet hij hayden.

Haydens lichaam spande zich ook steeds meer aan. En voor hij zuichzelf kon stoppen kwam hij hard. Hel zijn lichaam schokte mee. Hij bleef zijn huepen bewegen waarop Conor niet veel later ook kwam. Zwaar hijgend  lied conor haydens nek met rust. tanden en rode plekke naren te zien net als de knal rode wangen van Conor. Zijn haar stond alle kanten op. 'fak.. I cant.. anymore' met een plof viel conor naast Hayden. Conor lag op zijn buik. NOrmaal zou hij geheel tegen zijn partner aan kruipen. Nu wist hij niet of die wens een stap te ver zou zijn. Dus hij staaarde naar Hayden wiens ademhaling nog steeds op en neer ging lsof hij ene maraton gerent had. Voorzichtig beogn hij langs de borst spieren van Hayden te wrijven. Hij deed dit zonder nadenken.Hayden greep Conors hand beet en trok hem tegen zich aan. niet veel later lag hayden in een diepe slaap. Conor probeerde wakker te blijven maar ook hij dommelde vrij snel in slaap.

Het moment dat Hayden de volgende ochtend wakker werd zag hij Conor op een stoel zitten. De jongen neuriede zacht mee met zijn muziek terwijl hij soms tegen zichzelf sprak en druk bezig was. hij schreef dingen op waarna hij op zijn mobiel inzoomde en weer uit. Hij zat zo ver in zijn gedachte dat hij niet echt hiets hoorde.

OP zijn mobiel waren 2 vrouwlijke lichamen te zien. Beide aan he verteren. Paars en opgezwollen. Bij eentje was de nek door gesneden en de andere had duidelijke diepe steekwonden die zwart gekleurd waren. Conor bekeek ze steeds aandachtig waarna hij aantekeningen maakte.

34Renfair - Pagina 3 Empty Re: Renfair za okt 09, 2021 2:20 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

Heel even was ik bang dat Aison het voor gezien hield en naast me op bed zou ploffen en in slaap zou vallen. Niets was minder waar.
Hij kuste me en zijn linker hand gaat zuidwaards en begint mijn clit weer te strelen.
'Fack' I moan. He teases me a little than he helps me out of my nightgown and here I am completely naked just like him. 'You are beautiful'he wispers and kisses me again. I kis him back and grind against his hand.
'Have a better idea' he says and starts kissing his way down. 'Is this okay?' He asks and stop him.
'Why don't you just do it, if I don't like it I will tell.' He nods and kisses my body until he finds my most sensitive parts. He slowly licks me and I lose my mind. I feel the pleasure intensify and moan that I cum. And I cum hard.
When I am done he comes back up and kisses my head and hugs me.

35Renfair - Pagina 3 Empty Re: Renfair za okt 09, 2021 9:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

"Twee.. en twaalf.. waar heb ik dat eerder gezien: mompelde conor. Weer begon hij te krabbelende. Plus de 5 steekwonden op de benen.." hij had niet door dat hayden wakker geworden was. De zon scheen op conors haren. Ze zaten volledig in de war. Haydens hand was net niet meer zichtbaar. Conor voelde het nog wel

36Renfair - Pagina 3 Empty Re: Renfair zo okt 10, 2021 12:36 am

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Aison:

Met Molly in mijn armen voel ik me gelukkig.

De volgende ochtend schijnt de zon weer, ik ruik een heerlijke geur. Molly word wakker van mij en we glimlachen naar elkaar. Ik kus haar op haar hoofd en ga uit bed om te douchen. Het is nog vroeg.
Dan word er op de deur van de badkamer geklopt.
'Aison, mijn telefoon doet het niet' ik pak de mijne van de wastafel. Ook niks.
Molly probeerd de telefoon van het hotel zelf. Ook niks. We kleden ons snel om om naar Diego en Julie te gaan. Maar de deur gaat niet open.

37Renfair - Pagina 3 Empty Re: Renfair zo okt 10, 2021 6:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Hayden staarde naar zijn nachterlijke bezoeker. Hij was nog niet verdwenen en Hayden was daar niet echt blij mee. normaal gesproken waren ze altijd al weg voor hij wakker werd. ongeschreven regel van een one night stand. Alleen deze jongen zat hier zacht zingend zijn werk te doen. 'Morgen?' Conor keek op toen hij de stem hoorde met lichte afkeur. 'ja ik wilde weg maar je hebt me opgesloten' hij wees naar de deur die dicht zat. Hayden haalde diep adem. Een sportbroek ging aan. hij droeg leiver nooit sportbroeken maar hij wilde douche voor ze weer aan het werk gingen. En om nou naakt rond te lopen. Heel de opgewonden sweer was weg dus ook het naakt lopen. Bij de deur begon hij er aan te trekken. Conor zat met zijn benen over elkaar en een grijns op zijn gezicht. 'Zei het toch..' Conor voelde aan heel Haydens houding dat hij hier niet gewild was. Conor zelf had er ook niet willen zijn.. Maar de deur ging oprecht niet open. 'Is al sinds 4 uur zo' vertelde conor. Ook al Conor het wel verwacht dat Hayden zo reageerde. Deed het Conor toch pijn.. Dus hij zette een grijns op. 'ik heb geprobeerd weg te komen voor de beschaamde morging after.. Aangezien ik maar een beschamende 30 seconden vol gehouden had.' Zelfs beschaming was meestal de snelte weg tot een luchter gesprek. maar Hayden gromde alleen. Met zijn vingertoppen gleed Conor over zijn voorhoofd heen. Voor een volle tien minuten werd er niks gezegt. Hayden liep rond met zijn mobiel. Conor begon zich stees ongemakkerlijker te vinden. Zeker omdat hayden Conors steeds een of andere boze blik gaf.'Oke.. nu is het klaar. Ik weet dat die one night stand voor jouw gewoon moeten zijn met hoe je alles regeld.. Dat is het niet voor mij. Je gedraagt je behoorlijk ongemakkerlijk. Ik had net zo graag als jij nu weg geweest. Maar het is zo niet dus doe even of je blij bent met me rond je.. Al is het een act. Maar dit is gewoon ruk' Met zijn arme over elkaar keek hij Hayden aan. Maar Hayden deed zijn hand omhoog. 'Ja leuk dat je er bent. Maar niemand neemt op.' Hayden bekeek zijn mobiel.

Uiteindelijk stond Conor op. Trok zijn shirt aan en borg zijn werk op. Met zijn arme over elkaar bleef hij naar Hayden staren. Hayden moest een rijkeluis zoon zijn. besloot conor. Het deed conor oprecht meer steeds meer pijn. Maar hij zei niks meer ne keek in stilte toe hoe Hayden zich uiteindelijk een douch ging nemen en zijn kleding aan deed. Ze hadden daar een half uur gezeten toen ze een klikt hoorde. De deur opende zich zelf en Conors mobiel ging vele male keren af. Door de aankomst van de berichten wist hij dat hij vanaf 5 uur geen verbinding had gehad. Dit had ze dus voor 2 uur bereikloze zone bezet. Zonder een woord aan Hayden vuil te maken liep Conor uit de kamer.

Alle deuren waren opgesprongen en vele mensen kwam hun kamer uit. 'Morgen' begrote een ouder stel Conor. Conor glimlachte terug maar de lach berijkte zijn ogen niet. Hij was oprecht boos op de reactie van Hayden. Ookal was het te verwachten. Zijn woede verdween al snel toen hij eindelijk zag in wat voor gebouw hij was. De lift was een kunstwerk opzichzelf. Dit had hij die avond er voor niet gezien. Toen zag hij Hayden van dichtbij.

in de lobby zag Conor dat het net 7 uur was. Om precies te zijn 07:03. de lift had er dus 2 minuten over gedaan om van de bovnste verdieping in de Lobbie te komen. ''Tot ziens'zei de balimederwerker vriendelijk. Conor keek hem aan. De jongeman had overduidelijk niet doorgehad dat er problemen boven waren. 'tot ziens'

Conor vond een paar van zijn vrienden bij de tenten. 'morgen' De groep had wel een goed humeur. Conor porbeerde klootzak van het hotel te vergeten. Hij had eerder wakker moeten worden en moeten vertrekken.

Hayden liep in zijn werk kleding naar de kamer van Aison en Molly. Zijn kater had hem harder te pakken dan hij verwacht had. 'gaat het hier?' hij keek de kamer in.

38Renfair - Pagina 3 Empty Re: Renfair zo okt 10, 2021 9:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Het koste conor een kleine twee uur om hayden te vergeten. Samen met dottie slofte ze over de markt heen. "Je oogt somber.." en daar kwamen de gedachtes weer. "Nah gewoon een slechte ochtend. Meer verwacht dan gekregen" conor bleef bij een van de kraampjes staan. Ze verkocht handgemaakte sieraden. "Ben het niet gewend om afgetrokken te worden en daarna een afkeurende blik te krijgen" dottie stond meteen naast conor. "Je had een one night stand!?" Haar stem schoot omhoog van entausjastme. "Ja, alleen de deur zat dicht dus kon in de nacht niet weg. Ben dus gebleven. Want kon nergens heen. Maar werd begroet door een gestreste Hayden die me overduidelijk niet moest in die kamer. He me nog nooit zo ongewenst gevoelt. " conor pakte een aantal ringen op. Ze waren erg duur dus hij legde ze weer terug. "Het is.. niet echt zoals hij de dag er voor was" ging conor verder. Waarom dottie knikte. "Als iemand mensen kennis ben jij dat wel. Zou hem iets dwars hebben gezeten?" Dottie bekeek de ringen. "Welke wil je?" Ze wist dat conor eigenlijk geen geld had. Al het geld dt hij via zijn werk verdienden ging op aan zijn 2 gehandicapte huisdieren. Conor had een dove 3 potige samoyed. Hij had de hond gered uit een huis van een verzamelaar. De man was dood gevonden en niet veel later vond conor de samoyed onder een berg puin. Een afgestorven been en op de rand van de dood. En zijn lieve vriendelijk astmatische dove kater. Beide koste ze veel. En je kon niet zeggen dat hij als een detective veel verdiende.."hoeft niet. Stop dat geld can die ring maar in een water fontein voor Finnian." Meteen gaf dottie conor een klap op zijn schouder. "Verwen je zelf toch is"
"Vannacht al gedaan"
Dottie viel stil waarna ze hard begon te lachen. Zo liepen ze samen over de markt heen. Ze kochten was prutsel dingen waaronder okk nieuwe kledij voor conor. Dit werd een traditional kilt. Met shirt. Het shirt ging Allen vrij snel weer uit. Net als de schoenen en sokken. Het was er veel te warm voor. In alleen een kilt dat Conors lichaam prachtig liet uit komen liepen ze naar het eet gedeelte. Ookal was de ochtend was stroef gelopen. Liep conor gewoon de taverne in.

Ze namen plaatst aan de bar waar ze drinken bestelde. Conor zat nog maar net of hayden kwam al aangelopen. "Hey?" Begon hayden. Het gegrom van de ochtend was weg. De reus van een man keek weer vriendelijk uit zijn ogen. Conor alleen niet. Ookal was hayden geen lover.. conor had her gehad met gebruikt worden.. zijn eerste lover had hem in de steek gelaten. Zijn tweede was twee jaar lang vreemd gegaan. Ja hij had een relative van 2 jaar met haar. Dus toen hayden weer vriendelijk deed keek conor op. "Wat? Nu weer poes lief doen?"

39Renfair - Pagina 3 Empty Re: Renfair wo okt 13, 2021 10:06 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Arjay
Het was een rare stressvolle ochtend. De deuren konden niet open wegens en storing op de bovenste verdieping. Wat vele in een slechte bui hadden geworpen. Vooral hayden leek het zwaar op te pakken dat zijn hotel kwalen had. Arjay zelf was als eerste weg,. De taverne moest open.

"Welkom Molly" Arjay deed zijn arme wijd toen de andere binnen kwamen. Hij en de reserve groep hadden de taverne al in volle tour open. Niet dat we veel gasten waren. De meeste rolde pas rond 9 uur hun tent uit. De standhouders zelf hadden al gegeten of zaten nu te eten. Arjay bleef wat rond hayden hangen. Dje man was niet geheel zichzelf. Normaal was hij een vriendelijke grote flirt. Vandaag was Hayden met een snappingturtle. Iedereem begon hem wat te ontwijken behalve Arjay. Iets zat Hayden dwars, en aangezien hayden er vior iedereen was. Had arjay besloten er voor Hayden te zijn.

Het koste Arjay drie kwartier om er achter te komen wat hem dwars zat. En dat gene zat nu aan de bar. "Daar danste je gistere toch mee" arjay wenkte naar de half naakte jongen met de meest brute wonden op zijn lichaam. Arjay was jaloers. Wegens zijn officiele baan kom hij niet zomaar halfnaakt gaan. De koreaane newbladeren zouden volstaan met die fotos. Dus de mu al 22 graden moest hij weg slikken in een hempje met een wijde broek. "Praat met hem. Je kan niet zun klootzak zijn geweest dat hij niet meer met je praat' Arjan begon hayden richting de bar te duwen. " waarom flirt hij met die meid" gromde hayden. Hierop leek bijna heel de taverne zich om te keren richting Hayden. Jaloezie was iets dat nog nooit in hayden woordenboek gestaan had. Maar nu klonk hij daadwerkelijk jaloers. In een langzaam tempo begon de taverne weer in beweging te komen. "Hayden. Praat"

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

lithium » shorts » Renfair » Renfair

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum