lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

lithium » shorts » Renfair » Renfair

Renfair

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

16Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 1:45 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

'Hoe bedoel je? Geschorst?' Ik kijk heb vol ongeloof aan. 'Hij heeft hem toch van je af gehaald, daar kan je toch niet van worden geschorst?'

17Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 1:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Conor schrok van mollys reactie. Normaal wist hij precies wat hij zei. Waar en wanneer. Welke info hij vrij gaf en wat niet. Dus de verbazing gaf aan dat heer Aison niks verteld had over zijn schorsing. "Weet je wie hij van me afgehaalt heeft?"

18Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 2:03 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:
'Nee, wat is er gebeurt?'

19Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 3:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Conor keek Molly recht aan. Ze was klein, bijna pienter. Maar haar boblinew gaf der een speelsere uterlijk dan haar blik op dit moment. Daarna keek hij naar de arme Aison wie opnieuw een overvloed aan vragen kreeg. Maar de politie agent had niks verteld aan zijn vrienden over zijn schorring. tenminste niet aan Molly. Nu had hij de keuze en zich aan het regelement houden. door duidelijk te vertellen waarom hij geschorst is. Maar Aison zou het met een reden verzwegen hebben. 'Nadat een verdachte me aanviel in de rechtzaal. Is Aison niet optijd gestopt. Hij heeft de verdachte getekkeld.. Daarna heeft hij de verdachte meerderemalen geslagen. De rechtzaak is opgeschort tot de heer P. L. Johnasburgen ontslagen word uit het ziekenhuis.' Hij liet de meeste details weg. maarzoals geschreven staat,en met afspraak met Aison is dit het gene wat er gezegt word als er naar gevraagd werd. Zo ook nu. 'Wil je meer weten. Zult u dit aan Aison zelf moeten vragen.' Vervolgens verdwenen zijn papieren in zijn tas en loep hij naarde groep toe. 'Stoppen. Laat Aison met rust.' De groep leek te twijfelen. 'Jongens!' Ookal was Conor niet de grootste of sterkste. De gehele groep voelde dat ze er niet tegen in moesten gaan. Langzaam dropen ze af en pakte ze hun spullen op. Op het roosharige meisje na. 'Sorry! als we vervelend waren Aison!. Maar we zijn je zo dankbaar dat je Conor gered hebt!. Het is voor ons natuurlijk een extreme eer om je daarom te ontmoeten!' hard lachend gaf ze Aison een knuffel waarna ze weg schoot.

Conor keek Aison aan. 'you are dismissed' Met een knipoog en daarna een breede lach leip hij weg. Het was een grap tussen Aison en hemzelf. Aangezien Aison ouder (????) was maar Conor zijn baas bij vele onderzoeken. Hadden ze dat zinnetje als grap van afscheid. (dunno if je dit wilt XD)

20Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 3:54 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

Ik verstar als ik die naam hoor. Ik mompel tegen Conor dat ik zelf meer zal vragen en loop de keuken in. P.L. Johnasburg, dat is een naam die ik lang niet heb gehoord. Alsof mijn been het weet schiet er een scheut fantoompijn door mijn rechter been. Het rechter been wat ik door die man kwijt ben geraakt.
Ik weet niet hoelang ik op de stoel in de hoek zit. Maar dan besluit ik naar de kamer te gaan en Diego de leiding te geven. Het was toch zijn shift.

Aison nu ik vorm:

Na dat ik ben belaagt door collegas en vrienden roept Diego dat het mijn vrije tijd is.
Ik besluit terug te gaan naar de kamer in het kasteel en te douchen voor de avond drukte begint.
Molly blijft de heledag bij het broodje en heb dus het rijk voor me alleen.
Nog voor ik ga douchen laat ik me op bed vallen. De geur van Molly's kussen dringt mijn neus binnen. Mijn broek begint weer strak te zitten. Ik overweeg een koude douche tenemen, maar ik voel het in mijn ballen. Ik laat mijn hand over mijn broek glijden en ik had niet door hoe klaar ik er voor was.
Mijn telefoon heb ik niet nodig. De gedachten van molly, op haar knieen voor me is meer dan genoeg. Haar warme mond om mijn lul terwijl haar zachte tong mijn eikel likt. Dan bedenk ik me dat ik een tenga ei in heb gepakt. Ik besluit deze te pakken. Pak hem uit en knijp het glijmiddel in het witte ei. Daarna open in mijn gulp en trek eerst een paar keer met mijn hand voor ik mezelf in het ei laat glijden. Ik sluit me ogen en probeer te bedenken dat het Mollybis boven op me, mijn naam kreunent. Ik ben er bijna en dan hoor ik de deur van het slot gaan. Snel prop ik mezelf met ei en al in me broek en bedenk mezelf met de dekens. Het is Molly.

21Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 4:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Op het festival zelf komt Conor steeds losser. Het ios hier best interstant. Zo veel wezens elven ridders en andere sprookjes wezens die rond springen en dansen. Na de Dansles had hij er zin in. Concert na concert en bier na bier.. Stonden ze nu bij een pirate concert. Conor danste met de groep mee. Springens en swierend over de dans vloer. Tot hij twee ogen voelde. Conor was in de afgelope nweken wel gewend dat mensen keken naar zijn wonden. Maar dit was een andere blik. Dus conor keek rond tot zijn ogen Hayden zagen. Meteen zwaaide Conor met zijn pul vol bier. 'Heey Hayden!' Na nog een sierlijke draaide wist Conor zich uit de groep te wringen en kwam voor Hayden staan. 'Kun je een beetje danse?' met dat greep hij de pols van Hayden beet. Zijn oog viel op Aison en Molly. Met een kleine knik met zijn hoofd trok hij Hayden helemaal mee

22Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 4:51 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:
Als ik binnen loop zie ik dat Aison wakker schrikt. Ik voel me schuldig maar ben ook boos.
'Aison, Conor verteld md net iets, heb je P.L. Johnasburg getackeld en geslagen? Waarom heb je niet gezegt dat je geschorst bent?' Ik loop om het bed heen. En begin tegen zijn borst te slaan met tranen in mijn ogen Aison weet wat er is gebeurt. Hij weet dat hij mijn broer van me heeft afgenomen en hoe gevaarlijk deze man is.
Hij pakt me bij mijn armen en dwingt me om hem aan te kijken.
'Ik zal het hem nooit vergeven wat hij jou en Daan heeft aan gedaan. Toen viel hij detective Hawks aan, ik stond er tussen. Toen ik hem op de grond had kon ik mezelf niet meer beheersen. Ik moest terug denken aan de begrafenis van Daan. Jij die nog in het ziekenhuis lag en niet eens afscheid van hem hebt kunnen nemen. Je was pas 8 jaar. De maanden daarna, je was bond en blauw. Hoe me moeder toen ze het hoorde me vast heeft gepakt en heeft zitten huilen met mij, haar baby in haar armen.' Nu hebben we beide tranen in onze ogen en neemt me in zijn armen. Ik ben veilig. Veilig voor de buitennwereld.
'Maar het was gevaarlijk' snik ik.
'Het was het waard' fluisterd hij in mijn haar. 'En hij heeft maar een fractie gevoeld, van wat ik voelde.'
'En je schorsing?'
'Duurt nog 2 weken. Mijn leiding gevenden (niet conor) heeft gelult als brugman om het bij schorsing te laten, maar ik geef toe. Het maakt de zaak niet makkelijker.'

Aison:

Molly kijkt me aan met haar grote bruine ogen en ik smelt. Ze voelt zo fijn in mijn armen. Ik veeg de tranen uit haar gezicht en stel voor dat ze zich op frist. Ze pakt wat spullen en verdwijnt in de badkamer. Ik maak mijn broek open en verstop het ei tussen het afval. Daar komt niks meer van. Ik ga me klaar maken voor de avond rush en het concert.

23Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 5:11 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Conor had Hayden ver naar voren mee getrokken waar de grootste groep danste Conor draaide ze goed en keek Hayden aan. Die grijze ogen keken hem recht aan. WAarna er een kleine grijns rond Hayden mond verscheen. Hayden knikte hij bleek de dans te kunnen. En al snel draaide ze rond elkaar heen. Verdwenen ze soms uit elkaar beeld. Maar niet veel later stonden ze weer samen. Het geswier werd uiteindelijk springen en los gaan op de plek. Met de bier pullen in hun handen. Conor stond best dicht bij en keek vaak naar Hayden. En hoe meer hij op had hoe meer hij naar Hayden in leunde. Het begon met een simpele grap wat over ging op vele grappen en beide lachte steeds om de stomste dingen. Elke keer als Conor wat te ver weg leek te lopen Maakte Hayden en grap en kwam Conor terug. Dit was wederzijds ook zo. Hayden legde zijn hand op conors heup. Conor pakte deze vast met zijn andere hand. Niet om weg te halen in tegendeels zelfs. Meteen leunde Conor in. 'Ik haal nog wat wiskey moet jij ook wat?' Vroeg Hayden. Zijn ademhaling zorgde voor een koude rilling over Conors rug. 'Ja, sure!' Hayden kreeg de pull van Conor in zijn hand waarna hij zichzelf door de menigte naar de bar liep. Daar bestelde hij wat Wiskey en liet Conors Pull vullen met bier. Hayden liep alleen niet meteen terug. Hij zocht Aison en Molly. Hun Blikken waren net niet al te feestelijk. Dus toen hij ze was op een afstand zag staan. Liep hij er heen. Hij lied zijn arm over Aison schouder leunen en keek hem recht aan ' Dus handsome.. gaat alles goed?'

24Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 6:44 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:
Ik zie hoe Aison zich los schud. En gaat naar de bar om een drankje voor ons te halen. Gelukkig kwamen de meeste mensen vroeg eten zodat we optijd konden sluiten.
Ik loop naar Hayden, 'trek het je niet aan, hij maakt een moeilijke tijd door' ik leg een hand op zijn arm. Dan voel in de ogen van Conor Hawks in mijn rug. Ik geef Hayden een kus op zijn wang en loop naar de bar. Daar kom ik Aison tegen. 'Wat was dat?'
'Geen zin om met hem te praten.' Hij kijk geergerd en we zien Hayden weer aan komen lopen.

25Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 6:59 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Conor beet op zijn lip toen molly Hayden ene zoen op zijn wang gaf. Met zijn neus de lucht in draaide hij zich snel op. Was dat nou net jaloezie die hij voelde. Dat kon zijn hersens hem toch niet aan doen. Met een zucht haalde hij zijn schouders op ne liep uit de menigte naar de rand waar hij met een peuk op zette en deze in all rust rookte. Hi jzag zijn vriende los gaan. Ander stonden bij het vuur of zaten nog te eten. Hij begon steeds meer te begrijpen wat ze zagen in deze gestoorde weekenden

Hayden:
Hayden had de blik gezien van Conor. Met nu toch een stomme grijns liep hij achter Aison en Molly aan. Hayden pakte beide schouders van Aison beet en begon ze te maseren. 'Die blik staat je niet Aison. Je moet hier genieten' zo masserede hij expres Aisons schoudest wat harder dan normaal 'Je veolt wat stijf aan'

26Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 8:39 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

'Hayden, laat hem met rust!'
'Zeg je alleen maar omdat je niet bij zijn schouders kan' en Hayden steekt zijn tong uit. Aison begint te lachen en haalt een cigarette uitzijn zak. Ook valt er een condoom uit.
'Plannen?' Vragen Hayden en ik in koor

27Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 8:47 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

De roosharige meid liep op Conor af. ZEbegon he mte knuffleen en keek ehm aan. 'Gaat het? doe je wangen niet zeer?' Conor sloeg zijn arme om de onderrug van Dottie. 'Nee geen last van. ' Dottie knikte begrijpelijk. 'Je lacht weer. Is leuk om te zien. En je weet het. Je hoeft natuurlijk niet terug in de tent te belanden als je maar even app dat je niet dood bent.' Dottie lied Conor los. 'Wij gaan zo langzaam terug. Grain en de groep blijven nog hangen.' Dotte zwaaide waarna ze weer in de massa verdween. Conor keek haar na waarna hij omdraaide naar Hayden. Zou zijn bier nog komen? of zou hij in de tussen tijd een nieuwe bestellen

Conor was naar de rand van de groep gelopen. Zijn hoofd ging alle kanten op. Heel de tijd dat ze aan het dansen waren had Conor het gevoel gehad dat hij aangeraakt wilde worden. Dit was voor het laatst zo heftig toen hij zijn eerste vriendin kreeg. Hij had Hayden nodig en heel zijn lichaam reageerde er dus ook op toen Hayden terug kwam lopen met het drinken. Meteen kregen ze oogcontact. ‘Zullen we ergens gaan zitten’ vroeg Conor zonder het oogcontact te verbreken. Hayden Knikte en zo liepen ze samen over het grasveld. Ze zeiden niet echt veel. Beide dronken ze in drinken in stilte tot ze op een heuvel kwamen met uitzicht op het kasteel. Het was een zes sterrenhotel. Een plek waar conor nooit zou komen. Hoogtes om een vermissing of moord op te lossen. ‘Heb je veel last van die littekens?’ Conor schrok op uit zijn gedachtes aan het hotel. ‘Nee, Ze hebben pijn gedaan maar vooral de steekwonden op me borst.’ Met dat draaide conor zich om en liet de wonden zien op zijn borst. Hayden deed zijn hand omhoog. ‘Ja raak maar aan hoor’ Hayden gaf een glimlach en begon zacht rond de steek wonden te voelen. ‘ Ze voelen warm aan’ mompelde Hayden rustig. Conor lachte. ‘Ja en jouw vingers koud.’ Conors ademhaling zakte wat. Die van Hayden ook hun ogen vonden elkaar weer. ‘De littekens verstoppen niet hoe knap je bent’ De handen van hayden bleven op Conors borst. Conor probeerde niet naar adem te halen. Met een schuine blik keek hij Hayden aan. ‘Raar genoeg werd ik warm bij dat complimentje’ Conor keek nu weg van hayden terwijl hij zijn hoofd onbegrijpelijk schudde. ‘op een goede manier?’ Hayden keek mee naar de richting waar Conor op keek. ‘Ligt er aan.’ Conor keek terug naar hayden. Het viel conor op dat hayden naar zijn mond staarde. Voorzichtig likte conor zijn lip. Hayden deed het zelfde. Dit was zijn teken. Zonder na denken drukte Conor zijn lippen op die van Hayden. Even viel er een stilte de kus werd niet terug gegeven. Dus conor stopte met zoenen. Geschrokken keek hij naar hayden. De blik op hayden gezicht wist hij niet goed te plaatsten. Meestal kon hij mensen goed lezen. Dat was een van zijn belangrijkste talenten. Maar nu had hij het helemaal fout bedacht. ‘sorry’ De blik op haydens gezicht veranderde niet.’fak’ Fluisterde conor binnenmonds. Het leek uren te duren voor hij een hand in zijn haren voelde die hem terug trok. De warme lippe van Hayden drukte weer op de zijne. Met een vragende blijk keek hij naar Hayden. Alleen hauden had zijn ogen dicht. Snel sloot Conor ook zijn ogen en begon terug te zoenen. Conor greep de broek van Hayden beet en hayden hield conor beet bij zijn warrige haren. Stoppen deden ze niet. Hayden versterkte zijn vingers in de haren van Conor. Meteen gaf conor een lage grom in zijn keel als goedkeuring. Hayden begon te lachen en de zoen werd klumsy. Conor beet op Haydens lip waarna Hayden Conor dichter bij trok. Het lachen maakte het zoenen onmogelijk. Tot conors teleurstelling werd het lachen te veel en stopte de zoen officieel. Heel conors lichaam gloeide en aan Haydens wangen te zien.. Was hij er niet veel beter aan toe. ‘Zullen we terug gaan?’ Vroeg hayden waarop Conor knikte. DE lach ging niet van zijn gezicht af. Eveneens van Haydens gezicht. Ze stonden op en zochten hun weg terug naar het concert. Tijdens het lopen konden ze niet van elkaar afblijven. Pootje haken, Elkaar slaan tegen de schouder. Grappen maken en dan elkaar expres beet houden. Maar vooral het oogcontact maakte Conor gek in zijn hoofd.
Het eind van het concert bekeken ze apart van elkaar. Conor was naar zijn vrienden gegaan en Hayden stond in alle rust aan de rond.

28Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 9:14 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

Beide vinden we de groep en dansen. De alcohol maakt me losser en Aison weer vrolijker. Hayden was weg en toen weer terug, hij leek vrolijker, dus dat zal ook wel goed zitten.
Aison pakt me vast en zwiert me rond voor hij me neer zet en het zelfde doet met een verwarde Kevin en daarna een boze Colin.
Ik moet lachen maar de vermoeidheid slaat toe.
'Ik ga naar de kamer' zeg ik tegen Aison. Diego en Julie lopen met me mee. Ookal zijn ze niet echt goede gespreks partners, ze zijn meer bezig met elkaar.
Ik neem onhandig afscheid van ze en stap de kamer in. Ik maak me klaar om te gaan douchen.
Als ik klaar ben wil ik me handdoek pakken, wat ik niet door had was dat mijn pyama onhandig lag. En ik trek zo alles de douche in op de natte grond. Shit.
Ik droog me af en loop naar me koffer. Ik heb alleen dat zijde nachthemd mee. Waarom weet ik niet. Maar ik hoopte misschien dat ik ooit het lef had om deze voor Aison aan te trekken. Dit was niet het geval, nu moest het wel. Ik pak het nachthemd van donkerblauw zijde met bijpassende kanten slip.
Ik trek het aan en bekijk me in de badkamer. Ik moet bekenen, het ziet er goed uit. Als ik weer in de kamer sta gaat de deur open. Aison staat in de kamer met zijn mond open.

Aison:

Inwendig: Forgive me father for I am going to sin.
Uitwendig: lijkt op een vis die naar lucht(water) hapt.

29Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 10:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Het festival terrein begon leeg te lopen. Hayden liep met conor mee. Ze liepen richting de tenten. Net als toen ze terug kwamen van hun eerste zien begonnen ze elkaar te pesten. Voetje haken en elkaar zetten geven. Begon stoeien te worden. Niet zoals kinderen deden. Dit was doel bewust de andere aanraken op plekken dat effect had op her gehele lichaam. Uiteindelijk greep Hayden conor beet. Ze waren van het campeerterrein afgedwaalt naar het kasteel. Voor de deur van het hotel verdween hayden had weer in de haren van conor. "Ik dacht dat je het nooi..." conor kon zijn zin niet afmaken want hayden had zijn lippen op die van conor gedrukt. Conor kreunde goedkeurend. Het was een slordige zoen vol lust. Toen deze stopte keek conor hayden vol pure lost aan. Zij blik werd weerkaatste in haydens ogen. Zonder enige woord stemde ze er beide op in. Conor schoot mee de hotel in. In de hal werden ze aangesproken en werd hayden behandeld als een prins. Hayden deed vriendelijk terug Maar snelde zich naar de lift. De deuren waren nog niet gesloten of conor had Hayden tegen de muur van de lift gedrukt. Zwaar ademend keken ze elkaar aan. Het oogcontact liet het laatste beetje menselijkheid verdwijnen. Conor drukte zijn lippen op die can hayden. Zijn handen gleden over haydens borst. Hayden liet zijn handen over conors rug glijden. Zacht maserend verkende hayden de rug van conor. Conors handen verdwenen als eerste onder hayden shirt. Waarop hayddn zijn vingertoppen onder de rand van conors boxer liet glijden. Hier wachte hayden. "Je bent misschien de eerste vent, maar ik ben niet preutst" hijgde conor laag zijn tanden verdwenen in hayden onderlip. Hayden gromde meteen gevolgt door zijn vingers die verder in conors broek gleed. De liftdeur ging open. De heren struikelde al zoenende de lift uit. Ze waren op de bovenste verdieping. Hier had conor geen aandacht voor. Wel voor die knoop van haydens broek. En hayddn had alle aandacht voor de knoop van conors lere broek. De rits drukte zo erg tegen conors hard bonkende member aan. "Lukt het?" Conors hapte naar adem. "Ja," hayden klinkt zeker can zijn zaak maar die knoop van Conor leek niet vrij te geven. "God!" Hayden gromde laag en duwde conor tegen de deurkozijn aan. "Doe ik binnen wel" Gromde hayden die zijn kaart zocht. Conor begon te lachen. Met twee vingers maakte hij zijn broek los. "Ik win" grapte hij waarop hayden grijnsde. "Ik win wel met iets anders.." eindelijk schoot de deur open en vielen de twee al zoenend de kamer in. Hun kleding vloog uit tot op hun boxers.

30Renfair - Pagina 2 Empty Re: Renfair vr okt 08, 2021 10:25 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Hun ademhaling schoot alle kanten op. Net als hun vingers die geen plek wisten om tot stilstand te komen. Ze moeste alles van elkaar voelen en aanraken.

Hayden duwde conor ineens tegen de muur. De jongen liet zijn adem gaan. De grijns wilde niet van Conors gezicht. Zeker niet toen de bovenarm van hayden op zijn borst drukte. "Daag me nooit uit" gromde hayden waarop conor lachte. "Kun je niet tegen je verlie... ooh fak." Weer had hayden conors zin onderbroken. De lange vingers hadden hun weg in conors boxer gevonden. Met een stevig groep sloot hij zijn vingers rond conors schaft." Nee ik weet dat ik beter ben" de ruwe lust in hayden stem liet nog meer bloed stromen naar Conors member die haydens hand al bonkend begroete. Het gelach ging over in ingehouden kreunen diep in conors keel. Haydens vingers leken binnen no time alle plekken can conor te vinden. "shit shit oh fak oh.. " conor beet hard in haydens schouders. "Hayden!" Kreunde hij in de schouders in de hoop dat hayden begreep dat hij bijna kwam. Hayden stopte alleen niet. In tegendeel zelfs. "Fak" conors lichaam trok zich geheel samen. Zijn buik werd warm en voor hij het wist kwam hij hard in haydens hand. "Shit sorry kreunde conors. De schaamte dat hij zo snel kwam kroop in hem op. "Niet doen" gromde hayden gevolgd door een zien. "Ik zei toch dat ik altijd win. ".." ooh"

Conor liet zich optillen. Wonder boven wonder was zijn member nog niet afgezwakt. In tegendeel zelfs. Bij het zien en voelen van haydens lichaam begon conors member weer te bonken. Ook bij de gedachte aan haydens member. Met een plof belande conor op bed. Hij verdween er zowat in. "Boxer uit" beval conor. Waarop hayden grinnikte. "Needy boy"
"Shut it"
"no"
Hayden leunde over conor heen. Dit pikte conor deze keer niet. Hij greep hayden beet. En voor hayden kon reageren zat conor boven op. "Je kunt niet overal in winnen" siste conor terug en hield hayden in een houdgreep. Zo zoende conor hayden weer. Even had hayden terug gesparteld. Toen dit ophield lied conor hayden los. Al verkennen zocht conor zijn weg naar benede. Trok e boxer van hayden uit en werd begroet door een member waar je u tegen zegt. "Wow" Bracht vonor uit. Deze keer verkende conor hayden Member met zijn vingers.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

lithium » shorts » Renfair » Renfair

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum