lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 13]

31sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness do dec 01, 2016 7:43 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:
'Waarom nou met jongin... echt de enige jongen waar ik uberhaubt aan dacht om een relatie mee te beginnen en mn drukke leventje van nu voor op te geven, en hij reject me gewoon' jah het zat me hoog... ' maar wil er vanavond niet aan denken! Gewoon weer een one night stand en weer verder' zei ik en we doken de club in waar ik al aardig bekent was. Begrijp me niet verkeerd, vond het echt lullig om lennie telkens weer achter te lateb... but i got my needs and needed stress relief. We waren nog niet heel lang binnen voordat er al twee mannen op me af kwamen en me aanspraken ' the one and only.' Antwoorde ik

32sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness do dec 01, 2016 8:25 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik ging zitten aan de bar en kletste wat met de barman daar praatte ik altijd mee. De twee jongens hadden andere gedachtens dan lief te zijn met marlon. Ze hadden hun planning op heel iets anders.. Iets wat gegil met zich mee brang.. 'Mooi!' lachte ze nog en keken haar aan. 'drankje doen?' ze begonnen lief

33sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness do dec 01, 2016 9:00 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik keek even achterom en zag lennie alweer met de vaste barman kletsen. gelukkig was ze nooit echt alleen. ik draaide me weer terug en glimlachte. 'jullie bereid voor shotjes? ' stelde ik voor. ik was nu al blij met deze avond. het waren zeker geen lelijke jongens namelijk. ookal moest ik wel toegeven dat ik beetje nerveus werd van het feit dat het twee waren.. dat had ik nog nooit gedaan namelijk

34sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness do dec 01, 2016 9:34 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
De twee mannen gingen in met haar voorstel op shotjs en al snel stond de tafel vol. 'Wel met een game.. anders is het niet leuk' ze wisten bijna alles van marlon dus dit ging een makkie worden.

Ze dronke een lange tijd tot ze marlon zo ver hadden. 'Ga je met ons mee?'

35sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness do dec 01, 2016 9:39 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik seinde de barman voor een groot aantal shotjes en al snel stond onze tafel vol. ze wouden wel met een game spelen 'sure. never have I ever?' stelde ik voor. we speelden voor een tijdje en ze stelde echt gemene vragen waarop ik elke keer moest drinken. ik was nu een grote lach bende door het grote hoeveelheid alcohol wat er nu in mn systeem zat.

ik keek ze aan met wazige ogen en beet op mn lip ' i thought you would never ask' zei ik tegen ze.

36sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness vr dec 02, 2016 2:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Marlon raakte ik al snel kwijt aan de twee jongen.. Ik dacht eingelijk dat alles wel goed zou gaan.. Maar,, alles was minder waard. De jongen hadden marlon net niet ver genoeg dronken gevoerd dat ze alles zou vergeten wat ze met haar gingen doen.. want Ze hadden marlon mee genome naar een straatje en leefde zich eenvoor een uit op haar.. Graf zonder enige voorzichtigheid.. Ze bleven Door gaan en door gaan tot marlon bloedde. Dat maakte ze alleen nog maar opgewonder en ginge des te harder door.

In die straat woonde een familie.. Waarvan hun zoon net zijn eerste schooldag had gehad en dus alles bij elkaar aan het vertelle nwas.. De jongen was zo druk dat zijn moeder had verteld dat hij de corgies moest uit laten. .mokkend deed byun dat. hij slofte door de straat

37sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness vr dec 02, 2016 3:06 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik liet me meenemen door de jongens, verwachtend dat we naar 1 van huizen zouden gaan of een hotel of wat dan ook.. maar niks was minder waar... ze trokken me een steegje in. ik had te veel alcohol in mn systeem om effectief van me af te weren.. en ze waren zoweizo veel sterker dna dat ik was.. zeker met zn tweeen. ik kon niks.. het enige wat ik kon doen was voor hulp roepen maar ze snoerden me al snel de mond.

daar zat ik dan... in een steegje onder de blauwe plekken, schrammen en een gescheurde jurk. alles deed me zeer.. nooit verwacht dat dit me zou overkomen...

38sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness vr dec 02, 2016 3:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik ging zelf rond een uur of 1 naar school toe terug me kamer in en slapen ik had niet veel meer va marlon gehoord dus smste haar nog hoe het ging en of ze morgen wel weer rond 12e terug was zodat ew naar de film konden zoals beloofd. We waren beide helemaal verlieft op de maze runner en we zouden naar die film gaan.

Byun slofte zelf door het gangtje heen. de honden rende alle kanten op. 'ja baekhyun laat de honde nmaar uit dan word je wat rustiger' mompelde hij. hij trapte een blikje weg het rlde hard tegen iets op.

39sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness vr dec 02, 2016 3:32 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

net op het moment dat ik dacht dat ik weer genoeg kracht in mn benen had om op te staan en naar huis te gaan, hoorde ik eens een hoop geblaf. ik kroop weer in elkaar, bang dat het een grote hond zou zijn.. zo klonk het wel namelijk. kon deze avond nog erger.. ik kon niet eens lennie appen wwant mn telefoon was dood. wist dat ik wat vergeten was voordat ik weg ging... dat ding opladen.

het geblaf kwam steeds dichterbij.. en schrok me helemaal kapot toen er iets tegen mn been aan geschopt werd. langzaam keek ik omhoog maar mn blik was zo wazig dat ik niet kon zien wie het was.

40sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness vr dec 02, 2016 3:38 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
Byun keek naar het gene waar het blikje tegen getrapt was.. hij begreep het eerst niet goed.. hi jstaarde en staarde terwijl de honden snuffelde. 'hey?' zei hij en hurkte bij het gene neer. 'oh je bent een meisje omg.. sorry ik dacht dat je een vuilnes zak was.. oh.. okeuy dat klonk echt heel stom.. wat doe je hier?' vroeg hij aan marlon

41sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness vr dec 02, 2016 5:10 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik wreef wat in mn ogen, niet echt rekening houden met mn makeup.. niet dat dat nog geweldig zat ofzo.. mn beeld werd wat minder wazig. het eerste wat ik zag waren een stel puppy ogen en bolle wangen. hij vroeg wat ik hier deed 'wachtend tot ik weer kracht in mn benen heb' zei ik zacht. ik voelde een natte neus tegen mn been aan en schrok er lichtelijk van. maar toen ik keek zag ik dat het een corgi was. een kleine hond met een grote attitude.. dat mocht wel.

42sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness vr dec 02, 2016 5:12 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
De jongen deed zijn hoofd shuin. 'meid je ziet er niet uit..' zei hij en stak zijn hand uit. 'MAg ik je helpen? ik woon hier op de hoek dan kan je je opfrissen en.. andere kleding aan doen/' het kwartje viel nog echt niet bij de jongen wat er nou precies gebeurd was... De honden kropen dichter naar het meisje toe.

43sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness vr dec 02, 2016 5:19 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik schudde mn hoofd... nee.. ik ging nu even niet meer zomaar met iemand mee. 'nee.. is al goed.. ik woon niet zo ver hier vandaan' zei ik terug. ik voelde de honden dichter tegen me aan kruipen en de warmte ze mee brachten was zeer welkom. maar ik moest nu echt de kracht vinden om naar huis te gaan, en dit allemaal gewoon te vergeten. voorzichtig stond ik op met trillende benen.

44sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness vr dec 02, 2016 5:23 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

byun:
Byun lied hetm eisje los en pakte zijn mobiel om bij te schijnen. hij had har kledin gezien maar niet de blauwen plekken en alles. dus zijn mond viel open. 'oh! girl!' zei hij en viel op zjin achterste door de schrik. hij had bij haar gezeten op zijn hurken. 'Hij scheen omhoog ne keek recht in de ogen van het meisje uit zijn klas bij zang. 'Jij bent!.... die meid uit de klas.. ik ben het byun baekhyun de nieuwe student op school. We hebben vanochtend les gehad.. weetje wel i kwas te laat.' hij haalde zij hand door zijn haren heen. 'Weet je zeker dat je geen hulp nodig hebt want i kdenk van wel.. '

45sickness - Pagina 3 Empty Re: sickness vr dec 02, 2016 5:30 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

opeens scheen hij met een vel licht in mn gezicht. ik kneep mn ogen dicht en deed mn handen voor mn gezicht om het velle licht te blokkeren. 'ja weet het zeker. ' zei ik. ik deed mn hakken wel uit want daar kon ik dus nu helemaal niet op lopen hea.. 'this was bount to happen sooner or later...' zei ik zacht. ookal had ik nooit verwacht dat het me zou overkomen... nu het gebeurt was, it did make sense... ik dacht alleen.. dat als je willing was.. dat ze je nooit zouden forceren of wat dan ook.. maar ik had niet zo naive moeten zijn en denken dat er geen weirdo's rondlopen die daar juist op kikken. ' zie je maandag wel weer op school.. als je niet weer te laat komt'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum