lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 16]

226Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 9:02 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
'nou ik kom uit een Aziatisch land en daar word het ook niet geaccepteerd maar in de maanden hier heb ik veel geleerden ook dat je moet zijn wie je wil zijn. En Setto jij veranderd niet. door dat je nu een jongen tegen het lijf gelopen bent die je leuk vind. Je blijft wie je bent.' Jay luisterde  toen Setto vertelde dat hij nervues was als hij bij hem wsa.. hij knikte begrijpelijk. 'Ik denk eigenlijk niet.. dat mellanie en ik een goed voorbeeld zijn.. Heb nog al om haar heen gedraaid en haar veel te vaak weg gestuurd. omdat ik doods bang was voor de fans en voor wat er zou gebeuren..En toen ik te horen kreeg dat ik weg moest... ik weet niet meer hoe het liep. het ging meer automatisch op een gegeven moment.. Maar dat is achter de rug ne ik weet da tik nu voor 100% voor der ga!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'naah dan ga ik niet mee' zei hij bedenkelijk. Yu dej ongen die neer geschoten was na een tournooi. gekkewerk.. 'bedenk me net iets dat ik nog een bloempot moet zoeken..' hij lachtte nu wel iets meer . 'mijn vriendin?? nee me date is neit kopen op dagen.. zuigt echt' hij gooide weer een steentje weg. 'heb je toevallig een peuk voor me?'

227Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 9:27 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Setto luisterde naar James verhaal.
Hij begon te glimlachen over James compliment. 'Dank je James. Maar jullie hebben toch ook sex gehad? Of iets in die richting, hoe begin je zoiets? Heb je tips over wat ik wel of niet moet doen. Kwa zoenen misschien ook en aanrakingen.' Vroeg setto.

Plots werden settos ogen groot. 'Shitttt!! Ben vergeten Hero te zeggen dat ik hier heen ging we zouden een date hebben vanavond,' zei setto. Meteen pakte hij zijn nog oude mobiel en belde Hero. 'Please neem op.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - butler, lijfwacht setto
'Weet je zeker dat je dit wilt?' Vroeg de man. Riven knikte. 'Ik wil af maken waar ik aan begonnen ben. Ik help setto al met zijn huiswerk dus dan kan ik het net zo goed ook zelf doen.' Begon riven zelfverzekerd. 'Misschien kan ik je in een speciaal traject zetten aangezien je beperkingen.' Dacht de man hardop. 'Ik zit alleen maar in een rolstoel of ik loop met krukken.  Elke dag moet ik wel naar fisio maar dat valt na school te plannen.' Vertelde riven. De man knikte. 'Ik zal een student vragen of ze je kan rond lijden op deze school. Een moment.' Zei de man en liep de deur uit. Riven pakte zijn krukken en stond klunzig op van zijn stoel waar hij in de gang wachtte. Riven kon nog steeds niet volledig staan of leunen op zijn benen.

'Kijk eens aan ik heb een aardige jongedame gevonden die je graag wilt rond lijden door onze school heen.' Hij richtte zich nu tot de meid, 'Dit is Riven hawkeye. Misschien kun je gelijk met hem een liftpas regelen.' Zei de man voordat hij riven zijn hand schudde en weg liep. Riven keek naar de jongedame. 'Lucy, Ben jij dat?' Hij begon zachtjes te lachen. 'Oh wouw heb je zo lang niet meer gezien, ik weet nog toen we jonge tieners waren. Ik was alleen door omstandigheden plots weg Heheh.' Riven streelde door zijn bruine rechtopstaande haar heen. 'Je lange haar is korter nu, i like it.' Zei riven complimenterend. 'Eeeh waar zullen we beginnen, met de rondleiding bedoel ik dan.' Riven glimlacht vriendelijk naar Lucy



Laatst aangepast door KeepDreaming op do dec 07, 2017 8:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt

228Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust do dec 07, 2017 7:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
'dat ging eingelijk helemaal automatisch denk ik.. gewoon niet na denken en je laten gaan op de moment..' hij dacht na. 'meestal beginnen met zoenen lichaam aanraken misschein langzaam zijn shirt omhoog doen. Maar wat je het best kan doen ik zijn lichaam verkennen en ontdekken wat hij leuk vind.. Mij krijg je bijvoorbeeld helemaal gek als je in me nek sabbelt..' hij dacht nog dieper na. 'En als je het echt wil kan je het altijd met hem bespreken toch? dan weet je waar je aan toe bent met hem.'

hero nam niet echt op merkte Jay toen hij toe keek hoe Setto belde..'Die spreek je vast morgen weer!' probeerde Jay te zeggen en keek Setto aan. 'Ik kan je.. straks bij zijn huis afzetten als je wilt? kun je sorry zeggen en als je wilt kan ik uitleggen dat je bij mij was na dat jaar! en we hoognodig moesten kletsen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lucy han Mode ontwerpster
'natuurlijk meneer' lachtte het meisje breed. ze had de jongen nog niet echt aan gekeken maar sinds dat het uit was met Yu had ze neit echt naar andere jongens gekeken.. nu dus ook weer zo. 'kom' wenkte ze. toen de jongen man haar naam zei keek ze om en fronste lachend. 'ja? dat ben ik' eindelijk begon ze de jongen goed te bekijken. 'R...riven?' maar mond zakte open. Even lied ze het over haar heen kome waarna ze in haar handen klopte.. 'Ja! jij bent riven 100% kan niet anders! jouw ogen herken je overal!. 'ze bekeek rivens benen even waarna ze slikte en nogmaals op keek. 'ja je was ineens weg.. we zouden een dammetje maken in het riviertje achter mijn huis,, had uren gewacht maar niemand wist ook waar je was.. niemand' ze ging er nog niet op verder vragen. 'MAar jah! rondleiding. Eerst natuurlijk de liftpas. hoef ik namelijk ook niet met de trap! heerlijk dit!' ze keek riven aan waarna ze wenkte. 'We beginnen bij het begin. liftpas, kluisjes, kantine!'



Laatst aangepast door Evylian op do dec 07, 2017 8:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt

229Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust do dec 07, 2017 8:15 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'is het echt zo simpel?' vroeg setto doen james vertelde dat hij het altijd nog aan hero zelf kon vragen. zijn oudders hadden nooit over sex met setto gepraat. enigste wat hij wist was dingen uit films, boeken en van school. gelukkig had hij james  nog die als een broer voor hem was.

'yea, lijkt me wel handig. hero neemt nooit niet op als ik bel.' zei setto bezorgt. maar eerst pizza eten. heb honger!' zei setto. hij opende de doos en nam er een grote pizza punt uit die hij vervolgens in zijn mond stopte. ze hadden flink zitten kletsen en na het eten was het dan echt tijd om bij hero te gaan kijken. setto probeerde nogmaals te bellen naar hero of hij misshcien nu wel op zou nemen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht setto
We waren eerst de liftpas gaan halen vervolgens liet ze zien waar de kluisjes stonden en gingen we met de lift naar beneden naar de kantine. 'kunnen we hier even zitten.' vroeg riven. zijn armen begonnen nu wel zeer te doen. hij moest wennen aan die krukken en dat hij er konstand op moest steunen. onhandig probeerde riven een stoel aan de kant te schuiven met zijn kruk. de stoel stond te strak aan de tavel geschoven wat het hem lastig maakte voordat hij kon gaan zitten. Toen hij eenmaal zat zette hij zijn schouder tas op tavel en pakte er een flesje met drinken uit waar hij een slokje uit nam. 'dus je kon mijn ogen niet vergeten huh?' vroeg riven als een flirterig grapje en trok zijn wenkbrouwen speels op.

230Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust do dec 07, 2017 9:00 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
jay bracht Setto daarwerkelijk bij hero maar de jonge nwas niet thuis. 'misscehin komt hi jvanzelf wel opdagen' hij keek setto aan. 'ik wil ej thuis afzetten vind het geen goed idee als je in deze buurt blijft hangen' hij keek rondnaar alle vervallen gebouwen en hoe smerig het hier eingelijk wel niet was.'laat een briefje achter.' stelde hij voor waarna hij setto serieus aan keek 'We moeten hier weg setto'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lucy han Mode ontwerpster
lucy ging voor Riven zitten met haar benen netjes over elkaar.. Haar hand ging onver haar kin en ze keek de jongen voor zich recht aan.. 'Niet iedereen heeft Amber eyes!' ze graaide daarna in haar tas en zette ook wat drinken voor haar zelf op tafel. het was een pakje fristie die ze heerlijk op ging drinken. 'Ga je meteen volle dagen naar school of alleen ochtende?' vroeg ze waarna ze naar rivens tas keek. 'en wat is je vakken paket! misscehin hebben we lessen samen!' ze begon steeds enthousiaster te worden

231Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust do dec 07, 2017 9:15 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht
riven glim lachtte breed. 'en ik ben dat schattige neusje van jouw niet vergeten.' zei hij speels en bekeek lucy kort hoe ze voor hem zat.
ik wil studeren om de finacien te doen, dus heb zowiso economie, rekenen en wiskunde. engels, frans en duits kan ik al aardig maar is een beetje weg gezakt. als ik de toetsen goed haal kan ik dat misschien laten vervallen. en umh klinkt misschien vreemt maar ik heb ook een vak er bij genomen wat over mode gaat en culinair zodat ik een beetje kan koken.' legde riven uit zonder echte redenen te noemen waarom hij speciafiek die vakken wilde. 'ik wil ook sport er bij hebben maar dat mag nog niet van me fisio.' vertelde hij en nam nog een slokje van zijn drinken. 'weet je nog toen ik vroeger vertelde dat ik een butler was?' riven begon verlegen te glimlachen en gniffelde in zichzelf toen ze kinderen waren geloofde ze van alles wat ze aan elkaar vertelde. 'die week moest ik elke dag jouw tas dragen naar school en naar huis.' lachte riven. 'en wat doet prinses lucindey tegenwording?' vroeg hij en zette zijn krukken recht zodat niemand ze zou omver lopen.

232Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust do dec 07, 2017 9:32 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
lucy han Mode ontwerpster
wegent met haar neusje schudde ze haar hoofd. 'Ik heb helemaal geen herkenbaar neusje!' ze ging er met haar vinger hover heen.

Lucy's gezicht viel ee nbeetje in toen Riven alle slimmen vakken op noemde en ze had er gewoon geen.. Ze was duidelijk op een lager nivo dan riven. Maar oten! kwam het Riven vertelde dat hij extra vakken had waaron mode en culinair' meteen begon ze zachtjes te klappen en ja te schudden. 'Die laatse twee vakken heb ik ook!' ze wiebelde heen en weer.' Dan moeten we een keer samen gaan winkelen!' wer klapte ze waardoro ze bijna haar pakje drinken kapot duwde.

'Jah! dat was luxe jij die mijn tas droeg en me schoenen schrikte wanneer ik ze expres los deed!.' lachend dacht ze terug aan die tijd. 'en die keer we samen thuis waren.. En ik ziek was en jij ging koken! me ouders dachten dat je de keuken in brand zette toen ze belde! maar het was heerlijk als ik em het nog goed herriner'

toen er gevraagt werd naar wat ze precies deed dacht ze hard na. 'Kleding ontwerpen voor de boygroep Vixx en ook voor dreamers. Maar daar moet ik nog echt in komen. De rest vooral school volgen.. waaronder mode en culinair,'

233Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust do dec 07, 2017 9:52 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht
Riven glimlachte met bloten tanden toen lucy ook nog eens echt over haar neusje heen streek. ze was altijd zo leuk om in de maling te nemen bijna net als wat je met setto kon doen.

lucy werd mega entausjast toen hij over culinair en mode begon. ze klapte blij in haar handen en wipte op haar stoel. wat haar mega schattig maakte ze was echt niks veranderd. 'ja winkelen, dat heb ik lang niet meer gedaan zeg. heb een thuis kapper laten komen voor me haar.' vertelde hij en streek door zijn bruinen haren heen. 'dat word wel met de bus trouwens als je eens na school wilt. lucy deed ongelovelijk onhandig met haar pakje drinken wat hem meteen op voel. in een seconde stond hij half op leunde overde tafel heen en pakte haar pols net optijd beet en legde zijn hand over het rietje heen voordat het over haar kleding heen ging. 'pas op!' riep hij. riven haalde zijn hand van het pakje af die nu helemaal plakkerig was geworden van de fristie. met een fies gezicht keek hij naar de roze smurie aan zijn hand. 'altijd nog zo onhandig als eerst he?' vroeg hij met een grijns.

'hahaha en die keer dat ik je schoenen aan elkaar had geknoopt hahahahaha.' riven kon even neit meer stoppen met gniffelen. beleeft hield hij een hand voor zijn mond. 'het ruikt nogsteets naar fristie!' mompelde hij speels. 'ah, dat zeg je nu pas over het eten. stiekem deed je het voor me omdat je het anders snue zou vinden. ben echt een slechte kok.' vertelde hij. en veegde zijn handen nog een keer af aan de safetjes die eerder gepakt waren.

'oh voor vixx? een vriend van me zit in die groep. 'ik vroeg me al af waarom ze er zo handsome en manly uit zagen.' riven nam nog een slok van zijn drinken. 'zeg zeg, weet jij toevallig dan een sappige roddel over de dreamers girls?' vroeg hij.

'ik denk dat we weer verder moeten met de rondlijding. denk je niet, prinses~?' dat laatste woordje zei hij expres.

234Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo dec 10, 2017 8:59 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Met grote ogen keek ze naar Riven. Hij stond heel dicht voor haar voorover gebukt. Een rode blus kwam op haar wangen te staan. Door het te entiasiast te klappen had ze in haar pakje fristi geknepen. Riven was optijd geweedt met het tegen houden. Zodat niet alles over haar kleding zou vallen.. "D..d..dank je Riven" ze bleef met grote ogen zitten en kijken. Ze bleef ook even stil toen riven weer zat. Kijkend naar de jongen voor haar.. Hij was voor jaren.. maar ook echt jaren haar beste maatje geweest. Ze waren twee handen op een buik.. Riven has soms bij haar geslapen.. niet vaak want riven mocht niet vaak blijven slapen. Want hij had altijd gezegt dat hij een butler was en dan na school thuis moest zijn.
(Ik weet niet of dit stukje waar is of kan zo niet ff zeggen dan haal ik het weg) Ze hadden elkaar in de kleuter klas ontmoet. Vanaf dat moment speelde ze elke dag samen. Ze sliepen altijd bij elkaar Maar riven sliep iets vaker bij lucy. Dat had ze nooit erg gevonden!. Maar op een gegeven moment wad riven voor een korte tijd weg. Zelfs niet op school. Maar hij kwam weer teruf. Dit was het moment dat ze minder konden afspreken en Riven leek iets vermoeinder uit zijm ogen. Dit weerheild hun vriendschap niet om steeds meer te groeien.

Lucy kwam uit baar trans waarna ze mee begon te lachen. "Nee je kom echt veter koken dan dat ik het kon! Nu waarschijnelijk niet meer heb echt veel geoefend." Ze bleef riven aan kijken.

Ze kregen het over vixx en Lucy knikte "je mag vast een keer mee" zei ze bedenkelijk. Maar over dreamers mocht ze niks zeggen. Dus ze schudde haar hoofd tot ze ineens oplichtte. "James daniel choi is terug. De vriend van een van de dreamers!!" Dat was dacht ze het enige wat ze echt mocht zeggen!


Toen riven lucy prinsses genoemt was stond ze stil op. Haar hart ging te keer maar ze ging niks laten weten!. Ze gaf riven een stoot tegen zijn schouder aan waarna ze zacht begon te lachen. "Het is queen voor jouw"ze swiepte haar haren naar achtere. Daarna greep ze in haar tas en pakte een zakdoek er uit. "Hier is wat stoerder dan een servetke en.. nogmaals bedankt van het redden van mijn Jurkje"

De rondleiding ging langs alle. Belangrjjke lokalen en bij vele vertelde ze wat ze meegemaakt had. Die keer dat lola in slaap gevalle. Was en ondertekend. Waar drake de klas voor de 100ste was uitgestuurt. Setto die weer eens een opmerking maakte die te ve vooruit was op de les en de docent daardoor klem gelult had. Delle die danste op de tafels en fa zo maar door.

Bij de laatste deur keek ze Riven aan. " dit is de gang naar het complex waar de mensen slapen.. die op school wonen. " Ze keek riven recht aan. Haar handen gingen voor haar in de knoop. Ze wilde weg met riven. Samen filmpje paklen. De stad in samen eten. Ze had de jonge. Voor haar zo gemist. En dit gevoel dat ze nu weer had wilde niet kwijt rake . "Zullen we samen gaan winkelen?."ze keek naar de grond waarna ze op haar lip begon te bjjten. "Me pa kon ons er heen rijden en als bet ye vermoeirnd is kam ke vast mama's rolstoel gebruiken?"

235Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo jan 24, 2018 8:33 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht
"James daniel choi is terug. De vriend van een van de dreamers!!" zei lucy. Riven glimlachte, dat moest seth weten. was het eerste waar hij aan dacht. james was het meest besproken onderwerp toen setto weer met hem kon praten na dat hij uit zijn coma was geraakt. 'het klinkt alsof hij mega hot is?' vroeg hij met een zwoel gezicht aan lucy.
Lucy zwiepte haar haren en zei dat het queen voor hem was. 'oh ben je al getrouwt?' vroeg riven plagerig en deed aslof hij het echt meende de vraag. hij pakte het zakdoekje aan van lucy en maakte zijn handen droog. 'Ik doe alles om mijn prinsesje te beschermen.' antwoorde riven netjes als een echte butler en buigde met zijn arm tegen zijn borstkast aan.

tijdens het tweede deel van de rondlijding vertelde lucy allerlij verhalen over wat ze had me gemaakt. 'het klinkt allemaal zo gezellig. was ik er maar bij toen der tijd. of nouja als ik niet....' riven stopte even met zijn zin. 'dan had ik het ook mee kunnen maken.' maakte hij zijn zin af. bij de laatste deur aan gekomen keken ze elkaar aan. luxy haar blik zei dat ze iets meer wilde zeggen dan dat ze nu zei. en uiteindelijk deed ze dat ook. riven glimlachte eerst maar liet de glimlach al snel rusten tot een neutrale blik. 'ik wil echt heel graag met je winkelen lucy, maar ik denk dat het nu niet verstandig is om dat te gaan doen.' zei riven. eigenlijk waren er veel meer redenen. waaronder de schaamte dat hij in die stomme rolstoel moest zitten. Ook wilde hij niet gebonde zijn aan hulp van andere mensen. en dan nog het probleem dat aan en uitkleden hem al veel moeite kostte. riven leunde op zijn krukken en keek door het raam heen.

236Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo feb 07, 2018 9:16 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

what !! nee natuurlijk ben ik nog niet getrouwd!.. Wil ik wel lijkt me echt leuk dan trek ik zun prachtige witte met een sluier!' ze glimlachte waarna.' Queen! niet prinssessje'

Lucy draaide om halverwegen haar verhaal om Rive naan te kijekn. 'Als je wat?.. verdween.. weetje Riven nu ben je er en we kunnen alle herrineren opnieuw maken en beter! toch!'

Ze had alle lef bij elkaargezocht om riven mee naar de stad te vragen maar. hij wees haar af ;Jammer; zei ze en je kon haar teleurstelling horen in haar nu zachtte terughoudende stem. 'Ik moet zo weer naar de les.. Zie ik je . straks dan weer?' ze plukte aan haar bousje waarna ze weer opkeek.. 'Vind het in iedergeval super leuk dat je! er weer bent'

237Seizoen 2 Is this trust - Pagina 16 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo feb 07, 2018 9:36 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Riven - lijfwacht
hij keek haar met fijn geknepen ogen toe. 'zolang je niet getrouwt ben blijf je prinsesje voor mij.' zei Riven streng maar speels.

riven keek naar het beteuterde gezichtje van lucy en voelde zich al meteen schuldig. hij haalde zijn mobiel uit zijn zak en keek of hij berichtjes binnen had. enkel alleen dat seth naar james ging en vanavond naar de bios. riven zuchtte, blijkbaar had zijn vriend het druk. 'okey dan zie ik je rond 15:10 in voor die ene asiatische restaurand.' glimlachte riven stoer terwijl hij knullig zijn mobiel weer terug in zijn broekzak stopte.


Het was tien over drie en Riven stond te wachten op zijn krukken voor het restaurant. hij had weer zijn stoere jacket aan met een paars tshirt. hij vertikte het om zijn rolstoel mee te nemen naar de stad. hij keek de straat rond opzoek naar lucy. tegenover hem stonden leuke winkeltjes en daarnaast een game winkel, waar hij eigenlijk graag stiekem wilde gaan kijken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Hij staarde naar het raam, er bewoog geen tak zelfs geen blaadje aan de boom. Ook dwarrelde er geen vogels. De kamer waar hij in zat was ook verlaten. Hij was de enigste die hier in deze kamer sliep. Het voelde alsof de tijd stil was gaan staan. Het enigste wat bewoog waren de vele gedachtes die door elkaar heen dwarrelde als korte filmpjes die weren af gespeeld als een remix. Hij dacht na over zijn vrienden hoe ze er uit zouden zien en daarbij kwam zelfs de vraag wie was zijn vriendin. Er kwamen drie meiden door zijn hoofd dwarrelen. Er over na denken hielp niet het verwarde hem alleen maar nog meer. De dokter kwam de kamer binnen die de gevoel van een tijdloze ruimte verbrak. 'Hey, meneer Hirota. Hoe voeld u zich?' Vroeg de dokter. Yu zette zijn handpalm tegen zijn hoofd. 'Heb barstende hoofdpijn.' Antwoorde hij verveeld. 'Het is belangrijk dat je rust neemt. En zo min mogelijk na denkt.' Gaf de dokter als tip. 'U kunt makkelijk praten. Er is hier niks te doen. Ik mag niet lopen mag geen tv kijke niet lezen en het is geen bezoekuur.' Klaagde yu achter elkaar door. 'Misschien kunt u iemand bellen?' Stelde de dokter voor. Bij aan iemand bellen dacht yu meteen gek genoeg aan Lucy, al snel schudde hij zijn hoofd. 'Beter bel ik drake, hij was hier toen ik sliep.' Zei yu tegen zichzelf. Hij kreeg zijn telefoon aan gerijkt van de dokter en zocht het nummer op wat bij drake zou passen gek genoeg stond er een Japans woord voor kleine draak. Hij tikte het horentje aan en hield zijn mobiel bij zijn oor. Hopend dat hij zou op nemen.

(Als hij op neemt)
'Ey, met mij. Ummh josh eh... je weet wel. Nouja ik wilde vragen of je misschien tijd had om langs te komen of iets. Me hoofd is echt een warboel. Hoorde Jay zeggen dat ik amnesia heb of iets.' Yu Zweeg even. 'Dacht, misschien kun je me helpen. En anders beetje kletsen ofzo...' yu viel stil niet weten of drake uberhoud nog zat te luisteren.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'We moeten hier weg setto' zei James. Setto wilde dat liever niet maar hij wist dat zijn vriend altijd gelijk had. Met een tegenstrijdig gevoel knikte hij. 'Ja laten we dan maar gaan.' Setto pakte een papiertje uit zijn tas en tekende een hartje er op. Vervolgens vouwde hij hem dubbel en stak hem in de gleuf van de deurpost. Langsaam draaide hij zich om en liep met James mee. 'Waar gaan we nu heen.' Vroeg hij beetje sipjes.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum