lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 14]

46Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:01 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
Ik trok me lip . ''dan niet dan neem ik het terug'' zei ik en stond o. ik liep naar de docent toe. ''Net voor ik opgehoorafstand zou zijn keek ik de meid aan. ''Ik zit niet aan je vast omda tik naast je zit. Dus hoef ook niet proffessioneel naar jouw te zijn. Aangezien je nooit een prof zou worden'' gromde ik naar haar en stapte verder op de docent af. Ik hield het nummer voor hem. Hij glimlachte en sloeg op me schouders leuke kuezen '' Really I Didn't Know.. Leuke keuzen maar het is wel een duet. Denk dat Jongdae misschein wel eentje is die graag me je mee doet'' zei de docent. I kkeek op waar de jongen was om te vragen of hij mee wilde doen.

Lennie:
De jongen kwam er bij zitten. Ik vond het niet erg utssen twee van die best wel knappe jongens te zitten. Maar ik was hier om te leren niet om met jongens te gaan flirten. ''die nieuwe nummers van justin bieber zijn leuk.'' glimlachte ik zachtjes toen Dyo zei dat hij Boyfriend ging doen. Toen vroeg die jongne Luhan. Han lu. Lu han ja what ever.. wat hij zou doen .''Doe chinees dat is een van de mooiste talen die er bestaat'' glimlachte ik naar de jongen. Ik voelde dat me wnagne rood begonnen te owrdne. oh nee nee nee dit meende je niet.. SChool leren.. Leren. en geen jongens.. Snel keek ik naar het lijste met nummers. ''Jar of heart bij Christian Perr.'' zei ik zachtjes ne nbinnen monds. Ik ging hoe dna ook stotteren en falen en en vals zingen als ik dit moest doen voor d groep. Het filmpje wardoor ik aangenomen was. Was gefilmt terwijl ze zeiden dat het voor me eigen was. Zodat ik kon kijekn waar het fout ging. Niet dat ze het online zouden zetten en het daarna naar hier zoude nsturen.. Ik zuchtte. ''wat doen jullie vanmiddag?'' vroeg ik uiteindelijk.

47Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:01 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'vergeten dat we aan elkaar vast zitten tijdens koreaans? niet dat je veel hulp bent daar maar toch' zei ik nog terug tegen hem. ik had gekozen voor Ariana Grande- one last time. ik had eerst gekozen voor focus voor het dans element wat daar in zat, maar besloot niet te hard van stapel te lopen. ik zocht de lyrics op, zette het nummer aan en deed mn oordopjes in om in te lezen.

Chen:

ik was zelf nog druk opzoek naar een nummer om te zingen toen ik mn naam hoorde. ik keek op en zag de docent met een andere jongen praten en naar me wijzen. ik vroeg me af waarvoor het was. ik stak mn hand op zodat de jongen wist wie de docent bedoelde.

Dyo:

ik knikte en begon de lyrics op te zoeken terwijl ik nog naar lennie luisterde. ze zei tegen lu han dat hij in zn eigen taal moest gaan zingen omdat ze het zo mooi vond. en daarna zei ze iets wat ik niet echt verstond. 'jij al een idee?' vroeg ik naar haar nummer.

Luhan:

dat hoor je niet vaak dat iemand zo van Chinees houd. meesten vind het juist alleen maar ingewikkeld en irritant dat alles op elkaar lijkt. ik glimlachte 'dan ga ik voor de klassieker tian mi mi' zei ik tegen dr. ze vroeg wat we vanmiddag gingen doen, en eerlijk gezegt had ik niet echt een idee. 'misschien beetje rondlopen om de omgeving beter te leren kennen... jij?'

48Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:02 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
weer trok ik me lip bestrapt en grommend omhoog. ''Kutste les ooit'' gromde ik geirriteerd naar haar. Maar dit gedrag was niet naar andere daar lachte ik tegen en dolde ik mee zo ook bij de docent was ik blij en vrolijk!. De jongen die blijkbaar Jongdae heette stak zijn hand op. Ik glimlachte. ''Ik zal het hem voorstellen bedankt'' zei ik en boog netjes. De man knikte. Ik danste naar de jongen toe. ''Heey. Ik ben Byun Baekhyun. En ik wilde graag dit nummer doen. MAar het is een duet. Toen stelde de docent voor dat ik het aan jouw zo vragen'' zei ik beleeft en glimlachte .''Dus intressens om met mij een nummer te oefenen? als het niks word stoppen we gewoon'' ik glimlachte lief. nog even keek ik om naar de rode meid en grijnsde gemeen

Lennie:
''Jar of heart'' herhaalde ik .''Das het nummer'' ik lachte zachtjes. En tain mi mi zegt me niks maar klinkt leuk'' zei ik zachtjes
De jongen wilde de omgeving bekijken. 'zijn jullie ook klaar na de deze les?'' vroeg ik voorzichtig en keek van Dyo naar Lu. Dat vroeg ik omdat Lu de omgeving wilde bekijekn en het zou wel handig zijn als er een korea. A.K.A DO Kyungsoo mee zu lopen. Want ik zou hoe dan ook verdwalen en iedereen kwijt raken.

en stond op .''Ik ga vragen of ik naar buiten kan. hier binnen kan ik niet oefenen;'' bekende ik. ''

49Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:02 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik lachte beleeft terug 'Kim Jongdae is de naam' zei ik tegen hem en keek naar het nummer dat hij wou gaan doen. oh dat was best wel een nice nummer, ik knikte 'klinkt goed! laten we doen. vergt veel van je stembanden, maar ik ben er helemaal voor' zei ik enthousiast. ik zag dat hij terug keek naar die meid met rood haar en gemeen naar de grijnsde. ik keek beetje verbaast maar zei er niks over. had geen idee wat er aan de hand was.

Luhan:

'en dat nummer zegt mij weer niks ' lachte ik zachtjes terug. ik knikte dat ik klaar was na deze les. 'jup, hele middag om rond te lopen en te ontdekken ' zei ik en rekte me uit. 'dit is een nieuw gedeelte van Seoul voor me. mn vorige school zat aan de andere kant dus ben benieuwd naar de koffie standjes die ze hier hebben' zei ik enthousiast

Dyo:

*druk aan het werk en gaat aan hem voorbij*

Marlon:

ik zag hem wel gemeen naar me grijnzen vanuit mn ooghoek. ik besloot hem een handkusje en een hartje terug te geven, gewoon om met hem te kloten en ging weer aan het werk. na even besloot ik naar buiten te gaan en even onder een boom verder te werken. voordat ik de klas uit liep, liep ik nog langs die jongen langs en legde mn hand op zn arm 'zal je missen' zei ik met een glimlach. was hierna toch vrij en ik had een appartement een half uurtje hier vandaan, dus als ik eerder weg kon was altijd mooi mee genomen.

50Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
Ik trok me hand weg en keek er vies na''Nee nu moet ik die grondig schoonmaken!'' jammerde ik en hieldde hand voor me uit die ze aangeraakt had. Daarna keek ik terug naar Jongdae. ''Ja maar uitdaging is goed toch!'' glimlachte ik en ging naast hem zitten. ''Als jij vanmiddag ook vrij bent latne we dna oefenen en kijken of onze stemmen bij elkaar passen?'' stelde ik voor met een brede glimlach op me gezicht.

Sehun:
Ik had me tas in een hoek gesmeten en zat met een stel meiden buiten de les. Ik weet het spijbelen in je eerste week is niet het slimste maar sulke meisjes kon ik othc niet voorbij laten lopen!. Het zou maar 1 keer zijn!.

Kai:
Ik moest opschieten want de extra les voor dansn. Noujah ik wilde zelf gaan leren. En had daar een ouderejaars leerling voor gevraagt. Maar toen ik door de gangen rende zag ik hoe het roodharige westerse meisje bijna over een rondslingerde tas struikelede. Blijkbaar had ze haar zicht meer op buiten gefocused dan op de grond. Ik greep haar hand beet en probeerde haar te verhelpen met vallen

Lennie:
''Mag ik mee?'' vroeg ik voorzichtig.

hierna stond ik op en liep naar de docent. ''Sir,'' begon ik zachtjes en legde hem uit dat ik beter buiten kon oefenen hier wist ik zeker dat ik inelkaar zo storten. hij vertelde me iets over da tik moest leren om het te doen met andere er bij. Maar omdat het de eerste week was en eerste opdracht mochten we naar buiten toe. Ik tikte Dyo aan. ''Blijf jij binnen leren? opf ga je mee naarbuiten?'' vroeg ik. Ik keek luhan ook vragend aan.

Buiten kwam ik er achter dat ik mijn schriftje met aantekeningen nog in me kamer lagen/ Ik keek de Jongen(s) aan. ''ben zo terug even mijn boekje

51Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:03 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ok die twee waren echt een mysterie man... ookal moest ik best wel beetje lachen om het hele tafereel. toen ze weg was en baekhyun weer naast me kwam zitten stemde ik in met het oefenen van vanmiddag wat hij voorstelde. 'dus, whats up with that girl? your ex or something?' vroeg ik aan hem.

Luhan:

'tuurlijk mag je mee' zei ik tegen dr en ging met mn eigen werk verder toen ze met de docent ging praten. even later kwam ze terug en vroeg ze of we met dr mee gingen naar buiten. 'beter dan dit stoffige lokaal'lachte ik en pakte mn spullen. Dyo deed het zelfde en we gngen naar buiten toe. eenmaal buiten was ze dr boek ofzo vergeten en ging ze even terug naar dr kamer ' voordeel van hier op de campus wonen' lachte ik nog en wachtte op dr.

Marlon:

ik lachte op zn reactie en liep door de gang heen. dit was veel leuker om te doen dan zo koud tegen hem zijn. dat werd mn nieuwe doel. gewoon zo lief en aardig en bijna verliefd tegen hem doen om hem terug te pakken. ik lachte om het plan, toen ik opeens ergens over struikelde maar een hand me beet voelde pakken zodat ik niet viel. ik keek op en zag iemand die ik nog nooit gezien had. 'ehm. bedankt..' zei ik en wou verder lopen.

52Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
me ogen werden groot. ''oh echt niet! dat ding!'' zei ik geschrokken. ''Van me leven niet man!'' ik lied me tong buiten me mond hangen van 'walging'. ''Nee mag haar gewoon niet.. Ze is zo arrogant..'' zei ik en pakte de tekst er bij. ''Doe jij het deel van (Zegt naam zanger/res) dan pak ik die vna hem of is andersom beter?'' begon ik. Ik beogn te strepen in de tekst. ''Watals we sommige woorden vernadere?'' vroeg ik en begon de tekst te neurrien

NA een lange tijd wees de docent naar de deur ''Zullen we een studio op zoeken of bij iemand thuis of kamer?''vroeg ik terwijl ik mijn spulleen verzamelde van de tafel. Maar me portomenee was weg. Evne ging em gedachte terug naar het moment dat ik mijn nummer aan de docent ging laten zien en zag gewoon in me ooghoeken me portomenee in de tas van het meisje vallen. ik sloeg me hand voor mgezicht. ''Hmm.. denk dat het plan veranderd moet worden'' zei ik binnenmonds.

Kai:
Ik glimlacht zachtjes en keek naar de grond. ''alsjeblieft'' zei ik zachtjes en lied haar los. ''Hmm.. Weetje. de vorige keer dat ik je zeg..'' begon ik een beetje nerveus. ''Heb je?'' begon ik nogmaals. ''I kbedoel'' Ik blies me wangen op en kon het echt niet uit me mond krijgen. Ze as zo knap. ''JONGIN!'' werd er ineens geroepen ik keek op en zag de persoon met wie ik zou gaan trainen. ''kom je! we hebben niet heel de dag de tijd'' Ik keek naar de grond en daarna nog een keer naar de meid. ''bye'' zei ik snel en rende half stuikelend richting de andere persoon toe

Lennie:
''ben zo terug'' zei ik en rende door de gangen heen. Ineens voelde ik een voet tussen me benen. Ik klapte hard op de grond. ''hehehe sukkeltje!'' hoorde ik en daarna het gelach van een stem meiden. ''waarom ze snel!'' zei er eentje ze had zwaar geblondeerd haar en haar ogen stonden als een trut. Ik slikte. en knikte dat ik haast had. Wat niet de slimste actie was. ''Nou denk niet dat je haast heb'' zei ze en pakte me bij me haar beet en trok me er aan omhoog. ''Ik wil dat je me vermaakt.'' zei ze gemeen. Ik slikte en voelde hoe ze me mee nmen. ''kom ik moet gaan'' zei ik en probeerde tegen te sribbelen. Ze schudde hun hoofd. ''nee zei toch dat je me ging vermaken?''

53Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:04 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik wist niet of ik moest lachen om zn reactie of niet .. 'pittige redhead, leuk toch! maar ik bemoei me nergens mee' zei ik en we zochten uit wie welk deel van het nummer op zich zou nemen.

Na een lange tijd waren we er uit en was het ook tijd om de klas te verlaten. ik pakte mn spullen en bedacht waar we even konden gaan oefenen. 'hmm ik zit hier op de campus maar de kamers zijn niet echt geluidsdicht... ' zei ik tegen hem maar toen zei hij iets over dat het plan veranderd moest worden. 'hier is mn nummer. het is nog vroeg op de dag dus we kunnen nog wel wat afspreken' zei ik en gaf hem een papiertje met mn nummer erop.

Marlon:

ik stond ongeduldig te wachten tot hij eindelijk een zin uit zn mond kreeg.. 'kom ik heb niet heledag de tijd, wat wil je?' vroeg ik aan hem. ok dat kwam er kutter uit dan de bedoeling was... waarom was ik altijd zo tegen nieuwe mensen! ik ben helemaal niet arrogant ofzo.. i.. just dont like new people...

ineens werd hij geroepen door iemand en rende hij half struikelend over zn eigen voeten weg. ik haalde mn schouders op. 'whatever' zei ik zacht tegen mezelf en liep verder door de gangen heen.

54Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:08 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk


Baekhyun:
Ik rende door de gangn zou ik nog op tijd zijn? ik had echt al 2 uur versplit met Jongdae en zou me god niet weten waar ze woonde. *rent*

Kai:
ZE snawude echt boos nu kon ik helemaal niks uit brengen!. Me wangne werden roder en ik kon wel door de grond zakken.
In de dans zaal moest ik gewoon me faal van net weg dansen. De persoon met wie ik zou trainen keek met open mond toe. ''Hmm moest ik jouw trainen of jij mij?'' vroeg hij en glimlacht ik keek hem an en schudde me hoofd'' ben nog niet goed genoeg!' zei ik.
Lennie:
Na even werd ik alle kante op gedrukt. Ik voelde af en toe best wel hard de muur. Me tand boorde door me lip heen. Toen er een docent langs liep kreeg nik voor de laatet keer een tas tegen me hoofd. Ik blies me wnagne op. Oeeh echt als ik niet westers was of of niet zo slap... en... Ik slikte em tranen weg (omg wat haat ik dit gedrag eigenlijk zwaar erg xD)

Snel rende ik naar me kamer toe waste me gezicht pakte me boekje ne probeerde zo netjes mogelijk terug te lopen alsof er niks aan de hand was.

55Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:09 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:


terwijl ik door de gang liep zag ik een groep meiden een meid alle kanten op drukken en tegen de muren aan duwen. ik zat er even over na te denken om te gaan helpen, maar liep al snel door. niet mijn probleem. ik ging buiten bij een boom zitten en pakte de tekst er weer bij en begon beetje mee te neurieen zodat ik de timing goed had.

Na een tijd begon ik honger te krijgen. het was niet de bedoeling dat ik nog zolang op school zou blijven maar he... ik stond op en liep weer naar binnen om wat eten te halen. ik zag die jongen door de gangen rennen. ik grijnsde 'awhh! ik wist wel dat je me miste, rustig maar ik ben hier' riep ik naar hem en zwaaide.

Luhan:

Lennie was best wel een tijd weg, maar ik wist neit waar dr kamer was. wie weet was ie wel helemaal aan de andere kant van de campus... dan is he wel een tijdje lopen. ' ze is wel lang weg of niet' vroeg ik aan dyo.

Dyo:

nu hij het zei, was ze inderdaad wel een tijdje weg... dr kamer was niet zo ver weg. op het moment dat ik wou antwoorden kwam ze alweer aan gelopen. 'we vroegen al af waar je bleef' zei ik tegen dr.

56Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:09 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
'''ja nee ik mistje je niet!. gromde ik en wilde haar tas pakken. Maar op dat moment kwam chanyeol aan. ''Kom byun we gaan'' zei ik ik keek hem aan. ''nee wil oefenen maar zij'' ik wees naar marlon ''heeft mijn portomonee dus kan niet eens weg hier'' ik draaide me hoofd naar haar toe en wees naar me tas ''Geef..'' gromde ik. Chanyeol stapte naar voren toe. ''wat jat ze nu ook al dingen?'' vroeg jij en greep haar tas beet. ''Geef terug die portomonee of we klagen je aan'' snauwde hij boos. Ik pkte zijn hand beet en schudde me hoofd. ''nee was... '' ik slikt even. ''Het was mijn fout'' zei ik.
Lennie:

toen de jongen vroegn waar ik bleef hield ik me boekej omhoog. ''Was hem kwijt'' glimlachte ik. Ik wees naar de weg. ''Zullen we een parkje of iets opzoeken?'' vroeg ik en lie pvoor hun uit. hoe meer ik liep hoe erger me huep zeer ging doen. niks laten merken. Ik draaide me om naar de jongens en glimlachte. Ik liep achteruit. ''wijzen jullie niet de weg?'' zei ik en wilde achter ze gaan lopen. Dan kon ik tminste mank lopen want dat zagen ze niet. Zo voor hun moest ik echt me best doen normaal te lopen

57Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:10 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'awwhh je hoeft die stoere jongens act niet te doen hoor, je mag het wel gewoon toegeven' lachte ik nog maar hij wou mn tas pakken. 'ah ah ah! netjes vragen' grapte ik nog door maar toen kwam er nog iemand aangelopen. en deze gast was echt groot... hij was makkelijk 2 koppen groter dan mij. ik keek verwart toen hij zei dat ik een portomonee gejat had en dat hij me ging aan klagen. 'He! ik heb helemaal niks gejat. ' zei ik boos terug en begon in mn tas te graaien. tot mn verbazing vond ik hem daadwerkelijk in mn tas. en wat me helemaal verbaasde was dat die andere jongen toe gaf dat het zn eigen schuld was. ik gaf hem zn portemonnee terug 'ach schatje, dat kan toch gebeuren, en niet zo boos doen.. daar word je gezicht niet knapper van hoor' zei ik nog met een knipoog en stak mn tong uit naar de andere jongen.

Dyo/Luhan:

we knikten toen ze zei dat ze dr boek kwijt was en het daarom wat langer duurde. ze stelde voor om een park of zoiets op te zoeken. dyo stond op en pakte zn spullen. ' er is hier een plek dat free park heet (hongdae, vet gezellig!) is niet heel ver lopen' zei hij. luhan stond ook op en liep achter dyo aan. 'klinkt goed, wijs de weg'

58Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:11 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
''kappe ja met dat stomme gedrag van je!'' snauwde ik geirriteerd. Dit was dus echt niet de reactie die ik gehoopt had.. Alles behalve.

Toen ze de portomonee vond pakte ik hem snel af en draaide me rug naar haar toe. chanyeol liep al vooruit snel draaide ik me om. ''bedankt dat je nog op school was'' zei ik snel dat was natuurlijk omda tik anders vast zat en zelf niks kon! hey ik was niet lief tegen haar! Toen ik zag dat chanyoel omdraaide ''anders had ik je aangegeven voor diefstal'' zei ik snel en rende achter chanyeol aan.

Lennie:
/de jongens liepen voor op en ik slofter er achteraan. We liepen lagns hongdae speelground. Ik begon helemaal te stralen. Dit was.. Nee echt! dit het speeltuintje van... MAry much marry! omg! ik keek er verlieft naar en maakte snel een foto hierdoor hield i kde jongens niet meer in de gaten. *omo Chibi kijknou! Herken je het??* stuurde ik naar Sanne toe. daarna keek ik om me heen owow.. waar waren ze

59Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:16 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

dit was perfect! hij raakte geirriteerd van mijn reacties op hem. dat had je niet verwacht hea meneer Byun! 'welk gedrag? ik kan niet stoppen met uiten hoe ik me voel' zei ik nog scheinheilig terug.

toen hij zn portemonnee weer terug pakte, en die andere jongen buiten gehoor afstand was, bedankte hij me opeens. dus hij kan wel aardig doen als er geen andere bij zijn? hmmm you've really caught my interest now. maar toen die andere jongen zich weer omdraaide was het weer gebeurt. ik grijnsde ' arrest and punish me agent byun' zei ik tegen hem en liep naar de kantine.

Chanyeol:

het duurde even voordat baekhyun achter me aan kwam dus ik draaide me om, om te kijken waarom het zo lang duurde. wat voerde die meid in dr schild? ik kan me heel goed voorstellen hoe geirriteerd baek zich nu moet voelen. ' laat haar nou maar, ze is je tijd niet waar baek!' riep ik nog en we liepen weg. ' wat is er mis met die meid man... heb medelijden met je'

Dyo/Luhan:

we liepen naar het park/playground en zochten een plek om te gaan zitten. we vonden een rustig cafetje met een terras. toen we omdraaiden waren we lennie kwijt! 'hoe kunnen we nou een buitenlandse meid kwijt raken! en 1tje met wit en bruin haar nog wel' riep luhan stom verbaast.

60Seoul school of art - Pagina 4 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
''Ja kan haar niet uit staan! en zit nog wel aan der vast met taal..'' jammerde ik. En bekeek me portomonee. Wat was ik blij dat ik die nsel gevonden had!.

Lennie:
Ze waren echt weg. Ik draaide een par rondjes en besloot maar tergu te lopen.. atans i kdacht dat ik terug liep. Toen ik iets verder was besefde ik dat ik niet wist welke kant terug was. Meten liep ik terug naar de speeltuin. okey.. hoe oet ik nou weer wetn welke kant naar school is!. Of waar de jongens waren. Ik blies me wangne op en wreef over me heupen. Die waren hoe dan ook bond en blauw geworden.. bijna verslagen ging ik zitten en besloot maar te gaan oefenen. Zachtjes binnen monds begon ik te zingen en te neurien. Steeds iets harderen omdat ik me muziek op had. Blijkbaar trok dit de aandacht van mensen. Ik had niet door dat er mesne stonden te luistere terwijl ik gewoon aan het oefenen was.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art (new)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum