lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 15]

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ik deed me toets. EN JE RAAD HET NOOIT! DE RAAM STOND OPEN EN DE TOCHT STOND OP ME RUG.

na de toets ging ik naar me kamer en kleedde me of alles plakte zo smerig. daarna plofte ik op me bed beschreef me dagboek en meld me voor de rest van de dag ziek. sorry Jocye voor de dansles dat ik er neit bij ben maar ik kom deze kamer vandaag even neit meeruit. Ik pakte het papiertje met het idee en gign het uitwerken en verbeteren,

Eric:
in de gang zag ik meer meiden een komen en lied Jocye dus los. ik ging met die meiden de klas in voor de toets. achter in de klas zat die aziaat. omg hij gaat gewoon naar de les wat een sukkel. Ik wilde iets doen maar de jongen was veel te snel klaar

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eric antwoordde niet op me vragen en liep met de andere meiden mee de klas in zonder wat tegen mij te zeggen. "Zei ik iets verkeerds?" Dacht ik en bleef staan. Ik draaide me niets wetend een aantal keer om. "Wat moest ik ookalweer doen?" Even dacht ik na. "Owhja les!" Snel liep ik naar het klas lokaal in.

Aan de einde van de les wachte ik bij de danszaal maar Leo kwam maar niet. "Misschien zit hij op de wc..." Bleef ik hopen. Angelina kwam aan gelopen. 'Hey is baby face er nog niet?' Vroeg ze. Ik schudde me hooft. 'Pff als je niet om hem vraagt is hij er gewoon en als je wilt dat hij er is bestaat hij niet. Kon hem ookal niet in de pauze ruimte vinden.' Vertelde Angelina. Ik keek op. 'zou hij vast zitten op de wc?' Gniffelde ik. Angelina lachte mee en kwam naast me zitten. 'Echt wel! Vrijwillig ook.' Zei ze en maakte wat vab bewegingen. Bijden schoten we in de lach. 'Gatver! Moet er niet aan denken om een asiaat zichzelf zien af te trekken.' Zei ik en gaf een speels duwtje. 'Ahahahah volgens mij zie je alleen zien hand!' Grapste Angelina. 'Hihi zou de lengte echt ten grote van de breedten, van zijn handpalm zijn Hihi.' Gniffelde ik. 'Dat is echt inimini! Dat krijg je er nooit in!' Lachte ik

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Laim:
Na de les die ik ahd rende ik door de gangn. Nou eerder dansne met muziek op. Ik zag daar de twee meiden staan gichelen. en angelina stond er ook. zachtjes en beheerst liep i ktegen haar op. 'ike..' deed ik haar na met me duim. En lachte lief.'Hey waar stonden jullie over te gichelen'?' misschein wilde ik eht toch niet weten. 'wacht waar is leo? daar hebben ullie nu toch les me?' vroeg ik verbaast

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Oeh Oeh! Kijk wie we daar hebben Angelina~' zei ik speels en stootte haar aan toen ik de dansende krullenbol in de gang zag lopen. 'Sinds hij jouw heeft ontmoet danst hij aanzienlijk meer in de gang. Hihihi' gniffelde ik fluisterend naar Angelina.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Oh hou op! Echt niet.' Fluisterde ik terug speels terug. Laim kwam nu echt te dichtbij om het over hem te hebben. Ik stond op van me Zit plek om hem te begroeten. Laim botste tegen mij op zachtjes glimlachte ik van hoe hij deed. Toen hij naar achteren wees en stotterde hield ik half gniffelend een hand voor me mond. 'Ik wist wel dat je graag met je lichaam tegen die van mij zit.' Gniffelde ik speels en hield een hand door me korte haar heen. 'We waren aan het praten over dicks~' zei joyce en glimlachte. Meteen schoten we bijden in de lach.

'Weet niet heb Leo niet gezien. In de pauze was hij ook al voetsie.' Vertelde ik. 'Laim zullen we~~~' vroeg ik en wilde de deur al open doen van de trainings zaal. 'Waar zou hij zijn ik zou gaan trainen vandaag met hem.' Vroeg joyce.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Laim:
ik lachte om angelina's reactie. toen ze over dicks begonnen lied ik me mobiel uit me handen vallen meteen stopte de muziek toen em mobiel de grond raakte. 'oh okey'zei ik e ndeed me haar goed. hopelijk niet over de mijne ging er door me hoofd heen. Toen angelina voorstelde om te gaan oefene keek ik haar aan. 'ik heb geen les met jouw' zei ik en keek naar jocye. 'dat is zo niet leo.. Ik ga hem zoeken' zei ik licht nerveus. die gast zou echt dood gaan als hi een les niet zou volgens.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Maar ik heb helemaal geen zin om met Eric te dansen...' Jammerde ik tegen laim. 'En de leraar merkt het vast niet.' Ik ging tegen de muur aan leunen met me armen over elkaar heen geslagen. Jij komt toch wel he vanavond?' Zei ik zoet en zo schattig mogelijk. Ook trok ik een pruillipje op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Oh Angelina niet zo kwijlen zeg!' Zei ik gespeelt en tikte tegen haar benen aan aangezien ik op de grond zat. Daarna stond ik op. 'Owh was die les maar nu al voorbij heb zo geen zin'

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Liam:
'hoezo niet hij is kei geod en de perfect man!; zei ik en keek haar aan. 'ja wij danse vanavond weer. Maar nu ben ik echt weg! fijne les!.

Ik rende weg naar leo's kamer. hij zat natuurlijk i zijn raam en zag er ziekjes uit. zou hij kou gevat hebben. ik dacht na heel hard en trok hem uiteindelijk uit het raam aan zijn mouw door de gangen naar de les van Jocye en Angelina. Daar snakete ik klas in en zocht de twee. 'kom mee les skippe gaan een cafe op zoeken beter dan les!' zei ik tegen beide waarna ik zo snel en sneaky mogelijk de klas weer uit ging en op de gang wachte met leo.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Waarom dans jij dan niet met hem?' Zei ik en wilde niet echt een reden geven waarom ik niet met hem wilde dansen. Ik keek naar joyce en luisterde naar wat zij zei. "Niks zeggen Angelina..." Dacht ik en hield me in tenslotte mog joyce niets weten wat Eric gedaan had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Laim heeft gelijk Eric is de beste er is geen betere danser dan hem. Hoe kun je nou niet met hem willen. En hij is ook zo stoer gespiert en knap~' zei ik haast verlieft.

We zaten in de les en deden stomme oeveningen en ik kon me ogen niet van Eric af houden. Maar andersom was het zeker niet. Hij zat telkens met zijn vrienden en maatjes te rotzooien. Toen ik laim zijn stem hoorde keek ik verbaast om. Ik Duwde Angelina speels in zijn richting maar ze botste eerder tegen Leo op dan laim. 'Woeps kom kom Angelina laten we mee gaan!' Fluisterde ik zacht. 'Wat? Maar dadelijk worden we gesnapt. En krijgen we min punten en en...' Zei ze zachtjes. 'Vast niet hoor die Kerel ziet het nooit.' Antwoorde ik vluch. 'Ik ga inegeval mee!' zei ik toen ik nog een keer naar Eric keek. "Hehehe"

Ik sloop met laim mee en zag dat Angelina twijvelent na een tijdje ook mee sloop.

Toen we buiten waren schoot ik in de lach. 'Wouw! Dit was geweldig!' Zei ik blij en streelde door me blond haren heen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Laim:
Ik liep trots vooruti toen i kde meiden uit de les had gekregen. 'laten we een cafeetje op zoeken. Ik zette muziek op en danste rond angelina heen terwijl we naar het cafee liepen. Ik had een peuk genomen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ik sjockte een beetje heel langzaam achter ze aan met em handen in me zakken en me schoduersh hangend

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Laim danste de hele tijd eerst bleef ik er naar kijken maar na een tijdje keek ik naar de treurige Leo. Ik liep iets meer naast hem en stote hem speels aan. 'Wat is er mis?' Vroeg ik vertroetelend en pakte zijn wangetjes beed. "Awh ze wangetjes zijn echt cutey" met een genietend gezicht van zijn wangetjes keek ik in Leo zijn ogen. Terwijl ik achteruit liep. 'Zullen we ook een sigaret delen?' Vroeg ik aan hem. Ik pakte al eentje uit me bakje en stopte hem tussen zijn lippen. 'Laim~~~ mag ik jouw aansteker lenen. Mijne is leeg.' Vroeg ik liefjes aan hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik wandelde met hen mee. 'Ja is goed! Naar welke café gaan we?' Vroeg ik en keek een beetje om me heen. 'Zeg zeg hoevaak hebben jullie al gescipt?' Ik draaide me hoofd langsaam om naar Leo die een stukje achter laim en mij liep. 'En waarom kwam jij niet! Of was dit jouw idee? On effe uit te gaan naar de café?' Vroeg ik.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
toen Lina vroeg wat er was haalde ik me schouders op ' niks hoor' zei ik en glimlachte. Ik pakte de peuk aan en toverde een aanstaker uit me zak en stook hem aan. Ik gooide em aansteker naarhaar toe. yeah er stond een foto van een paard op inplaats van een naakte vrouw. ' houd maar' zei ik en nam een flinke hijs. Daarna gaf ik de peuk aan angeline. ' Liam je wilt toch niet gaan smoke heh?' vroeg ik liam die rond danste deze keer rond jocye. maar die kwam ook naar mij toe.

Ik haalde me schouders optoen ze vroeg waarom ik niet kwam. Daarna vroeg ze nog verder door of het mij idee was om dit te doen. Hier moest ik helaas wel ja op knikkken. Maar het was niet mij idee geweest om twee meiden mee te nemen.

Liam:
angelina ging naar leo toe nu danste ik naar haar toe. Ze vroeg naar welk cafe maar ik nergeerde haar. toen ze vroeg of we vaak de les uit gingen keek ik naar leo. ' vroeger wel maar leo wil deze school echt afmaken dus doet zijn best in de lessen;' zei ik erg terleurgesteld. maar als snel ging ij ook naar leo. jesus meiden magneet me niks doen! daht ik terwijl ik uiteindelijk maar rond leo's nek ging hangen.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'ah gelukkig maar dacht al dat er wat was of iets. zei ik en glimlachte naar leo. leo toverde uit het niets een aansteker. 'zo zo! sinds waneer heb jij die?' vroeg ik lichtjes verbaast. ik ving de aansteker op en bekeek het patroontje. 'hey dat is een frieze paard.' merkte ik op. ik keek van de aansteker naar leo en grijnste breed. ''paarden en jongens hihi!'' ik pakte de sigaret over en nam vrouwelijk een trekje of drie. 'laim we gaan toch niet smoken he?' hoorde ik leo vragen. 'smoke?' herhaalde ik vragend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'oh ik dacht al dat hij zoon brave jogie van de klas was weet je wel zoon neertje hihi. maar zoon stiekeme type had ik nog niet achter hem gezocht. zei ik meer tegen laim dan tegen leo. 'maar aan de andere kant school is wel belangrijk. moet er nu niet aan denken om al te gaan werken of uberhoud al kinderen te hebben!' zei ik een beetje afkeurend. maar laten we daar nu niet teveel bij na denken. kom! ik wil lol hebben en zien wat jullie doen.' zei ik entausjast en sprong lichtjes op en neer. 'kom kom leo!' riep ik en wilde wat sneller lopen. ik hoorde nog net de dodelijke zucht van angelina. 'joyce... niet zo snel.' jammerde ze. 'jamer voor jouw! dan krijg ik deze keer meer jongens!' zei ik speels naar haar en knipoogde naar angelina.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ik sjokcte mee naar het cafe ne plofte naar neer. ''smoke in de zin van wiet'' antwoode ik met een huge delay.. Ik bestelde wat drinken. atans ik had gevraagt wat ze wilde en dat bestelde ik. daarna zat i kdaar stil niet echt zin om iets te doen. MAar ik genoot wel echt waar i kvind het super om hier te zitten met zun alle

Liam:
''hij een nerd hell no'' lachte ik. ''okey seems legit met hoe hij zich gedraagt'' ik rende achter jocye aan en we trokken leo met ons mee.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'hihi, dussss hij is echt zoon stiekeme mysterieuse cool guy jongen van de klas huh? klinkt als zoon drama serie.' grapste ik met laim.

we waren aan een gezellig tafeltje gaan zitten in soort van kroeg. leo vroeg wat we wilde drinken. en natuurlijk antwoorde ik met een drankje waar alcehol in zat. toen de ober aan gelopen kwam probeerde ik een beeje te flirten. liefjes glimlachte ik naar de ober die mijn drankje neer zette. 'dank je~' zei ik zoet en knipoogde even naar hem. vervolgens nam ik een nipje van mijn drinken.
'jongens hebben jullie gehoort van die nieuwe idol hij schijnt echt knap te zijn hoorde ik van de meiden. het schijnt dat hij zijn academy niet eens heeft af gemaakt. sooo cool~' zei ik haast verlieft.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
leo vroeg wat we wilde drinken. ik glimlachte. 'doe mij maar wat ice thee.' antwoorde ik in tegendeel van wat joyce meteen nam. papy zei altijd dat ik vorzichtig moest zijn als ik jongens nog niet zo goed kende. nouja ik kende ze wel alleen ik wist niet hoe hun uitgaans ervaringen waren. ik luisterde naar het verhaal van joyce. 'vast weer zoon asian gast net als de vorige keer. wedden dat al die gozers aan de druks zitten. weet niet hoor maar je school niet af maken en dan nog beroemt worden ook lijkt me een beetje onmogelijk. of... neh... niemand kan zo opvallend zijn toch? ik bedoel maar eric is ook nogsteets geen idol of iets dat daar in de buurt komt. toen ik dat zij keek ik plagerig naar laim en schopte speels tegen zijn been aan.. vervolgens dronk ik uit mijn icethee glas.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik zuchte en dronk door. wie zou het izjn. zouden me zusjes door ook weer fan van worden. soms werd ik er echt gek van dat die me zusjes overal fan van waren wat maar jongens waren.

Liam:
'hahah nee niet stiekem gewoon recht door zee en raar. Maar nu te serieus... echt saai! je meost eens weten wat hij vroeger deed! je zou hem nier herkenen' lachte ik met haar mee.

zelf nam ik ook een achoholische drank. 'proost op dit twee en jullie eerste jaar!' i ktikte tegen elk glas aan en pakte me peuk. deze stak ik aan.

Wie dna? vertel! als mensne dat kunnen waarom kan ik dat dna niet! ik stond op en maakte wat dance moves' ik ben toc hoook knap en sexy! en nog heel fexible ook!' ik ging weer zitten.

''aaassih Erik. jah misschien is hij wel een idool ubuiten school! We weet wat die gast allemaal uitspookt als hij weer is niet in de les is!'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum