lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 15]

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik gniffelde toen hij het haast uit spuugde. 'Wel binnen houden he. Anders word je dadelijk nog een wandelende tak. Hihihihi.'

'Spek in de vroege ochtend je moet Er maar van houden.' Merkte ik op. Met me vork prikte ik in een van zijn eten dingetjes. 'Mmmh~' zei ik en glimlachte. Vervolgens deed ik een beweging alsof ik hem wilde voeren maar uit eindelijk at ik het zelf op. 'Hahaha.' Lachte ik en keek hem lichtjes swoel aan. Na een tijdje draaide ik me om naar Leo. 'Je moet wel goed eten hoor.' Zei ik als een moeder en sloeg met me lepel op zijn die ik af gesabbeld had op zijn wang. Niet echt hard maar gewoon speels.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Doe dat lekker na de toets... Ik moet dansend met hem weet je nog. Als er een zakt, zakt de ander ook.' Antwoorde ik op zijn drie weken weg komando. Ik omarmde Eric van achteren die op zijn plek zat. Mijn armen lied ik over zijn schouders heen glijden zachtjes drukte ik een zacht kusje in zijn nek.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ik keek toe maar na even was ik het gezwemel zat. Ik stond op en pakte me spullen maar ovor ik weg kon lopen plakte er een lepel tegen me wang ana. Ik keek haar moe aan. Tot het door drong' iiewwll ' zei ik en draaide weg met me hoofd. Ik wreef me wang af. ' Jah lina ik zal goed eten!' zei ik

Liam
'haha jij dan met je nasi!' lachte ik en probeerde te happen maar miste en zei had het o. Daarna ging ik dachter bij haar zitten en jatte wat van haar nasi. Na even ging Leo weg. ' Saaierd!!' lachte ik

eric
'je haalt het ook we lzonder die aziaat. Zelfs beterwant hij kan niks' zei ik en wreef voorzichtig doro haar haren heen. niet te erg want dan zou het door de war gaan zitten. Daarna stond ik ook op. 'even een les volgen. Vanavond naar de koffieshop!' zei ik ne de jongens aan tafel juigde

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Hihi, pasta is ook erg lekker hoor in de ochtend.' Ik gniffelde weer toen laim lekker mis hapte.

Ik gniffelde van Leo zijn iewwll reactie. 'Awh Leo waar ga je heen?' Vroeg ik en wilde zijn hand beed pakken. 'Blijf nou nog even.' Vroeg ik snue en probeerde een lief gezichtje op te zetten met een pruillipje. 'Awh tooo~' zei ik nogmaals.

Ik voelde dat iets dichter op me kroop. Ik keek om en zag nog net dat laim wat jatte. 'Hey!' Zei ik speels en gniffelde. Ik sloeg met mijn lepel op zijn hand.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik pratte maar niet verder over die asiaat. Dadelijk werd hij nog boos.
Eric aaide door mijn haren heen. Dit voelde wel wat beter. Ik vond hem zo knap en leuk. Het liefst wilde ik echt bij hem zijn. En lekker met hem knuffel. Ik ging naast hem zitten op de bank 'Doe je wel voorzichtig.' Zei ik tegen ben en streelde onder zijn kaaklijn langs.

Ik schoof met me handen onder de tafel en streelde over de boven been heen van Eric. Ik schoof steets verder naar de liezen toe. Mijn hart vond dit erg spannend. Want hoe zou hij reageren? Met volle moet probeerde ik naar zijn Dick te gaan.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik zuchte en ging terug zitten. Ik sloot me ogen en luisterde naar de omgeveng

Liam
' Aauuwwh!' ik drukte me hand tegen me lip aan. ;' waarom deedje dat!!' zei ik als een verloren pup

eric
'jah' zei ik naar Jocye. Ik pakte me bord maar een van me mate wilde wat laten zien dus ik ging weer zitten en keek naar zijn mobiel

Ik voelde een hand op mijn been langzaam naar boven kruipen. ' Nee' zei ik kil ne pkate haar hand op deze legde ik ergens anders naar waarschijnlijk op haar schoot of op de tafel. daarna keek k haar niet meer aan en lachte om het filmpje

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Awh kom eens hier met die hand. ' zei ik zoet. Ik pakte zijn pols vast en gaf een zacht kusje op zijn hand. 'Sorry.' Zei ik vertroetelend. 'Ik dacht dat je war harder was dan Leo.' Zei ik vervolgens en gniffelde.

Ik ad de rest van mijn nasi op en zette de kom in het rek. 'Zie jullie zometeen weer ik ging achter hun bijden staan en aaide over allebij hun bolletjes heen. 'Succes Leo~' fluisterde ik in zijn oor en kroelde wat tederder door zijn haren heen. 'Niet in slaap vallen tijdens de les he.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mijn hart sloeg een slag over toen ik een duidelijke nee hoorde. "Deed ik iets fout." Ik wilde hem aan kijken maar hij lachte om een filmpje waar zijn volle aandacht in zat. Niets wetend wat ik moest doen stond ik op. 'Tot morge.' Zei ik en wilde weg lopen. Ik zag Angelina staan meteen liep ik naar haar toe. 'Waar was je?' Vroeg ik. 'Oh bij laim en Leo.' Antwoorde ze vrolijk. 'Je raat het nooit.' Zei ik zachtjes en lichtjes treurig. 'Wat? Is er iets gebeurt?' Vroeg angel. 'Ik probeerde Eric te perikelen met me hand bij zijn Dick maar hij wijgerde nog voor dat ik daar was.' Fluisterde ik half verloren. 'Aiih das niet goed. Kijk als jij nou geschrokken of verbaast was okee maar een NEE?!' Antwoorde Angelina. 'Owh wat moet ik doen?' Vroeg ik wanhopig. 'Maak hem jaloers met iets wat hij niet kan uit staan' antwoorde Angelina. "Mmmmh das een goed idee.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik ben misschein onhandig maar ik kan best wat klappen opvangen! dat wou ik naar Angelina grommen maar ik deed het niet. I kdeed net of ik het niet hoorde. toen Angeline zijn hand zoenden brak er iets. Nee Liam had gelijk. Ze gaat eerder voor liam of eric dna een asian.

Ik haalde me schouders op toen ze zei dat ik niet in slaap moest vallen. Maar ik kon dat wel beloven.. tien minuten later lag ik te maffen in de les. dAarom vloog de dag best snel om

Liam
' je moest eens wetne hoe hard ik kan zijn!' zei ik en grijnste pervie naar haar. Wat had ze zachte lippen!!

Ook wij gingen de zaal uit naar onze lessen.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Hihihi, geloof er niets van.' Gniffelde ik 'ik heb die van Leo al en beetje gevoeld namelijk.' Fluisterde ik. 'Ben benieuwt of die van jouw daar ook aan kan tippe.' Vervolgde ik en streelde zachtjes op zijn schouder. 'Tot vanavond heb zin in dansen.' Zei ik en liep weg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik had het briljanten idee maar hoe loste ik het gevaar op? Eerst meer in kontrakt komen met mijn doelwit. Voordat hun het doen. Na me les liep ik snel naar de les van Eric, laim en Leo. Daar wacht ik totdat ze naar buiten kwamen.

'Hey Leo~ kan ik je even spreken over die dans?' Vroeg ik en keek verlieft naar de langs lopende Eric. "Wat een hunk"

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik werd wakker toen de klas onrustig werd en we dus weg mochten. Eric had me tafel weg getrapt maar ik was op tijd wakker. Vermoeit liep ik naar buiten toe. ineens werd ik tegen gehouden. Het was jocye die vroeg naar de dans. Ik haalde me schouders op ' wat dan?' zuchte ik

Liam
ik liedme hoofd schuin zakken. wat leo gevoelt? Fuck was hij me nou voor! nee dat kan niet! deze keer was ik he mvoor hoe dna ook!

'tot vanavond Angelina!!!!' zei ik

*volgt les*

eric
We lipeen de klas uit. Daar duwde we tegen leo an en liepen door. Ik besteedde geen aandacht aan jocye die bleeft toch wel bij me. iedereen bleef bij me wat ik ook deed.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik wilde graag een opmerking maken over het geduw van Eric maar dat ging niet dan zou hij vast boos worden of teleurgesteld in me en dat zou ik vreselijk willen. 'Ooh gewoon effe babbelen over ideeën.' Vervolgde ik op zijn vraag. Ik keek Eric na totdat hij uit het zicht was. 'Ik dacht jij bent toch meer van het zingen?' Ik keek om me heen. 'Ik zat te denken he, waarom nemen we niet een dans waar er ook bij gezongen kan worden? Als een soort van verhaal dans?' Stelde ik voor en wipte een beetje op me tenen. Ik schoof wat dichter bij Leo. 'Bij de toets heb ik je horen zingen en dat was best goed.' Fluisterde ik liefjes en keek hem aan in zijn ogen terwijl ik glimlachte. Met me hand deed ik een plukje haar van mezelf goed. 'Duss~ lijkt het je wat?' Vroeg ik vriendelijk. Ik klopte zijn schouder iets af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik was in de tien minuten pauze effen snel gaan roken. Het was rommelig buiten net alsof het hard ging stormen vandaag. Een beetje met lichte angst keek ik omhoog naar de wolken. "Laat ik maar snel naar binnen gaan." Dacht ik en op dat moment voelde ik een drupje op me neus vallen. "iiiek snel naar binnen!" Vluch huppelde ik naar de muur en drukte me sigaret uit vervolgens glipte ik naar binnen toe.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
'Ik denk niet dat dat mag' zei ik eerlijk ' Ze willen dat ik niet zo veel zin' ik haalde em schouders op en liep richting de kantine ' Wil je wat drinken of iets?' vroeg ik terwijl ik achterste voren liep om Jocye aan te blijven kijken. Het flirt gedacht deed me nooit zo veel. ' En bedankt! ' zei ik nog op haar compliment over mijn zang talent ' kom je in het weekend langs als mijn groep optreed?' vroeg ik haar.

Liam:
Ik vluchte weg bij eric vandaan naar de volgende les. ookal hadden we pauze ik bleef uit erics beurd. atans ik deed precies wat erci zou willen dat ik deed!. Ik ging echt niet gepest worden. En misschein was het ook wle beter als ik niet gezien zou worden bij Leo in de buurt!.

Eric:
We liepen in de een groep naar buiten toe, Maar voor we buiten waren en blij Angeinla konden gaan stan ging ze al weer naar binnen toe. de druppel van ons besef waarom ze naar binnen ging. viel pas later toen het hard begon te regelen.

We gingen met ze alle de kantine in

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik rende naar binnen toe en knalde tegen iets op vol borstkast tegen borstkast. 'Oh sorry sorry.' Zei ik ontschuldig mijn brandwond deed nogsteets een beetje pijn en de rooiingheid was nog niet weg getrokken ookal smeerde ik het goed in. 'Laim?!' Zei ik verbaast en stapte achteruit met verlegen ogen keek ik hem aan en hield me handen ten hoogde van me borstkast om me borsten een beetje te verbergen. 'Umh...' Mompelde ik. Ik wees met me duim ergens heen. 'Ike..'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Je moet niet denken maar gewoon doen! Laat ze zien dat je het wel kan. En en en het hoeft niet zoo uitbundig gezang te zijn ookal is het maar een rustige vertel zang dat is ook erg mooi. Toen hij weer zijn schouders op hield keek ik hem eventjes iets strenger aan. 'Jonge toch heb je iets met je schouders? Ze klimmen zovaak omhoog.' Grapste ik en gniffelde kort. 'Doe maar limonade.' Antwoorde ik. Ik grabbelde in me tas naar de papieren die ik in de les had lopen tekenen en schrijven. 'Kijk kijk ik dacht zo iets en dan dit en ongeveer dat.' Vertelde ik terwijl ik de blaadjes onder Leo zijn neus duwde.

'Ik weet niet ik ga ook al met Angelina naar het zwembad. Misschien kunnen we met zijn vieren. Dan zouden we wel effe naar je optreden kunnen kijken.' Zei ik en knikte. 'Oh en wat dacht je van zo iets?!' Zei ik entausjast en lied hem een ander blaadje zien.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

liam
met een knal klapte er iemand tegen me aan. Angelina was het. Ik volgde haar duim en zag niks. 'ike..' snel maakte ik haar zin af' Vind het leuk om tegen mij aan te lopen. ' Ik.glimlachte. ' Kijk daar zou ik ook graag bij jou doen!. Maar als een jonge dat doet worden z emeteen.aangezien als een pervert!.' Lachte ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Aandachtig luisterde ik naar jocye. Ik haalde vaak me schouders of. tot ze een tweede idee onder me.neus schoof. ' De eerste os beter' zei ik en tikte op het eerste papiertje. Deze was teminste minder op vallent. Ik hoorde de klok slaan. 'oh shit les begint als ik bij deze laat kom.' Ik maakte een beweging met me duim langs me nek als of ik vermoord werd.
.Ze vertelde me dat ze met angelina ging zwemmen. ' Kunnen we doen.jah' Zei ik voor ik er echt bij na dacht. Ik stond op he tpakte het eerste papiertje. ' Laat mij dit idee nog is door lezen' Glimlachte ik. Maar die glinlach verdween al snel toen ik voelde hoe me rug langzaam ijs koud werd.

Eric:
We waren naar de kantine gegaan. Tot me walging dat jocye bij die aziaat was e had ze me niet binnen zien komen. Wat is dit. hallow ik ben binnen! Ze bleef maar bij. die aziaat hangen. Ik keek bos en pakte een dienblad met smerife plakkend drankjes. ' Dit zal je bezwaren aziaatje!' Zei ik en liep naar zijn rug tor. Toen hij op stond gooide ik een boor een de beker ovet hen heen. ' Deze is voor je smerigeheid. Misshien kom je dan van je gele houd af.' Daarna schonk ik een andere leeg. ' Deze voor.je arogante smalle oogjes.' En zo ging ik door.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik trok mijn duimpje terug. 'Umh'
Laim maakte speels mijn zin af. Door zijn actie moest ik best een beetje giechelen. 'Ah vandaar, dus dan dacht je ik blijf maar staan in de hoop dat het vanzelf gebeurt?' Merkte ik speels op en streelde me bruine haren goed in model. Mijn mond lied een glimlachje ontsnappen toen Ik naar laim keek. 'Je mag best wel een keertje zachtjes tegen mij aan botsen hoor.' Fluisterde ik toen ik langs hem heen wilde lopen. 'Maar moet nu naar de les.' Vervolgde Ik. snel wandelde ik verder naar het les lokaal

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'De eerste is beter.' Antwoorde Leo. Ik draaide de papiertjes naar mezelf toe en bekeek het weer opnieuw. 'Vind je echt?' Vroeg ik half twijfelend. Ik bekeek de papiertjes ons te beurt weer en legde ze langsaam op tafel. 'oh shit les begint als ik bij deze laat kom.' Zei Leo en maakte een kill beweging. 'Hihi ja ga maar snel heb je nog nodig voor de toets, Hihi dus beter blijf je leven.' Antwoorde ik gniffelend en nam een slok van me drinken. 'Leuk dat je mee gaat.' Zei ik op zijn zwem acceptatie. Vervolgens stond hij op en ik dronk me drankje verder leeg. 'Oh ja neem hem maar mee hoor.' Zei ik vlug toen hij het papiertje pakte. Voor dat ik het wist stond Leo helemaal bevroren met zijn rug naar achteren. Ik zag iets over zijn schouders heen lopen. Ik wilde de rondom persoon uitschelden. 'Kloo.....t' Snel hield ik me hand voor me mond toen ik zag dat het Eric was. "Wat deed hij nou!?" Ik wilde Eric stoppen maar ik kon niets anders doen dan toe kijken hoe de drankjes een voor een met een belangrijke reden over zijn hooft en rug werd leeg gegooid. Ik had iets bedacht maar voelde me erg tegen de draad in gaan. Ik stond op en liep naar Eric toe. 'Moet jij niet naar je les en waarom verdoem je je aandacht aan deze Aziaat. Met die tijd kon je veel betere dingen doen.' De laatste zin fluisterde ik steets meer richting de oor van Eric. Met me hand streelde ik over de rug van eric heen en kneep zachtjes in zijn kond. 'Toch?' Omdat ik een beetje boos was keek ik steeds uitdagender uit me ogen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik luisterde maar half naar wat er gebeurde. Meer omdat er door me hersens zo veel woorden gingen hoe erg ik hem haatte.. Zo erg dat de woorden er nog niet voor uitgevonden waren!. Maar het verbaasde me ook niet dat Jocye niet echt iets deed. Met me ogen gesloten en em kaken opelkaar geklemt wachte ik tot hij klaarwas met gieten. Ik liep zo normaal mogelijk bij hun weg. uit me kluisje haalde ik snel een vest. Ik moest die stomme toets maken da maar zo!.

Liam
'Als dat een uitnodiging is neem i kdie graag aan!' zei ik en glimlachte. Daarna zwaaide ik haar uit. 'laten we weer een ekertje trainen!' lachte ik terwijl ik de klas in liep
Ik had deze les geen les met Leo, We hadden alleen zangles samen de rest waren we gesplits.

eric
Jocye sprak tegen mij dat hield me niet tegen nog de laatse twee tegen hem aan te gooien Ze zei dat ik m tijd beter had kunnen besteden. 'Nee man. Dat ding loopt me in de weg.Zo kan ik me toch nooit voor 100 %concerteren op de goede dingen. zei ik en sloeg me arm rond jocye heen. Blijkbaar had de aziaat een van haar papiertje niet aangenomen. Deze pakte ik uit haar hand en las het. 'Wat een slecht idee!' zei ik en gooide het papiertje in de prullebak.'Verpest je talent niet aan zun ding okey! dans gewoon alleen dan zullen ze wel zien dat je het kan!' zei ik en trok haar mee de gang op.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Hihi, wie weet.' Zei ik en gniffelde verder toen ik door liep. Ik draaide me half om en zwaaide terug. Daarna rende ik snel naar me les.

Eenmaal in de les zat ik ontzettend na te denken wat moest ik met die kwal doen en die kut dans. Kan ik die dans niet gewoon met laim doen of of of... De datum verzetten zodat Eric niet komt en dan laim in de plaats nemen. Heheheh. Dat is een goede. Aangezien je niet kan ruilen... En Leo zou dan teveel opvallen omdat ik dat al eerder gevraagd had. Ik tikte met me potlood op me blaadje af en toe las ik in de aantekeningen boek van Leo. Ik tekende er een klein hartje in de rechter bovenhoek. Rechts onder zette ik angel neer en Links boven begon ik de letter L op de schrijven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
"Owh owh owh arme Leo awhhhh" dacht ik toen ik toe moest kijken hoe bezopen hij was van de drankjes en hoe hij haast als een pingwing weg liep. Maar ik kon niets laten merken. Nog niet. Dat zou te vroeg zijn. "Wat hij zij was misschien toch stiekem best lief zou hij dan toch genoeg om me geven?" Eric sloeg een arm om me heen ik ging dichter bij hem staan toen Leo uit het zicht was. Verlieft legde ik me hoofd tegen zijn lichaam aan. Plots trok Eric een papiertje uit me handen. Ik keek licht geschrokken. En al helemaal toen hij zei dat het een slecht idee was. Ik beed zachtjes op me lip. "Zo slecht was hij toch niet..." Dacht ik en keek toe hoe het papiertje in de prullenbak belande. 'Maar het is een tweetal opdracht, dan kan ik moeilijk in me eentje dansen.' Zei ik zachtjes. Ik werd half mee voort geduwd. 'Was jij maar me partner dan haalde we het zeker.' Fluisterde ik en liep met hem mee. Ik wilde meer aan Eric zitten of minstens even zijn hand vast houden. Maar hoe en wanneer en zou hij dat ook wel willen. Ik wilde zo graag bij hem zijn maar wilde ook weer niet hem lastig vallen of te snel gaan. 'Eric zullen we weer een keer afspreken?' Vroeg ik.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum