lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 15]

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Kijk toch uit asian!' Hoorde ik Eric zeggen. Waarschijnlijk duwde hij hem weer omver. Ik hoorde hem vervolgens wat zeggen over dat hij wilde dat er niets met mij over kwam. 'Pff.' Zuchte ik en deed me armen over elkaar heen. 'Gaan we nog voetballen?' Vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Ik probeerde zo veel mogelijk bij Eric te blijven. Maar hij duwde Leo weer omver en dat was niet lief. 'Eric!' Zei ik zit keer wat serieuzer. 'Ik had wel mee kunnen vallen hoor.' Zei ik en deed me haar goed.

'Angelina haal jij anders eventjes wat handdoeken op.' Vroeg ik. 'Als je rechtdoor loopt heb je een huisje.' Vertelde ik. 'Hey doe je voorzichtig linatje~' hoorde ik Eric zeggen. "Whut?"

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Niet alleen dat ik vooruit struikelde maar al snel belande ik weer terug in het zand. Eric was zo pissed off.. ik wachte even voor ik weer opstond omdati k geen zin had voor de 3de keer het zand te moeten zoenen.

die meid.. ik moest me echt een keer voorstellen want ik wis nog steeds niet voor 100% zeker hoe ze heette.. maar volgens mij was het toch angelina ofzo. Maar ze moest dus geblinddoekt handdoeken halen.

Ze was lang weg en op een gegeven moment wilde de groep weg en dat deden ze dus ook. ze leiden haar gewoon achter. We liepen terug. En om eerlijk te zijn was ik het ook vergeten.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Toen ik terug liep was het wel erg stil. Ik tilde me blinddoek op het strand was leeg. 'Kut klas...' Mompelde ik en draaide me weer op richting de duinen. Daar gooide ik de handdoeken neer en ging ik uit gebreid liggen op de handdoeken.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
de nacht viel al aardig in en ik mocht los. Op dat moment beselfde ik me dat Jocye en eric same nwaren.. maar waar was die meid???

Ik keek naar buiten. Ze had nog maar een uur om terug te komen..

Ik trok me jas aan an ging richting het strand.

jongens buiten:
'hey lekker ding'
'ooeh geilerd wil je wat van ons!'
'Nee wij wille nwat van jouw!'

de jongen nadere angeline en slote haar in

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Nee dank je ben allergies voor zand sex.' Ik stond meteen op. En lied de jongens niet uit het oog. 'Moeten jullie niet terug naar de dorm. Anders zou me papy jullie wel hevig straf geven of misschien wel vermoorden.' Zei ik zo dapper mogelijk. De jongens naderden steeds dichterbijer.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
*loopt in slowmotion*

jongens buiten:
'sorry schatje.. we zitten neit op die dansschooltje van je' zei de ene en grijnst al een gek.

de andere pakte haar bovenarm stevig beet. 'We hebben geen reden om bang te zijn van die ouwe vent'

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Iiiiiiek laat me los smeerlappen!' Gilde ik en probeerde op hun tenen te trappen. Ik pribeerde hun te beuken met me ellebogen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
*loopt in slowmotion*

jongens buiten:
'ow ow word je geweldadig?' zei eentje geil. 'daar ouden we wel van' Ze ontvingen de klappen alsof het niks was. 'Wij kunnen jouw ook fijn doen!'' grijnste ze

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik mepte in het rond en hield me knie zo dat ik in hun kruis kon schoppen. Totdat ze me helemaal vast pakte en me op de grond drukte ze hadden al hun handen nodig om mij op me plek te houden.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Me ogen werden groter. Was ze dat nou echt? ik zag hoe zo op de grond belanden. Shit. ik ben niks in vergelijking met hun. Maar ze hadden een nadeel.. alle 3 hadden ze een boner.. Dat wsas mijn enige kans om hn te pakken. en da hard trappen op de goede hoogte.

Zo gezegt.. zo niet gedaan. Ik was zo nerveus. en zeker geen held. maar op dat moment zag ik een groep jongens en meisjes. Ik liep op hun af en deed sociaal met hun en legde het uit ik wees e rnaar en ze wilde helpen! ze kwamen in actie

jongens buiten:
'hehehe' lachte ze en wilde aan haar gaan zitten

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Een jongen was over me heen gebogen en zat aan me tieten. Ik keek hem zo boos mogelijk aan. 'Whoeeeeh jongens jongens ze heeft echte grote zachte boobys omg!' Gilde hij vrolijk en keek met ene gijle blik mij aan. Vervolgens zat hij aan me broekje. Ik probeerde te trappen maar bijden jongens hadden en ledemaat van mijn vast.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
De groep jongens pakte de verkrachters beet. Ik pakte haar beeet en trok haar on er onder vandaan voor zo ver het ging. De jongen boven haar viel mij aan inplaats van me back up. Hij was van der af nu lag ze voor een paar seconden vrij 'Ren dan!' riep ik naar haar toe.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'en jouw achterlaten zoals ze met mij deden? Mooi niet.' Zei ik. Nu ik half onder hem vandaan was zag kk een kans om hem vlink te bevredigen, met een trap van mijn voed. 'Hayiaaaa!' Gilde ik en trapte in het kruis van de jongen. Vervolgens probeerde ik tussen Babyface en de jongen uit te komen. Ik pakte de hand van babyface vast en trok hem mee. Zover dat lukte

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Voor ik het wist rende we samen over het strand weg. hand in hand. Toen we ver genoeg waren stopte ik en hapte naar adem. okey ik moest best wel lachen. 'Ik moet geen ruzie met jouw krijge. damnt die trap' hijgde ik en keek haar niet aan

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik rende samen met hem weg en Giegelde een beetje. Ik lied zijn hand los en keek naar hem hoe bek af hij was. 'Oh ik heb mijn voeten niet nodig voor jouw een simpele duw is al genoeg op dat moment gaf ik hem een klein duwtje met mijn wijdvinger.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum