lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 15]

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

eric
'Omdat ik anders dat asian vriendje van je helemaal de grond in sla' zei ik en keek haar boos aan. 'dat heeft niks met me ego te maken.' ik grijnste gemeen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ik lied m e schouders zakken en braaf liep ik naar haar toe. Ga nooit tegen een meid in she will kill you!.

Ik probeerde zo goed mogelijk jocye weer na te doen. Tot ik tegen de spiegel aan leunde en neer zakte. 'ALten we stoppen!' smeekte ik bijna en keek op. 'hmm je haar zit leuk' glimlachte ik. haar haar stond alle kanten op van het dansen heel wilt en echt super schattig

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'En wie zegt dat mij dat iets kan schelen? Ken die gozer nauwelijks. En trouwens wat anderen mensen van je denken kan jouw toch geen ene reet boeien. Dus waarom zou je moeilijk doen over dat avondje?' Ik keek hem nors en zo streng mogelijk aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Hihihi, geef je het nu al op.' Zei ik vrolijk en liep naar hem toe. Ik hurkte neer bij hem en pookte in zijn arm spiertjes. 'hmm je haar zit leuk' zei hij plots mijn wangen werden plots ietsjes rozeder. 'He wat?' Vroeg ik en keek naar mezelf in de spiegel. 'Shit!' Zei ik geschrokken en probeerd me haar weer stijl te krijgen. Snel borstelde ik met me vingers door me haar lokken heen. 'Meh! Me haar.' Piepte ik.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
'jaah ik geef het op!' ik glimlachte en pakte haar vinger beet voordat ze kon prikken.
Toen ze haar haren geod wilde toen pakte he haar hand beed. 'nee zit echt leuk zo! laat zo' zei ik en stond in de tussentijd op.' waarom in model brengen en je mooie officiele model verbergen'

eric
'omdat ik wil dat jocye bij me blijft' zei ik kil en lied haar los. 'Maar dan pakke we die asian wel' ik deed me haar goed en wilde bij haar weg lopen

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Tsss, wat denk je wel niet huh? Super lang daten met een meisje en niet eens een offischele relatie hebben en in de tussentijd lekker van andere meisjes genieten?' Snauwde ik. 'Het is walgelijk hoe je haar hebt achtergelaten in je bed. Ze had wel kunnen stikken! Je bent een schande voor de meisjes. Als je zo met iemand om gaat.' Vertelde ik verder en sloeg tegen hem aan. 'Vlikker op en val mij niet lastig!'

'Jah pak hem maar! doe je best het kan mij niet schelen! Maar zodra je aan zijn baby asian gezichtje komt kun je je liefje joyce wel vergeten!' Zei ik nog effe snel. Ik was gewoon heel erg boos.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

eric
ik grijnste en liep weg. 'we will see Linaatje we will see'

Bij de andere zaal zag ik die asian en jocye. ik keek ze boos aan. Met me arme over me kaar bleef ik bij de deur staan

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
En net zoals altijd liep hij dood leuk weg. Toen hij weg was en de deur gesloten had wilde ik effe jij hard mijn woeden er uit gillen. Maar dit kon ik beter hier niet doen. Ik pakte me spullen en schopte tegen de kast aan die daar stond. 'Au.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik keek hem verlegen aan. 'Omdat Eric dat mooier vind.' Zei ik zachtjes. Ik lied de hand die hij vast had langsaam zakken. 'Maar... Bedankt voor het compliment.' Zei ik liefjes en aaide met een hand zachtjes over zijn wang heen. 'Zie je morgen weer Leo.' Zei ik en stond op. 'Kom snel naar de slaap zalen voordat het 9uur is.'

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

eric
Ik glimlachte naar jocye. 'Wat heb jij met je haar gedaan.. Het zit vreselijk. Ga snel douche en doe je haren' zei ik waarna ik de danszaal in liep

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
'vind je het zelf ook mooier?'

Ik keek hoe ze weg liep daarna pakte ik me spullen en dronk me flesje leeg

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
*staat boos te wezen in de trainings zaal*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik beed op me lip toen hij dat vroeg. Langsaam schudde ik me hoofd. 'Nee.' Fluisterde ik zachtjes.

'Tot morgen.' Zei ik.

Eric stapte vreemd genoeg naar binnen toe. Ik was al verbaast genoeg in hem te zien. Maar wat hij zij over me haar vond ik niet bepaalt leuk. 'Ja dat doe ik.' Zei ik en glimlachte maar van binnen voelde ik me steets ietsjes rotter. 'Tot morgen Eric.' Zei ik en liep verder de gang uit.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
'wees jezelf dan, Het staat je echt goed' Ik keek haar na. 'tot morge'

ik was wat aan het drinken toen ineens Eric binnen stapte. Ik slikte. En probeerde langs hem heen te gaan. 'Zo aziaatje. jij gaat een leuke tijd te gemoet als je niet weg blijft bij Angelina of jocye' hij greep me haar beed toen ik langs hem heen wilde komen,. Met een smak belande ik op me kont. Ik sloot me ogen en probeerde hem te nergeren. Toen ik me ogen weeer opedne wat hij weg. WTF? WAAROM HAAT IEDEREEN AZIATEN! IK KAN DER NIKS DAN DOEN OKEY!...

Liam
ik stond op een afstandje te kijekn. Ik ging dus echt niet helpen!

eric
'ja doei' zei ik en liep recht op de aziaat af. (lees leo)

TOen hij op de grond zat grijnste ik. Ik draaide me om weten dat het over een paar minuten 9 uur was.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Na even stapte ik naar buiten toe in de gang daar zag ik laim staan maar ik had niet echt de goede mood om tegen hem te praten. 'Angelina!' Riep ene bekende stem ik draaide me om. 'Papy!' Riep ik blij. Ik rende naar hem toe en omarmde hem. 'Oh Ho Ho vanwaar deze omarming?' Vroeg hij vriendelijk maar verbaast. Ik lied hem weer los en keek naar de grond. 'Jongens wat doen jullie hier zo laat hup hup naar jullie kamers! Anders word het dubbele corvee. Ik wil een spelt horen vallen zometeen.' Zei hij wat strenger en gebaarde naar laim en Leo. (Als die al buiten training zaal was)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik glimlachte naar Leo voor zijn tweede kompliment. 'Thx Leo.' Zei ik liefjes terug.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ik was overeind gekrabbelt en toen ik de baas tegen kwam liepen we snel weg. Niet nog een keer corvee!!

Liam
Toen leo weer bij me was lachte ik en pakte zijn smouw beet. 'Ja meneer we zijn al weg!' snel trok ik de sloome liam mee. 'Morge weer angenlina?' zei ik nog voor dat we de hoek om gingen.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik glimlachte en knipoogde naar hem terwijl ik een minuscuul knikje gaf. "Jah!" Dacht ik blij. Toen laim naar me keek. Papy mocht natuurlijk niet al teveel verdenkingen hebben.

'Weltrusten papy!' Zei ik en gaf hem een kusje op zijn wang vervolgens rende ik de andere kant van de gang op naar de meisjes dorm.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik had me al om gekleed en gedoucht. Ik kon alleen maar aan Eric denken. Maar af en toe vloog Leo ook door me hoofd met wat hij zij.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
in onze kamers aangekomen kwam Liam me storen. Ik was net in me dagboek aan.het achrijven toen deze uit me handen werd gerukt. ' Jack!! Jack!! i wouldnt let you go Jack' Zei hij in een verkrachte vrouwestem. Waarna hij pagina'S door bladerde. ' Leo!! Ik ga voor angeline ze wil je toch niet.' Zei hij. Ik glimlachte waarna ik in het raam ging zitten. ' Ze spreek af met Eric dus jij maakt.hoedan ook geen kans!' Zei hij nogmaals om het wr in te wrijven. Ik haalde me schouders op en loed ze langzaam zakken. zo blij hij heel de avond door gaan. Ik luisterdr niet eens mee. Zo deed hij altjjs als hij horney was en een meid nodig had. Dan pakte hij de meeste sexy meid. Hij deed dan net of hij alles was en overal dikke ervaring mee had. Maar zelfs een net gevoren veulen had meer verstand van sex dan hem. Door half baar hem te luistere had ik niet door dat ik op een gegeven moment weer alleen was. Rustig staarde ik naar buiten toe. Het was een heldere nacht. 'Liam ik ben naar het dak' Zei ik maar kreeg geen reactie. Ik draaide me om en merkte dat hij weg was. Ik glimlachte en klom het raam uit deed hem dicht en sneakte naar het dak toe via de noodtrappen maar boven toe. Daar zat ik rustig op mijn favo plekje.

pas toen ik de zin zag opkomen merkte. ik hoe laat het was. Fuuu..

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik had uit me kamer me kussen gepakt en liep naar de badkamer toe daar ging ik op de grond zitten met me knieën op getrokken en me hoofd in me kussen. Ik gilde er even helemaal op los. 'Stomme kut Eric!' Gilde ik er bij. 'Angelina, Gaat het wel?' Vroeg joyce. 'Ja hoor. Ik zag alleen een enge spin.' Zei ik als smoesje en lied me hoofd weer vallen op me kussen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik draaide met me ogen. "Ja hoor een spin in de badkamer met je kussen?" Dacht ik en zuchte zachtjes. Ik draaide me om en pakte een zak chips uit de kast om op te vreten.

De volgende ochtend zaten we lekker vroeg aan de lunch tafel. Ik had me haren weer gestijlt zoals Eric het alrijd leuk vond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
De volgende ochtens wat joyce al vroeg op. Ze wilde bij Eric zitten. No Way dat ik aan dezelfde tafel ging zetten.

Een paar vrienden van Eric zaten al aan tafel alleen Eric zelf nog niet. Ik had besloten om te blijven zitten totdat die klote kreeft aan zou komen. 'Eerric~~~!' Hoorde ik joyce gillen. Ze stond op en rende naar hem toe. Ze vloog hem om zijn nek. "Weg wezen hier." Ik stond op om maar zogenaamd wat te gaan halen bij de kantine. Ik vond het altijd lekker om een soort van avond maal te hebben in de ochtend dus dat deed ik ook. Dit keer was het een heerlijk kommetje nasi. Met dat komende liep ik naar de tavel van laim en Leo. Ik ging achter Leo staan en aaide warrig door zijn haren heen. 'Hoooi~' zei ik en ging tussen de jongen in zitten. Ik zette me kommetje neer op tafel Leo keek haast stond uit zijn ogen. Ik deed wat nasi op me lepel en schepte het bij Leo naar binnen. 'Wel goed eten he!' Zei ik speels. Ik draaide me een beetje naar laim om. 'En wat heb jij als ontbijd?' Vroeg ik en glimlachte. Vervolgens nam ik zelf een hap van mijn eten.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
direct vna het dak af naar de kantine was vermoeiend. Rustig zat ik een beetje voorem uit te staren. Omdat ik niet echt oplette maar wel iets hoorde keek ik dromerig op zie ik had me mond open deze werd gevult met nasi of iets. Ik hoeste metme hand voor me mond. Ik glimalchte toen ze vroeg of ik wel at. Daarna staarde ik naar liam en Angeline

Liam
Angelina kwam er bij zitten. ' hey sexy!' lachte ik. ze voerde Leo en daarna vroeg ze wat ik had. ik lachte blij ' officiele londens ontbijt!!' lachte ik en had lekker door.

eric
Ik kwam wat later bij het eten en Jocye kwam meteen op me af. I kdeed of ik het leuk vind en ging bij me vrienden zitten. ' Die asian word onze volgede doel wit hij moet weg binnen 3 weken!~' zei ik en wel lachte veel.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum