lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

seizoen 2 - Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

16seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:44 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
''ben niet geweest'' zuchte ik ''de honden wilde niet door lopen omdat ze jouw gevonden hadden.'' ...

Bij de speeltuin waren het fans. omg nee! ik probeerde me gezicht te beschremen en door te lopen. ineens was plume wg ik keek geschrokken op. ''Plume!'' riep ik. Voor het eerst was ik bang dat ze er echt vandoor was. Ik keek geschrookken en wanhopig rond. TOen ik haar zag staan bij een poster slikte ik van opluchting. Daar kon ik der nog wel vandaan slepen. Maar ze schoot zelf naar de speeltuin. Ik liep met me handen in me haren naar haar toe Kon ze niet gewoon regelrecht naar mijn huis lopen!. Ik snapte cht niet waar ze mee bezig was. maar ik was blij dat ze even stil zat. Ze begon over leo.. ik werd stil en staarde naar haar.. ''leo?'' vroeg ik haar. Toen ze zei dat hij naast me op de poster stond dacht ik na. ''Yidae of setto?'' vroeg ik want die waren de twee die naast me onstonden. maar toen ze de poster pakte en wees naar Yidae keekschudde ik me hoofd .''Dat is Yidae.'' Ze borg de poster op ik schudde me hoofd. fans...

MAar ineens werd ze weer stil. Ik keek haar aan en schudde me hoofd. ''kunnen we nou naar huis gaan'' gromde ik en wilde weg lopen. Maar het leek of ze ergens naar keek. I kdraaide me langzaam om en zag een dude staan. ''Kom plume we gaan''


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Ik zuchte dat werd weer alleen rennen en had gistere zo veel gegeten. dit werd echt hard maar ook echt hard en lang jogge. Ik voelde me zo dik en opgezwollen. (straks eerste ruzie type met BF?) Ik deed me jas aan en liep naar buiten toe. oh het was echt koud!..


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Ze wilde gewoon niet tot rust komen.. EN bleeft door zeuren. Ik was het echt zat en wa snaar de deur gelopen. Daar hield ze me tegen en begon alles bij elkaar te huilen smekend dat ik niet moest gaan. Ik zuchte en draaide me om. Ik pakte haar hoofd beet. ''Ga eerst tot rust komen dan!'' zei ik en sloeg me arm rond haar schouders heen en trok haar terug naar de slaapkamer. hopelijk zou ze nu wel rust vinden en gewoon gaan zitten. Ik duwde haar op het bed. ''Eerst tot rust komen'' zei ik en pakte de papieren op die ik interstant vond. Als zei rustig zou zitten zou ik wel de tekst herschrijven. Mar dan moest ze wel rustig zitten en gwoon niks doen adners zou ik weg gaan. Ik ging aan het bureau zitten met de papieren voor me. ''Just time a nap''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ryan - Scouter black wolf
urgh ik was echt te moe om hier iets op te verzinnen of er tegen in te gaan. Ik keek met Jioner meer naar het ziekenhuis. ''Zou ik me moeten bewijzen? Dat je me kunt vertrouwen'' vroeg ik uiteindelijk toen hij vroeg of me pack me wel kon vertrouwen. Ik keek van het ziekenhuis naar Jioner. Ik wreef over me gezicht. Maar ineens begon Faith te rennen. ''CLAW CLAW!'' riep ze. Ik keek rond.. Maar zag niks. Ik keek langzaam van jioner naar talker naar me zusn.. ''FAITH!''riep ik en keek hel gefrusteerd rond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Faith - Zus Ryan
Ik bleef talker in de gaten houden tot ik ineens iest wit zag. Ik staarde er naar. Het was snel en ik kon gewoon zijn wapens horen. ''CLAW CALW!'' riep ik en zette neht op het lopen wat ik geleerd had

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Wapen meester 3de rank
Ik was het ziekenhuis uit gelopen. OKey k moest toe geven dat ik even bij de blackwolf was gaan kijken. Niet dat hij me gezicht wilde zien. Wat vrij logisch was.Ik was echt in een rustige bui geen zin om iets te oden. Maar ik was een rank omhoog gegaan. nog 2 te gaan en ik zou onder de opperbaas staan.. Als ik het nu ging verpesten... Ik slenterde door.

17seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:44 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
ik glimlachte toen yidae zei dat ik het goed deed. ik volgde enkel zijn raad op wat kon ik dan fout doen? dacht ik 'bedankt, ja denk je dat me dat gaat lukken?' vroeg ik en volgde hem naar buiten toe ter paard. we hubbelde buiten over een pat heen en vervolgens over een zand paadje ergens in de natuur. 'leo, vertel eens iets over jezelf.' vroeg ik en glimlachte naar hem. 'je doet veel met paarden zie ik. en kan zingen. maar verder weet ik eigenlijk nog niet zo veel over je.' bekende ik nieuwschierig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
'maar...' stribbelde ik tegen maar bee lied me op mijn bed zitten. hij ging achter me burau zitten en pakte wat papiertjes op.
eerst keek ik toe. 'just take a nap' zei bee. ik keek hem verbaast aan. 'a nap?' vroeg ik verbaast. er was nog zo veel wat we meosten doen. howel slapen wel lekker zou zijn. dat had ik de afgelopen nacht niet meer gedaan. ik zuchte en keek naar me kussen en weer naar bee. ik stond op en gaf hem een kusje op zijn wang. 'tell me if you need my help.' zei ik lief en gaf hem nog een kus en aaide door zijn haren heen.

ik ging rustig in bed liggen op me zei. want op me buik lag neit meer zo lekker als voorheen. net alsof er iets geplat werd. 'bee... what do you think about my body?' vroeg ik onzeker aan hem.

Boyfriend emi
ik zuchte toen ik alweer zoon smsje kreeg van me vriendinnetje. hield ze er nou nooit over op? *hoezo mijn schuld? taart eten is beleeft op een verjaardag en je kan het makkelijk hebben* verzonden *ooit gezien hoe slank je bent?*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'WAT? ga er heen dan!' beval ik. 'je laat toch geen vukking baan lopen voor een trut zoals ik? zeg maar dat je in de fiele stond!' antwoorde ik en keek met een zelf verzekerde blik naar de jongen.

drake zij dat het yidae was. ik bekeek het plaatje nog een keer. 'argh asians.... ze lijken allemaal op elkaar!' jammerde ik teleur gesteld. me hoop om josh te vinden leek nu echt in het water te vallen. maar die leo zoeken dat hield ik vast.

ik draaide me langsaam om naar drake. 'ahh, ben je bang?' plaagde ik en stak speels me tong uit.

18seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo - VIXX
We waren buiten aan het rijden. het voelde geod en vertrouwd om dit weer eens te doen. Ik zat ver in gedachten en genoot van alles toen Setto ineens vroeg of ik meer wilde vertellen over mezelf. Ik bleef even stil om na te denken wat ik kon vertellen. IEts in me zei dat ik best kon vertellen dat ik zelf bijna niks meer wist. ''woon op een manage met 7 zussen en vele dieren'' zei ik en ging naast Setto rijden, ''Voor de rest weet ik het eindelijk niet meer'' Ik wreef door me haren een en probeerde Angel zo dicht mogelijk bij me in de buurt te houden. ''Heb me leven nog al verpest'' vertelde ik zachtjes en zuchte diep. Ik keek strak voor me uit. ''Drugs verpest je leven nog al''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Ik glimlachte en keek hoe ze ging liggen. Ik glimlachte. Ik was misschein niet de beste vriend. Maar ik hield zo veel van haar. en dat was al die maanden niet veranderd. Na even vroeg ze wat ik van haar lichaam voelde. ''You're pretty the way you are'' zei ik rustig en begon verder te schrijven. NA even keek ik weer op en besloot naast haar te gaan zitten Ik legde me hand op haar heup en keek haar aan. ''really I Like you this way!'' ik keek haar aan. ''But If you want to change I will help you''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Ik kreeg weer van die smsjes terug *sorry wil gewoon sexy zijn voor je* stuurde ik terug en slenterde door de straten heen. *zin om mee te joggen?* stuurde ik er achteraan ik plukte wat aan me jas in de hoop dat hij mee ging. Ik had hem al zo lang niet gezien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
''nee voor een truts zou k he niet doen nee'' antwoorde ik, Zag mij een compliment geven dan! en liep gewoon door. ''het is veel te laat haal het nooit meer Dus is goed zo''

Bij de speeltuin vroeg ze of ik bang was, ''Nee mar wil gewoon naar huis'' gromde ik nu geirriteerd. ''Laten we gewooon gaan..'' De honden vormde twee muurtjes rond ons heen.''En nog maals ben niet bang'' Ik keek haar aan' kom..''

19seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:47 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
*maar je bent sexy zelfs als je taart eet.* verstuurde ik en rolde met me ogen. wat is er mis met een klein stukje taart...?
*alleen als we daarna samen noedels gaan eten? Wink * verstuurde ik met een smily *vind je het goed als ik me Tabbi mee neem? je weet wel die gekke kat die aan een riem wilt lopen (k) klik plaatje kat*

20seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:47 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
*maar daarna word ik dikker en krijg ik vetjes! straks word ik net als Rose! Dat is zo niet aantrekkelijk! Sad* stuurde ik terug Ik las zijn smsjes maar stond al voor zijn duur. *is goed!* eigenlij kwas he tniet goed! i kwilde niet met tabbie joggen dan kon ik niet goed door joggen.. En die noodles dan moest ik zo wer alleen gaan joggen. *sta voor je deur <3*

21seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:48 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
*jij krijgt geen vedjes! en zo dik als rose word je je leven lange na niet. en ik vind je mooi zoals je bent, met en zonder taart en noedel vedjes. Razz * stuurde ik terug. damn waarom lette ze zo veel op haar viguur. sinds ze in die meiden band zit is het wel 4 keer zo erg geworden. Tabby rende naar de deur toe en begon te mouwen. ik liep naar de deur en deed het open. pas nu kreeg ik het berichtje binnen dat ze zei dat ze er al was. 'oh, dat is snel.' zei ik verbaast. tabby liep rondjes om emis benen heen en begon te spinnen. ik pakte zijn torso riempje en deed hem bij hem om. 'ga je mee wandelen tabby?' riep ik blij en aaide hem even. daarna gaf ik emi een knuffel. 'je bent helemaal niet dik.' fluisterde ik met me handen rond haar middel. ik had veel in e hoofd maar besloot om er over te zwijgen. ik wilde niet gelijk ruzie. en om nou tegen je vriendin te zeggen dat ze meer mag eten was ook zo raar. ik lied haar weer los en pakte me dunnne jack. tabby zijn riem maakte ik vast aan mijn broek. 'kom we gaan.' zei ik en gaf emi een kusje op haar mond.

22seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:48 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Ik was wel even blij dat ik hem zag. MAar hij bleef zeggen dat ik mooi was. Nee! dat zei hij alleen maar omdat hij me vriendjes was!. Ik was echt te veel aangekomen. Zeker door die taart waar hij het steeds over had. Ik zuchte en liep mee. ''laten we de grote ronden joggen'' zei ik snel en deed me haar goed. Als we misschien veel zouden lopen zouden hij misscehin moe worden en dan niet meer willen eten! Ja dat vond ik en goed plan. Ik nergeerde Tabby, Ik vond die kat zo eng. hij was lief als hij lag.. op schoot ofzo maar zo aan het lijntje vond ik niks.

Ik rende alvast voor hem uit. Elke stap telde ik en rekende om naar het verbruik. Hoe warmer ik het kreeg in dit koude weer hoe meer ik me inpakte zodat ik meer zou zweten en dus meer zou afvallen! gewoon perfect dit weer!Ik keek na even om hoe het ging met Simon en Tabby

23seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:48 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
ze begon steets harder te rennen. ik zuchte en zette een sprintje bij. girls... dacht ik. ik probeerde naast haar te rennen. en zag hoe rood haar wangen waren. 'hey het is niet goed voor je lichaam als je je zo dik aan kleed. beter rits je je jas open.' stelde ik voor ik rijkte met me hand naar haar rits en probeerde het open te ritsen. hoe langer we bezig waren hoe meer me voorhoofd besweet raakte. tabby had echt meer uithoudings vermogen dan ik. maar ik was dan ook een jonge en hey jongens sweten snel! na even deed ik me jack uit en sloeg hem rond me middel. tabby dronk wat water uit een regenplas en strekte zijn pootjes. 'emi! moet jij niet even rusten?' riep ik toen ze ng door liep of snel weer vertrok.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik glimlachte richting bee en deed een dekentje over me heen. na even kwam bee op het bed liggen net waneer ik me ogen gesloten had. langsaam opende ik ze weer en draaide me om ringting bee. hij legde me hand op mijn hep en keek me met zijn sexy bruine ogen diep aan. 'really i like you this way.' nu glimlachte ik nog meer. 'but if you want to change I will help you.' uit verliefheid kuste ik minseok spontaan op zijn mond. 'you are so sweet!' voorzichtig sloeg ik me armen rond hem heen en begon hem meer te zoenen en te knabbelen aan zijn lippen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
ik luisterde naar zijn korte samenvatting over zijn leven. ik keek naar de haren van het paard en dacht na. dingen vergeten. niet meer kunnen herineren. net zoals riven nu en ik met me begin tiener jaren op school. toen ik me for die bus had gegooit. omdat ik het niet meer aan kon zonder riven om me heen.
'zeven? sussen?' zei ik verbaast en bedacht me dat ik enigst kind was.
'weet je. wat je niet meer kan herineren kun je weer op vullen met nieuwe mooiere hernineringen. en we zijn er voor je. ik ben er voor je als je me nodug hebt. weet alleen niet voor wat en of ik wel even altijd vunktioneel ben maar... weet niet waarom james zij het ooit tegen me. en ik wil er ook voor me vrienden zijn.' even strekte ik me rug en snoof de vrisse lucht op. 'en je bent gestopt toch? met het verpesten van je leven? weet je, sinds ik op school zit weet ik wat ik al die tijd heb gemist. de gevoelens, de emoties, de vreugde. en vooral vrienden. en nu riven wakker is herninner ik me weer wat voor kreap ik was.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'je bent pas te laat als je het op geeft.' mompelde ik en deed me armen over elkaar. na dat komplimentje was ik toch eventjes van slag.

'best...' zei ik en liep van drake vandaan. 'wedden dat je zonder je hondjes niks bent.' zei ik zachtjes niet echt bedoelt dat hij het zou horen.

24seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:50 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
''heb het niet warm!'' hijgde ik. Ik moest nog zo veel kilocalorien kwijt . Na even merkte ik dat hij stopte. Ik leunde met me handen op mijn knieen en hijgde zwaar. Okey ik had het wel echt heel warm.. Maar stoppen zater niet bij. Denk aan je lichaam denk aan je bekentheid. niemand houd van een dik persoon!. k glimlachte toen ik zag hoe simon er uit zat. Ik liep op hem af en wreef zijn voorhoofd af met mijn handschoen. Daarna zette ik het weer op een loopje. Ik hoorde Simon vragn of ik pauze moest houden. Ik schudde me hoofd ''Nee! hoeft niet! heb veel energie over!' zei ik maar niks daarvan was waar. Ik voelde me steeds lichter in me hoofd raken en me vingers begonnen te tintelen. Okey misscehin even pauzen. Ik begon langzamer te lopen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Ik wilde tegen haar aan liggen maar ze draaide zich om en begon me te zoenen. Wat had ik hier lang naar uit gekeken. wat had ik lang gewacht tot ze me weer zou zoenen met zo veel liefde. Wat had ik veel meiden afgewezen voor haar. Ik zoende haar terug en trok haar dichter naar me toe. Ze begon te sabbelene en maakte me helemaal gek. Ik ging met me hand onder haar shirt langzaam naar haar borsten toe.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo - VIXX
Ik luisterde en nam alles in me op. soms schaamde ik me er voor dat ik niet veel zei. Maar dat betekende allee ndat ik alles om me heen verwerkte n ik de persoon naast me goeg genoeg vertrouwde om stil te zijn. Of niet vertrouwde dat ik daarom stil was. Mar dat was bij setto niet zo. Hij vertelde over zichzelf en had echt medeleiden dat de rest van vixx zo deed. Kan me voorstellen dat je niet veel ervaring hebt als je niet buiten komt of enigs kind bent dan mis je vee sociale dingen. Ineens vroeg hij specief over dingne. over die zussen kon ik nog ja knikken zonder me stem te gebruken MAa toen hij vroeg of i me leven nog steeds verpesten. Lied ik me hoofd zakke nen schudde me hoofd. ''Thanks dat je r voor me wilt zijn, Denk dat ik dat harder nodig heb dan ik zelf op dit moment besef'' zei ik zacht en keek even naar setto. ''Nee ik begin weer terug te vallen.'' Ik slikte en leinde voor over in Snows nek om me gezicht te verbergen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
''dan geef ik het op!' gromde ik boos toen ze met haar arme over lekaar heen naar me bleef staren. Opgeven was niet mijn ding. MAar ik wist dat ik die baan nooit meer zou krijgen.Wie moet er een asian met wit haar! en dan nog eentje zonder diploma.

''Best!'' zei ze ne liep bij me vandaan. Ook weg uit de richting van me huis. Ze zei dat ik niks was zonder mijn hondjes, ik blies me wangen op. Door die opmerking was ik de man vergeten die rond ons was. Ik wilde tegen haar in gaan maar toen ik merkte welke richting et op liep.. Het strand.. mijn strandje waar ik trainde. Aleen Yu weet deze te vindne en me eigen familie de rest niet! EN mallenie maar ik wist niet dat ze me al maanden lang daar bekenen had. Dus voor mij wist alleen yu hier vanaf. Dit was mijn gebiedje waar ik tot rust kon komen,, Daar ging zo toch niet heen. Verzin iets drake. ''Der is hier toch niks om tegen te vechten!'' riep ik boos in ed hoop da tze omdraaide en zou zeggen da het waar was. I kwas nog steeds die mense rond ons vergeten.

25seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:51 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
bee trok me meer naar zig toe en begon me lekker te bestrelen terwijl hij zijn lippen op de mijnen hield. mijn rechter hand kroelde ik door zijn haren heen met de andere waar ik half op lag lied ik over zijn lichaam heen glijden totdat ik stiekem zijn broeg in gleed. haha okee hij was weer eens uit haast zijn riem vergeten om te doen. ik gniffelde over het vijd hoe snel bee een inrektie kreeg. 'owh, so i'm that sexy.' fluisterde ik grinnekend speels begon ik zijn dik te maseren. terwijl ik hem bleef zoenen totdat we verwikkeld raakte in een tongzoen. bee zijn hand op mijn borst deed me goed. ik had zoon idee dat me borsten af en toe zwaarder aan voelde. dat zou vast aan me nieuwe bh liggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
ik glimlachte opgelucht en keek haar verlieft aan toen ze het zweet van me voorhoofd af veegte. maar die glimlach verdween al snel toen ze weg rende.

ik zaghaar gewoon wankelen toen ze verder rende. ik zuchte en staarde tabby aan. 'do you understand it buddy?' vroeg ik aan hem. tabby reagerde enkel met een doffe mauw. 'ik ook niet.' zei ik zacht en sette eht weer op een lopen om emi in te halen. ik pakte haar schouders vast en keek haar aan. 'emi doe niet zo raar. je oververhit jezelf.' zei ik en deed weer een poging om aar rits open te maken en haar jas en handschoenen uit te krijgen. 'ik wil liever een levend meisje dan een leik.' zei ik en legde me koude handen op haar wangen. 'love you.' zei ik en kuste haar voorhoofd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
ik draaide me om ik had geen idee waar zijn huis ookalweer was. 'denk je dat?' zei ik en liep naar hem toe. ik gaf hem een duw tegen zijns schouders aan. ik keek hem uitdagend aan met zoon blik van kom dan! en tikte me kin omhoog. toen hij niks deed keek ik hem grinnekend aan. 'watje.' zei ik en voelde een soort van overwinning.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'en hoe komt dat? elk begin heeft een oorzaak.' vroeg ik relext 'als je wilt kan ik je helpen er van af te blijven. weet allen niet hoe maar we verzinnen wel iets.' stelde ik voor.

26seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:52 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
''uyeha!; lachte ik met een zware stem en me ogen vol lust. Ik iwlde hara oz graag ne ging het me vandaag eindelijk weer lukken! Dit was het proberen waard! ze was teminsten bezig met mij bijtje.. Ik ging van haar borsten naar het broekje/ rokje ne porbeerde daar binnen te komen met me handen terwijl ik haar lbeef zoenen. kom op girl please fack me!. Met de seconden dat we bezig waren kwam ik steeds dichter bij mijn grens met wachten. Ze moest het aangeven. Dat had ik me zelf beloofd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Hij haalde me in en probeerde me uit te kleedden. Ik deed een wanhopige poging mezelf warm te houden maar ik was echt te moe. En dan nog iets! me buik begon hard te knorren precies toen hij super sexy en schattig een kusje op mijn voorhoofd gaf. Ik schaamde me dood. ''Love you too'' zei ik snel. ''Maar ik word geen lijk!'' zei ik snel en wreef over me buik. als ik dan nu zou eten met hem. Kon ik zijn blije gezicht zien!. Ik pakte zijn hand ''waar zat dat noodles tentje!'' ik trok hem vooruit en keek af en toe smoor verlieft achterom

27seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:53 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
ik glimlachte toen bee begon te juigen. ik trok aan zijn schouder zodat hij boven op me kwam liggen. uit opwindent hij prutste ik met zijn broek en begon hem steets meer uit te trekken uit vustratie. 'ammh, love you so mutch.' fluisterde ik verlieft en lied een knabbelende lip los.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
ik glimlachten yeah ze wilde eindelijke eten!! dacht ik blij en liep met haar mee. deze kant huny.' zei ik en nam haar mee naar de noedel zaak. daar trok ik me schoenen uit en gingen we aan een futon zitten op onze knieen en sokken. tabby kwam naast me zitten. en keek over de tafel heen. het meisje bracht gelijk de thee en vroeg of emi het wilde in schenken of dat zij het moest doen. ik knikte dat zij het wel mocht doen. 'wat word het.' vroeg ze lief. 'beef, en voor haar kip.' vertelde ik en wreef in me handen. ik had zoon zin in noedels! 'en emh, een planke rauwe zalm alsjeblieft.' vroeg ik beleeft en knikte toen ze weg ging. tabby likte al zijn bekje af bij het woordje zalm.

28seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:54 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Bee.
Ja dit ging hem worden. Ik hing boven jaar een ze was aak bezig met mijn broek uit te doen. Dit keer km mee geen tweede keer zeggen. Ik begin ook haar broek uit uur doen voor zij ver dat ging. Na even drukke ik min vinger naar binnen tot. Hoor ik min hand dat gekregen had wist ik ook niet met maar het ging snel. Een mij hoorde je niet klagen. Kom o op laat mee binnen. Mr boner begin al tegen had aan te drukken. Als ze het toe zou laten kon ik zo SL in haar!!.


Drake
Plume kwam terug. Oeh saved it. Ze kan steeds dichter bij een begon mr te duwen. Ik snapte niet East ze wilde. Een Gert ging mee irriteren kon ze niet van me af blijven... Maar duidelijk ging ze niet op geven. Ik zuchtte pakte haar Pols beet toen ze weer wilde duren een draaide haar in een keer de grond op. Ik schrok van mee eigen actie ik had zo veel van yu geleerd als het ging om kracht.. Dat ik sinds mezelf niet in de macht had.

Leo
Hij vroeg waarin ik we begon wat de reden was. " ik weet nood met van een bepaalde in me leven. Daar is waarschijnlijk iets gebeurd wat geleid heeft tot het gebruiken van drugs.. Afgelopen tijd heb ik het gevoel dat een stuk verleden terug gekomen is. Een meteen ook heel veel stress een herinneren terug brengt waardoor ik snel terug eigen naar drugs omdat dat mee mentaal rustig houd." zei ik een schrok van mee zelf. Wat zei ik veel!!.

We waren bijna terug bij de manage. "Bedankt dat je me wilt helpen" zei ik net voor ik af steeg. Daarna hielp ik setto van het paard een verzorgde we ze.

Eameam:
Waar zag Simon er blij uit. Hij besteld echt veel.. Ik wilde mee boekje pakken. Maar legde hem snel weer neer. Ik hier het niet op te schrijven waar hij bij was. Ik glimlachte verliefd. Kijk zo rustig vond ik tabby wel lief!. Het eten werd gebracht. Ik rol de kolorieen al. Dit ging me snel uit gerekend. 25 minuten hard lopen kosten een dan dat van gisten nog is ook nog eend 40 minuten. Met de thee er bij is het 5 monisten extra. Dan morgen leven op water fan hoefde ik nog maar 50 minuten in totaal te bewegen een was alles er weer vanaf!. Bij die gedachte glimlachte ik blij. "Laten we geniete" glimlachte ik naar Simon. " had jr vanavond iets te f doen? "Vroeg ik flirtend een deed mr mannen haren achter mr oor. 50 minuten joggen op straks met Simon bewegen dan kon ik nog eens 10 monturen van het joggen af trekken. Een kreeg Simon niet het oude idee dat ik het er meteen afsporte

29seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:55 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
ik bleef stil tijdens de onverwachte aanval en lied me op de grond neer komen. vervolgens zette ik met me vrije hand me duim op zijn hand ergens op een drukpunt en porde me vinger zwat in zijn huid. maar toen drake iets meer ging verzitten voelde ik me klem gezette arm. 'AUUW AUW' piepte ik extera overdreven om hem te laten schrikken. 'laat me los jke doet me pijn.' piepte ik en probeerde zo ontschuldig mogelijk te klinken. ik keek hem aan met puppy oogjes en een prui lipje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
oh yeah! die vingers van hem waren zo lekker! elke 5 seconde meer ging ik steets beter genieten. en daardoor lied ik ook meer zijn dik met rust totdat ik het los late. 'ooh!' kreunde ik van genot. ik legde me hand op zijn kond en gaf hem een kusje. 'vergeet je condoom niet.' zei ik zachtjes en zoende heel eventjes verder met bee totdat hij zijn condoom ging pakken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'ah, dus dat kan ook?' vroeg ik meer voor riven dan voor mezelf of yidae. ik keek eventjes naar het paard en dacht aan iets geks. yidae die bij me sliep. maar inenen veranderde yidae in james die half naakt in me bed lag. warrig schudde ik me hoofd. neeeh denk aan iets anders !! dacht ik geschrokken.

we stegen af en verzorgde de parden. yidae bedankte me. 'hey je mag best bij me langs komen savonds. of logeren of blijven eten of gewoon alle drie. vroeg ik. dan kun je ook niet die druks gebruiken. weet niet of je zulken momenten kan aan zien komen maar... u know. je kan altijd bij me langs komen. dan let ik op je.' vertelde ik en glimlachte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
het eten werd gebrahct en emi was eindelijk zoals ik haar hat leren kennen. lief zacht en flirty. ik glimlachte naar haar en pakte haar hand vast. 'nee heb niks gelant. zin om vanavond bij mij te blijven?' vroeg ik. okee dit werd me vrienden af zeggen en hun wilde zo graag zoon drank spelletje spelen... agh weer teminsten een goede smoes om er niet aan mee te doen. ik glimlachte naar haar en zei in het asiatisch eet smakelijk. tabby gaf ik het plankje met rauwe zalm. vervolgens brak ik me stokjes en nomde me heerlijke noedels op waar zelfs stukjes vlees in zaten. dit was zo heerlijk!

na het eten bedankte ik de bediendes en de kok voor het heerlijke eten. tabby kreeg van de kok zelfs nog een stukje vis mee. oh dat vond hij heerlijk! ik pakte haar hand vast en liep op een rustige wandeling naar huis toe. tabby trippelde achter me aan en keek af en toe naar de voor bij vliegende vogels.

ik hielp emi met haar jas en haar haren goed toen vervolgens pakte ik haar wangen beed met twee handen en keek haar verlieft aan. URGH! zag me weg kwijlen dan! wat een schatje <3 haar gezicht was magertjes geworden maar god wat hield ik van haar. heel voorichtig begon ik haar te kussen wat langsaam veranderde in een zoen. totdat me moeder thuis kwam. 'ooh simon!' gilde ze net alsof ik een ramp had veroorzaakt. 'trek je schoenen en jas uit jonge!' zei ze maar wat ze eigenlijk bedoelde was dat ik boven maar moest zoenen met me meisje. jap me ouders waren echt niet van het tonen van de liefde in het openbaar. maar hey! ik was een pubber!

30seizoen 2 - Is this trust - Pagina 2 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 6:56 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
ZE zat p de grond ik achterhar. Ik voelde dat ze iets met me hand probeerde te doen. Niet dat ze raakte maar ze zat zo dicht bij. Had hier weleens les over gehad. Maar niet verder in verdiept. DAarom vind ik het jammer dat ze het niet echt zo goed deed. HAd het wel een mee willen maken. Ik lied me acher haar zakken zodat ik niet te veel op haar zou leunen maar ineens begon ze hard auw te roepen. Ik schrok me echt kapot. Meteen liet ik haar los. Toen ze me met een pruillipje aan keek draaide ik me hoofd sjaggie weg. ''Jah.. Dan moet je geen auw gaan roepen'' zei ik sjaggie en wilde weer omhoog klimmen om heel sjaggie weg te lopen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok - Bee
Okey bijna! condoom. oh ja condooms ze wilde echt niet meer zonder. Ik zocht me broek en greep in de zakken. oh god waar is tie!. Ik zocht elke broekzak door en daarna keek ik anar de grond.Ik kreunde opgelucht. hij lag op de grond. Ik pakte hem op en daarna deed ik ehm om. Evne trok ik een vies gezicht/ dit was zo vies. Zo smerig zo niet fijn!. Maar dadelijk ging het wel fijn worden. Toen hij er omzat leunde ik voorover en drukte ik hem vrij wel direct naar binnen toe. ik kreunde toen ik het gevoel na zo lang weer voelde. Dit was zo fijn. Ik drukte door maar mijn geweten zei dat dit niet de houding was. Ik voeldeme schudlig. ''rose Doggie?'' vroeg ik want iets hield me tegen om het oz te doen. Net of ik iets plette...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman A.K.A Yidae- - VIXX
''yeah'' antwoorde ik. Ik keek nar setto wiens gedachte snel weg vloog. Je dit herkende ik want had daar zelf ook last van. Je kreeg dan zn blik in je ogen. Ik glimlachte met me arme over elkaar heen naar hem. ''Leuke gedachtens?' vroeg ik rustig.

Setto stelde voor dat ik vandacht bij hem bleef. ''kan wel'' antwoorde ik en keek setto aan. Ik had best wel honger gekregen. 'Setto ga je even mee naar het restaurant waar ik werk? kunnen we eten'' ik liep al naar me auto toe. Snowy stapte in de aanhangwagen. ''dan brengen we eerst Snow terug en gaan we daarna eten'' Voor de rest zei ik niks meer en luisterde naar Setto's keuzen. in de auto was ik gewoon stil en rustig. Ik bracht Snowy naar huis toe ne luisterde naar alles rond me heen. Als setto niet mee ging zou ik zelf gaan omdat ik daar toch werkte dan was het niet zo raar.
Daar aan gekomen ging ik/wij zitten. Ik keek wat rond tot me oog viel op een meid aan een tafeltje in de buurt. Was dat? nee? ik voelde me hart een sprongetje maken. Ze was echt beeld schoon. Ik staarde langs Setto heen om goed te kijken. Het was wel Angelina. wat zag ze er super mooi uit!. Me buik begon te tintelen met hoe ze er nu uit zat. zo erg dat ik merkte dat me broek strak ging staan. Licht verbaast en onder de indruk keek ik naar beneden. Kreeg ik nu echt een boner midden op de dag? Wat was er mis met mij... De rest van de tijd probeerde ik me gezicht weg te wenden van Angelina maar me lichaam wilde gewoon niet stoppen met staren. Waarom was ze zo super mooi. Ze oogde schattig en gewoon perfect. Ik wist met veel kracht mezelf even op setto te richten. ''yeah smaakt goed!'' glimlachte ik maar al snel keek ik wer langs haar heen. Er was iemand bij haar gaan zitten.. Nee dat kon niet.. het was een jongen! nee nee!.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Eameam: - Dreamer
Hij vond het goed dat Ik vanavond bij hem zou blijven ik glimlachte verlieft ekn knikte dat ik graag bleef. we aten en bij elke hap voelde ik me dikker worden. De vetjes vlogen gewoon tegen me lichaam aan. Maar ik gleef glimlachte zachtjes en verlieft naar simon.

We liepen hand in hand terug naar huis gewoon op een langzame snelheid. Hiermee verbrande ik dus niks!. Maar niet aan denken! gewoon lopen. Ik voelde dat me buik opgezwollen was door het vele eten..

Bij hem thuis aangekomen deed hij mijn jaas uit en me haren goed. ik keek hem verlieft aan. Toen hij mijn wangen beet hield en me wilde zoenen ging ik op me tenen staan zodat ik zjin zoen kon accpeteren. Ik legde me hand op zijn borst en de andere ging naar zijn schouder toe. Ik sloot me ogen om te genieten van Simon. ik hield zo veel van hem! maar hoe kon hij van me houden als ik zo dik is. Zo opgezwollen varken!. Ineens kwam zjn moeder binnen. Ik lied hem los en boog netjes voor zijn moeder. Ik glimlachte verlegen. TOen ze weg was deed ik me kleine hakjes uit en volgde Simon door de kamer heen. Ik begroete iedereen nog maals beleeft doorrn buiging te maken en lief te glimlachene. bij zijn slaapkamer aangekomen keek ik ehm verlegen aan. ''Is het goed als k even ga douche'' zei ik zachtjes en wriemelde aan me haren. ''ruik niet oz lekker meer'' glimlachte ik verlegen. (als Simon har helpt met uitkleden laat ze dat toe. Maar net voor ze helemaal naakt is zou ze hem er uit sturen. mag jij type als je wilt)

Ik stond alleen in de badkamer en deed de douche aan. Het maakte een hard geluid van vallen water. Ineens bedacht ik me iets. Wat als ik het er geowon weer uit gooi! dan hoef ik het er niet af te sporten, Ik ging boven de wc hangen en stopte me vinger in me keel. Dit voelde zo raar aan. Ik begon te kokhalsen en de tranen sprongen in me ogen. Na even kwam er alles weer uit. De tranen liepen over me wangen maar het was beter zo. TOen ik het gevoel had dat er maarzuur mee kwam stopte ik en spoelde door. Ik douchte snel en poetste me tanden. Als ik nu vanavond ook met Simon ging bewegen. Dan was ik alles kwijt en misschein liep ik dan wel voor op schema. aangezien Simon het super lang vol hield kon ik daar extra ver verbranden!.

Met me haren in een losse knot op me hoofd en een handdoek rond me lichaam stapte ik de kamer van simon in. ''Hyung, Heb je kleding voor me'' zei ik verlegen Na even toen i kzijn gezicht zat glimlachte ik even en knipoogte speels naar hem
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seizoen 2 Is this trust
» seizoen 1 - is this real

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum