lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

seizoen 2 - Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

61seizoen 2 - Is this trust - Pagina 5 Empty Re: seizoen 2 - Is this trust zo sep 18, 2016 9:44 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Simon - Boyfriend emi
mijn broek gleed meer af door wat emi deed. ze zat so close bij me dick. en dan nog dat lichte gekreun van haar. dat was echt onverdragelijk opwindent. ik lied me meer op haar liggen en stopte er voorzichtig een tweede vinger in. met me mond verkende ik haar wang, kaak en nek. ik hield even me vinger er uit en pakte met bijden handen haar shirt vast en trok het over haar hoofd. vervolgens streelde ik met bijdne handen eventjes ove rhaar lichaam heen. mijn ogen zaten vast gekleeft bij haar ribbenkast. damn ze was echt mager. ik lied me weer steuenen op een hand en plezierde haar met twee vingers. 'emi, ik maak me een beetje zorgen om je.' fluisterde ik tussen het zoenen door. maar meer dan dat durfde ik niet te zeggen ik wilde het niet verpesten of haar kwetsen. weer deed ik me vingers er even uit om haar broekje voledig uit te trekken en er tussen te gaan liggen. mijn broek hing op me knieen. deze trapte ik ook uit. nu had ik enkel me ondergoed nog aan. ik schaamde me nogsteets voor that down there. misschien omdat ik soort van besneden was wegens een medisch ingreep. en niet echt voor geloof. ik wilde neit dat ze teveel aan me zat dat leek me echt zo akwart. terwijl ik met me vingers bewoog en haar kietelde luisterde ik naar haar zachte gekreun. ik gaf haar een aantal tedere kusjes op haar mond. 'zullen we?' vroeg ik zachtjes en onzeker.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
'zou ik jouw eens verwennen?' vroeg bee en draaide zicht naar mij om. ik gaf hem een verlijdelijk kusje op zijn mond en hield zijn wangen eventjes vast. vervoglens lied ik hem los en legde nog een papiertje voor zijn neus. 'deze met ook nog.' zei ik gemeen en grijnste naar hem. ik sloeg speels op zijn bovenbeen. en streelde langs zijn lies. 'eerste die af maken.' fluisterde ik en drukte een kusje op zijn wang. ik deed me armen rond zijn lichaam en bleef aan hem hangen en knuffelen. af en toe speelde ik met zijn bijtje terwijl ik naar het papiertje keek waar hij aan moest werken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
ik hield al lachend me handen voor me mond. 'oh haha, waarom?' lachte ik en keek toe hoe fleur zig vast hield aan zijn ondergoed. drake had letterlijk een extera bobbel. 'fleur~' riep ik een paar keer meer het enigste wat ze deed was spontaan rond draaien op de plek van zijn kruis omdat ze neit meer weg kon. 'hahahahahahhah!! okee laat me je helpen.' grinnekte ik en liep naar hem toe. ik pakte zijn broek beed en knoopte zijn knoopje open. zodat ik zijn broek kon uit doen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
ik pakte wat zware konijnenvoer pakken aan en dumpte het in de auto. 'nee rex je krijgt hem thuis pas.' zei ik toen hij de plastike tas bijna van zijn bot af snuffelde. 'is het lopen of met de auto?' vroeg ik en gooide de achterklep dicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huna TorukaVixx
'lucy, lucy, breng me daar heen breng me daar heen. pleasseeee pleaaassee!' vroeg ik en liep als een kidnej achter haar aan. ik hielp haar met spulletjes dragen of in tasjes doen. dat hondje van rex liep de hele tijd naar een tas te snuffelen en te kijken. we legde de stuf in de auto van yu. 'hoever is het nog hoever is het nog!' vroeg ik en begon lichtjes te springen op mijn plek.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seizoen 2 Is this trust
» seizoen 1 - is this real

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum