lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 13]

16sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness di nov 29, 2016 7:56 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jongin:
'doe je nu zo omat ik je afgewezen had?' vroeg hij terwijl hij recht ging staan en naar de groep liep. 'Ik wil eerst focusse op school marlon. .dat belangrijker dan een relatie ik hoop dat je dat begrijpt.' nu gaf hij een glimlach. 'kom de les begint'

Lennie:
Ik draaide me weer terug. 'oh hey' me wangen knal rood. Ik wilde nog eits zeggen maar die nieuwe jongen kwam aangelopen. 'mag ik vrage nwaar de wc is? kan de weg niet vinden' Ik keek naar de jongen toen hi jdat vroeg ik lachte zacht. 'Daar heen' Wees ik langs de luhan en jongdae.. Meteen keek ik weer weg want jongdae had me aangesproken 'oh.. waarom dan?' Ik toverde ee nglimlach door mijn nervieuse gezicht heen

17sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness di nov 29, 2016 8:05 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'oh kom op, zo hopeloos ben ik nou ook weer niet. ' zei ik met mn armen over elkaar heen. it just sucks when you want to change something in your life and it doesnt work out 'je zal nog wel zien wat je hebt laten lopen' zei ik met een knipoog terug en liep naar de groep toe.

Chen:

ik had een breedde glimlach op mn gezicht en haakte mn handen achter mn hoofd. de nieuwe jongen kwam nog langs vragend waar de wc was. lennie wees hem de weg 'kan niet wachten tot zang! ben benieuwd wat voor een stembanden je verstopt' zei ik tegen hem. 'nou' en draaide me weer terug naar lennie ' omdat ik eindelijk iemand gevonden heb die net zo hopeloos in dansen is als ik!' zei ik blij

18sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness di nov 29, 2016 8:16 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
De jongen bedankte ons en rende naar de wc. Nu kon ik me weer focussen op mijn falende actie met jongdae die me bijna liet stotteren.
dat lied me best wel hard lachen. Ik beet meteen op me lip . 'nou kijk hier ben ik dan! de onhandigste dansster in heel korea!' ik werd stil .'wacht moet ik dit als compliment opvangen of?? heel boos worden?.' ik schuffelde wat met me voeten. niet veel later kwam de nieuwe jongen terug. 'echt dank je ik stond op knappen.. ' lachte hij

Docent:
'We gaan dit jaar beginnen met het moeilijskte van alles. duo dans 3 stijlen.. Ik heb hier de lijsten liggen en verwacht van de 3de jaars dat ze veel zelf doen. Ik ben hier en luister naar jullie vragen.. Goed onthouden de 3 stijeln moeten overuidelijk zichbaar zijn anders lig je van de school af.. We gaan nu de mensen uitzoeken voor de 4de en jullie weten hoe zwaar dat jaar gaat worden.. dus hup aan de slag en lees wie je parnter is'

Jongin:
Jongin liep naar de lijst en zag meteen dat hij met malron zat. 'oh nou wij zijn samen. Zullen we ze waten laten zien.'' jongin glimlachte breed. 'je bent sowieso een van de beste dansers!'

19sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness di nov 29, 2016 8:31 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Jongdae:

ik deed mn handen omhoog 'oh nee niet boos worden! ik bedoelde het niet gemeen echt niet!' zei ik snel. ' het is altijd zo leuk om te zien. jij en agma. jij bent zang, zei is dans. jij lief en onschuldig, zei... eehh.. jah.. je weet wel' lachte ik en mn wangen werden beetje rood. de nieuwe jongen kwam niet veel later weer terug en bedankte lennie 'je hebt wel ballen trouwens, overstappen in het 3de jaar' zei ik tegen hem.

Marlon:

ik kruiste mn vingers achter mn rug. please not jongin... please maar natuurlijk werden we bij elkaar gezet.. 'thanks..' moppelde ik zacht. 'iets in gedachten?' echt serieus als hij slowdance zegt doe ik hem wat.

20sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness di nov 29, 2016 10:16 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jongin:
'ballet met moderne dans en ???' stelde hij voor en keek marlon recht aan. 'we kunnen ook slowdance doen mix met hiphop.. maar weet geen 3de die er goed bij past' somde hij op.

Baekhyun:
'Nou het was eigenlijk niet mijn keuze om over te stappen wilde gewoon in de eerste beginnen maar schijnbaar beslist deschool dus welk jaar.... ' byun haalde zijn svhouders op en begon te lachen. 'We zullen zien!. Welke vakken volgen jullie dan? jij zang want daar zag ik jouw ook; zei hij en wees naar lennie daarna keek hij naar de jongens. ;jouw volgens mij ook en jouw ok.. ?'

Lennie:
'ja ne vuur en water heh!' ik glimlachte maar wist daarna niet mee rwat ik moest zeggen de jongens gingen aan de praat en die nieuwe deed net of ze al vriende waren zo praatte hij. ik keek met open mond toe.

21sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness wo nov 30, 2016 6:36 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

'Oooh een geheim tallentje dus! Nu ben ik helemaal benieuwd! Jap! Luhan ik en kleine cheonsa hier volgen alle 3 zang. Daarnaast lu hier ook nog acting en dans. Ik composing en ... dans... ' dat laatste was natuurlijk beetje zuur omdat ik een 3de vak moest kiezen en acting al vol zat.

Marlon:

Ik zuchtte ' but i suck at ballet' zeurde ik en gin daarna weer echtop staan ' fine. We moeten toch wat.. laten we maar roosters samen leggen om te kijken voor trainopties. 1 ding, vrijdag na school en zaterdag ochtend is no go for me' vrijdag ging ik uit en met beetje geluk kwam ik zaterdag middag een keer weer thuis.

22sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness wo nov 30, 2016 6:54 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jongin:
'wil je verder komen hier? je kan het niet weer halen met geluk/' zuchte jongin en haalde zijn papiere rooster er bij. 'donderdag avond en zondag morgen voor mij en dan de danslzessen zelf.' somde hij op. 'En eingelijk het liefst dinsdagavond ook. Dan kun je je ballet leren'

Lennie:
'Ik doe er zelf ook acteren en master piano. dus muziek' ik lachte verlegen en de nieuwe jongen luisterde echt heel goed. 'Oh vet! nou ik doe zang dus.. en de rest weet ik nog niet.. had misschien iets mer moeten verdiepen..'

23sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness wo nov 30, 2016 7:26 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'Alleen maar omdat ik een avond en ochtend niet kan ik de week betekent niet dat ik niet mn best ga doen de andere dagen' zei ik terug. ' dus zondag ochtend en donderdag avond. Prima dat komt wel goed' stemde ik mee in.

Chen:

'Maare... laat ons niet langer in spanning byun! Je bent meteen kn het 3de jaar geplaatst voor zang, dus laat ons eens een voorproefje horen ' zei ik met een big smile. ' kyungsoo en ik zoeken nog iemand namelijk'

24sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness wo nov 30, 2016 7:35 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
Ik stapte meer naar achtere toe bang da tik iets out zou doen. Ik ging ze niet storen gewoon lachen en mee doen waar nodig was. Byun daar in tegen dachter er anders over hij ging meteen recht staan schraapte zin keel.' nou ik wil niet uitsloven maar maar.. let op' EN hij beogn te zingen en goed ook. Mijn mond zakte open. 'Legit rede dat je meteen in de 3de gezet bent..' lachte ik nu nerveus.

Jongin:
'good' na dat ging jongin aa nde slag en trainde tot in de avond.

25sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness wo nov 30, 2016 7:54 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

Ik kreeg een mega smile op mn gezicht. Jap, dit is wat we zochten! Hij deed op een gegeven moment een lange noot en ik besloot op dat moment erop in te haken maar dan rrn toon hoger om een harmonie te maken. Ik was het 100% met lennie dr reactie 'jap! Jij bent vanaf nu van ons! Je bent precies de middeltoon die kyungsoo en ik nodig waren' zei ik tegen hem.

Marlon:

Ik pakte mn spullen. ' zie je zondag ochtend dan?' Vroeg ik en ging daarna opzoek naar lennie. Ik zag dr niet veel later in de gang staan met dr crush en luhan en de nieuwe jongen ' lennieee!!! Kom ik wil uit! Kun je het geloven... moet duo dans project doen met jongin...' zei ik terwijl ik over dr heen hing. ' i might ditch you tonight tho... im so annoyed right now and need some distraction'

26sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness wo nov 30, 2016 8:21 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:

'nou mooi! jij kan ook goed zingen!'Lachte byun.Ik keek van byun naar jongdae en terug hoe deed hij dat toch.. gewono heel zijn uitstralig alles.. en meteen bam!... 'Dus~! dat houd in dat we samen gaan ingen en stel me voor aan kyungsoo dan! wie weet vind hij het niet goed genoeg en moet nog veel trianen !' Byun bleef maar praten.. dus ik begon rond te kijekn en maar goed ook. Ik zag onweesbui MArlon aan komen lopen. 'Wow! nee ik zie het! n geef je groot gelijk leef je uit! Als je maar zoals altijd ff laat weten waar je ongeveer bent! blijf moederlijk' dat laatste lachte ik en keek haar aan. 'nou mijn dag zit er ook op voor schoolvakken dus laten we opgaan frissen eten en dan uit!'

27sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness wo nov 30, 2016 8:41 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

'oh kyungsoo vind je echt wel goed genoeg hoor! weet ik zeker.' zei ik met een grote glimlach 'hij is alleen wel heel rustig tho... misschien iets waar je aan moet wennen' zei ik nog. lennie werd geroepen en ik keek op. 'ah.. little devil is here' zei ik zacht. 'oh weet nog wel iemand met wie je het wel goed kan vinden denk ik! onze reus chanyeol' zei ik tegen hem.

Marlon:

'ja ja zal appen als ik er aan denk' lachte ik. 'heb zo geen zin in deze dans opdracht... waarom moet ik nou met hem samenwerken..' zei ik nog maar schudde daarna mn hoofd 'nope! niet meer aan denken, douche, eten en dan go!'

28sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness do dec 01, 2016 7:13 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
baekhyun ging met Jongdae mee en ik ging naar me kamer om savond met marlon weg te gaan. Rond de afgesproken tijd stond ik te wachten bij de ingang van school' nog altijd de langszaamste heh! ' lachte ik naar Marlon toe

29sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness do dec 01, 2016 7:24 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik ging naar huis om me te douche en om te kleden. Het duurde allemaal wat langer want moest natuurlijk wel de perfect outfit hebben om iets te scoren vanavond. Ff gedachten weg van die stomme duo opdracht. Ik kwam uiteindelijk te laat aan natuurlijk ' sorryy maar je weet hoe belangrijk mn outfit en makeup is voor het uitgaan ' lachte ik ' nou ben er dus lers goo!!'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

30sickness - Pagina 2 Empty Re: sickness do dec 01, 2016 7:27 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie
'het zit je echt hoog heh dat duo!' ik lachte en liep met der mee richting eht uitgaans gebied. We doken meteen de eerste club in. Het was een flinkte grote waar Marlon al flink een naam had gezet. Niet dat ik het erg vond ik liep er wel achter aan en keek toe. Maar deze avond zou anders worden.. Er kwamen 2 mannen op marlon af ze grijnste en naar haar. 'Zo jij moet agma zijn' begonnen ze

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum