lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 13]

166sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 9:29 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

jongin:
'het was midden voor de school.. docente alles.. en een van de regels is .. geen relaties of iets.. ' nu kwamen de tranen op.. het was geen goed actie en Jongin probeerde zich ook echt groot te houden. Hij wist hoe erg marlon dat vond. 'omdat het me dwars zat.... het was het moment dat ik je ltterlijk verloor.. En ja i kweet het ... verdiende loon.. En.' hij nam een flinke zcht.. 'zal ook niet vragen of het het zelfde zou kunnen worden als voorheen.. Maar... laat ons nog een keer samen werken.. '

lennie:
'Wat heb je er voorover dat ik je er uit praat' vroeg ik nog voor de docent er echt op in ging.

167sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 9:50 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik zuchtte nog eens diep. Ik had me nooit wat aan getrokken van die belachelijke regel.. ik niet dat ik een relatie had.. maar echt super blij met mijn vrije tijds besteding waren ze natuurlijk ook niet. 'Sure.. but its going to take allot more than this to even start gaining my trust again.. not to mention the pain..' zei ik serieus tegen hem. En op dat moment deed mn persoonlijkheid een compleetje 360 want daar was mn 2de lievelings persoon op deze school ' chanyeol oppa!!' Jap i just said that ' arcade vanavond? Ik moet je weer hoog nodig verslaan in ddr ' lachte ik.

Chen:

'ALLES!! Please dont make me do this.. i dont want to embarres myself' ik smeekte dr bijna. ' je weet dat ik dit nummer niet kan.. ' zeurde ik nognop het eind.

168sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness wo jun 21, 2017 8:47 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
ik lachte zacht waarna ik de docent aan keek. 'een zacht stemmetje in me hoofd verteld dat hij het niet kan~! sorry voor het roepen.' De docent lachte even en schuidde zjn hoofd. nu moet jij het latne horen ben niet voor niks opgestaan om te komen.' de docent keek me aan. I kbegon zachtt te lachen waarna hij me keel schraapte en het stukje begon te zingen en naturlijk de B haalde ik was een meid! die kon zingen met highvoice zwaar getraind dus zou makkelijker hoger kunnen halen. toen ik klaar was kreeg ik zoals altijd een aplouse ne daar deed ik het neit voor deed het alleen maar om Chen uit te dagen dus ik keek de jongen aa nstak me tong uit en gaf he meen stoot tegen zijn schouder.

jongin
jongin zicht maar knikte vast beraden hij ging het porberen... maar daar verdween ze al weer nog voor.. hij iets kon doen of zeggen. Met zijn mond vol tanden bleef hij achter.

Byun

de jongen had heel de tijd bij Chanyeol gelopen. Dus ook toen marlon naar hem ruep dat ze naar de arcade moesten. meteen begon hij op zijn pkek te wiebelen. Mag ik ook mee doen met deze uitdaging?'

169sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness wo jun 21, 2017 10:04 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik kwam er gelukkig onderuit maar het feit dat Lennie het nu moest doen van de docent.. en het natuurlijk makkelijk haalde omdat ze een meisje was.. kon ik niet hebben in mijn trots als vocalist.. zeker niet toen ze me ook nog uitdagend aan keek om het toch te doen. ik stond op 'Ik wil het toch proberen!' zei ik vol zekerheid. 'het is alleen wel een ander nummer en een compleet ander genre wat ik al een tijd wil proberen'


Marlon:

M'n happy mood ging meteen weer de riool in toen ik merkte dat baekhyun bij chanyeol was... en hij vroeg of hij ook mee mocht. ik wou meteen zeggen van niet maar chanyeol had een ander idee. hij legde een arm over mn schouder heen ' ik kan alle hulp gebruiken om dr te kunne nverslaan in ddr' lachte hij. ik gaf hem een vuile blik en deed mn armen over elkaar 'fine...' zei ik met een zucht 'jullie verslaan me toch niet.' ik was jongin alweer helemaal vergeten maar Chanyeol niet. ik was nog te van slag dat baekhyun mee ging vanavond om het op te merken maar blijkbaar gooide hij de grootste grijns naar jongin toe terwijl hij me nog wat dichter na hem toe trok.

170sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 7:10 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
me mond zakte open toen jongdae zong.. zijn stem was prachtig en gaf me steeds opnieuw kippevel.. met me ogen dicht luisterde ik naar dej ongen.. pracht hem zelve ne nog een mooi nummer ook. toen hij klaar was gaf ik ehm een groot applaus net als de rest va nde klas. 'Goed zo jongenman!' zei de docent waarna hi j zij uim opstak.

Byun:
Die avond gingen ze met zijn 3e nar de DDR.. byun keek vaak toe om te zien hij yeol in de pak gehakt werd. En toen was het zijn buurt om marlon in de pan t ehakken en het lukte hem. Trots keek hij naar marlon.. 'soo'

171sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 7:25 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

Ik zat iets te ver in de zone dat ik lichtelijk schrok van het plotselinge aplaus van de klas. Ik haalde mn hand door mn haren heen en zette een grote glimlach op mn gezicht. Ik ging weer zitten en keek lennie aan ' challange accepted and distroyed!' Zei ik tegen dr en begon te lachen. Ok ok ze had me niet letterlijk uitgedaagd.. maar ik liet niet zomaar over me heen lopen als hetnover zang techniek gaat! Lichtelijk blij dat ze er niet op in ging dat ik alles zou doen om het nummer niet te zingen.

Marlon:

Alsof je een pasgeboren puppy achter je aan hebt lopen... en dan nog niet eens op de leuke manier.. meer van laat me asjeblieft met rust..maar nee.. baekhyun liep me overal achterna.. misschien moest ik gewoon maar de verhalen over mezelf aan hem zelf vertellen.. dan liet me vast wel met rust. Maar de druppel wad helemaal toen hij met zn over trotse gezicht naar me keek toen ie me verslagen had met ddr. Oke had al heel wat rondes er voor gespeeld maar dat naakt niet uit! Ik was pissed 'im going home' zei ik grommend. Chanyeol wou met me mee lopen 'alleen!' Benadrukte ik even

172sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 7:51 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
Met grote ogen keek dej ongen naar yeol toen marlon weg liep.. hij krulde zijn lippen op waarna hij toch heel het eind achter marlon aan renden.. 'He marlon.. ' begon hij waarna hij achterstevoren voor marlon ging lopen.. 'Deed ik iets fout... had ik niet mogen winnen! nu ben ik alleen maar een grotere uitdaginge voor je toch?'

173sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 8:13 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik beet hard op de binnenkant van mn wang maar ik kon mezelf niet meer langer tegen houden. "just shut up will you!' riep ik tegen hem 'heb je enige idee hoe irritant je bent? stop trying to get close to me' zei ik nu met boze tranen in mn ogen. 'why would you even want to get close to me.. to try to be my friend?! because you know nothing about me! I'm just a little easy way to get laid, i get drunk on a weekly basis and sleep with the first guy that is see. so just leave me alone!' en ik rende weg.

174sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 8:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
byun ging niet achter marlon aan toen ze dat verteld had.. nee hij wist zijn plek maar hij nam alles in zich op. dus toen hij terug naar Yeol ging. zij her ook niet veel over. Die avond ging byun mat Yeol mee naar huis om daar verder te gamen en ook de dagen er na gingen gewon zoals ze gingen. School leren alles. Maar hij bleef wat meer weg van marlon. hij wan iet bang of iets. hij had gewoon het jusite moment neit gevonden. Maar dat was wel anders.. Vandaag 3 dagen na marlons uitbarstin vond byun haar in de danszaal..

175sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 8:42 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

blijkbaar had mn kleine uitbarsting geholpen want baekhyun liet me eindelijk met rust. de dagen zelf waren ook best rustig. de meeste meiden waren druk bezig met jurk zoeken voor het gala dat er aan zat te komen.. maar Lennie en ik hoefde ons daar geen zorgen over te maken, er werden jurken voor ons geregeld want we zijn nou eenmaal het reclame plaatje van deze school.. dus dan moeten we er natuurlijk uitzien zoals de school dat wil.
Nu, 3 dagen later stond ik weer in de danszaal. jongin en ik moesten gewoon samen blijven werken natuurlijk.. ik was alvast aan het opwarmen terwijl ik op hem wachtte.

176sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 9:07 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
'hey' zei de jongen rustig terwijl hij naar binnen liep.. 'wat als..' hij bleef op een afstandje staan. 'Het mij niet uit maakt hoevaak je je zelf ladder zat drinkt of met.. Chanyeol naar bed gaat? Of wie dan ook.. En het me ook niks uit maakt dat je me irritant vind.' hij deed zijn arme over elkaar.. 'Want ik laat me niet zomaar weg jagen door jouw' hij gaf Marlon een glimlach.

177sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 9:16 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik schrok lichtelijk toen ik opeens een stem achter me hoorde... ik zuchtte mentaal.. daar ging mn rust.ik bleef met mn rug naar hem toe staan.. ik zag hem wel via de spiegel. toen hij klaar was met zn zegje draaide ik me om en deed mn armen over elkaar. 'ten eerste, maakt me het niks uit of je het erg vind of niet. ten tweede, ik weet niet hoe je er achter ben gekomen, maar dat ik met chanyeol naar bed ga hoe je voor je begrijp je dat. en als laatste, en dit blijf ik zeggen, laat me asjeblieft gewoon met rust... ik heb al genoeg aan mn hoofd.. daar heb jij jou niet nog bij nodig' zei ik tegen hem. ik keek op mn telefoon.. jongin was laat.. normaal was ik degene die te laat was. * we moeten na school de jurken passen die school voor ons uitgekozen hebben. niet vergeten hea Razz * stuurde ik nog naar lennie.

178sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 9:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Byun:
Byun gaf Marlon een breedde glimlach 'tot na school'M et dat draaide hij om zwaaide nog een keer via de spiegel waarna hij weg rende door gangen heen.. nog geen secondne later kwam hij weer terug rennen. 'oh ik weet het van chanyeol. maar sst' met dar rende hij uiteindelijk toch echt weg.

Lennie:
I kzat bij jongdae toen me mmobiel ging. Meten was ik afgeleid de zenueen zate me veel hoger dan ik zelf altijd dacht rond jongdae dus me mobiek was een mooie uitgangs punt. *oh jaah! zie ik je zo dan!' met dat keek ik chen aan. 'hey gotta go; met dat zwaaide ik en rende weg. Ik wachtte de hele tijd voor de uitgang van de danszaal Al die tijd dat ik daar ston was er geen jonging

179sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 9:31 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik beet weer hard aan de binnenkant van mn wang. ik kon niet weer zo'n uitbarsting hebben.. zeker niet in school.. maar hij liet me echt de haren uit mn hoofd trekken. hoe kan iemand nou zo ontzettend irritant zijn! take a hint and leave me alone! 'chanyeol and his big mouth...' zei ik tegen mezelf. aish ik had het tegen lennie verteld.. dus alleen maar eerlijk als hij ook iemand heeft om het tegen te zeggen.. nu maar hopen dat baekhyun zn mond erover hield want als dit bij de docenten terecht kwam, dan hadden we beiden een probleem.. niet dat ik me er veel van aantrok..mij konden ze toch niet zomaar weg sturen.. maar chanyeol wel.. ik bleef zeker nog wel een uur in de danszaal en nog steeds geen jongin.. en ik moest nu echt weg.. * heb een uur op je gewacht,... gotta go now* stuurde ik naar hem. toen ik naar buiten liep zag ik lennie al staan. 'ik dacht dat je nog les had' vroeg ik verbaast aan dr.

Chen:

er hing een awkward stilte tussen ons.. de zenuwen vraten mij zowat op.. kom op zo moeilijk is het toch niet. wil je met me mee naar het gala? kijk zie! maar de woorden kwamen er maar niet uit. bij elke minuut zei ik tegen mezelf dat ik het nu ging vragen...en toen ik eindelijk de moed bij elkaar geraapt had, moest ze ineens weg! ik haalde mn handen door mn haren.. 'AISH!' zei ik tegen mezelf.. waarom was ik zo zenuwachtig...

180sickness - Pagina 12 Empty Re: sickness do jun 29, 2017 9:53 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie.
'eingelijk wel' lachte ik en schudde me hoofd. 'Hey jurken passen is leuk! krijgen we vast vrij voor.. en had.. eingelijk les met jongdae.. Ik wil hem mee vragen.. maar het zit me zo hoog...' ik gooide me handne in de lucht.' Ik ga wel met jouw mee als date' Ik wiegelde met me wenkbrouwen waarna ik haar uitdagend aan keek. waarna ik hard lachte. 'want ik weet dat wij elkaar kunnen vermaken! heb nog een foto van heel veel batterije' weer ee nwenkbrouw wibbel en een lach. 'kom dan gaan we' Ik wil al weglopen maar oten haalde ik me neus op.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum