lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sickness

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 13]

151sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 9:32 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

We liepen naar lennie dr kamer toe want we hadden toch dik 1 uur tussenuur dus genoeg tijd om om te kleden. ik had gelukkig een redelijke voorraad aan kleding en makeup bij dr liggen. terwijl zij zich op dr bed liet vallen en dr broek begon uit te trappen, deed ik die verschrikkelijke turtle neck uit en pakte de foundation en concealer om de vlekken op mn nek te verbergen. 'ik dacht dat je nooit details wilde' lachte ik. 'lets just say he is in perfect body proportion' zei ik met een knip oog. 'jah man als ze toch eens wisten hoe "ontschuldig" hun kleine engeltje was thuis dan zoek maar dekking.' ugh de concealer werkte niet ... 'echt hij moet wel leren uit mn nek te blijven als we de volgende dag weer school hebben, en wie valt er dan ook in slaap op het dak!' zei ik daarna tegen dr. ik had de foto wel gezien, maar om nou in slaap te vallen. 'ruilen? jij broek ik de legging!'

152sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 9:38 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
'haha was gewoon kapot moet!... al die gevoelsn ik word er gek van! ... gewoon geweldige avond en dan nog geen dag later voel ik me super kut hey!' ik keek marlon aan en naar der nek. ik heb nog een sjaaltje die bij je kleding past? het is niet echt stoer of iets maar hey zwart en rood kan er mee door. ' Daarna begon ik te lachen. 'GEwoon dik terug tegen en de volgende keer op zijn kaak of iets! leert hij het wel af.' Utiendelijk trok ik een broek aan die heerlijk zat.... Tothet doordrong en dat schooluniform weer te voorschijn moest komen. 'Dit mogen ze afschaffen... SChool uniformen. het zuigt ballen... Zelgs meer vballen dan ik in 3 jaar gezien heb..' Daarne begon ik te lachen.. 'I need to get laid...'

Na een uur waren we weer klaar om terug te gaan. 'Zang~! me stem doet nog zeer van gister emaar gaat goed komen..'

153sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness di jun 06, 2017 9:52 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik keek naar het sjaaltje die lennie aan bood en terug naar mn nek... 'weetje wat.. fuck it waarom doe ik moeite om het te verbergen. its no secret that i hop from bed to bed' lachte ik op het eind. en toen kwam er een mega grijns op mn gezicht. 'en heb straks dans.. met Jongin.. ' grinnikte ik verder. toen ze zei dat ik het gewoon terug moest doen op een meer obvious plek dat ie het dan wel zou afleren, dacht ik even na. 'goed plan.. maar.. it feels so good tho!' kreunde ik zachtjes toen ik er weer aan dacht. toen lennie eindelijk dr broek weer aan had, en toen het door drong dat ze dr uniform straks weer aan moest trekken hield ik het niet meer 'oh zo zwaar leven!! kijk dan is het beter om dans major te doen, kun je voor grootste gedeelte ik sport kleding rond lopen' en hield mn sport outfit voor dr neus om het nog extra in te wrijven. 'en jap, dat zeg ik al bijna 3 jaar, maar je doet er nog steeds niks mee'

we waren weer terug op school en het was tijd om te splitsen. lennie had zang en ik dans. ' niet te hard zeggen dat je keel en knietjes zeer doen van de vorige avond' zei ik nog met een por. ' zie je in de late pauze wel weer!' en rende richting dans.

154sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 6:30 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:
'jah jah wrijf het er maar in! had ok gewoon me kont tegen de krib moeten gooien! dan was het wel anders gelopen!' lachte ik waarna ik stil werd. 'Oke dan.. hadden die wijven nooit gestopt met pesten... En dan had ik in het eersrte jaar die andere twee niet moeten helpen.. Dan was ik uberhaupt niet gepest.' I kbegon te lachen, 'agh dat is achter de rug!.. nu nog een sexmaatje vinden!' met dat lache ik echt hard.

'Nee dat klinkt niet raar ofzo!.. Jij niet gaan zeuren over je blauwe plekken op je liezen' buiten de deur gaf ik haar nog en klein zetje na. 'Ik hoef niet te bewegen!; riep ik nog na waarn aik me rokje goed deed en richting zang liep..


Jongin:
De jongen had al zijn uren in de danszaal doorgemaakt.. Hij moest met Marlon praten... Want zo konden ze niet verder.. Maar het moment dat.. Marlon binnen kwam zakte jongins hoop en zelfvertrouwen. Met groten ogen keek hij naar marlon terwijl hij zijn kleding steeds goed deed.. Zijn lip gign tussen zijn tanden.

155sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 7:10 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

http://i3.wp.com/winterbluemusic.com/wp-content/uploads/2017/02/inspiring-Cute-Hip-Hop-Outfits-54e8248c15e058f9cd665ae4c681e8ac-High-definition.jpg ( mn dans outfit )

Marlon:

'ja laten we het verleden maar in het verleden laten.. als dat what if and what else! nergens voor nodig. live by the day ' lachte ik. we hadden een redelijk zwaar eerste jaar gehad... tweede jaar was wat beter en we zullen wel zien wat dit jaar zou brengen.. Lennie werd tenminste niet meer gepest, dat was het belangrijkste voor mij. niet dat wij nou meteen beste vrienden waren, alles behalve zelfs! maar dat maakt nu niet meer uit. 'wat dacht je van luhan?' stelde ik lacherig voor toen ze zei dat ze een sexmaatje wou vinden.

nu was het echt tijd om afscheid van elkaar te nemen en naar onze eigen klassen te gaan. ik liep de danszaal binnen en dumpte mn spullen in de kleedkamer en begon mn spieren alvast wat op te warmen voor dat we gingen beginnen. Ik had Jongin wel zien staan maar had geen zin om aandacht aan hem te schenken op het moment.

Chen:

niks is frustrerender als Lennie en Marlon nederlands tegen elkaar praatte.. ik had ze op de gang gehoord, maar verstond er geen kut van! het feit dat ze nederlands praatte tegen elkaar maakte me alleen maar nieuwschierig naar wat ze allemaal te vertellen hadden, want blijkbaar wouden ze niet dat anderen wisten waar ze het over hadden... het bleef trouwens grappig om te zien hoe onconfrotabel lennie zich voelde in het school uniform. ' je rokje word niet langer als er aan blijft trekken hoor ' lachte ik toen ze er weer aan liep te trekken toen ze de klas binnen kwam

156sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 7:33 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
'haha cuteface luhan!.. k heb geen chinees in me ma zeker dat ik dat wil!'

Bij de les merkte Chen op dat ik nog steeds aan mijn rokje zat. 'echt niet??' vroeg ik met groten ogen 'Jammer!' daarna draaide ik me om' zie je me kont?' vroeg ik lachend waarna ik zelf ook over me schouder keek.. NAtuurlijk zag je niks deze rokjes waren altijd perfecto p maat.. wat het eng maakte.. uitenidelijk ging ik zitten naast chen.. We moesten bekende nummers op zoeken en uitschrijven.. Ik had oprecht geen zin in dus ik begon Rondjes op chens hand te tekenen eerst zonder de punt naar buiten. Daarna klikte ik met de punt naar buiten toe
JOngin:
jongin bleef bij de muur staan kijkend naar marlon die er god uit zag.. hij moest met haar praten... maar hij durgde niet dus hij bleef heel de tijd staan.. 'ma.. marlon?' begon ij maar zijn stem raakt weg in de muziek.. Zelfs toen er gevraagd werd die de dans voor wilde doen bleef jongin staan..

157sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 7:53 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

we werden bij elkaar geroepen en de muziek werd aan gezet. het duurde niet lang voordat er gevraagd werd of iemand de dans voor wilde doen. normaal gesproken was Jongin de eerste die zich aanbood, maar ik weet niet wat er met hem aan de hand was vandaag.. he was acting weird.. ik stak mn hand op dat ik het wel wou doen

Chen:

ik werd beetje rood toen ze opeens vroeg of ik dr kont kon zien. maar nu was niet de tijd om awkward te zijn! 'ja echt wel! niet te missen joh ' lachte ik. ok misschien beetje een kut opmerking nu ik er bij na dacht. 'ik bedoel.. natuurlijk.. maar je kan iedereen zn kont zien duss' begon ik een beetje te stotteren. de les startte en we moesten bekende nummers opzoeken en uitschrijven, yaay... lennie had er blijkbaar ook geen zin in want die zat rondje op mn hand te tekenen. eerst vond ik het niet erg maar toen drukte ze de punt naar buiten ' jah dacht het ff niet met de marker van je ' lachte ik. ' waar hadden jij en marlon het net in de gang over trouwens. het is neit echt beleeft om een taal te spreken die niemand hier spreekt' vroeg ik aan dr.

158sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 7:59 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

JOngin:

uiteidnelijk trok de dans docent Jongin vn d muuraf en zette hem in eht midden zodat hij wel moest dansne.. Even keek Jongin rond waarna hij toch de dans gign doen.. niet voor het eind danste hij van het middelpunt weg daardoor er weer plaatst was voor 3 anderen. Deze pakte het weer op en jongin probeerde bij marlon un de buurt t ekomen. Net voor hij er stond riep de docent dat ze hun groepjes moesten opzoeken niet konden kletsen en hard aan het werk moesten.. 'oh.' bracht hij uit waarna hij zijn zijn hadne lied zakken.. 'hmm'

lennie:
het viel chen o pdat i kde pen open gezet had. Zacht begon ik te lachen. 'pak je terug door de dikke konten opmerking' ik vond het echt niet erg zulke opmerkingen was het wel gewend! en soms als een jongen zo was was ik er juist blij mee gewoon lekker eerlijk!. 'Dus ik maakte een klein hartje net onder chens pink. zelfs de U kwam er naas t te staan. meteen legde i kdaarna de pen weg en keek richting de docent. 'Vrouwe dingen.. Weet je die details nog over yeol?'

159sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 8:11 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

toen we klaar waren riep de docent dat we onze groepjes op moesten zoeken en aan het werk moesten.. faack.. ik zat natuurlijk, zoals altijd.. met jongin in het groepje.. met een diepe zucht liep ik die kant maar op. we hadden de dans al zo goed als klaar voor deze opdracht.. maar goed ook want na de laatste keer dat we samen gingen oefenen was onze samenwerking alleen maar achteruit gegaan..

Chen:

'ik bedoelde het niet op die manieeer' zei ik zeurderig en hield mn hand dus ook eerst buiten dr bereik. maar i guess dat ik het wel verdiend had en legde hem dus weer terug op tafel. ik lette niet op wat ze er op liep te tekenen ik was meer nieuwschierig naar dat gesprek van dr. 'de detail dat die twee met elkaar gaan?... ja dat was een shock die ik niet snel vergeet' zei ik met een zucht. ' is dat serieus een ding waar jullie het over hebben?' had het niet achter lennie gezocht om daar over te praten.. ik wist natuurlijk niks van dr leven voordat ze hier op school kwam.

160sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 8:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jongin:

Jongin bleef staan en keek naar hoe de groep begon... 'Marlon?' hij slikte een paar keer.. 'kunnen wij praten?' hij blies alle stress uit.. dat was er uit.. oke nee nu kwam het pas... 'misscehin buiten?' hij wees naar de deur ne meten viel de docent het op 'Jullie blijven hier! jullie zijn misschein de beste dansers maar dat gelf niet dat je weg kan..' Gromde de docent.. Jongins hoofd zakte.. hij wilde het gevoel er tussen uit hebben... dat er nu hing..

Lennie:
'nee eingelijk niet.. Maar weet nog vna gisteren dat je geen details wilde over wat die twee hebben' ik lachte en schudde me hoofd. 'ik versta jullie ook zovaak nei tals jullie snel koreaans praten! ' met dat keek ik naar chen.. 'Mag ik'' ik wees naar zijn papier.. 'heb echt geen zin om het te maken..' ik blies me wangne op. 'Dan krijg jij het de volgend keer van mij '

161sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 8:30 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik keek een beetje raar naar jongin.. hij gedroeg zich echt neit zoals zichzelf. waar was hij ineens nou zo onzeker over? ik deed mn armen over elkaar nadat de docent weer een bloedvat in zn hoofd had laten ontploffen 'wat is er, je kan het ook gewoon hier tegen me zeggen. we komen hier toch de eerste 2 uur niet weg' zei ik tegen hem. ik besefte me nu pas dat lennie gelijk had... ik had last van mn blauwe plekken.. fack..

Chen:

ik schudde mn hoofd weer 'nope inderdaad geen details. ik chanyeol mag er ook echt niet achter komen dat ik het weet want hem kennede gaat ie dan alleen maar opscheppen.. ' zei ik met een zucht. ik pokte tegen dr hoofd aan 'nog betere reden om beter te worden in koreaans' lachte ik. ze wees naar mn papier vragend of ze over mocht schrijven 'voor deze ene keer dan! voor mn rot opmerking van eerder. bedoelde het echt niet zo' ik meende het echt.

162sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 8:50 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jongin:
beangstid schudde Jongin zijn hoofd niet hieer.. hij had haar al een keer voor schud gezet recht voor de school waar iedereen het kon zien.. Dat wilde hij niet nog is! zeker niet weer uit angst praten.. 'Dan.. in de pauze?' zijn stem sloeg steeds over.. hi jwilde niet dat het over ging tussen marlon en hem... Hij miste haar oprecht erg.

Lennie:
zacht lachte ik' Ik vroeg er toch om! dan mag je het zeggen. Zo snel beledig je me niet hoor! moet je wel wat meer voor uit de kast trekken' Ik pakte het papier over en begon alles na te schrijven. 'Je ehbt een fout gemaakt' fluisterde ik aan het einde echt geraakt!. 'je hebt een C nood neer gezet terwijl het een officiele B is.' Ik keek Chen verlieft aan.

163sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 9:06 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik liet een frustrerende zucht uit toen hij het me allen prive wou vertellen. 'Fine.. better be worth it tho' zei ik tegen hem. Ik deed de dans nog een keer om te kijken voor verbeter punten. Er is altijd ruimte voor verbetering, je bent nooit uitgeleerd. Dat werd ons dag in dag uit verteld en op je hart gedrukt dat je het ook na streeft.

Chen:

'Als nogg' zeurde ik toen ze zei dat ze het niet erg vond.. maar als ik 1 ding over meiden wist, was dat 9 vam de 10 keer dat soor opmerkingen wel degelijk wat met ze deden..ik gaf de mn papier en liet het haar over schrijven. Nu had ik het moment om te kijken wat ze nou daadwerkelijk op mn hand getekent had.. ♡ u ?? Nee niet te veel in lezen... she means just like friends right.. toen ze zei dat ik een fout gemaakt had over een c noot wat eigenlijk een b had moeten zijn, lied ik haar het nummer horen. ' het hoort indd een B te zijn maar luister goed..hij haalt hem net niet ' legde ik uit waarom ik een c had neergezet l. 'Zijn weinig zangers die een B kunnen halen'

164sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 9:14 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Jongin:
na de les bleef jongin staan wachtend tot marlon naar hem toe zou komen.. 'hmm... over.. het eind van vorig jaar..' begon ij hij stotterde flink.. echt hij vond dit lastiger dan je zou denken. 'ik heb daar een flinke fout gemaakt..' hij keek naar beneden.. 'Ik weet precies wat ik gezegt heb en hoe erg ik je er pijn me gedaan heb.. maar het kwam uit het niets... ik schrok.. En het enige atk dacht was.... aan de opleiding ne niks anders.. en dat is super fout!.. Ik schrok zo erg dat al me eigen gevoelens weggeduwt werden..; nu begon hi jte ratelen.. 'Me hart ging te keer.. ik voelde alles.. iedereen kijken... Ik wilde zeggen dat...' nu begon hij aan zijn shirt te plukken.. ' Vanaf de eerste dag op school.. met de blinddoek game.. vond ik je al interstant en het werd meer.. en meer.. tot ik het niet meer aan kon.. En toen kwam jouw vraag!.. i ksloeg dicht.. het spijt me.. het maakt het neit goed helemaal niet zelfs..'

ik luisterde vol aandacht naar het nummer. 'nee hij haalt hem niet.. Maar kwa opbouw had het wle gemoeten!' daarna begon ik te lachen.. 'jij haald hem wel heh' met eeen brede glimlach keek ik naar de docent.. 'MENEER!' begon ik hard te riepen meten sotnd hij op. 'We zitten met een probleem.. Word dit wel als een B gerekend of als een ?. want als jongdae het zingt klinkt het veel beter'

165sickness - Pagina 11 Empty Re: sickness wo jun 07, 2017 9:23 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

De les was eindelijk voorbij en nu kon jongin me eindelijk vertellen wat ie zo bet niet wou/durfde of whatever. Ik liep naar hem toe en hij begon te ratelen over eind vorig jaar. Ok een topic waar ik het niet ocer wou hebben. Ik deed mn armen over elkaar en leunde met mn rug tegen dr muur en keek hem niet aan. ' je hebt me zeker pijn gedaan..' begon ik toen ie klaar was . 'But how could you been shocked.. you knew i liked you.. i know you did..' ging ik verder.. ' en je hebt gelijk.. dit maakt niks goed. So why tell me now' vroeg ik hem op het eind.

Chen:

'De opbouw was er inderdaad zeker naar. En de meeste zou het ook niet opvallen. Het is al een bijzonder hoge noot so good enough' lachte ik op het eind. Ik schrok toen ze opeens de docent erbij riep en me zowat in het diepe gooide. Ik heb die noot like een paar keer kunnen halen met veel moeite. Ik porde in dr zij ' ik kan dit nummer niet zingen ben je helemaal gek!' '

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum