lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 16]

121Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 20, 2017 12:37 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto
‘omdat je vaak om een zoen vraagt.’ Antwoorde Hero. Setto’s ogen werden iets groter. Deed hij dat echt zo vaak? Setto streelde ongemakkelijk door zijn kuif heen. ‘oh echt,’ zei setto licht verbaast over zichzelf. Ondanks dat Hero zei dat hij het niet erg vond voelde setto zich lichtelijk schuldig.

'Wel erg groot!' jammerde Hero lichtelijk en ging op het bed zitten wat hier en daar begon te kraken wanneer hij van plek veranderde. 'oeh heerijk geluid!' zei hero. Setto trok een wenkbrouw op. ‘ummh, als jij dat zo vind hahah.’ Lachte setto kort en keek de kamer rond. ‘hier is je badkamer.’ Zei hij en wees naar een houten deur. 'Waarom is alle zo groot?' vroeg hero. ‘omdat, jij een klein huis had?’ antwoorde setto niet wetend. ‘vroeger woonde hier veel mensen. Denk maar aan een volledige familie, ooms, tantes, neven, nichten, oma’s, opa’s broers, zussen en hun kinderen.’ Vertelde setto. ‘ik denk daarom dat het zo groot is. Iedereen had een kamer nodig.’ Vervolgde setto.

122Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 20, 2017 10:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'iedereenzijn eigen huis?' vroeg hij utieindelijk waarna hij flink hard lachte. 'ik ben oprecht jaloers setto!' hij ging opnieuw verzitten terwijl hij de jongen aan keek. 'Kan je morgen als je tijd heb wel langs me oude huis rijden?' Hero schrok hier zelf van... 'haha oke... dat was raar om voor te stellen vanuit mijn kant.. Ben niet zo gesteld op het thuis vond en als i kdit zie.. Kan ik niet naders geloven dat je me gaat uitlaggen.. ' Hero stond op en makte een paar stappen. 'Onze slaapkamer van drie was..' hij stapte twee stappen vanaf het bed vooruit. '2 meter bij 4 meter. ' hij wees in de lengte van het bed wat ongeveer 2 meter was tot waar hij stond. 'We sloepen en studeerde er met 3 kinderen. Ik.. Yaden en... Me zusje' hij slikte terwijl hij naarde deur keek.. Snel gaf hij weer een grijns. De woonkamer.. Was... 3' Hero zette 3 stappen opzij. 'Bij 4' 4 stappen de andere kant op. ' hier zat me moeder altijd op de bank. het was een ingezakte lere bank. kijkend naar een tv... De honden lagen in de manden wat bijna de helft van de woonkamer in beslag nam. Dan hadden we ook nog een eettafel in de woonkamer staan waar alleen maar troep op lag.' hero stapte op zij waarna hij opnieu e nvriekantje liep van 3 bij 2. 'De badkamer had een open douche. Was bak er net naast en de wc daar naast gepropt.. 'De keuken zelf was 3-4' Weer zette hij stapjes .' We hadden een koelkast van 50 centimeter hoog altijd leeg.. Me broer Yaden zorgde altijd voor ons eten. hi jwas goed in dinge njatte. Ik ben er niet trots op maar zo konden we werken. 'Me ma was ontslagen toen een of andere man op vakantie ging. hierdoor as ze werkeloos geworden. Me zus werkt nu op haar oude werkplek.' hij keek rond... Wat uds hierwas.. SEtto's vader wa de man die Zijn moeder had ontslagen.. 'Me ma sliep op haar werk dus later op de bank.. En dat was het huis. We hadden een verdieping.. net het dubble van mijn kamer nu.' hij keek setto aan 'Dus het huis waar ik in op gegroet ben past.. 3 keer in deze kamer' hij lachte en deed zijn kamer op. 'Dit kon alleen maar een droom zijn!'

123Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust vr jun 23, 2017 10:22 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto
'langs je oude huis rijden?' herhaalde setto hero en knikte goedkeurend. 'is goed, niet dat ik kan rijden of een auto heb maar we verzinnen wel iets.' setto gniffelde zachtjes met een korte stilte. 'weet je nu ik het zo zeg klinkt het best raar. me ouders zijn rijk ik woon in een kasteel heb zowat alles behalven een auto en een vrouw.' gniffelde setto uitleggend. 'weet je soms heb je niet alles nodig.' daarbij keek setto redelijk verlieft naar hero met een kleine grijns op zijn mond. 'maybe i can have a men.' zei hij zachtjes. setto draaide zich om en keek naar het plafon waar een ouderwetse kunst bewerking in zat. bijna elke kamer had dat, nouja de speciale dan. ze waren op gedeelt in de thema van de 12 goden vreemt genoeg waren hier 4 basis goden te vinden die rond in een cirkel getekent zaten met daaromheen naakte baby engeltjes. en draakjes zoals die genen die setto van Drake had gekregen. nog altijd geloofde setto dat het een soort van kleine god beeld was. hij had het een mooi plekje gegeven en bidde elke dag als in de vorm van een begroeting. nu hij er over na dacht besefde hij zich dat hij dat gisteren nog niet gedaan had. setto luisterde halfjes anar wat hero vertelde. 'umh, het spijd me van je moeder, bedoel dat, ze geen werk meer had.' zei hij om medenleiden te tonen. 'hoe heet je zus, damn niet te geloven dat je oude huis hier zovaak inpast. hoe kunnen 3 kinderen en twee volwassenen daar in leven.' vroeg setto lichtelijk met zijn gedachten bij het draken beeld, hij had niet in de gaten dat hij een ouder teveel had gerekend doordat hij niet helemaal er bij was met zijn hoofd. setto streelde nerveus door zijn kuif heen. 'eeh, ik herinner me net iets en.' setto wees herhaaldelijk naar de deur. 'als je iets nodig heb hoor ik het wel, ik moet gaan.' zei setto en draaide zich om waarnaar hij verdween uit de kamer.

setto haaste zich naar zijn kamer en knielde neer bij het draken beeld. 'Het spijd me dat ik het gisteren vergeten ben.' fluisterde setto zachtjes met een hangende hoofd tegen de draken beeld. hij legde twee vingers op het beeld en knipperde verward met zijn ogen. het voelde alsof hij duizelig werd in zijn hoofd. een vaag overbelicht beeld scheen voor zijn netvliezen. een meisje raakte gewond van achteren. er droop langsaam bloed uit haar rug net tussen haar schouder bladen in. setto keek toe hoe het meisje door haar knieen heen zakte naar voren toe. setto wilde naar het onbekende meisje toe rijken maar zag plots een raar zwart ding in zijn handen. setto trilde van verwardheid. het licht doofde uit en setto leek weer terug op de aarde te zijn in ijn kamer. 'wat de hel was dat. moet vast door die biertjes komen.' koncludeerde setto tegen zichzelf. verward stond hij op en liet zich achterover neer ploffen op zijn bed. bij het liggen op zijn bed dacht hij gelijk aan hero. en hoe ze elkaar gezoend hadden. langsaam bracht hij zijn vingers naar zijn mond. uit automatistme pakte hij zijn mobiel. hij moest dit james vertellen wat hij had mee gemaakt. 'hey, james hoe gaat het daar in korea?' begon hij op whatsapp. wat hij verzondde om vervolgens een tweede bericht te sturen. 'je raad het nooit.' stuurde hij daarna. 'ik heb iemand gekust, of misschien is gezoend een beter woord. het voelde zo zacht en apart niet alleen de lippen en...' verstuurde hij. 'je weet wel.' vervolgde enkele lange tellen alter. 'ik voel me vreemd, zoon raar gevoel in me maag het is niet van honger want ik heb het al een tijdje.' verstuurde hij. 'wat moet ik doen?'

124Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 2:01 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'je heoft toch niet persee een vrouw te hebben?' vroeg hero terwijl hij setto aan keek. 'Als je toch gewoon gelukkig kan zijn met die gene moet het dan persee een vrouw zijn? 'hero deed zijn handen in de lucht dat hij het goed bedoelde. toen setto dus vertelde dat je neit alles nodig had knikte hero 'klopt.. zolang je maar gelukkig bent!'  en dus toen setto zei dat het ook een man kon zijn knikte hij. 'precies' nu stapte hij iets dichter bij. 'Een man kan ook leuk zijn. in mijn ogen zelfs beter.' hij lachte en stapte weer wat naar achtere zodat hij niet te veel in setto's privee spiraal.

'anne' zei hero op de vraag hoe zijn zusje heette. ' en niet veel later vertrok setto ineens en stond Hero alleen in de kamer. kijkend naar alles wat er stond.. 'anne..' herhaalde hij weer en keek naar de deur.. hier had zin moeder dus gewerkt.. en nu zijn zusje...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Daniel Choi - jay - hallyu star:
James was hard aan het werken en in zijn pauze ging zijn mobiel af.. perfecte timing.  *yo setto!* stuurde hij terug en las alle tekstjes. *gezoent nog wel!* james voeldezich oprechtgelukkig dat setot voor het eerst iemand gezoend had.. *voelde het goed?* hij lachtte binnen monds bij het idee dat setto daadwerkelijk iemand gezoend had. *ik dnek setto dat je verlieft bent.. Althans met hoe je het nu verteld. Denk je veel aan die gene? voelt het goed maar ook een beetje beangstigend?* james werd weer geroepen dat hij moest gaan. *ik moet zo weer werken maar ik wil graag het hele verhaal horen dus stuur gerust het verhaal dan lees ik he zodra ik klaar ben hier!*

125Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 3:54 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto
‘anne?’ herhaalde setto niet bij stil staan dat het zijn anne kon zijn. Maar nu had hij geen tijd om daar over na te denken hij moest naar dat draken beeld.

*ja denk het wel* antwoorde setto op de vraag of het goed voelde. Hierbij legde hij zijn hand op zijn hart neer. Vervolgens kreeg hij weer een bericht van james. *verlieft?* verzond hij. *Dus dit gevoel is verlieftheid. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou worden.* setto dacht na. Ja hij dacht veel aan hero maar dat was niet de enigste waar hij aan dacht. *ja dat klopt ik denk veel aan diegenen. Maar james, ik denk ook veel aan jouw. Ik mis je.* setto las james laatste berichtje hij wilde wel type en alles vertellen maar wat als james het niet begreep dat hij met een jongen had gezoend. Setto was vooral bang dat james anders naar hem zou gaan kijken. Opnieuw had setto geen idee wat hij moest doen. *okee werk ze*

Setto legde zijn mobiel neer en dacht terug aan wat hero zei. ‘anne, anne, anne… ANNE?!’ mompelde hij bij het laatste woord kwam setto overeind. ‘de oude vrouw die gestopt is met werk. Nee die was veeeeelste oud. Dat kan niet annes moeder zijn. Maar… wie is er nog meer ontslagen?’ zei hij tegen zichzelf. Setto stond op en haastte zich naar het kantoor van zijn vader. Setto trok een map uit de kast van alle mensen die ontslagen waren of gestopt waren met werken voor de familie. Anne is rond mijn leeftijd. Mijn ouders zijn nu ongeveer 38 jaar dus dan zou dat ongeveer dit jaartal moeten zijn. Setto trok een van de mappen uit de laden. Hij wreef zijn vinger over het naam lebeltje. ‘Beatus’ setto pakte de map van anne er bij en bekeek haar namen. Verrast had ze de zelfde als hero inclusief die van de vrouw beatus die hij net gevonden had. Snel spitte hij door de papieren van de vrouw heen opzoek naar een reden waarom ze ontslagen was. Vreemt genoeg stond er niks in geen reden helemaal niks!! Terwijl dat er altijd in zou staan. Setto pakte de twee mappen die van anne en ide van de vrouw en borg de rest netjes op. Met de twee mappen onder zijn arm snelde hij zich naar heros kamer die hij zonder te kloppen open deed. ‘Hero!’ zei hij op zoon manier dat het klonk of hij iets belangrijks had gevonden. ‘je vertelde dat je moeder niet meer hier werkte.’ Begon setto en legde de mappen op het bed neer. Hij opende de map van beatus en liet het portret foto zien. ‘is dit haar?’ vroeg hij. ‘het vreemde is dat er niet bij staat waarom ze ontslagen is. Terwijl dat er altijd bij geschreven word. Dat kan maar twee dingen betekenen. Of ze is weg gelopen of ze heeft iets gedaan wat niet mocht.’ Bij dat laatste moest setto denken aan sexuele contakt. ‘of iemand heeft het papier er uit gehaald.’ Vervolgde setto na een korte stilte. 'weet je wat Beatus betekend? het betekend het betekend gezegend of anders gezegt, gelukkig. en Happy was de naam van de god van het staal. eeh... beetje de reden waarom ik je hand open sneed. nog sorry daarvoor.' setto wreef met zijn hand door zijn kuif.

126Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 8:50 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero had zeker gewacht. maar Setto kwam niet meer terug dus hij besloot zich maar gewoon uit te kleden en wat makkerlijkere zittende kleding aan te trekken die hij in de kast gevonden had.. het was een broek die hoe dan ook 7 maten te groot was.  deze was hij net aan eht aantrekken toe Setto binnen kwam. De broekspijpen waren veel te lang dus hij stond er op eentje. En het moment dat hij setto hoorde draaide hij zich te snel om waardoor hij uitkleed over de broekspijp. met een oepfh belande hij op de grond.. Opnieuw kroop hij omhoog en deed zijn broek goed om foto te bekijken.. Hij zag een foto van beeldschone vrouw. hij gaf een glimlach. 'Ja. dat is haar.. wat was ze mooi' hij haalde zijn vinger over de foto.' nadat ze ontslagen was.. ging het alleen maar achter uit' hij lachte even teleurgesteld. toen setto vertelde over het opensnijden vna zijn hand lachte hero weer en keek hij naar de wond. 'je bent apart setto. Dat maakt je zo geweldig..' nu deed hij toch echt zijn broek verder aan. 'maar je zegt dus dat ze hier ontslagen is of iets douts gedaan had?'

127Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 9:11 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto
'je bent apart setto. Dat maakt je zo geweldig..' zei hero. Setto keek verrast op. ‘oh, bedankt denk ik.’ Setto kreeg het gevoel of zijn hart sneller klopte. 'maar je zegt dus dat ze hier ontslagen is of iets fouts gedaan had?' vroeg hero. Setto haalde zijn schouders op. ‘ik weet het eigenlijk niet. Me ouders verborgen veel voor me of ze draaide ergens omheen als ik iets vroeg wat ik niet mocht weten.’ Vertelde setto. ‘Misshcien weet riven meer maar… heb ooit me vader betrapt in zijn slaapkamer met een vrouw dat niet me moeder was. Vader was erg boos toen op me.’ Vertelde setto. Hij liet zijn blik af gelijden naar hero zijn afzakkende broek. ‘het lijkt wel alsof je de maat van Huna hebt.’ Lachte setto zachtjes. Hij legde het genen neer wat hij zin zijn handen had en hees de broek van hero een beetje op. Vervolgens rolde hij de twee broekspijpen omhoog. ‘als hij te groot is kun je hem nog altijd uit doen.’ Zei setto met een grin op zijn gezicht. Toen hij klaar was met op rollen kwam hij omhoog. Met nog dezelfde grin op zijn mond. Zijn ogen zoekend naar kontakt en zijn lichaam dat ongemakkelijk warmer werd. Voorzichtig kwam hij iets dichterbijer bij hero staan. ‘zeg, had jij ideeen voor vanavond?’ vroeg setto niet wetend wat hij presies moest doen. Paar uur geleden had hero nog gezegt dat setto teveel om kusjes vroeg. Sinds die opmerking was setto er iets schuwer in geworden om hero zomaar te kussen.

128Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 9:23 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'hmm ideeen.. niet echt film kijken in bed?' vroeg hij.. romance of iets. daar heb ik eingelijk best wel zin in' hero stapte iets naar achtere zodat hij niet zijn gehele nek nar achtere hoefte te buigen om setto te kunnen zien. ' En daarna gewoon buiten wandelen.. Voel dat ik nog steeds misselijk ben dus dat zou wel fijn zijn. slaap anders niet goed' hij deed zijn schouders omhoog waarna hij setto aan keek. hij durfde namelijk niet te roken in een kamer.. zeker niet zun grote

129Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 9:31 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto
Waneer hero naar achteren stapt kijkt setto weg uit zijn ogen.
‘film kijken klinkt goed, en wandelen kan ook. Ik heb een laptop ooit moeten aan schaffen van school maar ben echt een techno flob dus weet niet echt hoe dat ding werkt. Heb ook een tv in de ummh, woonkamer.’ Vertelde setto ongemakkelijk. Eerlijk gezegt had setto nog nooit een filmpje op bed gekeken. En de tv stond er ook nog niet zo gek lang. Eigenlijk sinds dat exo hier was geweest. ‘ik kan hem wel pakken,’ stelde setto voor en wees naar de deur dat hij dan weer even weg moest. ‘jouw kamer of de mijne?’ vroeg hij vervolgens.

Setto haalde de laptop op en bracht de complete tas naar hero. 'dit is hem dan amper 1,5 jaar oud.'

130Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 9:33 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
niet veel later had hij een laptop tas voor zich en keek er naar. Toen hij hem er uit haalde zakt zijn mond open ' Jaysus Setto! dit is een bloody Expensive one!' hij bekeek het waarna hij hem opende.. wachtwoord. 'Setto.. hey setto aandacht hier graag.' hij keek naar setto. 'haloow' hij wuigde voor setto's ogen. 'je moet me je wachtwoord geven.'

131Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 9:41 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto
Setto zijn gedacht was af gedwaalt naar heros lichaam dat naast hem zat op het bed zijn lichaam was zo boeiend. Het moment dat hero begon te swaaien schrok setto wakker. ‘me wachtwoord? Herhaalde setto licht geschrokken. ‘eeh wachtwoord…. Ummhh.’ Setto dacht diep na. ‘eeeeh, laat me even denken. ‘H-A-W-‘ begon setto met spellen ‘K-E-Y-E’ vervolgde hij. ‘Ummh h met een grote H.’ verbeterde hij zichzelf. ‘’hero, hoe kan een laptop even duur zijn als bloed?’ vroeg setto niet begrijpend.

132Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 9:48 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'hawkeye?' hero begon te lacehn. ''really hawkeye van de avengers?' hij typte het in..'heh? niet goed? hij deed het weer opniuw en weer een fout.. 'setto dont joke het was neit goed' setto wees naar het beeld.

133Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 9:58 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto
‘Wat is de avengers?’ vroeg setto echt niet wetend wat hij bedoelde. hero bleef het wachtwoord opnieuw in vullen. ‘aish, hoe kan dat niet goed zijn. Ik weet zeker dat ik iets gedaan had met….’ Setto durfde de naam niet te zeggen bij hero zijnde. ‘ummh jay had me geholpen met de laptop dus 'misschien…. James Daniel?’ vroeg setto meer dan dat hij het zeker wist. ‘urghh. Ik ben hier zo slecht in.’ Toen hero het wachtwoord had in getyped en het weer fout bleek te zijn lied setto zich achterover vallen. ‘urgh denk na setto.’ Zei hij tegen zichzelf hij staarde naarde lamp in het plafon. Plots ging het lichtje branden in zijn hoofd. ‘ZEUS!’ riep hij op zoon manier dat hij het zeker wist.

134Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 10:08 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'nee niet van de avengers? jammer! vind die film serie echt leuk! hawkeye is ook best wel heel knap!' niet veel later had hij eindelijk het wachtwoord goed.' jij hebt echt iets met goden heh!' hero begon te zoeken naar een film en eindigde op american pie. 'oeeh~! deze is leuk!' hij leid het zien en wachte op goedkeuring

135Seizoen 2 Is this trust - Pagina 9 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo jun 25, 2017 10:17 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto
Seto knikte niet begrijpend maar de hawkeye die hij kende was inderdaad knap. Zachtjes knikte hij bij die zin.

‘heheh yea, ik heb iets met goden.’ Gaf setto eerlijk toe. hij keek mee wat hero allemaal op zijn computer deed. Het ging allemaal zo snel en zo vluch dat hij geen reed kon lezen wat hij nou allemaal aan klikte. ‘waar gaat die over?' vroeg hij. zoon vraag hoorde hij james altijd stellen als hij weer over films of series sprak met de jongens, lang geleden. 'heb nog niet zo heel veel gezien dus kies maar iets leuks uit.’ Zei setto en ging wat relaxter zitten op het bed. Setto ging niet vertellen dat de enigste films die hij gezien had tekenfilms waren en Disney dvd’s van huna.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum