lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 16]

106Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 10:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
Hero ging nu echt niet meer terug kruipen. Zijn hand begon hij aan setto's riem te trekken. Maar hij zoende wel terug op de mond.. Hij lachte zachtes waarna hij setto's tong voelde. hij hees zijn hoofd omhog' Dat was schattig; zei hij waarna hi jzelf zijn tong tegen setto's lip aan drukte alleen het puntje. Weer lachte hij zachtjes dit gaf hem de gelegen heid om setto's riem volledig los te trekken en nu aan de knoop te beginnen. hij leunde weer terug in om te zoenen deze keer gaf hij meer dan alleen zijn lippen

107Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 10:30 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Het moment dat Hero hem aan keek en zei dat het schattig was voelde hij zijn wangetjes lichtjes roze worden. Hij probeerde wat te zeggen waar enkel onverstaanbaar gestotter uit kwam. Het voelde alsof Hero met grof geweld zijn riem probeerde af te doen. 'Ja daar heb ik ook altijd moeite mee' wilde hij zeggen wat er niet echt uit kwam. Gelukkig kreeg Hero hem al stil door setto verder te kussen en dit keer voelde hij niet alleen zijn lippen. Setto streelde met zijn hand van heros wang omhoog naar zijn achterhoofd en hield hem iets steviger vast. Hero zat zo aan zijn broek te wroeten dat setto er nerveus van werd het resultaat daarvan was in zijn broek te voelen. Setto probeerde zich te consentreren op het zoenen wat hij al lastig genoeg vond.

108Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 10:32 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
eindelijk had hero Setto's broek open en kon hij met zij hand over Setto's kruis wrijven. hij deed het vorzichtig en leunde weer wat op kijkend naar setto's reactie. Kon hij dit wel maken?.. Hij fronste waarna hij setto opnieuw een zoen gaf.

109Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 10:40 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Setto wist niet wat hem overkwam. Toen Hero zich van setto up drukte en naar hem keek keek setto tussen hen in naar heros hand en wat het aan het doen was. Vervolgens keek hij weer omhoog recht in de ogen van Hero met een vragende ontschuldige blik. 'Voel me zo raar.' Wist hij zacht uit te brengen.

110Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 10:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
setto zei dat hij zich raar voelde en meteen fronste hero. 'Mag ik verder gaan? of?' hij lied zij hand rusten op setto's kruis. hij was misschin dronkn en gay.. Hield van sex maar hij was nooit iemand geweest die iemand iets aan zou doen als die het niet wilde.. 'is dit... je eerste keer? dat?' hij keek naar bende waarna hij weer wat meer inleunde 'jiemand je zo aanraakt?'

111Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 11:01 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Setto slikte en dacht diep na naar oude herinneringen. Hij was nog jong en ontwetend. Eigenlijk was hij dat nogsteets een beetje als het om emoties en gevoelens ging. 'Nee, ja, soort van. Ik weet het niet. Herinner me wel iets vergelijkbaars maar.' Begon setto. 'Me vader word boos als hij het weet.' Begon hij. Er was zoveel wat setto wilde vertellen en zeggen. Maar momenteel wilde hij door zijn bed heen zakken. Hij baalde er van dat hij niet meer ervaring had de ervaring wat setto dacht dat Hero wilde. Zachtjes sabbelde setto op zijn lip.

112Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 11:05 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
heo lied zich naast setto zakke nen keek de jongen aan. 'JE wil meer zeggen is het niet ik zie het aan je ogen.' Hij deed zijn hand onder izjn hofod zodat hij setto aan kon kijken 'so tell me. what is bothering you' et izjn duim ging hij over setto's lip zodat de jongen er niet meer op sabbelde.. voor seks was er altijd tijd. En daarom moest het op het juiste moment.

113Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 11:20 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Setto keek iets meer lucht toen Hero van hem af draaide en naast hem in bed belande. 'Toen me vader er achter kwam liet hij elke butler en mannelijke verzorger of schoonmaker ontslaan. Er kwamen jongen meiden voor in de plaats met korte rokjes, borsten in allerlij maten en jonge en Schoone gezichtjes waar elke normale jongen wel op zou vallen denk ik. Was ook de tijd dat riven in coma raakte. Hij stuurde riven naar school zodat ik hem minder zag.' Vertelde setto. Hij draaide zich ook op zijn zij en keek naar heros lichaam. Verder deed hij geen moeite om zijn broek goed te doen. 'Hoevaak heb jij dat gedaan?' Vroeg setto terug. 'Bedoel...' vervolgde hij en raakte heros kruis zachtjes aan met twee vingers. 'Dat.' Verbeterde hij zichzelf.

114Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo mei 17, 2017 10:27 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
met alle liefde luisterde hij gewoon tot er gevraagd werd hoe vaak hij het gedaan had. hij keek naar de vingers die op zijn kruis drukte.. 'vaak.' hij lachtte even. 'ging vaak mee met jongens uit de club.. zeker toen ik nog op school zat.. had afleiding nodig en dit is toch wel de beste die je kan krijgen. 'hij lachte weer even.' Best kut voor je dat je niks kon doen' zijn glimlach verdween voor eve nwaarna hij setto's hand pakte en deze weer omhoog bracht naar zijn einge mond om daar zachtjes kusjes te geven

115Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo mei 17, 2017 10:46 am

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Setto staarde in heros ogen alsof hij gewoon niet weg kon kijken. En luisterde aandachtig naar zijn verhaal. 'Ben ik ook een afleiding voor je?' Vroeg hij zachtjes. Hij wilde niet dat maids mogelijk mee konden luisteren. Setto glimalachtre bij heros woord keuze. 'Meer klote, aangezien ik geen kut heb.' Zei hij en keek naar zijn hand waar Hero kusjes op drukte. Setto wist niet dat dat al zoon warm gevoel van binnen kon geven. Bij James had hij het vroeger af en toe al maar dit was 10x sterker.

116Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo mei 17, 2017 10:51 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'hmm' hero dacht na of Setto nu ook afleiding was.. hij bleef dus ook lang stil terwijl hij setto hand kusjes gaf.. was hij setto aan het gebruiken of was het meer.. zou het meer zijn? ne toch? of wel... 'Ik weet het niet' gaf hij eerlijk toe... hij lachte zacht en lied setto's hand zakken. 'Ik kan wel wat afleiding gebruiken maar het was niet het eerste wat ik dacht toen ik jouw zag..'

117Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo mei 17, 2017 11:20 am

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Setto wachtte met spanning af elk kusje die hij kreeg maakte hem steets zenuwachtiger. En daar kwam het antwoord! 'Ik weet het niet.' Antwoorde Hero. Setto keek hem licht verwart aan tot Hero zijn uitleg gaf. Ergens gaf hem dat de bevestiging dat setto niet zomaar een speeltje was. Door al die rare warme gevoelens kreeg setto spontaan een glimlach op zijn gezicht. Hij trok zijn hand bij heros mond vandaan, pakte zijn off deels beed door zijn hand half bij zijn kaak en oor te leggen en trok hem naar zich toe voor een kus.

118Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo mei 17, 2017 11:49 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'je bent wel heel erg gewild.' mompelde hero tussen het zoenen door waarna hij weer wat eer in leunde.. /maar het was waar hij mocht setto niet als afleiding gebruiken. Dus hij stopte het zoenen en keek setto aan. 'Waar was mijn slaap kamer?' vroeg hij voorzichtig waarna hij setto recht aan keek

119Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo mei 17, 2017 6:01 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Wat bedoel je met gewild?' Vroeg setto. Na wat gekus stopte Hero weer met zoenen en vroeg waar zijn kamer was. Setto kwam overeind. 'Dat is waar ook je kamer.' Setto stapte het bed uit waarnaar zijn broek af zakte. Hij was even even vergeten dat zijn riem er niet omheen zat en zijn broek open was. Vluchtig trok hij zijn broek weer omhoog en deed de knoop en rits dicht. Setto snelde zich naar de stoel en trok zijn shirt aan. hij draaide zich naar Hero toe. 'Wah Hero je haar!' Riep setto en deed het voor bij zichzelf waar het fout zat. 'Ik zal je kamer laten zien. Volg mij.' Stelde hij voor en gooide het shirt van Hero naar hem toe. Hij haalde zijn riem van zijn bed af en probeerde het met veel moeite om te krijgen.

Setto liep naar een van de kamers op de eerste verdieping. Volgens mij is het deze. Setto opende de deur en gebaarde dat Hero naar binnen mocht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
De moeder van Leo reageerde nogal verrast. En dan niet echt op de entausjaste manier. Waarom had ze nou ookalweer zoon negatieve indruk op iedereen? Angelina slaakte een zacht zuchtje. Lina keek verrast naar de hand van leos moeder. Wacht wat? was ze het er mee eens? Angelina kon haar oren niet geloven. Ze pakte de hand van de vrouw aan. 'Umh Angelina,' verbeterde ze. 'Ik voel me vereert om hier binnen te komen.' Zei ze licht verlegen. Shit zei de dat nou echt? Zo gênant. 'Ik zou u veel willen vertellen over wat er nou echt gebeurt is. Maar de waarheid is voor ieder anders, zoals ik gemerkt heb hier in huis.' Vertelde Angelina.
Leo wilde naar boven toe en aan de woorden van zijn moeder te horen had lina het idee dat ze een beetje door dacht. Ongemakkelijk gaf ze Leo een duwtje richting de trap.
Op de trap volgde ze Leo omhoog speels tikte ze een of twee keer tegen leos kond aan. 'Go Hamstertje~' fluisterde ze speels.
Boven aan gekomen bleef Angelina voor de deur staan. 'Weet je eigenlijk ben ik volgens mij niet eens zo vaak bij jouw in huis gekomen.' Wist Angelina zich te herineren.

120Seizoen 2 Is this trust - Pagina 8 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 20, 2017 9:55 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
boven op de trap keek hij boos om bleef staan .' Ik.. ben geen hamster; daarna leunde hij iets meer naar voren voor een kusje.. Leo ging zijn best doen en alle 100% geven.. niet meer wachten met dingne doen.. .. ook niet als hij iets wilde zeggen. Dat laatste ging wat moeilijker worden amar hij ging alles geven wat hij had. Bij zijn deur zuchtte hij.' ponykampen waren het meestal toch?' hij glimlacht waarna hij zijn deur opende. zacht naar binnen sloop net of het niet zijn kamer was. Overal lag stof. spinnenwebben en het was gewoon echt heel vies.. Leo hees zijn lip op terwijl verder lip.' Heb... weken lang .. jaren lang niet meer binnen geweest..' hij zucht en zag de knuffel en alle andere dingen. 'Heb hier een nacht delle geslapen.. en dat was het' hij slikte wer een paar keer. het was prefect achtergelaten van een gelukkige jongen die een pracht relatie had. Want overal foto's liefdes dingen alles... 'Ik heb nooit iets weg gegooit' hij durfde alleen neit verder naar binnen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'dat je vaak om een zoen vraagt' hij lachte 'oh niet dat ik het erg vind hoor!'

in heros kamer aan gekomen keek hij rond. 'Wel erg groot!' jammerde hij lichterlijk waarna hij door liep en hij zich op het bed lied vallen een zacht krakend geluid was te hroen. Meteen grijsnte hero en ging verligen. Weer kraakte het.. 'oeh heerijk geluid!' mompelde hij en ging weer verliggen. Even ging zijn gedachte weg.. over hoe setto zou klinken.. samen met dit bed.. hij schudde zijn hoofd daar moest hij niet aan denken.. hij ging weer recht zitten. 'Waarom is alle zo groot?'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum