lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 16]

211Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di dec 05, 2017 9:00 am

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lysander yume - oudste neef mellanie
Het is een soort van amnesia. Het is denk ik een andere variant. Zo te horen weet yu het verschil niet meer tussen verleden en het nu. Wat 3 jaar geleden is kan voor hem vorige week gebeurt zijn of gisteren.' Legde lysander uit. Jay moest er al snel vandoor dat hij vertelde. Lysander knikte dat hij Jay op de hoogte zou houden voordat Jay de deur uit vluchtte legde hij een hand op de schouder van Jay. 'Hoe is het met jouw?' Vroeg hij en tikte bij hemzelf op de lokatie van zijn hart. Hij was nieuwschierig of de medicatie voor zijn hart hielp.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Jay was naar yu gelopen van de dokter mocht er maar 1 persoon tegelijkertijd op bezoek dus besloot ze om buiten de kamer te wachten. Een openstaande deur viel haar op ze liep langs het raam en zag het meisje dat neer geschoten was tijdens de prijsuitreiking. Voorzichtig stapte ze naar binnen toe, het meisje met lila roze haar lag aan de beademing en een infuus. Ze kende haar niet nooit gezien op school of ooit gesproken. Wel deed ze haar denken aan een serveerster van een kroeg of in een restaurant. 'Mell waar ben je?' Klonk er. Mellanie keek om, 'ben hier.' Riep ze terug. Ze stapte op de deur af en botste bijna tegen een jonge man op. Hij had witblond haar iets gekruld. Mellanie stapte aan de kant en liet hem er langs. 'Sorry.' Had ze nog onschuldig gezegd. Ze liep maar Jay toe en keek nog den keer naar achteren. 'Dat meisje lag daar.' Beschreef ze. 'Maar hoe was het met yu?' Vroeg ze snel.

212Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di dec 05, 2017 6:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
jake slikte even. 'Kunne nwe het daar over een paar dagen over hebben?; stelde hij voor en pakte Lysanders hand. 'Voel' hij maakte zijn blousje open en drukte Lysanders hand op zijn hemd.. Je kon niet zien dat het rond zijn hart helemaal paars was. Maar wel voelen hoe warm het gedeelte daar was. 'gaat half goed.' hij gaf lysander een glimlach waarna hij zijn blousej dicht deed en de gnag op liep
Jay pakte mellanies hand beet toen ze aan kwam lopen. Hij keek naar de deur waar mellanie naar toe wes.' Zullen. .we haar een bosbloemen geven voor als ze wakker word. Ze heeft. Yu's leven gered' Jay gaf een kus op haar haren waarna hij naar de deur liep en even keek. 'Arme meid.. waarom is er niemand voor haar?' hij keek weer naar mellanie. 'Bosbloemen en chocola of heb jij een leuker idee?'

213Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 12:44 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
'Mmmh interessant,' hoorde ze Lysander zeggen. Ze keek toe met grote ogen hoe de hand van haar neef in de blouse van Jay zat.
Jay deed zijn blouse dicht en pakte mellanie bij de hand. 'Wat was dat?' Vroeg ze. Jay stelde voor om een bosje bloemen te kopen voor het meisje. 'Ik zag toenet nog iemand naar binnen kijken, liep er bijna tegen aan.' Zei ze en wees naar de jongeman die op een afstandje van hen voor het raam stond. Hij had witblond haar met lichte krullentjes en een blauwe sjaal om. Mellanie knikte, 'ja dat is een goed idee een bos bloemen geven. Misschien kunnen we chocola geven als ze wakker is geworden.' Stelde ze voor en pakte jays arm beed. 'We kunnen ook een kaartje bij de bloemen doen?'
Samen liepen ze naar een bloemen winkel daar zocht ze naar roze tulpen. 'Wat dacht je van deze?' Vroeg ze en liet de bloemen aan Jay zien.

214Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 5:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
'oh niet echt iets.. Heb wat van je neef gekregen en hij vroeg er naar.kijk' hij pakte mellanies hand en drukte op zijn brst. 'Voel je dat het iets warmer is?' hij ging niet vertelle nwat het precies was maar hij wilde ook niet echt iets geheel verzwijgen want het had er vast heel raar moeten uit zien voor mellanie. Jay glimlachte waarna hij Mellanie een kusjes gaf

Meten liep hij mee. 'Ja is goed! haar bedanken dat ze yu gered heeft en onze wensen er op schrijven.' jake stemde in met de roze tulpen. Ze doen me aan drakes haar denken en.. aan haar haren' even lachtte hij en dacht na. 'Volgens mij heb ik har wel eens op een video chat gezien die ik had met drake...' zei hij ineens bedenkelijk...' even was hij stil waarna hij opkeek 'oh mell... Ik moet setto spreken hij zat met iets e hij moest er over hebben.. Vind je het erg als ik hem zo bel en vanavond met hem afspreek?'

215Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 5:23 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Mellanie bloosde kort doen hij haar hand op zijn hart legde. Ze voelde niet echt iets raars of anders maar ze had hem dan ook zo lang niet meer gezien of aan geraakt. 'I-ik vol niks anders dan voorheen Jay sorry.' Zei ze zachtjes en eerlijk.

Samen zette ze de roze tulpen in een vaas naast haar bed. 'Ik zou het niet weten. Ik ken haar persoonlijk niet weet alleen dat ze in een restaurant werkt.' Antwoorde ze. Jay vertelde dat hij in de avond naar setto wilde. Mellanie keek hem aan met nog net geen beteuterd gezichtje. Zij wilde Jay het liefst even voor haarzelf hebben ze had hem zo gemist al zo lang niks meer gedaan met hem of uberhoud aan geraakt. Af en toe had ze nog getwijfeld of ze het wel vol zou houden een afstand relatie. Licht teleurgesteld keek ze van Jay naar het meisje met de roze haren. 'Oh, Its okey.' Antwoorde ze. 'Laten we dan maar gaan. Het bezoek uur is bijna voorbij.' Zei ze en liep de kamer uit van het meisje.

216Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 5:30 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
'hey mell' hij probeerde in mells gezichts veld te komen. 'Ik kom zo snel mogelijk terug.. En je ka in het apartement wachten?' Jay glimlachte waarna hij zijn mobiel pakte en met MEllanie mee liep.* heey setto! ja kan! vanavond 8 uur? in de pizza tent bij mijn apartement of bij jouw thuis?* stuurde hij waarna hij zijn mobiel in zijn zak deed. ee nstukje rende en mellanie's hand beet pakte. 'We hebben nog een hele middag. waar heb je zin in om te doen?'

217Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 6:03 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
'En dan?' Zei mellanie en keek hem aan. Jay was weer met zijn mobiel bezig. In de tussen tijd liep ze verder tot dat Jay haar hand pakte. Ze luisterde en keek hem voorzichtig aan. 'Ik moet nog trainen met de meiden overmorgen live optreden.' Vertelde ze hem. Ze keek van hem weg naar de grond toe. 'I-k spreek je vanavond nog wel.' Zei ze. Ze liet de hand van Jay los, ging op haar tenen staan en kuste hem op zijn wang. Vervolgens draaide ze om en liep bij hem vandaan met gezicht naar de grond toe gericht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Leer? Okee ik zal aan me kast vragen. Eeeh bedoel ik zal kijken in me kast.' Setto kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan. 'Ik zou op me fiets kunnen komen maar als het laat word kunnen we beter terug met de bus of taxie.' Antwoordde hij.

Na het badderen trok hij het setje kleding aan die Anne voor hem had uit gezocht. Hij trok een leren zwarte jacket aan met een stoer echte jongens broek en een bijpassend shirt. Setto keek in de spiegel en voelde zich net een badboy. Anne zette nog een petje achterstevoren bij hem op. 'Dankje Anne!' Bedankte hij haar en rende naar beneden. Zijn telefoon ging af. Setto pakte zijn mobiel. '8 uur? Maar ik heb met Hero af gesproken.' Setto staarde naar zijn mobiel. Hij wilde graag naar Hero maar hij had zoveel nieuwe gevoelens en wilde zoveel dingen vragen aan james om het beter te doen bij Hero. Nu moest hij keizen tussen twee belangrijke dingen. Twijfelend haalde hij een hand door zijn haar heen. *liever in een huis pizza konden we mee nemen toch?* stuurde setto naar James. Hij had James zijn tips nodig. Hij hoopte dat Hero hem zou begrijpen.

218Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 6:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
Jay fronste diep toen mellanie vertelde dat ze moest trainen.. Even bleef hij verbluft achter.. hard nadenkend.. maar hij lied haar niet alleen lopen. hij zette het opnieuw op het rennen en pakte mels hand weer beet' laat me je er heen lopen dan'

'is goed dan kom ik naar houw om 8te' Jay lachtte
tegen achtuur aan stond Jay bij Setto voor de deur. hijklopte aan en wachtte.. Hij had een nieuwe mobiel voor setto gekocht eentje waarmee hij kon videochatten voor als jay terug naar korea moest. Het was een blauwe met kleine kristalletjes op de achterkant.

219Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 6:46 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
Mellanie keek achterom toen haar hand werd beet gepakt. Ze glimlachte een beetje en vloog Jay om zijn hals. 'I just want to be with you Notting more or less.' Fluisterde ze en keek Jay aan. 'I miss you and sometimes to mutch.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Setto deed de deur open in de kleding die hij speciaal voor Hero had aan getrokken. 'Hey James!' Zei setto blij. Hij nam hem in een knuffel voordat hij de deur dicht deed en met James mee liep naar zijn auto. 'Het is echt weer lang geleden.' Zei hij met een glimlach.
Hij ging bij James de auto en ik bestudeerde net zoals altijd goed hoe hij reed.
(Moet eten)

220Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 6:54 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
'dan blijf ik bij jouw tot het laatste moment' hij keek de meid voor zich aan. 'Tot de laatste seconden en zodra ik klaar ben kom ik ook meteen weer terug naar jouw. Want ik heb jouw ook echt heel erg gemist!' hij gaf de meid een kus.

jay knuffelde de jongen voor zich helemaal plat.' wat zie je er goed uit setto! en hier!' hij duwde zijn kadootje in setto's handen. in de auto keek hij setto nog even aan voor ze weg gingen. 'het is heel lang geleden.. hoe gaat het met je?' hij wachtte op zijn antwoord waarna hij de motor starte en weg reed richting de afgesproken plek.

221Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 7:34 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Oh is dat voor mij?' Zei hij verrast. Hij maakt het pakketje open, in de auto, waar een doosje in zat. Op de verpakking stond een blauwe moderne mobiel dan dat hij nu had. Voorzichtig maakt hij het doosje open waar hij een al geïnstalleerde mobiel vond met een prachtig hoesje. 'Wouw!!' Zei setto blij. 'Die is gaaf.' Setto bekeek het mobieltje van alle kanten. 'Met mij gaat het best goed samen met vixx hebben we een nieuwe muziek video bedacht en de dans enzo en tekst nu is het alleen een kwestie van opnemen. Misschien kan ik je de georgrafie leren dan kan je ook mee doen aan de muziek video. Hoe eerder we beroemt worden hoe sneller jij terug kan naar Nederland toch James?' Vroeg hij entausjast. Na het ritje stapte ze uit en liepen naar de pizza tent toe die dicht bij James zijn huis was. Daar bestelde ze pizza en namen het mee naar James zijn woonkamer. In de gang deed setto netjes zijn schoenen en jas uit. Waneer hij zijn jas op hing kwamen de zenuwen naar boven. Hij moest Jay vertellen wat hij echt voelde zijn gevoelen voor anderen jongens, Hero.

Zittend op de bank met de pizza doos op zijn schoot dacht hij diep na. Waar moest hij beginnen. Sprakeloos keek hij naar de gesloten pizza doos.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Mellanie Yume-Dreamer
'You are so Sweet.' Fluisterde ze, Mellanie moest zich in houden om niet te gaan huilen. Ze gaf Jay een laatste kus op zijn mond voordat ze naar de drom ging. (Via de bus ofzo)

222Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 8:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
'klopt' stemde hij in toen Setto vertelde dat als hun bekent werden jay eerder terug kom. 'Ik wil zo graag terug.. mis het hier echt heel erg.. gewoon de simpelen dingen zoals met zun alle pizza eten in de dansstudio' met dat idee kreeg hij kuiltjes in zij nwange nvan de lach die op izjn geizcht stond. Ik heb 2 weken dus moet wel goedk omen toch als jullie het willen. Jullie hebben alles zelf bedacht'

binnen zat Jay meteen helemaal onderuit gezakt met een grote grijns. Maar de stilte vanuit Settos kan voelde hij.. en geven moment zag hij het zelfs. 'Hoe gaat het met hero? vroeg hij met een breedde glimlach op zijn gezicht.

223Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 8:25 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'jij hoort in vixx James dus jij doet mee.' Glimlachte setto

Toen James het over Hero had kon Setto zijn verliefde glimlach niet onderdrukken. 'Hij is resichuur doet soort van politie onderzoeken als werk echt apart.' Vertelde hij. 'Maar ik wilde het ergens over hebben.' Begon hij en klonk iets serieuzer. 'James,' hij keek hem aan. 'I-ik val op jongens en ik ben verlieft op Hero.' Hij had het gezegd. Echter werd op dit moment de spanning alleen maar hoger.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
'Hey flippo,' zei gyro die Hero bij de boom zag zitten. 'Wat die jij hier zo laat?' Vroeg hij en hing naast hem zitten op het gras



Laatst aangepast door KeepDreaming op wo dec 06, 2017 8:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt

224Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 8:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero bleef maar staan wachten voor zeker 1 uur.. terleurgesteld keek hij naar de kant waarvan setto al een paar keer gekomen was.. Hij  lied izjn hoofd zakken waarna hij met steentejs begon te gooien 'klootzak!' gromde hij. Hero was normaal neit zo snel geraakt als mensen iet opkwamen dagen. Maar nue! hij gaf kom deze jongen enhet voelde of hij aan de kant gezet werd.. 'asshole niet latne weten datj en iet komt!' tranen kwmaen in zijn ogen.. deze wreef hij ruw weg..

hero keek op toen hij zijn stem hoorde.' Oh heey gyro' hij slikte zijn emoties wat weg waarna hijbreed glimlachtte naar de jongen. 'Had een afspraak..' Hero pakte zijn spullen op. 'heb je een aovnd vrij? heb nu ook niks meer te doen'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James Kpop star, VIXX leader
Jay luisterde met heel zijn hart naar setto en knikte. en toen de jongen vertelde dat hij verlieft was op hero glimlachte Jay breed. hij was even stil.. waarna hij zijn hoofd met een glimlach schudde. 'waarom word je hier zo nerveus om?' vroeg hij wel en keek ook wat serieuser.' Ben blij dat je eindelijk iemand gevonden hebt waar je echt veel van houd en Hero's blik te zien een paar dagnen geleden gaf hij ook om jouw' jays  hoofd ging wat schuiner. 'Ben je bang? dat ik het vreselijk zou vinden?'

225Seizoen 2 Is this trust - Pagina 15 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo dec 06, 2017 8:49 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Ik denk het ja, wegens me vader en vroeger met de jongens op school. Ik schaam me er voor en toch is het wie ik ben. Ik voel me gelukkig en blij als ik bij Hero ben.' Setto glimlachte weer een beetje. 'Gisteren avond was ik bij hem. Ik wil zoveel doen en zeggen maar ik bevries telkens. Het voelt zo akwart. Hoe deed jij dat met mellanie? En dan nog dat erectie probleempje.' Vroeg setto.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Gyro - blackwolves
'Vanavond ga ik potje kaarten spelen met de boys maar nu even langs yu hij licht in het ziekenhuis.' Antwoorde gyro. Hij boog zich naar Hero toe en keek hem na. 'Dude wat is er met jouw? Heeft je gf het uit gemaakt?'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum