lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 16]

31Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za apr 01, 2017 9:38 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Eric
'meiden ben even naar de wc.' zei hij en gebaarde dat hij eventjes weg ging. 'moet je echt zelf doen schat.' grapte joyce waarbij yuli zei dat ze best wilde helpen. meteeen sloeg joyce tegen yulis schouder. 'dat laat je!' riep joyce terug. eric glimlachtte en verlied de ruimte. hij liep over de gang heen.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
roseretta
'hihi, een zacht lief monstertje.' maakte ze er van. ze [alte de joint aan en keek te hoe hij weg liep. rosa stond ook weer op liep naar de prullenmand buiten en deed de joint in de zak. vervolgens ging ze weer naar binnen toe waar ze leo in de verte in de gang zag staan. ze glimlachtte ne liep naar de zaal toe waar de meiden zaten. daar ging ze naast bee zitten en gaf hem een flinke kus op zijn wang.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yu - joshua
'je hoeft neit alles tegelijk te hebben.' zuchtte yu. hij stond op en liep naar het water waar rex aan het spelen was. het was al zoon grote hond aan het worden. speels jaagde hij rex op en ging hem achterna proberen de stok te pakken.

32Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za apr 01, 2017 9:43 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Toen leo eric zag balde hij zin vuisten en liep naar Eric toe... 'Je blijft uit Lina's buurt!' hij drukte tegen eric borst aan met zijn vuiste..' Ik weet nik smeer en dat voel ik maar al te goed.. Maar iets wat ik wel weet is hoe erg ik jouw haat... Dus verdwijn gewoon weer!' riep hij.. Dankzij jouw is alles verpest!' zodra leo boos was verhief hij zij nstem eenbeetje wat net leek of hij normaal sprak.. maar hij was echt boos..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok kim- BEE,- DJ, Entertainer, Ladykiller
bee gafde kus terug maar meer deed hij niet hij was zo veel aan het plannen en aan het eten.. zeker voor die avond.

Na het eten ging hij naar huis waar hij opnieuw vee lte lang lag te slapen... Eindelijk wa het zover... Bee rende naar de voordeur van de dorm. 'Hey! hey! rose hurry!' riep hij door de deur naar binnen toe....' Yes yes i know im late! but hurry!' hij sprong op zijn plek en zwaaide een bos bloemen in eht rond.. Toen hij rose zag drukte ij de bloemen onhandig in rose haar hande nwaardoor er vele afgebroken waren.. en natuurlijk door zijn blij gedans waren er al flin kwat blaadjes afgevallen.. Bee had helemaal niks door hij sprong alle kanten op en trok zjn vriendin mee naar zijn auto waar hij haar letterlijk in de auto zette. vervolgens klopt hij super blij op het kastje in de auot en keek met grote ogen toe of ze het open maakte.. Anders wenkte hij nog wel even overduidelijk met zijn hoofd dat ze het open moest maken.


33Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za apr 01, 2017 9:48 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Eric
eriec liet alles toe en verdedigde zichzelf niet. 'dat klop.' antwoorde hij. 'ik heb je leven verpest en ik heb jullie kind af genomen waar je kapot van was nog meer dan lina zelf. maar ik wist niet dat ze zwanger was van jouw.' vertelde eric op rustige toon. 'eerlijk waar heb er nog elke dag spijd van.' vervoglde hij. 'je mag me slaan als dat je beter laat voelen.' gaf hij eerlijk toe. eric keek van leo weg.

34Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za apr 01, 2017 9:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Leo's ogen werden nog groter'' ze'' zijn stem haperde.. 'ze'' harhaalde hij nog maals.' Was... zwanger?' hij greep zijn pols beet waar hij hard in begon te knijpen en zij ngels er in zette.. 'van.. mij.... ze was.... WE kregen....' Tranen kwamen opzetten.. hij voelde gewoon dat het waar was.... '' jij!!!' beelden kwamen terug zetten van een kamer ene bed en hoe hij vast zat 'jij.. pakte..... jij pakte...' Zijn handen begonnen te trilllen.. 'Ons tweede kans op een kindje af!.... Ik had alls geregeld alles!' tranen rolde over Leo's wang.. hij wist niet alles maar hij wist wel dat Eric de waarheid sprak want veel kwamterug met grote gaten er in. Maar hij zag het voor haar.. 'Je verkrachtte haar!... en vermoorde de baby!' Leo ging Eric niet slaan hij stapte zelf naar achtere.. ' Ik kon iks doen!.....' Langzaam begon hij te begrijpen waaro hij het niet wilde weten....

35Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za apr 01, 2017 10:06 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Eric
'de meiden proberen het te verbergen en van je weg te houden dat hele baby verhaal. omdat dat een van de redenen was dat je jezelf verslonste. je vergat zelfs angelina. i'm so sorry.' zei eric zacht. hij zag hoe leo van hem vandaan stapte. 'angelina is alles wat je nog hebt, dont forget her ever again.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
roseretta
Na het eten was rose verder gaan werken aan de muziek stukken en liedjes die ze schreef. na het werk stapte ze onder de douch om lekker schoon te zijn voor vanavond. na eht douche stnd ze in haar kamer naakt voor de spiegel. ze lied haar handoekje zakken tot rond haar heupen. rosa keek naar zichzelf in de spiegel maar vooral naar haar buik. voorzichtig legde ze een hand op haar buik en voelde in stilte. soms leek het alsof ze iets voelde bewegen. 'rose.' klonk er plots. rosa deed haar handoek rond haar lichaam en keek geschrokken om. 'jesus mellanie je laat me schrikken.' zei ze verrast. 'sorry...' verondschudligde mellanie zich zachtjes. 'rose... je hoeft je buik niet te verbergen voor mij.' begon ze zachtjes. rose keek op naar mellanie die naar haar toe liep en haar hand er op legde. 'ik voel me gewoon niet goed als mensen naar me kijken.' gaf rose toe. 'ik weet niet wat ik aan moet doen.' vervolgde ze wanhopig. 'heb je al eens een zwangerschaptest gedaan?' vroeg mellanie zachtjes. rose schudde haar hoofd. 'durf niet...' fluisterde rose. mellanie liet rose haar buik los en liep naar rose haar kleding kast. 'wat dacht je van deze?' vroeg ze en hield een vlubberig tshirtje voor met vlinder mouwen. 'deze is toch leuk? en kun je je buikje beetje weg toveren met die wijd vallende vlubberige stof.' legde mellanie uit en legde het op roses bed neer.

rose kleede zich aan. ze had de thsirt aan getrokken die mellanie had uit gekozen. weer stond ze met een hand op haar buikje. op tat moment trok bee plots de deur open. weer schrok ze zich de tering. 'jesus bee you scaring me!!' riep ze en liet zich verblijen door bees ontschuldige blijdschap. hij was zo vrolijk als een jongen die voor het eerst op een date ging. rose nam de half verwelkte bloemen aan. zachtjes begon ze te lachen. bee was echt de ware. iemand die haar altijd blij maakte. ze legde de bloemen op het bed neer en liet zich mee nemen door de dansende bij.
rose was in de auto gezet en keek met een glimlach van bee naar het auto kastje die ze voorzichtig open ging maken. ze keek in het kastje en zag daar:

36Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za apr 01, 2017 10:36 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok kim- BEE,- DJ, Entertainer, Ladykiller


in het kastje lag een ketting. met een briefje *Met woorden ben ik niet good... Maar...You.. need to be mine... my girlfriend* Bee beet op zin lip terwijl hij keek naar Rose haar eactie.. hij wist dat hij er moeite mee zou hebben om het te zeggen daarom ahd hij het opgeschreven.. 'Ik.. meen het' zei hij op zij nbest nederlands met een zwaar accent. nogmaals op het papiertje drukkend

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
'het was jouw schuld dat dat egbeurde.. als je ons gewoon met rust had gelaten de moment dat ik je het smeekte!... Ik hadje nog gesmeekt om lina me rust te laten. je mocht alles met me doen!' Leo's stem sloeg over en zijn ogen kneep hij dicht.. 'Je mocht alles doen... Als je haar maar... niks deed.... maar ej deed het toch.. 'Tranen kwamen opzetten. Toen eric dus ook zei dat lina nog het enige was dat Leo had balde hij zijn vuisten. 'En jij gaat geen enkele vinger meer op haar leggen....' Ditzei hij vastberaden en hij meende het.. Nu sloeg hij msiscehin niet.. maar dan.. hij zou elke vinger breken..

37Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za apr 01, 2017 11:04 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Eric
'ik was jaloers en ik was een eikel alhowel meer dan dat een grote klootzak. maar ik heb joyce nu een een prachtig kind. ik zal joyce nooit meer alleen laten. dat je dat weet.' zei eric die hem weer aan keek met eenboze blik toen leo hem verwijte dat hij angelina weer iets aan zou doen. 'ik ben neit meer als vroeger leo.' liet hij hem weten. 'en als ik leoni ooit iets aan doe mag je me persoonlijk van een gebouw af gooien.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
roseretta
rose kreeg spontaan tranen in haar ogen bij het lezen van het briefje. en de ketting was prachtig. ookal zij het briefje al alles wat rose ooit wilde. langsaam draaide ze haar hoofd naar bee en keek hem met een glimlach aan. waarnaar ze hem om de hals vloog. 'ooh beeee!! ik hou van jouw! luv you~' wist ze uit te brengen ze drukte haar lippen op die van mee en gaf hem een vlinke smakkerd. 'natuurlijk wil ik de jouwe zijn.' rose glimlachtte en pinkte een traantje weg. 'owh is me makeup niet uit gelopen?' vroeg ze en veegde voorzichtig onder haar oog. rosa hield de ketting voor haar. 'can you help me please~ my sweet boyfriend~' zei rose zoet.



Laatst aangepast door KeepDreaming op za apr 01, 2017 11:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt

38Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za apr 01, 2017 11:07 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
leo keek nog een keer naar eric.. 'Nu je een eigen kind hebt... snap je eht pas wat je andere aan deed?' Leo schudde zij hoofd... hij ahd het gehad voor vandaag... hij wilde naar huis slapen... alleen... maar hij deed het niet ij gign met zijn arme over elkaar zitten in de gang starend nar een plek op de grond hopend dat lina snel kwam..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok kim- BEE,- DJ, Entertainer, Ladykiller
Bee lachte om de zoen die hij kreeg en meteen dook hij op Rose. hij begon haar te zoenen. De ketting pakte hij weer over maar ging niet stoppen met zoenen.. Tot hij bedacht dat dit een. romantische dag zou worden... dus hij ging weer terug in zij eigen stoel en lachte breed. De ketting had hij perongelijk latne vallen tijdens het zoenen dus toen hij zijn hand omhogo deed en deketting weg was werden zin ogen groter... 'ooh nos' MEteen begon hij te zoeken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
'ik heb er geen van!' zie hij meteen en blies zijn wangen op. zijn arme gingen in zijn zij! en hij eek heek boos het was.. meer boos opzichzelf dat hij gevoelens gekregen had voor een meid.. 'Ik zou nooit op eimand vallen!' Gromde hij en probeerde zichzelf het aan te praten... Hij viel voor niemand! hij zou gwoon alleen voorzichzelf zorgen en neit voor anderen! alleen voor zichzelf.... Uiteindelijk liep hij naar Yu toe en ging naast hem gehurkt zitten.. 'wat moet ik dan geven?' vroeg hij en sloeg het water weg

39Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo apr 02, 2017 1:22 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yu - joshua
yu boog naar drake toe die naast hem was komen zitten op zijn hurken. Hij tikte met twee vingers tegen drake zijn hart aan 'als je haar echt leuk vind, alleen jezelf.' zei yu en leunde weer op zjn bijden armen in het zand. 'agh wie luistert er nou naar mij ik bedoeld ik ben al twee meisjes kwijd geraakt.' yu slaakte een diepe zucht. 'me eerste omdat ik haar wilde beschermen, en me tweede omdat ik nog teveel aan me eerste dacht en niet zo van sex hield.' vertelde yu. hij liet zich achterover in het zand vallen. 'en als je date fout af loopt gaan we gewoon later samen wonen zonder vrouw. met hondjes enzo.' lachtte yu. op dat moment wed hij overspoeld door een golf van water. met een verzope kop en natte kleding ging hij rechtop zitten. al proestend keek hij drake aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
roseretta
rose had de ketting voelen weg glijden tussen haar boobs in. hierdoor begon ze zachtjes te lachen tijdens het zoenen met bee. na het  zpenen begon ze dan ook iets harder te gniffelen toen bee er achter kwam dat de ketting weg was. 'i know you like my boobs a lot but it's stil a nacklace, hihi.' begon rose. ze draaize zich naar het raam van bee af en probeerde de ketting te pakken. het ging lastig maar uit eidnelijk lukte het haar dan. dit keer deed ze de ketting maar zelf om. 'kijk~' zei ze vrolijk en liet het aan bee zien. 'laten we gaan eten.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina
joyce zei dat ik naar de gang moest gaan. niet wetend waarom stond ze op en liet haar bord met eten eventjes staan. ze snelde richting de deur en zag leo in de gang zitten. helemaal in een gehurkt tegen de muur aan. ze liep voorzichtig voedje voor voedje naar leo toe en ging voor hem zitten p haar hurken. 'leo? wat is er?' vroeg ze en pakte zijn hoofd vast zodat ze hem kon aan kijken.



Laatst aangepast door KeepDreaming op zo apr 02, 2017 3:04 pm; in totaal 2 keer bewerkt

40Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo apr 02, 2017 2:35 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
drake had de golf aan zien komen en was iets naar achtere gegaan naar Yu waarschuwnde deed hij niet.. hij bleef kijken en natuurlijk mokken over het feit dat hij niet verlieft was.... Ook al sotnd hij zo hard te mokken toen yu volledig doorweekt zat begon drake te lacehn zijn hadn eerst op zijn mond waardoor zijn keel herhalend schraapte om het lachen te verkomen.. MAar hij kon het niet.. helemaal toen rex Yu besprong en aflikte.... en natuurlijk het zee weer op Yu's hoofd.. . Drake pakte zijn buik vast ne proeste het uit.. 'nee zo ben je namelijk ook hel aantrekkelijk!' lachte hij hard. zo erg dat hi jbijna begon te knorren

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok kim- BEE,- DJ, Entertainer, Ladykiller
bee was nog steeds aan het zoeke.. hi jha ddie ketting net nog! en waarom lacht rose! dit was niet zoals het hoorde waar is die.... ketting.. bee keek op en zag hoe rose de ketting droeg.. meteen wibbeled hij op zin plek. hij vond het er prachtig uit zien waardoor hij roos wer opnieuw besprong en de meid flink ver onderuit duwde.. 'hmm ja eten' mompelde ij door het zoenen door. 'I will eat you' met dat kwam hij weer terug om hoog. 'fans...'  hi jdeed zijn kleding goed maakte zijn mond schoon van alle lipstick en alles. De rest van de weg naar de bios kneep hij rose vaak in haar been en lied zijn hadn steeds hoge rgaan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Leo keek op hij trilde volledig... het was geen fijne gdachte om ineesn terug te kijken en toen hi jdus lina voor zich zag.... begonnen tranen te lopen. 'het spijt me zo! i kzal je beschermen ' piepte hij en pakte lina's wangne beet. 'Vanaf nu vergeet ik je niet meer...' hij ging van de muur af waardoor hij op zijn knieen belande en lina dichter bij trok.. 'Ik zal je beschermen niemand komt meer aan je!...' Tranen vielen op zijn wang.. 'Dat huisje... dat ik beloofd had aan je.. dat krijg je! met ne stal voor angel... En die.. kinderkamer'' Leo hikte van stress en alle emoties.. 'Die verven we gewoon samen af!' met dat vielen de tranen echt.



Laatst aangepast door Evylian op zo apr 02, 2017 3:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt

41Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo apr 02, 2017 2:59 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yu - joshua
yu proeste het uit zowel van het lachen als van het zoute water dat hij in geslikt had. rex kwam aan gerent en likte heel zijn gezicht af, toen drake over zeewier begon pakte yu het stukje zeewier van zijn hoofd en porobeerde het naar drake toe te gooien. drake lag gewoon helemaal dubbel van het lachen wat yu nooit had gezien van hem. snel stond hij op en pakte drake beed zodat hij hem over zijn schoduer kon trekken. hij droeg drake richting de zee en dompelde hem af en toe net niet ondersteboven in het water. 'hahahaah karma drake!!' lachte yu die drake zijn haren onder water dompelde. (drake hangt onderste boven) 'drake, waarom regel jij geen meisje voor me? heb jij geen nichtjes ofzoiets. of moeten we weer aan onze idolen contrakt houden?' lachtte yu. 'dan zijn alle fans mijn vriendinnentjes. niet dat ik fans heb....' yu die tot zijnknieen in het water stond keek plots voor zich. 'shit een golf!!! ohh nee drake wat moet ik doen~' jammerde yu speels die drake stefig vast hield totdat ze bijden werden mee genomen door de golf die yu onderschat had. de golf was best sterk en had zelfs yu omver geblazen. onderwater had yu drake los gelaten. weer kwam hij proestend omhoog. 'aah bah! volgens mij heb ik een vis in geslikt.' lachte yu die herhaaldelijk hoestte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
roseretta
'no dont eat me.' grinekte rose en gaf bee een speelse duw. er klonk geklop op het raam van de auto. een paar fans stonden mee te genieten van de hele scene. maar goed dat de ramen lichtjes geblendeerd waren.
rose begon te lachen bij het zien van bees besmuurde gezicht. ze likte aan haar vinger en hielp bee met het af vegen van de lippenstift dat op zijn mond zat. waneer bee eidnelijk ging reiden werkte ze haar makeup nog eventjes snel bij. 'minsoek,' begon ze vrolijk maar serieus. 'heb je al met jay gepraat.' vroeg ze en draaide haar lipenstiftje weer in.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina
'leo waar heb je het over?' begon angelina voorzichtig niet wetend wat er aan de hand was. 'heb je weer gerookt?' vroeg ze voor de zekerheid. ze zat helemaal verstrikt in leos armen. die haar naar voren hadden getrokken. 'hey ik ben neit in gevaar hoor.' zei ze nog en aaide leo door zijn haren heen. toen het woord huisje viel sprijde angelina har ogen. 'waar heb je dat vandaan.' vroeg ze en probeerde iets uit zijn armen te wurmen. ze legde haar bijden handen op zijn wangen en keek hem aan terwijl ze met haar duimen zijn tranen weg veegde. 'hey, zijn we neit een beetje te jong voor een kind?' begon ze voorzichtig. 'ik weet dat ik er oud uit zie maar...' begon ze als een voorzichtig grapje. ze drukte een kusje op leos voorhoofd.



Laatst aangepast door KeepDreaming op zo apr 02, 2017 3:45 pm; in totaal 2 keer bewerkt

42Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo apr 02, 2017 3:16 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
door het lacehn verslapte zijn lichaam en kon hij niet echt tegen stribbelen toen hij getild werd pas toen zijn haren in eht water kwamen begon hij te schreeuwn dat Yu moest stopepn. het boos zijn lukte op dit moment niet.. het was meer een ''STOP STOP!'' boos gegil waarna hij kei hard begon te lachen en zacht te slaan.. vercvoglens weer een boze 'STOP YU! NU!' wat een ''YUNU!'' werd waarom hij weer ging lachen.. toen Yu vertelde dat er een golf aankwam werden drakes ogen groter.. 'oh.. laat me gaan YUNU!' maar daar was de golf en sloeg de jongens om.. hoesten en proesten kroop drake naar de rand van het strand waar hij nog even na hoeste en tufte... hij was boos....
'flikker!' maar toen hij zich omraaide de zon zag en ook Yu hoorde over een vis begon drake weer te lacehn.. hij voelde zic hgewoon zo gelukkig na vanochtend... het tintelde gevoel was niet weg gegaan... En de woede die altidj in hem eerste.. leek te verdwijne.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok kim- BEE,- DJ, Entertainer, Ladykiller
meteen zakte bee's mond open.. nee hij had helemaal niet meer met Jay gesproken.. al een heel lange tijd niet... ' Oh kijk! bloesum!' zei hij snel en wees naar de bomen waar ze langs reden... 'Roze! wat jouw super staat'  ook daarna zei hij niks meer over jay

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
toen lina deed of ze neit wist waar Leo het over had begon de jongen naar adem te happen.. Er kon op dit moment geen lachje o iets vanaf.. hij had niet gerookt.. maar hij had het nu zo hard nodig.... Zijn lip verdween naar binnen toe ne zijn schouder gingen omhoog.. misschien omest hij er maar niet alles uitgooien.. misscehin wist lina het zelf niet meer.... Hij haalde izjn neus op en keek omhoog. zijn ogen waren nu nog ergere speeltjes dan ze al waren.. 'sorry' zei hij zacht waarna hij lina een kus op haar mond gaf.. 'ik ga e neit meer verlaten'



Laatst aangepast door Evylian op zo apr 02, 2017 3:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt

43Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo apr 02, 2017 3:44 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
roseretta
rose keek om waar bee naar toe wees. ja het was toevallig een bloezem boom maar onterand kende ze de truc wel. ze zuchtte zachtjes ze was blij dat ze wel af en toe contakt hield met jay over wat bee allemaal deed en had gedaan. ook over leo natuurlijk en tayoni die met zijn eigen leventje bezig was. setto die riven hielp en dan had je nog yu en drake waar ze niet echt controle over had wat die deden. eigenlijk zag ze drake nouwlijks net als yu. rose pakte bees hand vast en liet deze niet meer los. ze wilde niet dat hij te hoog ging en misschien dan wel haar buik voelde. 'minseok, ben je al eigenlijk eht leger in geweest?' vroeg ze en probeerde hem aan te kijken. 'i dont want to lose you. but if you dont go to the army you cant return to korea right?' vroeg ze.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yu - joshua
eventjes konden ze bijden neit meer stoppen van het lachen. het voelde of drake een soort van broertje was geworden.
yu hoestte zo erg dat hij begon over te geven in het water met zij rug naar drake toe gekeert. het enigste wat er uit kwam was zee water. 'oh men.... voel me niet goed.' piepte yu met een schore stem. met een bleek gezicht draaide hij zich om en liep het water uit. drake was nog altijd aan het lachen. wat hem best goed deed. 'drake, weet jij of setto verder nog vrienden heeft? bedoel. heb het idee dat... nouja we hem een beetje achter laten in dat giga kasteel van hem.' begon yu uit het niets. hij streelde een hand door zijn natte haar heen en probeerde nog wat zeewier weg te halen. 'ik wil niemand buiten sluiten weet je.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina
'leo!' zei ze en schudde hem half heen en weer. 'vertel me op zijn minst wat er aan de hand is maak me zorgen.' riep ze toen hij bijna begon te hyperventieleren. eric liep voorbij door de gang hij ging wer naar de eet zaal. angelina wierp een blik naar erics rug en vervoglens weer naar leo. 'heeft eric?' vroeg ze en keek leo nu nog serieuser aan.

44Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo apr 02, 2017 4:14 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok kim- BEE,- DJ, Entertainer, Ladykiller
gelukkig ging de vraag al snel over op iets naders. bee knikte. 'nope no for me! im getting to old!!' hij ging niet zeggen dat hij afgewezen was.... .dat was namelijk nog al een beschaamt iets. hij deed net of hij een oud opaatje was die heel langzaam en zorgvuldig ging rijden en overal heen keek om maar geen douten te maken waarna hij weer normaal ing zitten en gas gaf. 'Im not going back.. ' Bee parkeerde de auto tussen de bomen. 'I choised you'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
meteen hield drake op met lachen en lied zich in het zand vallen.. setto... herhaalde hij in zijn hoofd.. 'ik heb alleen contact met jouw' fronste drake e dacht na hij had eingelijk met niemand contact op plume zijn oma en yu na.. De rest had hij allemaal weer opnieuw buiten gesloten. 'Dan vraag je of hij...' drake gromde en gooide zijn handen in de lucht. 'en dat vraag je aan mij!' nu ging hij recht zitten en keek Yu boos aan. niet dat hij het boos bedoelde..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
Leo keek met grote ogen van Lina naar Eric en terug en daarna kwamen de tranen weer.. hij had nog nooit zo erg gehuild.. en de paniek had gelopen tijd nooit zo hoog gezeten..'wij' begon hij. zijn hand gleed van lina;s wangen af op zijn einge buik daarna keek hij naar lina's buik.. 'wij.. hij... ik..'' Leo keek weg en hield zijn lippen trak op elkaar om te stoppen met hyperventileren. Hij moest nu juist sterker worden en lina bewijzen dat hij haar wel kon beschermen.. ' Ik kon je niet bescherm toen hij..' Leo deed zijn pols omhoog waar de littekens te zien waren van de touwen die op die specefieke dag leo in de stoel gehouden hadden.

45Seizoen 2 Is this trust - Pagina 3 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust zo apr 02, 2017 7:56 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
setto
Riven was weer naar zijn dagelijkse training om opnieuw te leren lopen. en andere bewegingsdingen. In de tussen tijd was setto in een parkje beland. Hij lag met zijn rug in het gras te staren naar de wolken. Terug denkend aan de tijd samen met james. Hij wilde hem opbellen voor de zoveelste keer. Setto keek op de tijd die de mobiel aan gaf. Dat ging hem niet worden, als hij nu zou bellen dan zou hij hem wakker maken. Setto scrolde in de lijst van contakten. Waar hij een vrij nieuwe naam zag. Het was die van Hero. Damn wat had hij hem al lang niet meer gezien. Laatst was nog met een feestje. Na enige twijvel drukte hij op het groene horentje in de hoop dat Hero wel zin had om met hem te praten. De vorige keer deed hij zo afstandelijk of kwam dat gewoon omdat setto iets teveel van dat rare drank op had? Hij sabbelde op zijn lip en luisterde naar de wachtende piep blieb stoon

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina
Angelina had een klein vermoeden waar hij het over kon hebben. De baby kamer gemixt met zijn laatste worden van toe net en dan nog  de littekens op zijn polsen ‘Leo die tijd is voorbij. Ik kan niet kijken in je hoofd Leo. Denk dat je alles voor de tweede keer verwerkt.’ Zei angelina zacht en streelde met haar handen over zijn wangen heen. ‘je mag huilen leo, om wat er gebeurt is. Maar weet ook dat we er doorheen zijn gekomen. Ik ben niet meer bang voor eric of wie dan ook.’ Angelina staat op, pakt leos polsen beed en trekt hem overeind. ‘kijk me aan leo.’ Suste ze liefjes. Ze begeleide hem naar de dorm haar kamer in. Daar zette ze leo op het bed neer. Ze ging op zijn schoot zitten trok haar t-shirt uit en zette haar lippen teder op die van hem. Ze sabbelde zachtjes en speels op leos mond terwijl haar handen onder leos tshirt verdwijnen. Angelina had dit trukje vroeger al ontdekt als ze zoende kon leo niet nog meer lucht in ademen en moest hij wel door zijn neus uit ademen. Met een soepele beweging trekt ze de tshirt van leo over zijn hoofd heen waarbij hun lippen even van elkaar los raken. ‘ik heb nog steeds die baby scen foto van me buik. Als je die wilt hebben.’ Fluistert ze en drukte haar lippen weer op die van hem. Onverwachts voelde angelina een enkele traan over haar wang heen rollen.

Yu
'Haha ja! Misschien is het ook wel goed voor jouw beetje meer contakt met jongens. Ik weet niet hoe je aan die meid ben gekomen maar met setto gaat het vast net zo makkelijk.' Yu trok zijn tanktop over zijn hoofd en vringde hem uit. Het water droop van de top af in het droge zachte zand. 'Mmmh wat dacht je van een zwembad uitje. Ik hoorde van Huna laatste dat er een gave nieuwe zwembad was gekomen. Met van die glijbanen en speciale stuff enzo. Yea! Dan nodigen we iedereen van vixx uit.' Yu stootte drake aan. 'Is dat niet leuk?' Rex kwam aan gerent met de stok en sprintte op drake af. Met volle vaart belande hij op drake zijn schoot. Waarschijnlijk had rex mog niet echt door hoe groot hij was geworden.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum