lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 16]

61Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo apr 05, 2017 7:44 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto
Hero frondste en keek setto best vreemt aan wanaar Hero ‘sorry?’ Zei.
‘oh, ik bedoel. Dat is toch dat een jongen zich aangetrokken voelt tot jongens?’ herhaalde setto die meer bezig was met zijn gedachtens. ‘i-ik herkende dat woord. Dat bedoelde ik er alleen mee.’ Verbeterde hij zichzelf. Beetje geschaamt streelde hij een hand door zijn kuif heen. ‘riven heeft het er ooit over gehad vroeger.’ Verklaarde hij tijdens het lopen. ‘hero, hoelang weet je het al? Bedoel dat mmh, homo ummh iets?’ vroeg hij voorzichtig.
Na wat lopen kwamen ze aan bij het zo ge hete cafe. En setto je kan hier niet alleen koffie bestellen. ook drank en ander drinken.. gewon cola zelfs.' Legde Hero uit. ‘ah, okee keurde hij vrolijk goed. Hero wees naar een kaart dat op een tafeltje stond waar ze aan waren gaan zitten. 'hier kan je iets bestellen.' Zei hero. Setto pakte het lijstje op en bekeek het aandachtig. ‘uh-uh.’ Zei hij terwijl hij het door las. Na enige tijd keek setto recht in de ogen van hero. ‘wat neem jij?’ vroeg hij met een glimlachje op zijn mond.

62Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo apr 05, 2017 7:55 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
;oh!' Hero lachtte even.. 'meesten mensen hebben er iets tegen.. dus dacht.. dat jij dat misschein ook had. of heb je dat ook?' hij ging verzitten.

tijdens het lopen kregen ze het nogmaalsover het homo zijn. ''Hmm al sinds me 5de..' verteld ehij en lachte 'Vond meiden gewoon niet interstand en jongen wel. dit bleek uiteindelijk niet omdat ik eenkennig was maar omdat ik vrouwen gewoon niet aantrekkelijk vind of enige conectie mee kon krijgen.

n het cafe wachet hero netjes als een gentelman tot Setto iets zou kiezen. maar toen vroeg hij wat hero wilde. 'Radler.' knikte hij 'dat is bier' Hero had al door dat setto de meeste dingen buiten de boeken niet kende. De jongen begruikte dure boeken taal maar als hij dan interactie deed met andere merkte je gewoon dat hij bijna tot geen contact had gehad metandere

63Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo apr 05, 2017 8:15 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto
Hero lachtte even.. 'meesten mensen hebben er iets tegen.. dus dacht.. dat jij dat misschien ook had. of heb je dat ook?' vroeg hero. Setto keek hem weer aan en vervolgens weer naar het gras. ‘ik heb  niks tegen, geen medicijn of iets,  me vader noemt het een ziekte.’ Antwoorde hij zachtjes. ‘Maar riven zegt dat je er mee geboren word.’ Verklaarde hij met neutrale stem.
‘echt? Al zo vroeg.’ Merkte setto op. Hij luisterde aandachtig naar wat hero te vertellen had. ‘ah, mmh ik vind vrouwen persoonlijk wel knap. Alleen…. Het voelt net of me lichaam er gewoon niet op reageert. Op geen een vrouw. Maakt niet uit wat ik doe of wat hun doen.’ Setto keek naar de wolken in de lucht. ‘heb wel eens een date gehad met een meisje alleen ze bleef me maar slaan…’ setto pakte zijn wang beet waar lola hem geslagen had. ‘Snap nog steets niet waarom.’
‘okee doe mij maar hetzelfde.’ Setto glimlachtte en wenkte naar de ober. ‘twee radler alsjeblieft.’ Bestelde hij  en ging wat verzitten op de stoel. Na enige tijd kwam de ober terug met twee glazen met geel goud spul er in en schuim aan de bovenkant. Zachtjes beet hij op zijn onderlip. Waar had hij dat eerder gezien? Ohja tijdens dat feestje. Setto pakte het glas en hield het iets omhoog. ‘proost~’ vervolgens nam hij een best vlinke slok waarnaar hij moest hoestte. Zachtjes klopte hij op zijn borst. Dat smaakte erg apart. Anders dan wijn of limonade. Na het hoeste begon hij zachtjes te lachen. ‘sorry.’ Glimlachtte hij ontschuldig. Voorzichtig nam hij een iets kleiner slokje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yu - joshua
‘sorry,’ mompelde yu licht beschaamt dat hij het weer eens verkeert op fatte.
‘maar hoe dan.’ Mompelde yu beschaamt binnendsmond. ‘ben echt slecht met meiden.’ Verklaarde hij en wapperde zijn armen hopeloos in de lucht. waneer drake zegt dat yu hem niet als bed mag gebruiken kijkt yu hem met een kleine grijns aan. ‘misschien vind ik jouw wel lekker liggen.’

'Je bent me enige vriend..' zei drake waneer hij zich om draaide. ‘dat zal je altijd blijven drakenkop.’ Riep yu. Hij fluitte naar rex en shokte achter drake aan. Yu pakte zijn sigarette bakje en ontdekte dat al zijn sigaretten nat waren. ‘fak….’ Scholt hij. ‘drake heb jij sigaretten thuis?’ vroeg yu wiens drang naar nicotiene groter werd.

64Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo apr 05, 2017 9:23 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
Drake keek yu aan waarna hij zjn hofod schudde. Pas binnen begon hij in stilte te zoeken en vond wat hij dach te vinden.. 'we hebben sigaren.. en buiten roken' Met dat vertrok hij de keuken in de sigaren nog steeds beet houden.. Ze waren van zijn pa geweest... En ze waren oud dat wel.. Maar ze waren van zijn pa.. en iets in hem wilde dat neit afstaan. in de keuken bleef hij de sigaren beet houden en zocht verder naar eten.. Aan alles kon je zie ndat er hier een meid in huis woonde.. Met alles bedoel je ook alles..

65Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust wo apr 05, 2017 9:34 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
yu - joshua
Drake had sigaretten gevonden. ‘eh top man.’ Zei hij half op gelucht. tot yu zag dat drake sigaren bedoelde. met verbaaste ogen keek hij naar de dikke sigaar in zijn handen. 'damn uit elke tijdperk stam jij af?' grapte yu tegen drake. vervolgens slaakte hij een zucht. 'damn dat word het even doen zonder sigaretten. jay vermoort me als ik nog zwaarder ga roken. en ik zou samen met leo minder roken.'

Yu bleef achter drake aan lopen omdat hij niet zo goed wist wat drake ging doen in huis. Samen liepen ze van de kastje naar de muur. Tot drake weer bleef staan bij een kastje, keek yu rond in het huis. ‘zeg… sinds waneer heb jij ook een fred? En waneer heb jij…’ yu keek de kamer in waar de deur open stond daar op het bed lag iets verdachts. ‘een nacht japon.’ Lachtte yu. ‘dude!!! Je vertelt me ook niks he! Sinds waneer woon je samen met iemand? Een meid? Is het plume huh?’ vroeg yu. hij ging zitten op de bank en aaide rex. de been van yu begon op en neer te springen. 'heb je echt geen kleinere sigaretten?' vroeg yu opnieuw. 'we kunnen ook pizza bestellen of patat?' stelde yu voor.

Setto
Hero lachtte even.. 'meesten mensen hebben er iets tegen.. dus dacht.. dat jij dat misschien ook had. of heb je dat ook?' vroeg hero. Setto keek hem weer aan en vervolgens weer naar het gras. ‘ik heb  niks tegen, geen medicijn of iets,  me vader noemt het een ziekte.’ Antwoorde hij zachtjes. ‘Maar riven zegt dat je er mee geboren word.’ Verklaarde hij met neutrale stem.
‘echt? Al zo vroeg.’ Merkte setto op. Hij luisterde aandachtig naar wat hero te vertellen had. ‘ah, mmh ik vind vrouwen persoonlijk wel knap. Alleen…. Het voelt net of me lichaam er gewoon niet op reageert. Op geen een vrouw. Maakt niet uit wat ik doe of wat hun doen.’ Setto keek naar de wolken in de lucht. ‘heb wel eens een date gehad met een meisje alleen ze bleef me maar slaan…’ setto pakte zijn wang beet waar lola hem geslagen had. ‘Snap nog steets niet waarom.’
‘okee doe mij maar hetzelfde.’ Setto glimlachtte en wenkte naar de ober. ‘twee radler alsjeblieft.’ Bestelde hij  en ging wat verzitten op de stoel. Na enige tijd kwam de ober terug met twee glazen met geel goud spul er in en schuim aan de bovenkant. Zachtjes beet hij op zijn onderlip. Waar had hij dat eerder gezien? Ohja tijdens dat feestje. Setto pakte het glas en hield het iets omhoog. ‘proost~’ vervolgens nam hij een best vlinke slok waarnaar hij moest hoestte. Zachtjes klopte hij op zijn borst. Dat smaakte erg apart. Anders dan wijn of limonade. Na het hoeste begon hij zachtjes te lachen. ‘sorry.’ Glimlachtte hij ontschuldig. Voorzichtig nam hij een iets kleiner slokje.

angelina
'leo gedraag je.' siste lina toen leo weer uit viel naar eam. angelina stond op en ging voor eam eam staan. wat is er eam?' vroeg ze nogmaals aangezien ze niet op de eerste keer reageerde. angelina haalde haar schouders. op. 'zo eng is leo toch niet?' zuchtte ze. 'wat wilde je zeggen meid?' vroeg ze contact zoekent

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Roseretta
‘ik was al bang.’ Lachte rose toen bee zei dat hij nog wel van luxery hield. Samen gingen ze naar de zaal waar ze plaats vonden in een luxe lerenbank met een prachtig uitzicht op het beeld. Bee ging naast haar zitten en zei dat als ze iets wilde ze maar over hem heen moest hangen. bij dat keek rose hem zwoel aan. ‘en als ik er dan nogsteets niet bij kan ga ik wel op je schoot zitten.’ Gniffelde rose die bee in zijn buik begon te kietelen met een hand. Met haar hand kroop ze al kietelend omhoog naar bees kaak. Deze pakte ze vast draaide zijn hoofd naar haar toe en gaf hem een kus op zijn lippen. Rose lied bee langsaam los en keek naar het beeldscherm. ‘did you sow the animation version?’ vroeg ze zachtjes.



Laatst aangepast door KeepDreaming op vr apr 07, 2017 7:34 pm; in totaal 4 keer bewerkt

66Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust do apr 06, 2017 4:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx

'oh?' hij keek naar de sigaren en dacht na. 'dus..' hard nadenkned. uiteindelijk zette hij het weg.' We hebben niks naders' bekende hij en keek naar Yu's zak waar de peuken in zoudne iztten. 'laten drogne?' hij wees naar yus broek  .

'heb geen fret' gromde hij en patke een droge boterham en stopte deze in zij mond. 'Ook geen nacht japon..' hij keek op en bijna meteen kreeg hi jwat meer kleur op zijn gezicht. 'ja plume zo?' hij haalde zijn shouder op. 'Al bijna   een jaar?' hij zie het op een vragende toon omdat hij het zelf ook niet echt wist. pas toen Yu overduidelijk weer naar de sigaren vroeg opende hij het doosje en gaf er eentje aan.  'buiten' herhaalde hij nogmaals waarna hij ook een droge boterham aanrijkte.. ze hadden niet veel in huis.. .. eigenlijk niks.. wat plume gemaakt had ide ochtend wa het laatset beetje en dat terwijl drakes oma straks ook nog moest eten.

Met zijn mobiel in izj nhanden keek hij naar yu.. bestellen... eten betellen dat koste flink wat geld.. de mobiel ging weer naar het kastje naast yu. waarna hij in zijn portomonee keek om daar ee nbriefje van 20 uit te halen.. hij wist niet meer waar hi jdie vnadaan had.. mar het betekende wel dat  ze wat konde nbestellen en ook voor oma!. 'Is goed we bestellen wat en nee heb niks naders dan deze sigaren.'  Drake keek nogmaals rond. 'Ik maak oma wakker. die eet dan mee oke?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
'niks' ze schudde haar hoofd en keek lina nog een keer aan. 'kom later wel terug' met dat draaide ze zich om en rende weg.. Het was niet dat ze leo eng vond. Ze wist dat het de meeste lieve jongen was die je maar tegen kon komen.. Maar gewoon alles.. ze durfde niet meer te eten.. Vond alles te veel zelfs de appel.. die ze wilde geven als bewijs dat ze na een hap al het gevoel had datze vol zat.. har belofde aan Jocye... Jaar vriend die haar dikker wilde zien alles..

Leo daar in tegen keek naar de grod en was lijk bleek geworden.. 'sorry; zei hij toen de kamer weer leeg was.. 'sorry' zei hij nogmaals waarna hij ophoog keek naar lina.. Haar lichaam was zo mooi.. Alles aan haar was mooi...'zullen..' loe shudde zijn hoofd.. 'sorry'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok kim- BEE,- DJ, Entertainer, Ladykiller

beebegon op rose haar lip te sabbelen en leunde dus ook mee in toen ze weer stopte.. hij gromde even speels waaran hij naar het beeld keek. 'Jap!. Alles.' hij lachte en schudde zijn hoofd. 'Be our guest, Be our guest, Put our service to the test, Tie your napkin 'round your neck, cherie, And we provide the rest' begon hij te zingen waarna hij naar Rose keek en lachte. 'see!' zei hij heel trots waarna hij zij haren goed deed. Rose recht zette en naar het beeld wees. 'I will behave and wouldn't sing along'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'proost!' Hero tikte tegen settos glas aan waarna hij blij keek. hij had zin om iets eten. alleen hoe hij dit ging betalen wist hij nog niet. hij had voor dagen geen geld voor alleen al eten.. hij had het geld dat hij gekregen had voor het oplossen van een klein misdaad voor de politie aan zijn buurman moeten geven voor de kosten van het huis waar hij niks op in kon brengen.. Hero begon te drinken met kleine slokjes terwil hij Setto aan keek. Me de slok werd zijn hoofd wazigere en Setto aantrekkelijker. En dat terwijl de jongen al een flinke charme jongenman was!

67Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 4:20 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto:
Setto keek tijdens het voorzichtig drinken naar Hero en zette zijn glas neer. 'Hero?' Vroeg hij en kantelde zijn hoofd iets schuin. Het leek alsof heros ogen af en toe waziger werden bij elke slok. 'Gaat alles wel goed?' Vroeg hij onschuldig. 'Misschien moeten we weer eens uit gaan zoals bij het feestje. Dat was leuk.' Stelde setto voor die terug dacht aan het moment van zijn party. Dansen vond hij altijd leuk en met Hero voelde het alsof het extra leuk was. terwijl dat best vreemd is vond hij zelf nadat hij er overna dacht.

Rose:
Rose genoot helemaal van hoe bee een deel van het liedje zong hij zag er altijd zo vrolijk uit als hij dat deed. Waneer bee roos goed zette op de stoel en zei dat hij zichzelf zou gedragen moest ze een beetje lachen. 'Betekend nog niet dat ik me ga gedragen!' Zei ze speels en stak haar tong kort naar bee uit.

Rosa zat helemaal in de film lekker tegen bee aan in een tweezits bank af en toe graaide ze eten uit een bak en stopte het in haar mond. 'Hunny~ i want something to drink~' fluisterde ze na enige tijd. Het knopje was aan bee zijn kant wat het extra lastig voor Rosa maakte.

Angelina:
Lina zuchtte op leos herhaaldelijke sorry even leek het alsof hij iets voor wilde stellen wat al gouw vervangen werd door nog een sorry. 'Leo... stop met sorry te zeggen. Of ik bind je vast aan het bed.' Zei ze streng. Eigenlijk had ze er helemaal geen zin meer in. elke keer was er wel wat aan de hand. Ze pakte leos hoofd beed en gaf hem een kusje op zijn voorhoofd en nam hem in een omhelzing. Leo was nooit zo gemeen tegen andere. Wat was er toch met hem. Misschien was dat met Eric niet zoon goed idee geweest. 'Waarom ga je niet-' lina slaakte een zucht 'nee laat maar.' Vervolgde ze en gaf Leo nog een kus in zijn nek.

Yu:
Yu pakte het pakke siegaretten uit zijn zak opende het metalen doosje en gooide het op se tavel leeg waar een plas met water uit kwam. 'Die hebben vlink gezwommen!' Zei hij en versprijde ze over de tavel heen.
'Wat je hebt al een jaar met die meid?! En je verteld ons niks?' Yu stond op van de bank liep naar Drake toe, pakte zijn hoofd beed en bewoog hem onderzoekend alle kanten op vervolgens voelde hij aan zijn voorhoofd. 'Wat is er mis met jouw?' Vroeg hij serieus gespeeld.

Drake zette de telefoon weer neer en leek ik gedachte te zinken. Yu ondertussen was naar de fretten kooi gelopen en stak zijn vingertje tussen de tralisch waneer het fretje plots bewoog en in yus richting kwam schrok yu en stapte naar achteren. Het beestje sprong wonderbaarlijk uit de kooi en hield zich vast aan yu's kleding. 'Waaaaaah!!! Drake drake drake het eet me op!!' Gilde yu met zijn lage stem. De fret klom langsaam omhoog naar yus borstkast. 'Haal het weg!!' Vervolgde hij. Yu sprong lichtjes op en neer maar dat hielp niet. 'Is goed!!' Antwoordde hij op wat drake ook zei. 'Maar... lag je oma niet in het ziekenhuis of is ze al dus terug?' Vroeg yu die zijn shirt naar beneden trok aan de onderkant van het stof in de hoop dat het beestje niet verder omhoog klom.

68Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 4:33 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero fronste... het ging niet zo heel goed... maar hij ging het nog niet toe geven.. SEtto begon over uitgaan en dat was het moment dat Hero wit weg trok.. De serveerster kwam ne keek naar hero. 'Beter als je naar huis gaat meneer. Je ziet er nog al dronken uit' hero schudde zijn hand naar devrouw toe.' Nee het gaat' met dat werden hero's ogen groter.. misehlijkheid kwam op zetten. 'Nee het gaat niet!' hij keek setto aan daarna naar de vrouw.' Ik denk.. dat we een andere keer uit moeten gaan.' hij bracht zijn hand naar zijn mond. 'Dit is niet goed gevallen..' Hij stond op viel half over de tafel door de duizeligheid diep kwam.  met zijn hand naar zijn portomee nee probeerde hij recht te blivje nstaa.. hij moest ergens nog geld hebben.. weer wankelde hij


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok kim- BEE,- DJ, Entertainer, Ladykiller
bee zat helemaal in de film dus toen hij Rose stem hoorde keek hij verbaast op waarna hi jzactjes begon te lachen. 'is good my lady' hij bestelde wat drinken en toen het aan kwam was precies het moment dat gaston het kasteel aan gign vallen. 'Gaston is  so handsome' zei hij uit het niks waarna hij zijn vuist balde. ' I will be as handsome as that!' hij lachte weer waarna hij rose een kus op haar haren gaf

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
leo sloeg zijn handen tegen zijn hoofd aan. 'Het doet zeer' zei hij terwijl hij meer tegen angelina aan ging zitten. 'het doet pijn...' Zei hij weeren begon te krabben aan zijn arm... waarna ij opnieuw tegen zijn hoofd tikte.. 'Ik weet het niet meer!' ammerde hij ineens... 'Net net! ik voelde me zo boos.. Zo....' hij deed zijn hand naar zijn hart. Alles wat er net gebeurd was vertrok weer langzaam uit zijn hoofd. Maar het gevoel bleef hangen..  Zelfs het feit dat ze bijna een kind hadden gehad vertrok weer.. 'Alles verdwijnt...' hij zuchte een paar keer flink waarna hij Lina weg duwde.. hij keek haar aan terwijl zijn handne de meid beet hield ... 'Wil je...' hij wees naar d deur. hij ging eht toch vragen. 'Wil je me naar mijn huis?' hij keek haar aan...'me... kamer opruimen?'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon- Rapper Vixx
'nee ik heb niks met der!' hij balde zijn buisten voor een paar seconden waarna hij naar dep las met water keek hoe het in de oude houte tafel trok.. Daarna gronste hij flink en gaf een kleine glimlach.. hoe zou een relatie zijn?... Zelfde als nu? of??'' hij zakte verder onderuit op de bank tot Yu er naast kwam en zijn gezicht beet pakte.. Drake haalde zijn shcouder op... Het was voor het eerst.. dat hij een meid niet haatte of iets..

op het gegil draaide drake om hij was op weg naar zijn oma maar het gegil van yu trok zijn aandacht.. 'heh?' hij keek toe ne voor het eerst weer na een uur lachte drake en schuded zijn hoofd .h ij wees naar Yu diet het fretje niet luek vind. hij bleef staan en zijn gedachte ging weg toen Yu zei dat zijn oma ine eht ziekenhuis lag.. 'oh ja' zei hij nog steeds nadenkend... Daarna liep hij naar Yu en verloste de jonge nvan het fredje even vergeten hoe ergh ij het fredje niet mocht. Ze kwam altijd tussen hem en Plume. Bij die gedachte glimlaht ehij en zette het fredje terug. 'dan bestelle nwe voor ons twee. wat wiljde je?'



Laatst aangepast door Evylian op za mei 13, 2017 4:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt

69Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 4:51 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto:
Een vrouw kwam naar hun toe en zei dat Hero beter naar huis kon gaan. Nu ze het zei Hero zag er wel bleekjes uit. De dokter had dat ook wel eens gezegt over riven toen hij niet zo lekker was. En dat setto moest op letten of hij wit weg trok. Hero stond op en zei dat het niet goed gevallen was. Waarnaar Hero zowat over de tafel heen struikelde. Hij zag dat Hero ergens baar graaide in zijn jas/broekzak. Meteen stond setto op haalde zijn portomonee uit zijn binnenjas en legde een briefje met geld op tafel. 'Bedankt mevrouw.' Zei hij beleeft. Vervolgens probeerde hij Hero te ondersteunen toen hij zag dat hij bijna weer onderuit ging. 'Kom dan breng ik je wel naar Umh waarheen?' Vroeg setto hij wuifde naar de bediende en verliet het gebouw met Hero aan zijn arm. Nu hoopte setto ergens dat hij ook niet ziek werd van dat drankje. Zachtjes beed hij op zijn lip. 'Hero wil je dat ik je naar mijn huis breng of?' Vroeg hij. Hij had heros arm over zijn schouder geslagen met settos arm achter zijn rug om hem overeind te houden en zijn andere arm op de borstkast van Hero zodat hij niet voorover viel.

Rosa:
Yea he is handsome~ WAIT WHAT?!' Verbeterde Rosa en keek naar bee. Zei hij nou echt? Rosa tuite haar lippen. Ja hij zei dat Gaston knap was. 'You are more handsome then him.' Suste ze nog nadenken dat hij echt over een jongen sprak. 'And what about bella?' Vroeg ze zachtjes en ging iets meer tegen bee aan zitten. Rosa zoog door het rietje en dronk van de heerlijke Fanta.

Angelina
Angelina keek met meelevende ogen naar Leo die jongen was helemaal in de war. 'Leo het is okee.' Zei ze toen hij zei dat hij alles kwijd was en bleef herhalen dat hij niet meer wist. 'Leo rustig.' Zei ze en pakte hem weer beed. Waneer Leo haar van zich af duwde schrok ze toch wel. Hij bleef haar beed houden bij haar polsen en keek Angelina plots best serieus aan waar ze nog meer van schok. 'Wil je?' Begon het angleinas ogen werden groot. Wat ging hij vragen?! Dacht ze met nog grotere ogen. 'Mee naar huis?' Vervolgde Leo. Angelinas angst zakte als een blok af. Met een zucht ontspande ze haar spieren weer. 'Met jouw mee naar huis? Je zus vermoord me!' Zei ze. 'Tuurlijk Leo wil ik je helpen met je kamer op ruimen.' Herhaalde ze hem. Hoe erg zou het wel niet zijn? Leo was altijd een schone jongen geweest. Veel troep is niks voor hem. Dacht ze en aaide Leo even kort door zijn haar heen. 'Ja moest het even weer in model zetten hoor.' Zei ze iets speelser. 'Laat me even wat netjes aan trekken voordat ze me nogmaals een hoer noemen....' mompelde Angelina. Ze liep naar de kast en trok wat netjes aan. Gewoon een lange broek met een halflange mouwen T-shirtje en een normale vest er overheen. Ze bleef voor de spiegel staan en kamde haar haren goed vervolgens weer die van Leo en trok zijn kleding recht. 'Ben je klaar?' vroeg ze voorzichtig

Yu
'Hoe een relatie zou zijn?' Herhaalde hij. Yu keek in het rond. 'Nou ongeveer hoe het hier er uit ziet. Nog net geen ondergoed op de grond en condooms in de prullenbak.' Legde hij uit

Met moeite liet het fretje yu los elkekeer wilde hij van drakes hand terug springen naar yu. 'Waaaee!!' Gilde hij en dook achteruit. 'Waarom moet dat beest mij hebben?' Vroeg hij en ging met zijn zokken op de bank zitten toen het beest eindelijk in de kooi zat. 'Wat dacht je van patat met friekandel. En een kasuflee. Of een kroket?' Stelde yu voor. 'Waar heb hij trek in?'



Laatst aangepast door KeepDreaming op za mei 13, 2017 5:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt

70Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 5:24 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
in stilte stond Leo hij ademde zwaar doror zijn neus zijn hoofd deed zeer van alles. Maar als hij anar lina keek leek de pijn steeds meer weg te gaan.. Voor het eerst in jaren begon hij weer liefde in zijn hart te voelen het warmde dej ongen op wat goed deed tegen alle angst die in hem hing. Helemaal toen Lina gewoon normale kleding aan deed. hij liep naar lina toe en sloeg zijn arme rond haar huepen heen. 'Je..bent prachtig' langzaam legde hij zijn hoofd op haar schouder en zuchte fink uit. 'Ik zal niet meer zwak zijn ik beloof het!' hij trok haar in een knuffel. 'Je bent het mooiste wat er bestaat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
Setto dacht na.. als hij... hij... 'mijn huis?' het was meer vragend. het was geen goed plan om een jongen eme te nemen naar izjn eigen huis van wegen zijn homo hatende buren... Maar et was de enige plek aar hij op dit moment wilde zijn. misscehin ook.. omdat het aanvoelde alsof hij veilig was bij Setto. Hero begon de weg te wijzen. Steeds meer rochting het huis.. Het was een flink vervallen flat. nog erger dan de laatste keer dat hij hier was. Want deze keer deed de lift niet eens meer.. Du ze moesten de trappen op naar de 4de verdieping en dat met Hero's blubber beentjes

71Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 5:36 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Angelina
Angelina kreeg blosjes op haar wange toen Leo dat allemaal zei in de knuffelhouding waar ze in genomen was. Ze legde haar hoofd op zijn schouder en voelde zich voldaan. Zo was hij best lief. 'Leo, elke keer word je een beetje sterker dan voorheen.' Fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Weer kreeg lina een warm gevoel bij leos woorden alsof hij ze dit keer echt meende dan al die dagen daarvoor. 'Jij bent en blijft mijn enigste.' Zei ze en gaf Leo een kus in zijn nek. 'Kom we gaan hamstertje~' zei ze met een zacht lachje.

Setto
Setto tilde hiro aan zijn arm naar de lokatie die hij aanwees. Voor een hald vervallen lang gebouw bleef hij stil staan. 'Hier is het.' Hoorde hij Hero nog net niet zeggen. 'Jij woond groot...' zei jij met een halve open mond. 'Of is het net zoals James? Dat je een verdieping hebt uit al die rijdjes met verdiepingen?' Vroeg hij naderhand. Hij begelijde Hero naar de hall en drukte op de lift knop echter ging hij niet open. Nu pas merkte setto het woordje defect op wat er op geschreven stond.

'Eeeh, weet je zeker dit gaat lukken?' Vroeg hij aan Hero. Setto keek de trap op en vervolgens naar Hero zijn blubberbeentjes. 'We can try.' Moedigde hij Hero aan. Zonder na te denken pakte hij heros hand vast en stapte de trap op. Hij liet Hero zo dicht mogelijk bij de leuning en de muur lopen. Na een trapje keek setto vermoeit naar de andere trap ze waren nog niet eens bij de tweede verdieping en Hero zag er nu al uit alsof hij kon in storten. Setto keek naar Hero en draaide zijn rug naar hem toe. 'Klim op me rug.' Stelde hij voor en zakte iets door zijn knieën.



Laatst aangepast door KeepDreaming op za mei 13, 2017 5:58 pm; in totaal 2 keer bewerkt

72Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 5:44 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
bij het woordje hamster keek hij lina even aan.. hij staarde waarna zijn mondhoeken iet sop krulde en hij zacht bego nte lahcen zijn hoofd zakte en schudde zijn hoofd ;Ik heb gen hamsterwangen!' hij drukte zijn handen er tegen aan waarna hij met lina mee liep. Beneden moet hij het nog is zeggen. 'Ik heb echt gen hamsterwangen!' en dit mpest hij nogmaals zeggen net voor het busje. hij draaide lina om;' Ik heb geen hamster wangen! 'deze keer met een glimlach op zijn gezicht. 'Jij... jij hebt.....' hij dacht na maar kon niks verzinnen... 'een.... bloemkoolneus!'.. hij keek weg waarna hij zachtjes lachte. 'nee.. scahttige puppie ogen; hij keek weer op pakte lina wangen waarna hij haar uit het niks zoende. geen lust.. geen angst geen boosheid.. Maar eentje vol met liefde. gemeende liefde

73Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 6:16 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Angelina
Hamstertje~ bleef Angelina speels zeggen. En elkekeer zei Leo dat hij ze niet had. Het was eeb leuk en schattig spelletjes vooral de reactie die van Leo af kwam. Totdat hij een naampje voor lina probeerde te verzinnen en met bloemkoolneus kwam. Angelina stond klaar om hem een klap te geven op zijn snufferd. Voor die vergelijking totdat hij het verbeterde naar schattige puppyogen en plots haar wangen beed pakte. 'Noem me nooit meer bloemkoolneusje!' Zei Angelina licht gekwetst geen seconde later drukte Leo zijn lippen op die van haar voor een intieme zoen. Er verschenen lichte blosjes op angelinas wangen. Zoende ze nou echt buiten? Vroeg ze zich af met een warm gevoel in haar buik. Ze pakte leos wangen beed en trok ze speels heen en weer waardoor ze tijdens de zoen in de lag schoot. 'Hamstertje~' zei ze zachtjes. Op de achtergrond zag ze een groepje met mensen staan ze stonden achter de hekken van het gebouw. wat Angelina wel lichtjes deed schrikken was dat ze enkele flitsen zag. 'Leo laten we snel in de auto stappen.' Zei ze iets minder speels.

Ze kwamen aan bij het huis van Leo. Nouja huis eerder boederij ergens hoopte ze dat niemand thuis was maar aan de andere kant ook weer wel dan kon ze laten zien dat ze Leo nog altijd trouw was. Ze stapte uit de auto, deed de deur dicht en keek naar het raam of iets zag bewegen in huis. 'Klop jij aan?' Vroeg ze twijvelend.

74Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 7:02 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero keek naar setto's rug waarna hij zijn hoofd schudde. de jonge nging p de trap zitten waarna hij zijn peuke bakje pakte en er eentej trillend aan wilde zetten. 'HAd moeten eten.' Zei hij half hikkend en de drank met veel kracht binnen houdend. Vaak slikte hij terwijl zijn handne trilde. DE peuk ging naar zijn mond. 'Geef me een paar seconden' hij tikte op tree naast hem. 'Heb geen... verdieping.. heb alleen een huisje op een verdieping.' Legte hij uit .. 'Het is neit veel.' hij had setto's ogen wel gezien.. 'maar het is als een huisje voor mij, ; hij ging niet zeggen dat hij zich er veilig voelde of iets.. 'oke.. volgende trap en nee ik klim niet op je rug!'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
bij leo's huis aangkomen keek hij naar lina en terug naar het huis.. 'hmm' langzaam knikte hij met zijn mond strak op elkaar. mar voor ze dicht bi jde deur waren. Stromde een jonge meid naar buiten 'LEO! LEO! waar was je! waarom kwam je niet terug.' ZE knuffelde de jongen maar leo duwde haar steeds weg. 'Ik... was... ' begon hij zacht maar de meid hield niet op. 'inde stal bij snow! we weten het maar kom op! we geven om je kom weer binnen eten..' ze bleef maar door praten tot haar oog op lina viel, meteen werd ze stil, 'je was niet in... de stal is het niet?' vroeg ze en leo haalde zijn shouders op waarna hij lina's hand pakte. 'Ik was bij lina' zei hij voor het eerst met een wat hardere stem.' Ze is mijn vriendin. En... Ik wil graag naar binne als dat mag' DE mond van het meisje waar tegen leo sprak zakte verder open..' Ze is... dat ding... is je vriendin weer... Je weet toch wel waarom je geen geheugen meer hebt! dat komt door dat ding!' de meid bleef maar gieren. Op dit duwde leo haar opzei. 'als jullie zo gedragen eten we vanavnd niet mee' zei hij kill..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Minseok kim- BEE,- DJ, Entertainer, Ladykiller
'hmm.. emma watson is wel knap.' zei hij en keek naar rose. 'Maar niet zo knap als jij bent' hij lacht even waarna hi jzijn ogne sloot. 'Oke now sst!' hij sste even terwijl hij weer naar het beeld keek. Hij was stil tot het beast neer geschote nwerd. 'gaston!' zei hij zacht en keek boos. 'Oke his not that handsome anymore' mokkend ging hijverzitten. Na de transfromatie keek bee geschrokken. 'Why? where are his wounds?'

75Seizoen 2 Is this trust - Pagina 5 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust za mei 13, 2017 7:22 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Setto pakte de sigaret uit heros mond. 'Roken is slecht.' Zei hij iets strenger. 'En soms gedragen rokende mensen zich nogal raar na het roken.' Voegde hij er aan toe. 'En waarom heb je dan niks gegeten?' Vroeg setto die nu ook het peuken bakje pakte en het in zijn eigen binnenzak van zijn jas stopte. 'Je moet eerst eten.' Beval setto Hero. 'Anders geen sigaret.' Vervolgde setto die herinnerende dat rokers altijd af kikte wat hij van yu en Leo had gehoord. Setto keek weer omhoog de trap op. 'Well als het een huisje is zou het er vast gezellig zijn toch?' Antwoorde hij en keek toe hoe Hero moperde dat hij zelf de trap wel op ging. 'Ik ben geen arts als je naar beneden valt kan ik je niet redden.' Zei hij en ging achter Hero lopen de trap op zodat als Hero zou vallen dat hij hem naar voren kon duwen. Nu hij zo liep staarde setto naar de kond van Hero. Waarom had zijn achterwerk zoon groot aantrekkingskracht? Weer kwamen de rare kriebels in zijn maag alsof hij misselijk werd.

Angelina
Lina balde haar vuist. dat hij zijn geheugen kwijd is komt door een ander ding trut! siste ze in haar hoofd. Leos reactie deed Angelina verbazen. omgg go go Leo go~ zong ze aanmoedigend. Lina pakte de arm van Leo beed en keek zo lief mogelijk. 'Leo was helemaal doorweekt toen ik hem op straat vond ik heb hem wat droge kleding. Aan gegeven.' Begon ze liefjes.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum