lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

history

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

16history - Pagina 2 Empty Re: history zo mei 21, 2017 7:45 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Setto liet zijn hand zakken bij het horen van de woorden van een vreemde. Hij boog zijn hoofd baar achteren. Hij kon nog net de deur zien met een gezicht voor de tralisch. 'Ik?' Herhaalde setto de jongeman. Setto ging rechtop zitten en keek achterom. Even wreef hij over zijn nek en hals. De jongeman klonk anders dan de bewaker of de man die hier in hetzelfde kamertje zat. 'Ik luister.' Zei setto op rustige toon.

17history - Pagina 2 Empty Re: history zo mei 21, 2017 7:57 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'oke.. ik kan je hier uit halen. Mar geen water trukjes en je moet zeggen dat je me achter neef bent.. uit londen!' hij keek naar de jongen achter de tralies. 'Ga met me mee naar mijn huis en dan zoeken we uit wie je bent' Het slot ging om en de deur ging open. hero stapte naar binnne. 'dusje bent em achterneef oke'

18history - Pagina 2 Empty Re: history zo mei 21, 2017 8:20 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
De jongen zei dat hij hem hier uit kon halen en dat wilde setto maar al te graag. 'Okee ik zal geen water trukjes doen.' Herhaalde hij hem en luisterde verder. Terwijl de jongen de deur open deed. 'Achterneef?' Herhaalde setto. 'Waar licht Londen?' Vroeg hij er achteraan.
De jongen stapte naar binnen. 'dusje bent em achterneef oke' zei hij. Setto ging staan en knikte. 'Zoals u wilt achterneef.' Knipoogde hij en glimlachtte. 'Wat is me achterneef zijn naam?' Vroeg hij na enige tijd. Hij bestuderen de jongen. Zijn kleding was even vreemd als die jongeren op de straat.

19history - Pagina 2 Empty Re: history zo mei 21, 2017 8:34 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hiroki knikte dat de jongen het goed deed. hij opende de cel en niet veel later stond er ee nbewaker.. 'k snap nog steeds niet waarom je persee met je neef moes tpraten alleen. ' Hiroke keek de bewaker aan. 'Hij is nog al gek' lachte hiroki waarna hij naar binnen stapte.. ''hiroki''fluisterde hij zacht in de jongens zijn oor. 'Daarom wilde ik ehm graag gerust stellen. Het is hier ook echt heel anders dan in londen heh!' hiroki duwde setto iets meer naar de uitgang van de cel.

20history - Pagina 2 Empty Re: history zo mei 21, 2017 8:51 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Setto hoorde aan wat de jongen zei waneer hij zachtjes naar buiten werd geduwt hoorde hij gefluister in zijn oor dat de jongen hiroki heette. Weer knikte setto en zette stapjes naar voren. 'Waar gaan we heen?' Vroeg hij en keek even achterom. Hij volgde Hiroki naar waar hij heen liep of eigenlijk naar waar hiroki hem heen duwde.

21history - Pagina 2 Empty Re: history zo mei 21, 2017 8:56 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'kan je zijn band af doen' hij wees naar setto's band om zijn nek.' Is nergens voor nodig' weer lgimlachte hij en de man deed het. niet veel later stonden ze buiten. 'Oke geen vragen stellen tot we binnen zijn.' Met dat pakte hij de jongens zijn hadn en begon te lopen. Die wapens ging hij later wel ophalen daar had hij nu geen geld meer voor..' We gaan met de luchtbuis 8T7 dan staan we binnen 10 minuten bij mijn huis daar gaan we naar binnen en mag je met vragen beginnen als je dat wil!' met dat schoten ze een deur binnen.

22history - Pagina 2 Empty Re: history zo mei 21, 2017 9:17 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Setto wreef over zijn nek dat voelde al een stuk vijner aan. 'Maar me zwaarden dan?' Vroeg hij vlak nadat hiroki zei dat hij niks mocht vragen. Setto werd mee getrokken aan zijn hand naar iets wat hij de luchtbuis 8T7 noemde. Samen stapte ze in een glazen buis de met een hoge druk werd af geschoten. 'Hirrrooookiiiii!' Gilde setto bangig. Door het glazen want voor hem zag hij hoe het koningkrijk er uit zag. Vol verlichtingen rare lange gebouwen een nog vreemdere dingen. Setto keek zijn ogen uit.
Ze lande weer ergens en de deuren van de koepelbuis ging open. Setto strompelde naar buiten en gaf over echter kwam er niet vel uit het was enige tijd geleden dat hij gegeten had. 'Mag ik nogsteets geen vragen stellen?' Vroeg hij duizelijg van de rijs.

23history - Pagina 2 Empty Re: history zo mei 21, 2017 9:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hiroki stond te kijken met open ogen toen de jongen aan het overgeven was na de luchtbuis ht was een va nde meest gebruikte vervoersmiddelen als je zelf geen WLcar had (wing less.. vleugeloze auto). 'nee nog niet vragen pas binnen dit is.. te gevaarlijk.. wat je deed met dat water.. is hier niet echt normaal.' Met dat liep hij een straatje in nog een straatje en nog is e uiteindelijk kwam ze bij een vervallen gebouw.. '3de verdieping 4de deur rood raampje. deur is open..' met dat gaf hij setto een duwtje en bleef zelf staan kijken. ze waren namelijk gevolgt sinds de luchtbuis

24history - Pagina 2 Empty Re: history zo mei 21, 2017 9:55 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
‘w-wat?’ stotterde setto. Weer kreeg hij een zetje van Hiroki, setto draaide om en zag een vervallen gebouw. Moest hij daar in? Nogmaals drukte de hand van de jongen tegen settos rug aan. Ongemakkelijk liep hij het gebouw in. Daar keek hij om zich heen zoekent naar iets wat hem bekent voor kwam. Zijn ogen scande de omgeving totdat hij een trap zag. ‘ah!’ zei hij zacht en rende naar de trap toe. ‘damn, hoeveel trappen zijn er?’ heigde setto die de tweede vloer had berijkt nog een of? Setto wist het niet zo goed meer. En toch ging hij er nog een omhoog. Boven aan gekomen liep hij het trappenhuis uit. In een overloop gang aan gekomen keek hij van links naar rechts. Welke kant hij op moest had hiroki niet gezegt. Rechts dacht hij en open staande deur te zien daar liep hij rustig op af.

25history - Pagina 2 Empty Re: history ma mei 22, 2017 6:37 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
Een grote man stond voor hiroki. ze raakte in gesprek en niet veel later kreeg Hiroki een vuist tegen zijn hoofd aan. DE grote man verdween weer en hiroki rende omhoog. Setto was nergens te vinden. tot hij gegil hoorde van een meid daarna het harde geblaf van een hond.. Hiroki sloeg zijn hand voor zijn hoofd waarna hij begon te zoeken. 'GAST WAAR BEN JE!' hij liep de deur in om Setto te zien staan in niet zijn kamer

26history - Pagina 2 Empty Re: history vr mei 26, 2017 5:24 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Setto liep een kamer binnen waarvan de deur open stond. Een vier voetingen beest kwam naar hem toe lopen die zachtjes begon te grommen. Setto deed zijn hoofd iets schuiner en keek de hond aan. 'Ssst.' Suste hij eb bukte om de hond de proberen te aaien. De hond sprong naar voren vier of meer scherpte tandden hapte in de onderarm van setto. Geschrokken stond hij op en deinsde naar achteren de hond hield vast waardoor de voor poten deels van de grond los kwamen. Langsaam droop wat bloed langs de tanden van de hond op de grond. Ineens klonk er gegil. Setto keek op en zag een meisje met haar handen voor haar mond in de kamer staan. Te kijken naar de hond en zijn arm waar het bloed drupje voor drupje van af droop. Setto staarde naar het bloed en voelde zich niet goed worden. Lichtjes begon hij te sjaken en te trillen. Hij pakte de snuif van het beest beed en trok het van zijn arm af het meisje gilde weer en rende naar setto toe om de hond van zijn arm af te halen. Ondanks dat het beest lang vast hield liet het uit eindelijk toch los. Wankelend dienstensector nog meer achteruit nog een paar drupjes bloed viel op de grond. Setto draaide zich om en strompelde de kamer uit terug de gang op. Hier hoorde hij weer iemand roepen. Maar met zijn gedachten was hij iets te ver weg om te kunnen reageren. Wankelend struikelde hij voorover nog net kon hij zich tegen de muur op vangen. Setto zijn blik viel op de bloedveeg die hij hierdoor veroorzaakte.

27history - Pagina 2 Empty Re: history vr mei 26, 2017 7:59 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hiroki hoorde gebalf en daarna toch flink gegil dus hij zetten het op het rennen en rende het huis van de buren in.. Daar zag hij nog net hoe een hond van setto's arm afgetrokken werd.. Even stond hij verstijfd.. Die hond beet alleen mensen.. zoals hiroki was. Anders.. homo.. Mensen die zijn baas.... niet kon uitstaan.. De man van het meisje dat stond te gillen... Hiroki keek echt met zijn mond open... pas toen SEtto half om zakte begon Hiroki weer te bewegen. Hij pakte SEttos schouders beet. 'oke volg mij..' zie hij.. 'hey hallow...' hij zwaaide voor setto's ogen.' Blijf er bij. Verkeerde huis' hij porbeerde met meisje zo goed mogelijk te negeren.. 'hey kom kom.. blijf bij me'

28history - Pagina 2 Empty Re: history vr mei 26, 2017 8:12 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Iemand zwaaide voor zijn gezicht langs. Setto die momenteel alleen maar wazige vlekken zag merkte het niet op. Op de achtergrond klonk er gepraat van een jongeman die babbelde. Het klonk voor hem alsof hij onderwater zat en geluiden van bovenuit hoorde. Dof en bijna onverstaanbaar. De wazige hand werd steets zichtbaarder. Net zoals een gezicht wat voor hem verscheen met diepe bruine ogen. 'Blijf bij me.' Klonk er setto knipperde met zijn ogen en zette zich van de muur af Over hij er nog tegen aan stond met zijn hand. 'Hiroki je zei niet welke kant.' Wist setto uit te brengen. Nogmaals blaffe de hond hard waar setto van schrok. Hij zette stapjes naar voren langs hiroki heen om bij het beest vandaan te komen. 'Wat voor wezen is dat?' Vroeg hij zachtjes toen hij langs hiroki liep. Ondanks dat hij een harnas van leader armour droeg wist het beest op de open plek aan de binnenkant van zijn arm te bijten.

29history - Pagina 2 Empty Re: history vr mei 26, 2017 8:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'we gaan eerst naar mijn kamer' met dat hielp hij setto.. hij kon nu niet praten over hun.. waar hun bij waren.. hij kon niks zeggen.. Setto moest hier weg voor de peacekeepers er achter kwamen dat Setto geen achterneef was.. Hij begon setto met zich mee te trekken tot hij in zijn huis was. hi jdeed de deur op slot en duwde Setto naar de bank toe. Het was een lere ingezakte bankt. De gaten zaten er nog net niet in. 'water heh' lachte hij waarna hij de een klein bakje met water vulde. Precies genoeg om Setto's arm schoon te maken. Daarna sloot hij de waterleiding af deed de koelkast dicht enzette er een kruk voor. Volgens sloot hij de raam en liep hij naar ed badkamer om ook daar het water uit te zetten..

Met het kleine beetje water dat hij gepakt had liep hij naar setto toe. 'Zal ik me nu goed voorstellen.. Ik ben hiroki Susuki.. Beter bekent als hero.. hiro.. hoe je het ok wil zeggen. ik luister naar alles. En wat is jouw naam?'

30history - Pagina 2 Empty Re: history vr mei 26, 2017 8:44 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Duf in zijn hoofd staarde hij voor zich uit op de door gezete bank waar hij op zat. Hiroki kwam na een tijd door het huis gelopen te hebben weer bij hem staan en stelde zichzelf voor waar naar hij setto de gelegenheid gaf om hem voor te stellen. Setto knipperde met zijn ogen en keek hiroki aan. 'Ik ben setto icicil Leon Crystalwater. Zoon van Henry Leonard vermale en Pearl icicil Crystalwater. Ik ben geboren in de waterlanden daar is mijn koninkrijk waar momenteel mijn opa op troon zit. Setto pakte zijn arm beed en knarste op zijn tanden. 'Heeft u een naald en (noemt ouderwets draad op) en misschien ook (noemt verdovende kruiden op)' vroeg hij zachtjes en keek van Hiroki naar het bakje met water. Het voelde alsof heel de wereld even om hem heen draaide.

(Ps: Water kan op settos huid blijven plakken als je het er op legt of dipt xD)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum