lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

history

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

31history - Pagina 3 Empty Re: history vr mei 26, 2017 9:08 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'aangenaam' Hero nam alles in zich op wat setto zei. 'Icile en water..' hij lachte even en schudde zijn hoofd. 'ZElfs je naam heeft alles met water te maken.' hij begon een doekje nat te maken waanr aij aan setto's armor begon te trekken. 'Dus je ehbt de achternaam van je moeder over genomen? dat is uniek.. en waar licht Waterlanden? is dat een natuur gebied of?' hij knikte zijn hoofd steeds begrijpelijk met alles wat setto zei. hij snapte er helemaal niks van maar dat was huist prefect.. Dit was eindelijk iets meer uitdaging.. uitzoeken wat er mis was met de jongen voor hem.. Wat hij dronk of wa voor druks hij gebruikte. wat het water was.. Waar hij met jizn hofod zat alles!. Setto begon over naald en weefgetouw. Met dat woord begon hero zachtjes te lachen. ' Je mag het gewoon draad noemen hoor.!' lachte hij breed.. 'en nee we hebben ook geen Calendula officinalis maar gewoon jodium.' uiteindelijk had Hero setto;s arm ding af en keek er naar. 'wauw' zei hij zacht terwijl hij het in zijn hand hield. Het is net een oud lere harnas!' zei hij gefacineerd. 'Pracht leer! heel duur.. en die bewerkingen.. zo gedetaileerd!' even schudde hij zijn hoofd hij moest setto eerst helpen met zijn arm.. hero duwde de doek op Sett;s arm om het water er af te halen. Hero wreef een paar jkeer maar het water werkte niet... het bleef er gewoon op liggen.. Met grote ogen keek hij er naar.' what the ninja..'

32history - Pagina 3 Empty Re: history vr mei 26, 2017 9:49 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Hiroki vrummele aan zijn harnas om het af te krijgen setto liet het over hem heen gaan en hield hem niet tegen. 'Me vader is niet wettelijk van adelijke bloed en wegens de eer houden we de naam aan van mijn moeder en voorouders. Me opa zijn zoon mijn oom is op jongeleeftijd om gekomen toen hij een oorlog wilde verkomen. Tussen de waterlande en midden Elmento. Dus er was geen mannelijk geslacht meer om de naam door te geven vandaar.' Legde setto ingewikkeld uit. 'Water landen licht ten ooste van Elmento. Dicht bij het water het land word verdeeld in 5 delen door het water van de zee.' Beschreef hij.

Hiroki lachte zachtjes en zei dat hij wel draad had en jodium. 'Wat is jodium?' Vroeg setto nieuwschierig. 'Is dat een andere soort plant? Werkt dat beter en hoe verwerk je het?' Vroeg hij geintreseerd.
Hiroki bekeek zijn onderarm beschermer alsof het een bijzondere edelsteen was. Setto wees naar een merk teken aan de binnenkant van het lere stuk. Waar de teken stond van een vuurleeuw. 'Komt uit burning kingdom daar hebben ze de beste Smit.' Vertelde setto. 'Alle onderdelen hebben dat teken er op staan.' Vervolgde hij.
Waneer hij het water op de wond dipte slaakte setto een zachte kreun. 'Dat voel ik.' Zei hij zachtjes en keek toe hoe hiroki met het doekje bezig was. Hij leek verbaast te zijn over het veit dat het water niet meer terug in het doekje wilde. 'S-sorry. Soms heb ik niet helemaal het onder controle.' Stotterde hij zachtjes. Met twee vingers streek hij over zijn huid waar het water als een bovenlagen op ligde waardoor er twee strepen ontstonden op zijn huid waar geen water meer lag dit bleef nu aan zijn vingers plakken. Dit schudde hij af in het bakje wat vervolgens zich weer ging gedragen als normale water. 'W-wat is dit voor land? Het lijkt wel op droid.' Setto keek in het rond. En zag overal rare voorwerpen staan die hij niet kende. (Weet niet wat Hero wel kan betalen en heeft in zijn huis) xD

33history - Pagina 3 Empty Re: history vr mei 26, 2017 10:09 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'klinkt als een sprookjs boek' bekende hero toen Setto alles uit legde..

hero keek op.. 'je kent joduim niet? ..je lost joduim op in water en ethanol. opgelost dan kan je het gebruiken voor het ontsmetten van wonden en bij operaties. . Joduim Jodium of jood is een scheikundig element met symbool I en atoomnummer 53. Het element behoort tot de groep van de halogenen. Als enkelvoudige stof komt het element, net als de andere halogenen, in moleculen van twee jodiumatomen voor.' vertelde hij. daarna keek op weer op. De armor nog steeds in zijn handen. 'Burning kingdom..' Hij vond al die namen echt grappig. 'Laat me raden. Die waren goed met vuur?'

Met zjn mond open keek hij hoe het water zich apard gedraagde hier moest een wetenschappelijke verklaring voor zijn! kon inet anders!.. Toen de vraag kwam waar setto nu was.. 'Dit is sint Parijdon.'hij keek naar buiten.. 'Het is een van de weinige grote steden die er nog bestaat... De rest... schijnt vergaan te zijn door de vervuiling van de natuur.. dus be necht benieuwt waar je vandaan komt'

34history - Pagina 3 Empty Re: history vr mei 26, 2017 10:30 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'Dat is interesand nog nooit van gehoord.' Gaf setto toe over dat jodium verhaal. 'Dus je kent het land wel?' Zei setto verbaast met open mond. Dat hiroki wist wat voor element er het meest voor kwam. 'Maar niet alleen vuur. Ook gassen, kolen en as.' Vertelde setto wijs.

'Wat? Vervuiling van de natuur? Wat is er gebeurt?! Ik zag inderdaad wijnig planten, bomen en natuur toen ik buiten rond liep. Overal rare lichten en vreemde ondergronden metale monsters die ik nog nooit gezien heb en humans mensen met ronde oren.' Vertelde setto nog even verrast als eerst. Hij streelde zijn haar achter zijn oor waarbij zijn oor beter te zien was. Deze was licht puntig. Setto streelde zijn hand nogmaals over zijn arm heen en sloeg het wate rol hetzelfde manier van zijn huid af.

35history - Pagina 3 Empty Re: history vr mei 26, 2017 10:42 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
weer werd het water op een rare manier gestuurd en dit lied hero alleen maar meer de passie krijgen om deze jongen te onderzoeken. Mwaar wat hij wel ging doen. WAs razendsnel dat water weg doen. Zodat.. het niet alle kanten op kon gaan.. hij gooid ehet in de wasbak. het water verdween met een kolkend geluid. snel stopte hero de schoonsteenstop er op zodat het water ook niet terug omhoog gehaalt kon worden. 'joduim' hero ziacht wat zin zijn versleten kastjes. DE deurtjes vielen er bijna uit... 'Als je honger hebt.. zouden we niet moeten bestellen.' Hero ging niet in op de monsters buiten.. hij dacht wel dat setto alles zou herrinerne als alle drugs in zijn lichaam verwerkt was... dus hij vond het geen nut om uit te leggen dat dat auto;s waren... En over de natuur.. dat zou setto vast ook wel weer herrineren als hij daadwerkelijke alles er uit geslapen had. 'kijk dit is joduim' hij liep naar setto toe en gaf het flesje aan. zelf had hi jal wat op een doekje gedaan om het op SEtto's arm te drukken' het prikt'

36history - Pagina 3 Empty Re: history vr mei 26, 2017 10:53 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'Aauuuh!!' Jammerde setto toen hiroki het doekje op de wond drukte. 'Moet het niet gehecht worden? Voordat er iets ergs gebeurt met me arm?' Vroeg hij en beet zachtjes op zijn lip. 'Hiroki san wat was dat geluid toenet toen je daar heen liep?' Vroeg setto nieuwschierig. 'Het klonk alsof er een (noemt naam van monster op) in dat kastje zat.' Begon hij en keek in de richting van de keuken. 'Aaau!!' Piepte hij weer toen hiroki het doekje er op drukte. 'Iets bestellen? Heb je bediendes in huis?' Vroeg setto verrast. Aangezien het er niet geheel luxe uit zag van binnen. 'Denk dat ik na het eten naar huis ga maar Umh hoe kom ik thuis?' Vroeg hij verward.

37history - Pagina 3 Empty Re: history do jun 01, 2017 4:56 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'bediende?' Hiro keek verbaast.' bediende nee man!' hij ging terug en naast de jongen op bed ging zitten. 'Gewoon bij de pizza zaak om de hoek.. We kunnen het zelfs zelf gaan halen..' Hiroki keek nog verbaasder toen Setto zei dat hij na het eten naar huis ging. 'moet je me nu wel je echte adres geven.' zei hij zijn gzicht ging normaal staan terwijl hij zijn kleding goed deed van het zitten..

38history - Pagina 3 Empty Re: history do jun 01, 2017 5:59 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
‘w-wat is pizza?’ herhaalde setto hem. ‘owh, eigenlijk nooit van gehoord.’ Bekende hij. Hiroki vroeg om zijn adres. ‘heeft u een pen en papier voor me dan?’ vroeg setto. Nadat hij iets had om op te schrijven schreef hij: ‘phoenixfeather 06’ op in een heel ouderwets handschrift, waarvan hij niet wist dat die al jaren of zelfs eeuwen niet meer gebruikt werd. ‘hier dit is de straat naam, momenteel verbleef ik in burningkingdom. Het is naast de geneeskruidenier.’ Legde hij uit.
‘umh, zullen we dan naar dat zaak gaan om de hoek? Zoals u beschreef?’ vroeg setto wiens mag een beetje begon te knorren. hij bekeek hiroki die zijn kleding goed trok en stond uiteindelijk ook zelf op van de bank.

39history - Pagina 3 Empty Re: history do jun 01, 2017 7:07 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
met zijn ogen groot keek hij naar het handschrift hij kon het niet eens lezen!... half dan.. met wat moeite kon hij letters in het handschrift zien. Dat nam niet weg dat hij het er prachtig uit vond zine.. 'Maar.... ja laten we eten' hiro kon nog niet echt vertellen dat.. hij geen flauw idee had waar.. dat allemaal lag en hij kende de stad en omgeving op zijn duim.. 'Ja we gaan eten.. Maar beter kleed je je eerst om naar kleding van hier' hiroki pakte een broek en shirt uit izn kast en gooie het naar setto' Kleed je om'

40history - Pagina 3 Empty Re: history do jun 01, 2017 8:21 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
Setto hield de kleding vast die hiroki gegooit had. Verder dacht hij er niet bij na waarom hij die kleding aan moest doen. Nouja tijdens het eten moesten ze vaker wel eens andere luxere kleding aan doen. Misschien was dat wel de reden waarom hij niks vroeg. ‘waar moet ik me andere kleding neer leggen?’ vroeg hij toen hij om zich heen keek.
setto legde de gegeven kleding even aan de kant, deed zijn harnas af en trok zonder zich te schamen zijn kleding uit tot hij in zijn ondergoed zat met de rug naar hiroki toe gericht. Vervolgens trok hij de gegeven kleding aan.
‘ummh, wel beetje rare kleding om eerlijk te zijn.’ Gaf hij voorzichtig toe. deze kleding was alles behalven luxe.

41history - Pagina 3 Empty Re: history za jun 03, 2017 7:16 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'pizza?? en rond brood van deeg met eten er op!' Setto's lichaam werd grondig bekeken door Hiroki.. Die broek... het was klein voor setto maar het paste wel.. Natuurlijk was hiroki een stuk kleiner dus zijn grootste broek zat goed bij setto.. Dit lied hiroki zachtjes lachen. 'Je bent een aardig grote jongen' hij schudde zijn hoofd waarna hij zij hand naar Setto uit stak. 'Kom pizza eten de rest komt later wel'

Ze liepen een stukje. Hiroki liep half naast achter setto om de jongen in de gaten te houden. Hero had expres rustige gangen gegaan zonder auto's of andere dingen. bij de pizza tent aangekomen liep hiroki en setto naar binnen. Het was knus en duidelijk geen pizza bedrijf dat heel veel geld maakte.. In deze stad kon je goed het onderscheit tussen rijk en arm zien zo ook hier.. De stoelen vielen zowat uit elkaar. Maar het was hiroki's favorite plek om te eten. 'We gaa nze wel zelf maken' Met dat begroete hij de baas en liep naar een tafeltje naast een oven. 'Hey hero~!' zong een meisje. Hero deed zijn duim omhoog. 'Hey anne' hij gaf de meid een brede glimlach. 'Zo te zien heb je je haren weer knal roze gemaakt' Anne begon te blozen. 'Vind j het mooi?' vroeg ze met grote ogen en bukte eve waarna ze de jongens aan keek 'Zelf maken neem ik aan?' ze vroeg het netjes waarna ze weg liep om vanalles op de tafel te zetten.

42history - Pagina 3 Empty Re: history za jun 03, 2017 7:48 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Setto gniffelde zachtjes pp hiroki reactie dat hij een grote jongen was. 'Yea, ze moesten altijd kleding apart voor me maken toen ik nog jong was.' Antwoorde hij met een hand strelend door zijn blonde haren heen. Setto's ogen kijken naar de uitgestoken hand van hiroki. Wat moest hij daar mee doen? Niet wetend pakt hij maar de hand vast. 'Yea laten we eten!' Glimlachte setto en trok hiroki de gang op. 'Eh welke kant?' Vroeg hij verwart.

Binnen aan gekomen keek setto licht geschokt rond. Niet alleen zag alles er armoedig uit in het plafon zaten raren lichtjes net zoals in die cel. Een vuurvliegje achtige beest gestopt in een doosje. Zo zag het er uit. Hiroki liep naar de keuken afdeling toe en setto volgde hem snel voordat hij hier alleen stond. Voorzichtig trok hij aan hirokis shirt. En wees omhoog. 'Wat is dat?' Vroeg hij wijzend naar de lampjes.

Setto keek weer naar voren en zag een jongen vrouw met roze haar. Settos mond viel open van verbazing ze leek wel magisch. Setto stapte ijdel naar voren en pakte de hand van het meisje waar hij netjes een kusje op haar hand drukte. 'Aangenaam Anne, mijn naam is Setto Crystal.' Zei hij netjes en liet haar hand weer los.

De jongen vrouw zette van alles op het aanrecht neer. Dingen die setto wel degelijk herkende maar sommige ook weer niet. 'Eten jullie hier vis of?' Vroeg hij voorzichtig. Meeste landen waar hij door heen gereist had ad alleen maar wild vlees. Omdat ze geen kennis hadden om vis te vangen uit het water.

43history - Pagina 3 Empty Re: history za jun 03, 2017 7:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
Anne had met grote ogen gekeken toen de jongen dat deed.. Ze begon wel flink te blozen en zachtjes te giechelen' Aangenaam' zei ze zo netjes mogelijk terug waarna ze haar kleine rokje beet pakte en boog dor haar knieën heen. ze gichelede weer waarna ze ana het werk ging.

hero had met grote ogen naar Setto gekeken en naar de laampen boven i.. 'een lamp?' zei hij verbaast waarna hij begon te lachen en weer wat afgekeurder keek.. Hij... Wist dat Anne heel snel voor jongens viel.. en..... hij wilde een kans zien te krijgen bij deze jongen want hij wist nog niet of hij hetro of homo was! dus wieweet! maar dan moest anne er niet tussen komen. Hij hees zijn lip op waarna hij Setto aan bleef kijken..

Anne knikte op de vis vraag. 'We hebben verschillende soorte vis.. Tonijn. Witvis. niet dat ik denk dat die er lekker op is.. en we hebben garnalen.. Als je iets specefieks wil moet je het zeggen misscehin kunnen we het regelen. De mart is hier achter!'

44history - Pagina 3 Empty Re: history za jun 03, 2017 8:58 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Setto boog zich lichtelijk voor over. Als een kleine buiging nadat. Het meisje haar te korte jurk beet pakte en een beetje door haar knieën heen zakte. 'Uw haar is prachtig.' Gaf hij nog als conpliment.

'Lamp?' Herhaalde setto hem. 'Het lijkt op een vlam alleen flikkert het niet.' Bevestigde setto nadenkend.

'Tonijn is okee.' Glimlacjte setto en boog lichtjes met zijn hoofd. Als een knikje dat dat goed was.
Hij trok hiroki weer aan zijn shirt. 'Waarom ga jij niet eerst?' Vroeg hij onzeker niet wetend hoe die pizza werkte. Toen Anne terug kwam met nog een paar ingrediënten spiekte hij bij hiroki af en deed vervolgens op de pizza wat hij lekker vond. Eigenlijk maakte hij er meer een kunstwerk van dan dat hij het verdeelde. 'Ongeveer zo?'

45history - Pagina 3 Empty Re: history za jun 03, 2017 9:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
na het bedekken van zin pizza keek hij naar die van setto en lachte zacht.. 'WAt prachtig.. succes met eten zo!' hij verlegde wat dingen zodat het iets mer verdeeld is. 'Geen kaas?' hij schoof de kaas naar hem toe. 'Je hebt dit echt nog nooit gedaan heh?

Na even ging de izza in de oven en wa het tijd voor een gesprekje.. Hero wilde alles weten maar iets zei ehm dat hij iets rustiger aan moest doen.. 'Twee radles Anne' besloot hi uiteidelijk maar. En dat was ook het gene wat hij kreeg! eentje gaf hij aan setto. 'proost op?'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum