lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

history

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

46history - Pagina 4 Empty Re: history za jun 03, 2017 9:46 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'Wat is kaas?' Setto bekeek het gele spul in de vorm van draadjes. Setto schudde zijn hoofd. 'Heb het inderdaad nooit eerder gedaan eten maken op deze manier. Meestal eten we rijst of andere gewassen en broden bakken.' Legde setto uit. Waar ik vandaan kon eten we veel vis.'

Samen gingen ze aan een tafeltje zitten. Hiroki bestelde een drankje. Setto nam het glas in zijn hand. 'Proost op dat de draak nog lang mag blijven slapen.' Zei hij en klinkte het glas hard tegen die van hem aan zoals ze dat deden. Bij proosten kwam er altijd drinken in een ander zijn glas waardoor vergiftiging dan niet voor een iemand gold maar ook voor de ander. Setto nam een flinke slok en hoestte vervolgens. 'Dit smaakt raar.' Zei hij door het hoesten heen. 'Het is geen wijn dat zeker. Is dit zoon bar drankje waar de ridders savonds heen gaan?' Kuchtte setto en nam nog een slok. 'Its best okee.' Vervolgde hij na een paar slokken.

47history - Pagina 4 Empty Re: history zo jun 04, 2017 9:13 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'is bier jah geen wijn' hiroki tikte tegen het glas aan. 'Ja best oke?' hiroki gooide zijn glas ineen keer achter over . 'Dus jij bent een wijnliefhebber' met zijn vinger ging hij over het glas heen terwijl hij naar setto keek. 'En hier word het gewoon door iedereen gedronken niet alleen ridders.. die zijn hier eingelijk niet meer'

48history - Pagina 4 Empty Re: history zo jun 04, 2017 9:59 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Anne kwam de aan lopen met twee grote borden. Daarop lagen de pizza's die ze gemaakt hadden. Deze legde ze op te tavel neer.
'Bedankt.' Zei setto met een knikje.
Hij pakte zijn mes en vork die ongelofelijk licht aan voelde. Heel Eventjes speelde hij met zijn bestek. 'Wat zijn ze licht?' Zei hij vervolgens met een groot vraagteken. Setto sneed een stukje pizza af en stopte het in zijn mond. 'Mmmh verrukkelijk.' Mompelde hij en hield zijn hand voor zijn mond.
Toen zijn mond leeg was keek hij hiroki weer aan. 'Maar wat hebben jullie dan hier inplaats van ridders? Of hulpjes of mensen die de koningkrijk in de gaten houden?' Vroeg setto nieuwschierig.
Setto nam weer een slok drinken. 'Ik drink inderdaad meer wijn dan dit.' Gaf hij eerlijk toe.

49history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 7:10 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
zodra de pizza er was had Hero geen aandacht meer voor Setto. eten ging voor! voor alles! het was zijn ware liefde! iets wat hem niet in de steek lied.. een nadeel je moest er voor betalen.. En betalen deed je met geld en dat was iets wat hero niet had!.. 'oh ridders? nee peacekeepers.. worden ze genoemd.. zij ngewoon een duur woord voor politie. En anders heb je eht leger maar daar hebben we al 40 jaar niks meer over gehoord. of langer! ' hero deed zijn handen omhoog dat hij het niet wist..


het laatste stukje pizza ging in zijn mond en ook de rest van zijn bier. 'Kan je me nu echt vertellen uit welk gedeelte van de stad jij komt?'

50history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 7:45 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
Setto trok zijn wenkbrouw op. ‘maar ik heb je dat al verteld.’ Ik ben geboren in een koningkrijk van me moeder overleden oom en opa.’ Begon setto opnieuw. ‘en ik ben min of meer gaan reizen omdat… nouja, gewoon gaan reizen.’ Vervolgede setto alsof hij niet alles vertelde. ‘nu woon ik tijdelijk in burningkingdom en doe ik mee aan arena gevechten. ‘eigenlijk zat ik midden in een gevecht totdat er iets vreemts gebeurde en ik poef inenen hier was met metale monsters en…’ setto stopte met praten en pakte iets uit zijn zak. Het was een blauw zakje met een touwtje er omheen om het stof bij elkaar te houden. Setto legde het op tafel en maakte het open. Hij pakte er een goude munt uit en liet het aan Hiroki zien, het was een munt uit zijn tijd. ‘zal ik betalen?’

51history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 8:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
Hero schudde zijn hoofd 'we kome ner wel uit' zei hi jrustig maar het was duidelijker die ging nog lang niet naar huis.. hok kon iemand zo onder de drugs zitten!.. Er kwam meer verbazing bij toen SEtto iets pakte.. het was een zakje en daaruit kwam een munt.. een heel oude munt.. Hero pakte het beet zijn mond zakte open. 'Deze is jaren oud! eeuwen zelf!' hero bleefh et bekijken. 'NEe daar mee kun je niet meer betalen..' hi jdraaide de mond in zijn handne 'Mag ik het even lenen?' daarna stond hij op. 'GEwoon op mijn rekening anne' Anne knikte.. 'Kom we gaan terug.. vertel me waar heb je deze munt vandaan?'

52history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 8:13 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
‘eh sure mag je het lenen.’ Antwoorde setto niet begrijpend waarom hij het wilde lenen. Hiroki stond op en zei tegen het meisje dat ze het op zijn rekening mocht doen. Met een schuin hoofd dacht setto na maar hij kon er niet uit komen wat de jongen bedoelde. setto legde zijn bestek op het bord en liep naar de jonge vrouw toe. hij boog halverwegen voorover. ‘bedankt voor het heerlijke eten mevrouw.’ Bedankte hij en volgde Hiroki al snel. Buiten in de steeg vroeg hij waar setto de munt vandaan had. ‘uit dat zakje wat ik liet zien. Is een van de munten die me vader mee gaf toen ik van huis vertrok. Het dier op de achterkant laat zien waar hij vandaan komt. En aan de andere kant nouja dat weet je vast wel. Hoeveel hij waard is zoals gewoonlijk.’ Legde setto uit. ‘in sommige landen kun je met het ene dier niet betalen maar met het andere wel.’ Setto haalde vermoeit zijn schouders op. ‘was er maar overal hetzelfde muntje.’ Mommelde hij zachtjes. In de smalle steeg keek setto recht omhoog naar de licht. ‘volgens mij gaat het zo onweren. Zeus is niet blij.’ Fluisterde hij zachtjes.

53history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 8:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
vol intressens luisterde hij naar het verhaal. Hi jdraaide de munt steeds in zijn handen hoe kon een jongen dit alles verzinnen in zijn hoofd.. Wat voor psygologische ziekte had je dan? maar dan naast dat.. hoe had hij het water kunnen laten bewegen.. En nog iets.. Het bier was fout gevallen! dat moes thet zijn. zijn buik knord en niet alleen dat hij raakte ok steeds meer opgewonden door alles. Tot het woord zeus kwam. Hero keek geschrokken op.' zeus???' vroeg hij waarna hij hard ging lachen. 'Zeus?? men je dit? zeus die god?' steeds dichter kwamen ze bij de het apartementenkomplex aan.. 'Hmm.. wacht even; zei hij terwijl hij rond keek. hij mocht geen jongen mee zijn kamer in nemen.. Er waren heftige regels tegen homo's Het was wel geaccepteerd.. maar ook weer niet.. het was ingewikkeld..

54history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 8:37 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
‘ummh, nouja er zijn mensen die alleen in draken geloven als goden. Maar ik denk dat zeus de 12 kristallen bollen heeft gemaakt met ieder een andere gave. Deze zijn verdeeld over de landen en koningen die we tot nu in het heden kennen.’ Vertelde setto ongemakkelijk. ‘hebben ze je dat niet geleerd op school over de 12 kristalle bollen?’ vroeg setto die niet kon geloven dat iemand er niet van af wist. Setto en Hiroki stonden voor hetzelfde gebouw als ze eerst waren. Automatsich liep hij naar binnen toe. ‘umh welke kant was het ookalweer?’ vroeg hij staand voor de trap.

55history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 8:53 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'12bolle? het is geen dragonball Z hiero!' lachte hero niet begrijpend wat er nu gaande was.. ooit kwam hij er wel wachter dat alles wat de jongen zij waar was... Nu nog niet.. hero beleef gelove ndat Setto zwaar onder de drugs zat!. 'links! kijk naar me naam kaartje.' Zacht liep Hero door rond zich heen kijkend of er echt niemand was. En ze hadden geijk zover Hero kon zien was er niemand buiten hun om.. hero tikte op het rode kaartje naast de kapote deur.' kijk Hero.. Dat is mijn bijnaam. hiroki verklein naar hiro wat uiteindelijk hero werd' legde hij uit waarna hi jde deur opende.. 'Biertje?' vroeg hij terwijl hij zijn schoen uit schopte.

56history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 9:18 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
‘aha, okee. Hiro is ook iets makkelijker dan Hiroki, maar waarom hebben ze de Hi vervangen door de He? misschien konden ze gewoon niet goed schrijf.’ Setto begon zachtjes te lachen.
‘umh, yea okee.’ Antwoorde hij op de biertje aanbot. Setto ging zitten op de bank waar hij eerder die dag ook zat. ‘mmh, hoe laat zou het zijn? Reizen in het donker is geen goed idee met onweer in de hemel. ‘hiroki je hebt me nog niet vertelt waar jij vandaan komt?’ begon setto met een glimlach.

57history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 9:32 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'hero.. komt meer vna held vandaan... heb wat dingen gedaan waarvan ze vonden dat dat een heldendaad was..''Hmm nee reizen in het donker is niet goed nee!' hij keek setto aan. 'En als ik eerlijk moet zijn weet ik ook niet waar die landen zijn die jij zegt.. We kunnen morgen de bib in gaan om te kijken of er iets valt te vinden?' Hero pakte een flesje uit de kast en gooid ehet naar SEtto. 'vang' Daarn alied hij zich naast setto in de bank vallen. 'Maar het je gemakkelijk als je blijft' hij keek setto aan met vragende ogen. iegenilijk kon setto nergens heen...

58history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 9:49 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
Setto stak zijn hand op om het blikje te vangen maar tervergeefs kwam het tegen zijn voorhoofd aan. En nog best hard ook. ‘auw, je gooit best hard.’ Mompelde setto die pijnlijk over zijn voorhoofd wreef. Hij keek naar het blikje dat op zijn schoot lag. ‘umh, ziet er uit als een bidon?’ hij pakte het vast en bekeek het blikje. Hij hield het ondersteboven boven zijn mond maar er kwam niks uit. ‘hoe werkt dit?’ vroeg hij voorzichig voelend aan het metale klipje. *’haha, you alwase seems so clumsy, next time you better catch it right. If it was a real wapon you could lose your head.’* hoorde setto een jongen zeggen uit zijn jeugt. Even veranderde settos lachende ogen naar een iets somberdere blik. ‘eh, yea, we kunnen wel naar een bibliotheek gaan.’ Antwoorde hij snel. ‘is het echt okee als ik blijf?’ vroeg setto terughoudend.

59history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 10:02 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
Hero probeerde niet te lachen.. toen het blikje tegen zijn hood kwam. En uiteindelijk toen.... Setto blikje onderste boven hield hield hij het niet meer. Hij begon har te lachen en stopte ook niet meer.. hi jbleef lachen en lachen tot izjn buik echt pijn deed. Door het lachen begon hij de hik te krijgen wat hem alleen nog maar meer buikpijn gaf.' Je omet hem hahaahh openen! hahaha' met izjn hand op zijn buik pakte hij het blikje open en gaf het terug waarna hij nog na hikte van het lachen.. uiteindelijk lied hij zich naast setto zakken. 'Jap! kan < maar je mag kiezen. of samen met mij in een bed of op de bank. En anders de grond!'

60history - Pagina 4 Empty Re: history di jun 06, 2017 10:07 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalWater
setto keek toe hoe hiroki plat ging van het lachen. Om niet buiten de boot te valen lachte setto voorzichtig mee. ‘hehehe, oh op die manier.’ Zei hij toen hiroki het blikje voor hem open had gemaakt. Setto nam een slok en keek glimlachend toe hoe hiroki zowat de hok kreeg. ‘heheh, als je het zo op noemt. Klinkt het eerst nog het best.’ Gniffelde setto waarnaar hij nog een slok nam. ‘liever met jouw in een bed dan op de harde grond. Of, deze bank.’ Daarbij prikte hij met een vinger in de bank. Waar de gaten haast in zaten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum