lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 14]

106Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:40 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
Ze vertelde iets over dat ze awkward was met mense rond haar heen en nieuwe mensne ontmoeten dat betekedne dus dat zei ook niemand kende buiten de zalen. En chanyeol was met een meid p stap die ging ik niet storen. of wel.. Hij zou dat meisje zo achter laten om ons hier uit te halen. dus denk niet da thet zo slim zou zijn om dat te doen.. Ik keek de meid aan en haalde me schouders op. ''Je kan ook niet alleen leven dus probeer het op zijn minst'' zei ik en wees met me vinger naar haar. ''maar niet bij mij proberen.. DAt ik je vandaag geholpen heb wil niet zeggen dat ik ej mag..'' ik begon weer rondjes te lopen en te ijsberen ik kon gewoon niks bedenken.! ik probeerde mezelf te calmeren en dat lukte maar op een manier en dat was zingen.. Ik pakte de lyrics uit me tas en ging zitten. Zonder op te kijken naar de meid begon ik mijn delen te oefenen. en ja ik werd rustiger. heerlijk jezelf goed kennen.

Lennie:
ik stopte me oortjes in teurg in me oren en nergeerde de jongen. Hij had gelijk maar ik had geen zin om me verder uit te leggen. niet tegen iemand die ik hierna toch nooiit meer zou zien. Kende hem niet eens en straks ging hij er voorzorgen dat ik hier echt wacht moest. EN jah.. ik deed het voor andere me ouders hadden eerder betaalt dan ik ja gezegt had. ze waren er zo blij mee waarom zou ik hun dan terleurstellen..

107Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:40 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Hij hoeft mij niet te vertellen dat ik mn leven niet allen kon blijven. Dat wist ik wel.. ik wad echt wel lonely as fuck. Maar het was gewoon lastig voor me ' showing emotions only hurts you in the end' zei ik zacht tegen mezelf. Ik wad niet altijd zo.. in tegendeel zelfs.. was de meest sociale vlinder die je kon vinden op de basisschool.. op de middelbareschool ging alles fout.. kon er alleen geem verklaring ervoor vinden. En toen hij zei dat alleen maar dat hij mn geholpen had niet betekende dat hij me.mocht. zie.. told ya. Ik kroop wat verder in elkaar.

En toen opeens hoorde ik prachtig gezang. Ik keek vol verbazing. Wow.. dat was echt een goede stem.. geen wonder dat de docent al zo enthousiast was over hem. Ik kende het nummer en kon het niet latennom zacht mee te zingen.

Chen:

Lijkt erop dat ik de spijker op zn kop heb geslagen. Aangezien ze dr oortjes weer in deed en me volledig negeerde. Ik pakte.mn telefoon er weer bij. * is er echt geen docent te bekennen? Ze wil niet door de raam en ik laat de niet allen* stuurdenik naar baekhyun

108Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:41 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

nog voor ik ging zingen kreeg ik een smsje terug van jongdae. *nope niks.. zit nu zelf ook opgesloten denk dat we chanyeol straks mar om hulp moetne vragen! hahaha... Fml!.. ze? zit je daar dan met iemand?*

ik keek op merkte dat ze mee zing ik draaide em hoofd weg en stopte met zingen. Okey zingen wat niet zun goed plan geweest... Want.. Het voelde goed met haar zingen en dat wsa iets wat ik wilde voorkomen.. Ik ging geen vrienden worden of latne merken dat ik de westerse meid eigenlijk we mocht want dan zakte mijn populariteit met zware bakstenen naar benede... ''Ik sms Chanyeol wel die haalt ons hier er wel uit'' Zei ik en stond op om weg te lopen naar de deur toe.. Ik had het hier echt te erg naar me zin.

Lennie:

De jongen bleef stil en ik sloot me ogen. ME mobiel ging weer af. Deze keer las ik het wle omdat het een nieuw nummer was. *I hope you die down there* stond er. Ik sloot meogen opnieuw en voelde een traan over e wang glijden. Meteen wreef ik die weg dat hoefde hij niette zien!.. Ik had hem de eerst dag al voor schud.. toendoorboord met me naalden. Toen in een kelder opgesloten en daarna tegen ehm uitgevlogen terwijl hij alleen maar probeerde te helpen.. En dan zou ik nu gaan zitten janken. WAt moest hij wel niet denken..

109Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:41 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

fuck... hij heeft me gehoord. ja nee goed bezig.. geef hem nog meer redenen om je te haten. je bent toch al zo goed bezig. hij zij iets over dat hij chanyeol ofzo iets zou smsen om ons hier uit te halen. ik keek op, oh dat was 1 van zn baegle groepje, en een grote flirt ook nog. ik knikte. nu maar hopen dat dit zou werken..

ik pakte mn tablet er weer bij en keek naar de opname die ik had gemaakt van de training van vanmiddag. begon het coachen echt wel leuk te vinden. deze week waren we bezig met flashback van after school ( denk aan waveya video's ) maakte ondertussen aantekeningen met verbeter punten voor de volgende training om aan te werken.

Chen:

ik zag dr uit mn ooghoek dr mobiel pakken en zag voor een seconde een traan over dr wang glijden. ik besloot dat ik dr al ver genoeg gepushed had vandaag en besloot er niks over op te merken. mijn eigen mobiel ging ook af en baekhyun zat zelf ook opgesloten! aish dat meen je niet! * yeah, die westerse meid met bruin/wit haar. hoe krijg jij het nou weer voor elkaar om opgesloten te komen* stuurde ik terug. *mn batterij ging bijna dood... fml*

110Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:42 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:
*ooh gecondoleerd man!* stuurde ik waarnaar ik zijn drama smsje kreeg dat zijn batterij bijan op was '*HAHAHA LEKKER VOOR JE!* stuurde ikterug en nog geen twee seconden er na werd min beeld zwart, wacht ee ndat meen je niet!. ik schudde hem heen en weer ''hey hallow mobiel je bent een galaxy7! geef het niet op!'' jammerde ik maar hij ging echt neit meer aan. Ik haalde me shouers op natuurlijk had ik mij oplader gewoon bij in min tas die in de katine stond.... die in de kantine stond.. well.. okey.. Ik gooide me mobiel weg.. dat was de enige kans om hier uit te komen. maar nu was.. had ik jongdae nou maar niet uit gelachen dan was het me vast opgevallen dat mijn batterij ook gewon leeg was.. LEkker! Ik gromde lichtjes en besloot de tijd hier dan maar god te maken inplaats van boos te zijn. was niet voor niks de famous baegle. Ik liep wat rond en begon dingen te bevestigen. ''kijk!'' zei na een tijdje allerlei dingen klaar gezet te hebben. Ik stond achter ee ntafel en deed de schakels omhoog meten verliegde de zaal zich. Ik grijnsde overblij

111Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:42 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik was zo gefocust op mn werk dat ik eerst niet doorhad dat er wat aan de hand was, tot hij opeens zn mobiel weggooide. ik keek op, en wou vragen wat er aan de hand was, maar ik hield mezelf tegen. hij begon wat heen en weer te lopen en aan wat dingen te trekken. ik liet hem en ging verder met mn werk. toen viel me pas opeens op dat het koud begon te worden.. aish hebben ze nou ook serieus de verwarming uit gezet? hebben wij weer... straks zitten we hier de hele nacht vast... ik trok baekhyun's jas wat dichter om me heen om warm te blijven. na een paar minuten zei hij dat ik moest kijken. ik keek op en hij stond achter een tafel , deed wat schakels omhoog en opeens verlichte de zaal zich. ik glimlachte blij, teminste niet in het donker zitten! 'dat is al een stuk beter dan de duisternis' zei ik blij.

Chen:

* nah zo erg is het niet, alleen koppig als de pest! heb je chanyeol al kunnen bereiken?* stuurde ik nog terug voor dat hij ook uit eindelijk uitviel... nu maar hopen dat baekhyun channie heeft kunnen bereiken.. anders werd het een lange nacht..

112Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:42 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

''ja beter toch!'' lachte ik blij. ik liep naar een duer toe. ''kijk! das matten en alles dus komt wel goed!'' zei ik en trok een aantal matten het hok uit. Ik sleepte ze naar haar voeten Ik tilde het op en misschein lied ik haar voet onbewust best hard op het matje vallen maar het ging er juist om dat ze haar been wat hoger hield. Ik ging zetten zou ik moeten zeggen dat chanyeol niet zou komen en straks dit deel van de school volleidg afgesloten zou worden? Ik ging voor haar zitten en dacht er aan. Of zou ik gewoon blij gaan doen en net doen of ze zo komen. Ik zuchtte.

Lennie:
Ik zag hoe de jongen zijn mobiel uitdeed. hierna viel er eigenlijk een pijnlijke stilte. wat zeker een uur duurder. Deze werd verstoord door en harde knor van me buik. Me wangen werden rood. Jah kijk hoor je de reden dat ik grommige ben! ja nou dat dus. Ik ging verzitten en sloot me arme rond me buik. Het moest stil zijn want... anders... wa het zo awkward..

113Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:42 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'veel beter' knikte ik en hij begon alweer te lopen. zit die jongen ooit wel eens stil? ik glimlachte en schudde mn hoofd. hij trok wat matten uit het hok en sleepte ze naar waar ik zat. hij tilde mn voet op en liet hem iets te hard op de mat vallen maar ik zei niks. het gebaar was lief dus. hij ging voor me zitten en leek diep in gedachten te zijn over iets. ik raapte mn moed bij elkaar 'something wrong? ' vroeg ik zacht.

Chen:

iets in me zei dat baekhyun chanyeol niet heeft kunnen bereiken... of .. dat zijn mobiel het ook begeven had. great.. ik zuchtte en opeens hoorde ik een harde knor. ik moest mn best doen om niet te lachen maar het was gewoon te grappig zo midden in die stilte 'weet je nog ssteeds zeker dat je niet door het raam wilt proberen te klimmen?' lachte ik.

114Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:43 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
''We gaan hier niet uit komen'' zei ik zachtjes.. ''Kan chanyeol niet meer berijken en na 10 uur is dit deel van de school afgesloten.'' ik wees naar de klok wat al aangaf dat het 10 voor 10 was. Ik zuchte en stond op. misschein was het maar god als ik dan haar ging vermaken. Ik zette de muziek had aan en begon te dansen het was tenminste iets, Niet dat ik kon dansen maar hey dat had ze smiddags ook wel gezien!. Na een lange tijd gek gedaan te hebbne ging ik zitten. het wat super koud geworden. Ik zat midden in de zaal en draaide een rondje op mijn kont om na te denken. Op dze manier raakte we nog onderkoelt!

Lennie:

De jongen begon over het ram ik schudde me hoofd. ''nee echt niet'' zei ik en keek omhoog. ''Ik pas daar echt niet doorheen'' en weer wees ik naar me kont. ''Jij bent een stuk dunner dus als je wilt ga je gewoon.'' Ik wees naar boven. weer knorde me buik. Ik zag wel dat de jongen wilde lachen. Ik apkte iets van de rond af en gooide het naar hem. ''niet lachen!'' zei ik en stak me tong uit. ''Me buik praat gewoon graag!; jammerde ik in honger..


Lennie

115Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:43 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

hij zei dat we hier niet uit kwamen.. en dat de school na 10 uur afgesloten word. ik raakte lichtelijk in paniek. het was nu al zo koud en het ging alleen maar kouder worden in de loop van de nacht. waarom moest ik nou weer zo nodig terug komen... ik kon toch niks doen zolang ik niet kon lopen. hij stond weer op, zette de muziek aan en begon weer te dansen. ik lachte. jup hij kan echt niet stil zitten. het is net een kleine puppy. ik observeerde zn skills en toen hij klaar was ging hij midden in de zaal zitten. ik voelde weer een koude rilling over mn rug lopen en begon door mn tas te rommelen om te kijken of ik iets warms bij me had. ik vond een dunne fleece trui en een joggingsbroek. he toch nog nut niet elke dag je tas leeg halen. ik trok het aan en hinkelde naar baek toe om hem zn jas terug te geven. ik ging voor hem zitten 'weetje, met een beetje training, zou je nog best wel een goede danser kunnen worden. ik zie veel potentie' bekende ik. ik keek hem niet aan en voelde mn gezicht opeens vet warm worden. what the hell?

Chen:

'nope!' zei ik en plofte terug op de bank. ik kon het niet helpen om niet te lachen om dr buik. ze begon met dingen te gooien zeggend dat ik moest stoppen met lachen. ik ontweek het zo goed mogelijk en lachte alleen maar harder. 'tenminste iemand die graag praat' zie ik 'dus buik vertel eens. had ik zonet gelijk of niet?' zei ik en keek dr niet aan maar naar dr buik.

116Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:43 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
''ja goede heuepen heb ik he!'' lachte ik zachtes ne pajte me jas aan, Ik lied me achtere vallen en keek naar het dak. ''Maar zang licht me meer. Okey het dollen met dansen is leuk''vertelde ok en wees naar het dak. ''Kijk die kleine lapjes lijken et sterren'' glimlachte ik

Lennie:
de jongen bleef lachen en lachen en zei dat er dan tenminsten iemand terug praatte. ineens begon hij tegen me buik te prataen en vroeg of hij toenstraks gelijk had. Meteen knrde me buik als een gek. Ik keek dej ongen betrapt aan met zun blik dat hij gelijk had.. Ik bleef dingen naar hem gooien het waren geen harde dingen maar ze vlogen wel goed. ''kappe okey!'' jammer de ik!.

117Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:44 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'zeker wel. erg sexy' het floepte er uit voordat ik het door had. ik sloeg mn handen voor mn mond en werd echt knal rood. ik liet me ook naar achteren vallen. 'yeah i can tell, het komt zo natuurlijk' zei ik en keek naar het dak. '.. we moeten dus echt de hele nacht hier door brengen' zei ik zacht en beetje bang. veel warmte boden de extra kleren niet namelijk, en ik ben al zo'n kou kleum van mezelf...

Chen:

i knew it! die blik zei alles. ik had daar toen straks gelijk en was dat de reden dat ze me negeerde. 'je buik is tenminste wel eerlijk. ok dus buik. die meiden zijn erger dan het alleen niet mogen. niet verklappen ok maar ik zag lennie net op dr telefoon kijken en snel een traan wegvegen. iets zegt me dat er iets veel meer aan de hand is of niet' ging ik nog verder.

118Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:44 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:

We lagen denk ik een uur hier op de grond me rug ging zeer doen en ik had het stervens koud.. En als ik het al niet koud had hoe moest zei zich dan wel neit voelen.. Ze had nog minder aan dan k en ze kon niet een zichzelf warm bewegen. Ik zuchte en kon maar een ding bedenken. ''Zullenwe maar gaan slaepn?'' zei ik zachtjes en zette de muziek uit. Meteen daarna zette ik ehm aan en zette zachte muziek aan. Oey misschein iets te romantisch maar dat was onbewust. Ik stapelde wat meer matjes op elkaar en liep terug naar Marlon ik stak me hand uit en begeleed haar naar de matjes. ''Ga liggen'' zei ik en pakte me tas deze legde ik onder haar enkel. ik ging naast haar zitten op het matje en keek via de gorte ramen naar buiten. ''was het moeiljik alles achter laten?'' vroeg ik uiteindelijk.

Lennie:

k beet op me liep toen hij over de meiden begon. Ik schoof me mobiel wg. hij moest echt niet de doodsbedrijging lezen!. Ik probeered zijn vraag te nergeren, Maar me gezicht sprak hoe dan ook boekdelen.. Zeker teon er meer tranen kwamen, Ik haar hongerig zijn want.. dan was ik knorrig en emotioneel... En werd ik knuffelig en afhankelijk.. Maar.... Ik beet op me lip en keek van hem weg.

119Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:45 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

na wat wel een uur op de grond te hebben gelegen stelde baekhyun voor om te gaan slapen. hij zette andere zachte muziek op en hielp me omhoog en naar de matjes die hij eerder neer gelegd had. ik ging liggen en hij pakte zn tas en legde deze onder mn enkel en ging daarna naast me zitten en keek naar buiten. ik beet op mn lip en keek ook naar buiten toen hij die vraag stelde. ' als ik iets had om achter te laten dan vast wel' zei ik zacht.

Chen:

is het een gave of een vloek dat mensen niet tegen me kunnen liegen. en dat ik altijd alles en iedereen om me heen wil helpen... 'je hoeft me niet te vertellen wat er echt aan de hand is, maar je moet er echt wel iets aan doen als het je zo kapot maakt. ' zei ik tegen dr en droogde dr tranen met mn mouw 'je moet je vocht bewaren. morgen ochtend kunnen we vast er pas weer uit' lachte ik. 'baekhyun zit zelf ook vast en heeft voor de rest ook niemand kunnen bereiken. dus we moeten het echt de nacht uitzitten' zei ik tegen dr met een glimlach. 'nou kom op. geen tranen meer ok? niet over die waardeloze meiden die zo laag zakken'

120Seoul school of art - Pagina 8 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:
Ze zei dat ze vast wel zou hebben als iets ha om achter te laten, Ik reageerde er niet op maar het raakte me wel. Of niet ik weet het eindelijk niet. Het gaf me een knoop in me mag. Zun misselijk gevoel. Ik lied me op het matje vallen mijn hoofd belande op haar buik. Ik zichte en nergeerde waar ik lag. meer omdat ik niet omhoog wilde schieten en mijn fout onder ogen zien. dat ik gewon op haar was gaan liggen. ''welteruste'' zei ik zachtjes.

Lennie:
Ik luisterde naar zijn stem en knikte zachtjes. Hij wreef mijn wangen droog ik pakte zijn hand en drukte deze even tegen me wang beet maar lied hem sl snel los. Hij vertelde dat we hier niet uit gingen komen. Ik blies me wnagne op en wreef in me ogen. ''okey..'' zei ik rustig en staarde langs hem heen..''Je zei da je znager wilde worden, laat is wat horen'' zei ik zachjes en duwde de jongen bij me weg

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art (new)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum