lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 21 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 42]

1Seoul school of art (new) Empty Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 7:44 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik kwam echt keihard op mn elleboog terecht toen hij me wegduwde. ik voelde ook wat warms over mn wang heen glijden maar daar besteedde ik nu geen aandacht aan ' Ha! wat zuivers?! hoeveel meiden heb je nu al wel niet geforceerd! als er iemand ranzig hier is ben jij dat wel' zei ik kwaad terug. toen pas realiseerde ik me dat er iemand naast me gekomen vragend of het ging. die klap had me een heel stuk sober gemaakt. ik keek op.. ' baekhyun?' zei ik zacht.

Chanyeol:

dit ging compleet de verkeerde kant op! ik tikte luhan aan dat ie me moest helpen.. ik ging dit niet alleen aan kunnen hoe graag ik dat ook wou. hij leek nu enigsins afgeleid door marlon... dus als we snel handelde konden we lennie misschien wel los krijgen. ik liep achter hem en seinde naar luhan dat hij bij lennie moest gaan staan dat hij haar kon opvangen als ze los kwam. snel pakte ik met 1 hand zn haar vast en trok zn hoofd naar achteren, en met mn vrije arm sloeg ik die rond zn nek en knelde hem stevig vast.

2Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:14 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:

de jongen trok me eerst mee. Doordat hij geschrokken was en me steviger beet had gepakt maar al snel lied hij me los en meteen pakte ik luhans shirt beet. 'Laten we marlon thuis brengen en dan gewoon iets gezelligs gaan doen..' Zei ik terwijl ik hem echt strak beet hield. me lichaam trilde maar deze keer ging ik me niet zwak gedragen en em sterk houden. ookal was ik doods bang,

gast01:
ik werd naar achtere getrokken woest sloeg ik daarna om me heen. Ik raakte de jongen flink. Maar echt in gevecht raakte we niet.. de bewaking kwam. 'I kben zuiverder dan jij whore!' riep ik nog naar marlon toe. Daarna namen ze me mee. blijkbaar had ik te veel gedronken.. echt sterf.. i kwilde gewoon sex..

byun:
'ja nee. Das niet het antwoord op mijn vraag..' Ik ging verzitten' Gaat het?' Me hart ging te keer ne het liefste stond ik op rende ik weg verstop mezelf om te huilen... Mar ik deed het niet. Ik moest er overheen komen. 'Laat je arm zien!'

3Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:17 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

Hij liet lennie gelukkig los en ze ging meteen naar luhan toe. hij begon woest langs zich te slaan en ik kreeg een flinke klap tegen mn neus aan. de bewaking kwam er al aan.. mooi want ik kon hem echt niet langer alleen aan. toen alles voorbij was verliet alle adrenaline uit mn lichaam en zakte ik op de grond met mn hand op mn neus.. die bloede mooi.. en met een beetje pech zelfs gebroken.

Marlon:

' yeah so what! what's that got to do with you' ik ging het niet ontkennen, iedereen kende de verhalen ondertussen al dus geen nut om het te ontkennen. gelukkig werd hij meegenomen door de beveiliging. ' im fine..' antwoordde ik uiteindelijk op baekhyun zn vraag. ik kon hem alleen niet onder ogen komen.. ik moest mn arm laten zien van hem.. maar ik kon hem niet bewegen zonder dat het pijn deed.

Luhan:

ik hield lennie stevig vast toen ze los kwam. ik voelde dr gewoon trillen. wat heel logisch was, die vent was echt creepy gewoon! en blijkbaar deed hij dit vaker.. verschrikkelijk dat er zulke mensen bestaan. ' niemand weet waar ze woont..' even vergeten dat baekhyun dat wel wist natuurlijk. ' voorloopig niet meer naar clubs toe... ' antwoordde ik toen ze zei om gewoon wat gezelligs te doen.

4Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

byun:
ik zag dat ze haar hand wilde geven maar het deed haar pijn. 'Je moet naar het zieken huis' ik deed me vinger omhoog 'Nee.. deze keer stribbel je niet tegen.' Ik keek op en zag nu ook dat chanyeol onder het bloed zat Maar daar was lennie ne luhan al bij.

Lennie:
'oh..' ik keek langs luhan heen naar Marlon. En toen naar chanyeol. Hij bloede flink ne zat op de grond. Met me vingers in luhans shirt trok ik hem mee naar yeol ik ging luhan echt niet los laten. Ik bukte en pakte yeols hoofd weer beet.' Beter gaan we naar het ziekenhuis het ziet er niet goed uit.' uit me zek pakte ik een zakdoek en drukte deze tegen zijn neus aan. 'houd deze er tegen dat lijkt het bleode minder.' Daarna stond ik op' Dank je' Met luhans shirt nog steeds in me handen trok ik hem alle kanten mee op. Deze keer naar malron. Ik hurkte bij haar heen.' bedankt.' Byun keek ons aan. 'Ze moet naar het ziekenhuis' zei hij. ik knikte. 'Chanyeol ook dus laten we dat eerst doen' Me zelf groot houden. Het enige waar je aan kon zien dat ik het liefste alles bij elkaar wilde huieln was me vingers die niet uit luhans shirt iwlde en de hoeveelheid trillen

5Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik wou niet naar het ziekenhuis. Maar ik wist wel dat ik moest want het deed verrekte pijn. Ik beet op mn wang en keek hem nog niet aan. 'Oke..' zei ik zacht en probeerde op te staan. Ik had ook een hoop schaafwonden op mn been opgelopen. Ik hield nog steeds mn arm vast.. het was mn rechterarm die ik al eerder gebroken had... dat kon ik nu dus niet nog een keer gebruiken hea.. lennie kwam naar me toe en bedankte me. 'Sure..'

Luhan:

Ik werd van hod naar her getrokken door lennie die chanyeol wou helpen maar mij niet los wou laten. Nadat chanyeol de zakddoek van lennie aannam en zn bloeddende neus probeerde te stoppen. 'Er is een ziekenhuis niet te verweg van hier. Laten we naar de intensive care gaan voor de zekerheid.' Zei ik.

6Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik hielp marlon omhoog wnt byun kon het niet. Hi jstond zelf te trillen en zich groot te houden. 'ik gawel met chanyeol mee' Zei hij snel en vloog weg. I kzag gewoon dat zjn ogen rood waren.

MEt veel moeite kregen we. Marlon en chanyeol naar de eerste hulp waar we Ik byun en luhan achter bleven. Ik was gaan zitten met me benen omhoog op de stoel en em hand tegen me wang aan sabbelend op me open geslagen lip.

Byun;
'Oke hiernaa gaan we naar huis!' Zei byun die ijsbeerde door de wachtruimte 'Deze dag! ga ik vergeten!' opperde ik.' Nee je gaat zo mee uit ik dacht aan een kareoke en gewoon even echt genietn' zei lennie. Met me handen in me haren.. 'hmm.' bracht ik uit. 'Ja dan doen we.. Kan jij ook goed gebruiken' Ik zichte otne z dat zei. 'okey ik ga mee'

Dokter:
'ga zitten dna bekijken we hoe ver je er aan toe bent.' ik pakte der arm en begon te kijken. 'Dit word een foto

7Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Bij het ziekenhuis aangekomen werden chanyeol en ik meegenomen door de dokter. Chanyeol zn neus was gebroken en moest weer recht gezet worden. Ik werd bij misselijk van het geluid. Daarna was het mijn beurt. Great.moest weer.foto laten maken. Dat ging pijn doen want dan moes je weer op een hele rare positie je arm neer leggen. De foto was klaar.. en jup.. gebroken.. great heb ik weer. Met mn arm in het gips en in een m mitella weer terug de wachtkamer in. Chanyeol had een gipspleister op zn over zn neus.voordat we de wachtkamer weer in liepen hield chanyeol me nog tegen. ' had nooit verwacht dat jij iemand zoals agma zou zijn... dus was al dat gedrag met baekhyun een leugen? een act? want weet niet of je het door hebt in die dronken kop van je maar je doet hem ontzettend veel pijn' zei hij tegen mij. ik gaf geen antwoord. wat voor een antwoord kon ik geven.. ik wist het zelf niet eens.. ok dat was een leugen.. ik wist het wel. maar dat ging ik hem echt niet vertellen.. vertellen waarom ik zo messed up ben.

Luhan:

baekhyun ijsbeerde alleen maar rond terwijl die andere twee in de behandelkamer waren. hij wou eigenlijk naar huis tot lennie voorstelde om naar de karaoke te gaan om deze avond nog even goed af te sluiten. op dat moment kwamen chanyeol en marlon ook weer terug. chanyeol met een gipspleister over zn neus, die al mooi black en blue geworden was, en marlon met dr arm in het gips en in een mitella. ' we gaan nog naar karaoke,.. gaan jullie mee?' ik kon het antwoord al raden denk ik..

8Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art wo aug 03, 2016 7:04 pm Selecteer/deselecteer (multi-citaat) Reageren met citaat Bericht bewerken/verwijderen
Lennie:
Met grote ogen keek ik naar yeol.. Dat was mijn schuld... 'Jah!, Laten we gewoon even rustig zingen' Luhan en ik liepen al vooruit enbyun ook. Hij trok chanyeol mee.


Bij de karaoke lachte we gewoon een soort van lekker muziek luisteren en zingen. Ik deed me best en iedereen haalde best hoge scorens


Hierna gingen we terug naar school.


Byun:
Ik probeerde door t egaan en nam yeol mee. Ik probeerde marlon te negeren. Ik wist dat het beter zo was. atans dat was wat ik mezelf steeds vertelde.


het zingen was leuk.. tot we terug gingen. Ik lachte wel enzo.. Maar je kent me. Ik was allex behalve fijn.. Moest er vnadaag achter komen dat marlon.. De agma was.... en dat ze haar arm gebroken had... bij school aangekomen slofte ik naar binnen toe


Die maandag.. Deed ik me best bij de bespreking met exo.. niet weten dat lennie en kyungsoo de groep om hulp gingen vragen voor marlon

9Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:19 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Dyo:

Vandaag was de dag... de dag dat lennie en ik aan de rest van exo hulp gingen vragen voor Marlon.. en jongin ook.. maar ik was zelf er van overtuigd dat als marlon weer de oude was, jongin snel zou volgen. Chanyeol zn humeur was ook ver te zoeken... hij liep constant met zn muts op om zn gezicht te verbergen. En dan byun ook nog.. ik zuchtte en stond op en seinde nar lennie. ' we moeten wat bekennen... we hebben allemaal de verhalen gehoord over agma. En de reden dat ze noet geschorst word is omdat ze onder contract staat, net zoals lennie ' begon ik en nam nu diep adem. ' want het is... het is Marlon' ik durfde niet richting jongin te kijken..

Luhan:

Tijdens de bespreking gingen lennie en kyungsoo een gegeven moment voor de groep staan. Ik vroeg me af wat ze van plan waren maar het werd al snel duidelijk... ze wouden hulp vragen van de rest voor marlon. Ik ging bij ze staan ' we hebben zelf al geprobeerd tot dr door te dringen.. maar tot nu toe heeft nog niks geholpen' ging ik verder

10Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennuie:
ik knikte toen dyo het woord nam. 'Dat is de reden waarom agma nog niet van school af is aangezien het contract ons verplicht hier te blijven en de school af te maken. als wel gezegt de eerste non asians. Maar ze draait nu echt door.. E nwe hebben jullie hulp nodig. Ze luisterd niet naar de docenten. Niet naar mij niet naar wie dan ook en gaat gewoon door. dus we dachten als we nu als een groep staan misscejin luisterd ze dan wel' vertelde ik de groep rondkijeknd.

Jongin:
Toen ze vertelde dat marlon agma was zuchte ik diep. Haalde me schouders op en lied me verder onder de tafel zakken. Het was toch te laat.. DE dans was binnen kort en ik had de hoop opgegeven..

Byun:
'Sorry ik ga der niet helpen' I kstond op en keek de groep rond.' DIt zeg ik niet omdat het me ex is.. Maar omdath et toch geen zin heeft. Als dit over is komt er wel iets nieuws'

Sehun:
'oh kom op gasten ... we gaan haar helpen. Jullie weten allemaal hoe zwara de opleiding is en je later als het met je elf niet goed gaat je ook graag een groep achter je hebt staan om ej te helpen. Dus mijn stem heb je..; ik keek de groep rond en zuchte. 'Ik weet dat ze stom doet. ze negeerd mij ook altijd en laat me gewoon staan. Maar dat betekend niet dat wij ons moeten verlagen naar de zelfde acties. Dus gewoon helpen en laten zien dat we er voor haar zijn. We zij ninet voor niks een groep. Die twee meiden horen er ook bij' ik wees naar lennie ne nde deur wat marlon moes tvoorstellen

11Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:20 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Luhan:

Ik richte me naar baekhyun toe toen hij melde dat ie niet ging helpen. ' hoe kun je je rug zo naar dr toekeren? Sure ik weet niet wat ik nu van dr kan geloven en wat niet.. maar toen lennie en ik dr aanspraken paar avonden terug, zei ze dat ze oprecht gelukkig was met je. En ik weet dat je ook nog steeds om dr geeft. Anders was je vrijdag niet zo bezorgd om dr in het ziekenhuis' zei ik tegen hem. ' sure ze is geen schat geweest... maar we kunnen dr niet laten stikken. Ze heeft lennie geprobeerd te redden van die creep.. dus ze verdient een kans'

Chen:

Ik wist niet zo goed wat ik er van moest denken... marlon was agma... hoe? De meid die een hekel had aan interactie met vreemden... die het liefste gewoon thuis zit, en een hekel heeft als mensen aan dr kwamen, was nu het sletje vn de school geworden. Maar ik was het met sehun eens ' ik help ook wel. Iedereen verdient een tweede kans toch'

12Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

byun:
'Ik wil het gewoon niet oke. Ben er klaar mee om altijd mar achter haar aan te moeten lopen en me in elke bocht te wringen. ' ja ik maakte me zorgen ja ik had ook een goede tijd met haar gehad en ja. ik was stobborn af.. en dat was nu maar al te geod te zien. Ze belven over die tweede kans' Je bedoelt haar 150ste kans? misschein haar 200ste!' ik stond op. 'Nee ik ga niet helpen. Het is beter zo!' met em spullen liep ik de zaal uit. De gene die me achter na zou komen wees ik direct terug. Ik had er echt geen zin in

Jongin:
'Ik doe wel mee' zei ik vrij levenloos. Maar morgen en overmorgen kan ik niks doen.. Zit dan bij me ouders voor het feest.' Ook ik stond op. 'Nog verdere dingen? me danspartner wacht om te trainen'

Lennie:
Ik zuchte juist de twee die we het hards nodig hadden wilde alletwee weg.. De rest lag nieteens in goede banen met Marlon dus dit kon alleen maar erger worden. Ik lied me in de stoel zakken met me hoofd naar benede.


Suho:
'okey. Datword da onze nieuwe punt op de agenda. Marlon terug bij zinnen krijgen. Maar hoe gooi alsjeblieft ideen in de groep want ik zit met de handen in het haar.

13Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:20 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Dyo:

ik keek bezorgd naar jongin.. sure hij zei dat ie zou helpen.. maar ik kon gewoon zien dat hij uitgeput was. zowel fysiek en emotioneel. en dan ook nog baekhyun die weigerde om te helpen. ik zag het somber in. ik liet me weer aan tafel ploffen en haalde mn hand door mn haren heen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Chanyeol:

ik luisterde stil toe naar alles wat gezegd werd. vooral omdat mn humeur ver te zoeken was door wat er vrijdag gebeurt was.. aan de ene kant kon ik baekhyun heel goed begrijpen... maar aan de andere kant ook echt niet. nadat alles gezegd was en suho om ideeen vroeg verbaasde ik mezelf ' ik praat wel met dr.. weet niet wat ik kan doen maar als we niet proberen dan gebeurt er niks' zei ik uit het niets.

Marlon:

ik was chagrijnig... want ik had pijn.. ik kon geen pijnstillers nemen want dat werkt niet goed samen met alcohol.. en alcohol is het enige wat ik op het moment voor niks wou opgeven. en was ook gefrustreerd als de pest, want het was mn rechterhand... en ik ben rechts! ik kon niks.. was net een gehandicapte.. kon niet normaal eten.. kon niet eens normaal de deur open doen of wat dan ook. na een poging doen tot eten, wat niet lukte, gromde ik en gooide het weg. ik kon ook niet uit zo want elk tikje de tegen mn arm kwam deed ontiegelijk zeer.. great! just great! waarom moest ik dat wicht zo nodig helpen...

14Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:21 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Kyungsoo was neit de enige die het al op gaf. Chanyeol had een idee hij zou wel praten. 'Luisterd ze naar jouw wel dan? je hebt toch ook geen goed contact met der.. niemand hier eingelijk... ' Ik zuchte nog maals en legde me hand op kyungsoo's schouder. 'Ik stel voor dat we het een week proberen om mee te beginne. We kunnen onze eigen cijfers en alles er niet onder laten leiden. Als er binnen 1 week geen vooruitgang is. Dan stop ik er ook mee. Het is niet dat marlon mij mag..' Ik stond op. 'Ik ga jongin op zoeken en chanyeol succes met praten'

Sehun:
'Okey als chanyeol niet lukt ga ik der wel achterna.. Maar ik stem wel in voor de week.. Ik probeer het nu al bijna anderhalf jaar en het lukt me nuet dus misschein is een week wel een goede afsluiting!' I kstond nu ook op en liep achter lennie aan de zala uit.

Suho:
'okey 1 week zetten we onze training stil en zorgen we er voor dat marlon iets wat meer vooruit gnag krijgt. Daarna gaan we terug aan het werk en laten we het zoals het is. dan is bij nu de vergadering gesloten'

kris.'
Ik stak me hand op. 'Vooruit gang hoe zie je dat? niet meer uit gaan? lachen praten? hoever wil je gaan met je vooruit gang? Want 1 week iemand proberen terug te krijgen die nooit iets om ons gegeven heeft of ons altijd weg duwt is vrij weinig.. Sommige zijn al jaren bezig om haar iets losser te krijgen dus jij denkt dat je een beetje vooruitgang in 1 week kan rkijgen? Ik zie her vrij zwart in maar ik help wel..' Ik zuchte ne knikte 'Als jullie duidelijk zeggen wat jullie als vooruit gang willen zin in 1 week'

15Seoul school of art (new) Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 8:21 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

ik was het met kris eens dat een week echt wel heel kort was... en zeker omdat ze ook niet duidelijk hadden wat ze als vooruitgang zien bij haar. ik stond op en draaide me nog naar lennie toe ' we hebben wat dingen gemeen. we both like baekhyun and dislike you, and got hurt while helping you' zei ik met een grijns en ging er vandoor. ik wist ook echt neit wat ik ging doen om dr aan het praten te krijgen... maar moest wel iets proberen... want hoe erg hij zn best ook deed.. ik kon zien dat baekhyun maar al te graag wou dat ze geholpen werd. hij was gewoon te moe om het zelf te doen.

ik liep wat rond en zag dr uit de kantine komen. ik liep op dr af en zonder enige taktische benadering begon ik ' nice arm. moet vast kut zijn.. zeker omdat het voor iemand was die je niet mag' begon ik. ' ik heb 1 vraag voor je en ik wil dat je die beantwoord. je hebt te veel mensen die zich zorgen om je maken, en het verpest de groepsfeer bij ons. gisteren zei je iets tegen die gast die je mee naar buiten genomen had over dat je te veel slechte relaties hebt gehad, en dat dat 1 van de redenen is dat je zo doet. so spill' zei ik tegen dr

Dyo:

lennie ging jongin opzoeken en schoot omhoog ' ik ga met je mee' zei ik en liep achter dr aan. jah wat konden we als vooruitgang zien bij marlon... dat ze inderdaad stopte met uitgaan en drinken? onze hulp accepteren? ik wist het ook niet.. ' verbaast me dat chanyeol degene is die als eerste aanbood om met dr te gaan praten..'

Marlon:

toen ik de kantine uitliep kreeg ik een commetaar over mn arm naar mn hoofd gegooit. ik keek met een pissed gezicht naar degene die het zei ' nice face. you must really like her to do that' zei ik terug tegen chanyeol. hij begon over dat mensen zich zorgen om me maakte en dat het de groepsfeer verpeste blah blah. had dit verhaal nu al een paar keer gehoord. tot hij de vraag stelde over mn slechte relaties. ik keek hem sceptisch aan ' en waarom zou ik je dat vertellen?' zei ik tegen hem. elke keer als ik iets kwetsbaars over mn eigen leven had verteld aan baekhyun.. kreeg ik niks terug van hem. de enige van wie ik dacht dat ik zulke dingen kon delen en vertrouwde... vertrouwde mij niet om over zichzelf te vertellen.. het enige wat ik van hem wist na al die maanden was dat ie een oudere broer had... thats it!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 42]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 21 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum