lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 14]

121Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:47 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ok misschien had ik dat niet moeten zeggen.. maar.. iets in me zei dat ik hem de waarheid gewoon moest vertellen, hoe kut die misschien ook mag zijn. hij lied zich op de mat vallen en met zn hoofd op mijn buik als kussen. 'trusten' zei ik zacht terug en onbewust ging mn hand naar zn haar toe alsof het een kat was die op mn schoot lag te slapen.

Chen:

ze vroeg of ik iets van zang wou laten horen. ik glimlachte 'natuurlijk wil ik dat' zei ik.

122Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:48 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:
ik viel echt nsel in slaap.

Lennie:
met open mond luisterde ik naar de jongen die zong. Me kaak zou bijna van mijn hoofd afvallen als het niet vast zat. ME wangen werden rood. mijn hart klopte in mijn gehele lichaam heen. Zijn stem.. het leek wel de stem van een engel.. Zo zuiver zo zacht zo intens zo...

Toen hij klaar was bleef ik naar hem staren zonder enige iets te kunnen zeggen, het was zo perfect...

123Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:49 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

het duurde niet lang voordat zn ademhaling langzamer en geleidelijk werd, aanduidend dat hij inslaap gevallen was. ik staarde nog even naar buiten... waar ben je nou mee bezig.. dacht ik tegen mezelf en viel daarna ook snel in slaap.

Chen:

dr reactie was echt prijsloos 'danku danku ik ben hier de hele avond' lachte ik daarna. 'maare, zo ga je nog vliegen vangen' zei ik en drukte dr mond weer dicht. ik rekte me uit en begon te gapen. 'misschien moeten me waar eens gaan problemen wat slaap te pakken' stelde ik voor.

124Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:49 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:
slaapt

Lennie:
hij drukte me mond dicht en nu begon ik echt rood te worden, Ik hield me hadn voor me mond en keek naar de grond. ''je bent echt goed'' zei k zachtjes en jaloers. Zijn stem.. echt dit ging ik niet meer uit mijn hoofd krijgen. Hijstelde voor om te gaan slapen meteeen stond ik op en duwde hem op de bank. zelf ging ik op de grond zitten. en lied me handen in mijn favo trui verdwije

125Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:49 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Also in dream land

Chen:

ah.. yeah daar komt het compliment waar ik het nog niet mee eens was.. ' heb nog veel te leren' zei ik en haalde mn hand door mn haren heen. toen ik voorstelde om te gaan slapen duwde ze me op de bank en ging ze zelf op de grond zitten. toen ik lag kwam ik er pas achter hoe moe ik was. ik draaide me op mn zij 'als je het koud krijgt, twijfel dan niet om tegen me aan te kruipen' zei ik nog met een lichte grijns en ging daarna practisch knock out

126Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:51 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
De volgende ochtend werd ik wakker met nek pijn. Maar nog erger ik had Marlon helemaal in me arme geklemt met me benene haar vast en jah.. okey niet meer toen ik wakker geworden was hoor meteen stond ik naast e matjes ne rekte me nog. Ik klopte me kleding af net of er niks ana de hand was. Ik deed me haar goed ne keek in de spiegel. ''Okey Byun back to normal.. En beroemt worden''' zei ik tegen mezelf en liep naar de radio om deze uit te zetten.

Lennie:
Ik glimlachte toen jongdae van een gentle men zo op de bank ging liggen om te slapen. het ene moment was hij gentleman nummer 1 en het volgende moment een klein dotje. Ik roldeme verder op. Niet dat er veel van slapen kwam. ME handen waren blauw geworden van de kouw me rug verstijft en hard me keel droog. Ik had enorme maar oook echt enorme buikpijn. Me ogen waren ook droog. okey mooi. ging wel goed komen. Ik stond op en keek naar jongdae. die lag volgens mij gewoon te slapen. Okey dan kon ik gaan oefenen met het nummer.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

127Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:51 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik lag zo comfortabel en het was zo lekker warm. maar opeens was de warmte weg. ik woelde eerst nog even opzoek naar mn deken om we weer warmte terug te geven. toen ik hem niet kon vinden opende ik mn ogen en herinnerde ik me weer dat wel opgesloten zaten in de danszaal. ik zag baekhyun voor de spiegel staan en tegen zichzelf zeggen back to normal en beroemt worden. ik beet op mn lip.. back to normal.. dus, weer back to being mean.. ik pakte mn krukken en begon op te staan 'yeah yumi... back to normal' zei ik ook zacht tegen mezelf. i showed him to much last night..

Chen:

ik werd wakker doordat ik wat hoorde. ik opende 1 oog en zag lennie nog voor dee bank zitten en ze was een nummer aan het oefenen. vast voor de zanglessen die deze week ingeleverd/opgevoerd moest worden. ik besloot niks te zeggen en gewoon doen dat ik nog sliep... aangezien ze zich zo snel schaamt

128Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:52 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik bleef oefenen aangezien hij toch sliep. Ik oefende best lang en probeerde de laatste uithaal steeds hoger te krijgen. maar het lukte gewoon niet. Na even gooide ik me mobiel weg en zuchte. ik ging het niet halen... niet zoals het moest!. Ik lbeef zitten waar k zat toen de deur ineens open ging. het was baekhyun die naar binnen kwam zetten.

Baekhyun:

Ik draaide me om en liep langs Marlon heeen en zei helemaal niks. buiten kwam ik meteeen een docent deze hield ik tegen en vertelde dat ik voor de grap een maatje had opgelsoten en dat hij dar nu vast zat. EN dat ik perongelijk oook een meid bij opgesloten had. Ik vertelde dat ze dikke ruzie hadden enzo en ze elkaarniet uit konden staan en het allemaal mijn schuld was. Maar ik kreeg de sleutel mee. helaas wel dikke straf... maar okey. Ik opende de deur en liep naar binnen, 'stop met aan ekaar te friemeelen maar hier is de vrijheid!'' riep ik naar binnen

129Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:52 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

baekhyun liep langs me zonder ook maar iets te zeggen. waarom haalde je je hoop op marlon... waarom... dit is precies de reden waarom je jezelf altijd afzondert! ik voelde de tranen over mn wangen lopen maar deed er niks aan. ik pakte mn spullen, deed mn muts van mn trui op, en ging naar buiten. ik had geen zin in school vandaag... ik ga naar huis.

Chen:

ze had moeite met de hoge noot te halen, en voordat ik kon laten weten dat ik wakker was en mn hulp kon aanbieden, vloog de deuropen en kwam baekhyun naar binnen. ik deed alsof ik net wakker werd. 'Baekhyun! eindelijk! ' zei ik blij en rende naar hem toe. 'took you long enough' grapte ik aangezien hij zelf ook vast had gezeten. ik draaide naar lennie toe 'nou eindelijk tijd om die maag van jou te vullen en stil te krijgen' lachte ik. 'en hoe was jou nacht' vroeg ik aan baek en gooide mn arm rond zn schouders

130Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:53 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

baekhyun:

k glimlachte en ontving zijn warme knuffel. We liepen naar de kantine en hi jvroeg naar mijn nacht. ''koud hard en nat'' lachte ike schudde me hoofd. ''nee niet nat... Zo veel kwijl ik niet las ik slaap!'' lachte ik en liep de kantine in meteen werden we verwelkomt door Cahnyeol. ''dude! weetje wat ik nu weer mee gemaakt heb!'' riep ik en lied Jongdae los

LEnnie:

Er vloog iemand naar binnen. genaamt baekhyun en nam jongdae mee. jongade zei nog iets over mijn rommelde maag enzo en ja hij had gelijk ik liep achter hun aan om ook wat te eten.. Maar daar kwamen me grote vrienden en ik wa snu te moe en te langzaam om ze te ontlopen. Ik voelde hoe ik terug de kelder in flikkerde.

131Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:54 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

we liepen naar de kantine toe en baekhyun vertelde over zijn nacht 'man moet kut geweest zijn.. hele nacht alleen opgesloten zitten. had teminste nog iemand om mee te praten' zei ik tegen hem en ik de kantine kwamen we chanyeol tegen. we liepen naar hem toe ne baekhyun begon meteen te vertellen over wat er gebeurt was. ik keek om en zag dat lennie nergens meer te bekennen was. oh well misschien is ze gewoon terug gegaan naar dr kamer.

Chanyeol:

ik keek op toen ik opeens baekhyun hoorde roepen. 'nou vertel! ik heb ook genoeg te vertellen maar ga jij maar eerst. had je nog geprobeerd te bereiken maar je had je telefoon uit ofzo' zei ik tegen hem en keek hem met volle aandacht aan om aan zn verhaal te beginnen.

132Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:54 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

BAEKHYUN:

Nou het begon allemaal met het smsje van Jongdae dat vertelde dat hij in de kelder zat opgesloten. Dus ik door school heen renen nenzo. niks. besloot ik te etne in de danszaal werd ik ook opgesloten! lekker dan!'' riep ik dramatisch. daar dus opgesloten gezeten te hebben voor 8 uur hoor je dat Chanyeol Hoor je dat 8 uur lang! vast! op een matje!'' ik lied me heel dramatisch aan de heel kantine weten dat ik opgesloten zat wat natuurlijk aandacht op me gaf en iedreeen lied lachene.

133Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:54 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

en daar komen de geweldige acteurkunsten van byun baekhyun dames en heren! ik stond op en greep hem in een knuffel 'oh jij arme arme ziel toch! waarom heb je mij niet gebeld dan had ik je meteen komen redden!' speelde ik met hem mee ' kleine baek helemaal alleen in een koude ruimte op alleen maar een matje.. geen eten .. een drinken' en begon nep te huilen. 'het is een wonder dat je nog bij ons bent!' iedereen rond ons heen begon te lachen om ons kleine theater stukje. maar toen schoot er wat in mn gedachten .' wait.. waarom ging je in de danszaal eten? en niet gewoon in de kantine?' vroeg ik aan hem toen alles weer gekalmeerd was.

134Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:54 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

BAEKHYUN:

ik speelde dramatisch mee. ''maar jij zat ook vast!'' jammerde ik. Toen hij opmerkte dat ik in de zaal was gegaan. ''trainen weet je wel!'' zei k en stootte zijn schouder aan. ''Wat denk je anders man!'' lachte ik en schudde me hoofd. ''MOet me dansskilss omhoog krijgen heh1'' lachte ik en ging zitten. LAngzaam liep de kantine leeg iedereen moest naar de les. ''ik ga vandaagmaar is nar huis toe'' zei ik en keek de jongen aan. ''me rug is kapot en kan wel een douche gebruikne;;

135Seoul school of art - Pagina 9 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:55 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

'oh man een douche klinkt wel heel goed nu!' stemde ik in met baekhyun en besloot ook naar mn kamer te gaan. ik had het gevoel dat baekhyun iets verborg voor ons.. maar die jongen was de enige die zo vloeiend kon liegen, of naja, de waarheid kon verbuigen dat ik het nooit zeker wist. eenmaal gedoucht en op mn bed dacht ik aan vannacht. ze moest echt wat doen tegen die meiden want ik weet niet hoe erg het is ,.. maar het leek erg genoeg en het moet niet langer door gaan..

Marlon:

was gelukkig niemand tegen gekomen onderweg naar huis, en stond nu lekker onder de douche. mn enkel zag er echt niet uit.. was een keer zo dik en zo blauw als het maar kon. ik bleef flashbacks krijgen naar vannacht en vanochtend. i dont get it... waarom deed hij zo.. was het leuk voor hem om me zo te zien? ik heb hem nu al meer verteld dan wie dan ook hier.. over hoe ik mn emoties juist verborgen houd zodat niemand me pijn kan doen.. en dat was denk ik mn grootste fout.. ik had hem een kans gegeven.. en werd er weer keihard aan herinnerd dat zulke dingen alleen maar pijn veroorzaakt... ik ging op bed liggen en staarde naar het plafond..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art (new)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum