lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 14]

136Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:55 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

AEKHYUN:
Ik liep naar huis. moujah lopen wil ik het niet noemen. Het was meer slenteren. Ik staarde een eetje levenloos voor me uit. zou ze thuis zijn gekomen? of nog les gevolgt hebben. nee dat laatste zou toch niet. nee dat kon niet. I kdraaide me om en liep terug in school liep ik elk lokaal door maar ze was nergens te vinden. okey ook niet erg dan was ze vast thuis. Ik slenterde me weg weer gerug naar huis,. zou ze veilig thusi zijn gekomen?? dacht ik en zonder na te denken rende ik weer terug. Ik vroeg haar adres op en liep de weg die ze waarschijnlijk zou lopen. Toen ik voor haar huis stond zag ik licht branden. Ik glimlahte even. Die was veilig thuis gekomen. Tevrede liep ik naar me eigen huis ne nam een douche

Docent:

Ik liep doo de klas heen. Chanyeol ons talen

137Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:56 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

vandaag zal wel een saaie dag worden... chen en baekhyun zijn allebei naar huis gegaan door hun opgesloten nacht in school. baekhyun had nog geluk gehad om opgesloten te zitten in een danszaal.. maar chen heeft de hele nacht vast gezeten in de kelder. de kelder waar ik nu heen moest een oude gitaar te halen voor een docent. ik liep naar de kelder toe. man props dat hij hier een hele nacht heeft kunnen zitten zonder gek te worden..

138Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:56 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:

De val had me echt pijn gedaan zo erg dat ik me zelf in een hoekje had gelegt en alles bij elkaar huilde. Niet alleen dat ik zat onder de bloem eiren en andere bak spullen. dit was een traditioneel bewijs van pesten hier in korea. Was ik nu maar echt knock out gegaan in de nacht dan had ik deze vernedering niet mee hoeven maken!. Ik ging nu dus ook niet over straat lopen of door school. Dan wisten er meer dat ik een lekker pest object was..

139Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:57 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

ik liep de trap af en zocht naar de gitaar. man het was echt gewoon pikke donker hier... ik pakte mn telefoon en zette die aan om als zaklamp te dienen. ah dit verklaard een hoop waarom ik hem moest halen... hij ligt helemaal boven in een stellingkast. ik kon er zelf nauwelijks bij. na op mn tenen gestaan te hebben en me helemaal uit te strekken kwam ik er bij. opeens hoorde ik iets achter me en ik schrok me kapot. ik scheen mn licht de kant van het geluid op en zag daar iemand zitten. ze zat onder de bloem en eieren. ai... bully victem... 'ehm.. hallo' ja i know lame maar wat moest ik anders!

140Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:57 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:

ik schrok me lkapot ne probeerde me zostil mogelijk te houden. Ik was verer naar achtere gekropen achter een kast. Maar daardoor deed maakte ik lawaai ne draaide de jongen om het licht gescheen recht in me ogen. het deed zeer echt heel zeer. Ik wreef me me gezicht schoon en probeerde op mezelf meer te verbergen het was die jongen die zo gemeen deed. De jongen die me omver gelopen had. Ik keek weg en schaamde me dood..

141Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:57 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

toen zag ik pas wie het was. naja ... wist niet precies wie het was... alleen dat het die westerse meid was die tegen me aan geknald was de eerste dag, en er zo awkward bij loopt alsof ze hier niet wil zijn. ik zuchtte en gooide mn jas en pet naar dr toe. 'als je je gezicht schoonmaakt, die jas aan doet en je haar onder de pet verstopt ziet nieamand wat er aan de hand is' zei ik en liep met de gitaar weer terug naar boven.

142Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:

de jognen gooide zijn spullen. Ik keek hem met gorte ogen aan. Ik schudde me hoofd net of ik droomde. Dat was zo lief. Ik maakte me gezicht schoon en deed wat hij zei. Ik ging zo snel mogelijk naar naar me kamer en friste mezelf op. Ik ging op me bed zitten nu voelde ik de pijn in me kont wel heel erg van de harde vloer. Ik maakte de jas van de jongen schoon en ging er in zitten het was warm en rook naar hem wat raar was want ik mocht hem niet zo.. Entoch deed ij aardig.

Het petje zette ik op me spiegel. Die zou ik wel terug geven zodra ik ehm tegen kwam.

143Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:58 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

vandaag was de dag van de optredens. een week geleden zou ik nog helemaal hyper en enthousiast zijn... maar nu niet meer.. ik liep school binnen met mn krukken en wou het liefste terug naar huis in mn bed. hoelang had ik wel niet getraind om op dat podium te kunnen staan vandaag, en dat is nu allemaal verpest door dat mens.. wat was ik blij dat ik niet tussen gestapt ben die eerste week dat ik zag dat ze gepest werd. ik bleef achterin staan zodat ik weg kon wanneer ik wou.

Chen:

ik was hyper! zo zo zo hyper! vandaag waren de optredens, en baekhyun chanyeol en ik hadden zo hard gewerkt om het perfect te maken, en vandaag was de dag! 'AAAHHH!! kun je geloven dat het eindelijk zo ver is ' zei ik en vloog baekhyun om de nek

144Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:59 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

lennie:

Het wad de dag van het examens of hoe ze dat hier ook noemde, Ik zat bij Dyo en Luhan in de kamer en lachte alles bijelkaar. Luhan vertelde were eens iets en vond dat hij heel mannelijk was. terwijl ik hem daarovor dik had ingemaakt met voetballen.. niet omdat ik goed was in voetballen mara luhan was gewoon een gentle man die me wilde laten winnen. WAt eingelijk super mannelijk was!. Dyo was aan het grommen op zijn spaggiete die niet wilde lukken. ''Dyo kom op het maak het naar het exame'' lachte ik

Toen we naar de zaal gingen begon ik nerveus te worden. om twee dingen nee drie nee wacht vier. eerste voor het optrede zelf. 2ik had de kleding van die jongen nog steeds niet terug kunnen geven. Ik was hem een keertegen gekomen maar toen wilde hij niet pratne of zag hij me niet staan. Daarom droeg ik zijn jas gewoon zodat ik hem meteen terug kon geven. Maar jah dat is dus awkward want als ik hem tegen zou komen zou hij vast wel boos worden omdat ik zijn jas aan had... en 3 voor de jongen Jongdae... de jongen waarmee ik me eerst nacht hier in korea mee gedeeld had. als jongen meisje zijn de dan. en 4 die trutten van meiden. Ze hadden me niet echt met rust gelaten maar ook niets echt iets erges gedaan. Dus ik wachte op hun uitbarsting. oh het izjn trwouens 5 dingen.. vnadaag zou de dag zijn dat die andere westerse meid officieel zou latne zine wat ze kon met dansne.. mar jah dankzij mij kon ze niet mee doen en moest ze nogeen jaar op dat nivo blijven dansen...

We kwamen aan en meteen werd ikbij de jongen weg geroepen. Ik moest niet als een van de eerst maar als westerse meid kreeg ik extra lessen vooraf. Zodat het beter zou zijn. Ik had die nacht in de kelder van nummer verwisselend naar een koreaans nummer. dus ik kreeg nog een paar spreek tips.


baelhyun:
nog drukker dan jongdae was springede ik rond en ontving zijn knuffel met open armen. ''Laten we ze inmaken !' riep ik blij en wenkte naar chanyeol we waren ee nvan de eerste die opmoesten. ''We gaan dik winnen en deze ronde met een A afronden!'; zei ik en sloeg op me borst. niet dat ons nummer zo druk was. Maar het ging zo goed komen! we hadden uren geoeffend

145Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:00 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik zag dr lopen, en echt als blikken konden doden.. dat was ze nu al 5 keer dood geweest. op zn minst! dankzij haar zat ik nu een jaar vast aan dit niveau waar ik nu op zat, terwijl ik nu al bijna iedereen eruit danste. misschien op jongin na dan. maar die had een voorsprong op me omdat hij ballet kende en ik niet. de lichten in de zaal begonnen te dimmen en de spot ging aan. het was showtime.

Chenyeol (hehe see what i did there):

we waren als 1 van de eersten aan de beurt. chanyeol stond al klaar achter het geluidspaneel en toen de voorganger van het podium af was, en wij aangekondigd werden, was het go time. baekhyun en chen stapte het podium op, en seinde naar chanyeol dat het ok was om te gaan beginnen.

146Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:01 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:

Ik was als een van de laatste. Daarom stond ik rustig te kijen naar de 2 jongens Hun optreden was te mooi en echt ademenbenemend. daarom was ik echt lbij dat er mensen tussen zaten zodat ik niet direct achter hun moest. Ik had de jas van de jongen nog steeds aan. en knuffelde er mee de geur van de jas lied me echt ontspannen. Waarom weet ik niet. Maar het werkte.

Kai:

Iedreen was goed. Maar de jongens die echt heel bekent waren op school stalen de show tot nu toe. en daar moest ik dan net na... nee nee dat konde ze niet menen! maar ik moest wel.

Het de klap van de mensne wa zo overdonderd dat ikbang werd. ik kon hun er nooit uti dansen man!./ okey niet huilen gewoon doen!
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

147Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:01 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

we stalen de show helemaal zoals baekhyun al voorspeld had. iedereen hield van ons! oh we gingen echt zo hard winnen. ik kon de overwinning nu al proeven. na ons kwam een dans act en het was 1 van de top dansers in ons jaar. ah shit man was hij goed! de meiden gingen helemaal los. ook al was hij neit zo populair en out there als wij waren. hij had toch een redelijk fanclub opgebouwd onder de vrouwelijke studenten. kon ze geen ongelijk geven. he was pretty handsome, and tallented. ik draaide me om naar baekhyun, chanyeol was alweer verdwenen 'man hij is goed. ik ben benieuwd naar die ene meid waar iedereen het altijd over heeft. hun twee zijn de top van de dansklas van dit jaar toch' zei ik tegen hem.

Chanyeol:

ik liep alweer terug backstage mn spullen op te ruimen. ik was erg zuinig op mn apperatuur en wou dat er niemand anders aan zou zitten. daar kwam ik die meid van gister weer tegen en ze had mn jas aan. ok dat was dus niet de bedoeling hea. ik liep naar dr toe van achteren en pakte de nek van mn jas vast en trok deze naar beneden zodat ie van dr af zou glijden. 'dit word geen gewoonte dat je het even weet' zei ik en liep weer weg.

Marlon:

jongin is stealing the show, en dat na dat geweldige optreden van baekhyun en chen. mn hart sloeg een paar keer over toen ze aan het zingen waren. het was echt prachtig. ik was blij voor jongin.. tenminste iemand die naar het volgende niveau mag dit jaar..

148Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:01 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

KAi:
Het publiek ging te keer! als een echte held stond ik op het podium en lachte alles bijelkaar. Maar zodra ik van het podium afstapte was me zelfvertrouwe weg. Ze vonden het wel leuk! misscehin ging ik toch geen F halen!

Baekhyun:
Ik sprong alle kanten op en keek blij rond ik gad wat meiden ade aadnacht tot jongdae vroeg naar hoe het zat met die meid en dat ze ook wel over mocht naar de volgende nivo. Ik schudde me hoofd. ''Heb je he niet gehoord ze heeft haar enkel gekneusd'' zei ik en op dat moment werd Marlons hara naam opgeroepen. Heh? had ze het neit afgezegt? ik kkeek rond en  keek haar recht aan. ''Ik moet naar de WC'' ze ik meteen en renden backstage. Niet om naar de wc te gaan nee...Ik rende naar de laptop die aangesloten stond op de achtergrond waarop je zelfgemaakte filmpje gedraait kan worden als je datwilde ik zocht op internet naar een van haar beste covers Ik vond Girls day Say something wat mijn favo versie was van haar. en zette hem op. ik glimlachte toen ik het publiek hoorde gillen en uit hun dak ging vooral de de jongens.  

Ik rende naar de WC om mijn hanen nat te maken alsfo het leek of ik er niks mee te maken had. ''Wtf is dit!'' zei ik toen ik zag dat Marlons Covers groot op het poduim te zijn was. Ik glimlachte even trots. waarna ik deed of ik nergens iets mee te maken had.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lennie:

ineens gleed de jas van me schouders. Even kneep ik me arme tegen me lichaam voor het geval het een van die meiden waren. Maar het was de jongen zelf. Ik was dood nerveus maar glimlachte naar de jongen. Ik had nagedact over wat die jongen gedaan had. en wat Jongdae gezegt had. En had besloten dat ik deze opleiding ging doen om gewoon populair te worden en te laten zien dat je zelfs als je bent zoals lennie dat je dan ook beroemt kan worden en gewoon je zelf kan zjn zonder dat j veranderd en mensen laat vallen. Ik ging laten zien hoe ik als westerse het hier ook gewoon ging halen en cum laude zal slagen. Daarom zei ik niks ook al was ik nerveus AF. Ik had naar de jongen gekeken en geglimlachte en voor de rest niks gezegt. Ik ging niet stotteren enzo.

En als de jongen wilde weten hoe dankbaar ik ehm was. k ahd een briefje geschreven en in izjn jas gedaan. dan kon hij lezne hoe dankbaar ik hem was.

Het was de buurt van marlon. Ze ging zelfs niet op het poduim maar lied een filmpje zien. Dit vond ik een best goede oplossen en blijkbaar de docent die me koreaanse tips gaf ook. Hij keek me aan en daarna liep hij weg. Ik horde ze praten dat ze haar zeker een -A gingen geven voor de creative oplossing maar ze mocht nie een nivo hoger omdat ze een blessure had. Ze hoefde deze opdracht gelukkig niet in te halen.. Niet dat ik me niet dood en dood schudlig voelde maar het was beter zo.

Na nog een paar mega goede optredens was ik aan de buurt. Ik had staan genieten van Dyo en Luhan. Ze waren voor mij de beste. Ookal waren ze nog niet zo geod als die 3 aan het begin. MAar ik stond al te fantaseren hoe het zou zijn als Dyo en Jongdae samen zouden zingne. tot de docent zijn hand op mijn svhouder legde en zei dat ik moest gaan. Ik zuchte en keek nog een laatste keer in de spiegel. ME handen trilde en me ogen warne waterig. Stomme faalangst.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
toen ik het poduim opliep ging het idee om te laten zien hoe goed ik was weg... helemaal toen de zaal bijna leeg wilde lopen. Maar dee docnetne stonden bij de deuren om ze tegen te houden. Ik ging zitten achter de piano en begon te natuurlijk in het begin wel ee naantal fouten. Piano spelen was niet mijn sterkste kant. Ik hoorde ge-boehoe enzp en werd nog nerveuzer, Maar toen ik ging zingen werd het stil. Ik had meteen je juiste toon en maakte maar een paar fouten tijdenshet zingne. Iedereen ging terug zitten en luisterde zelf die trutten stonden met hun armen over elkaar te kijken. Ik glimlachte en liep zo snel mogelijk het poduim af. Met trillende lippen ging ik op een bankje zitten. Ik hoorde docenten zeggen dat morgen een lijst zou ophangne met de cijvers. De eerst zou een optreden mogen doen bij een opening. Niet dat ik ooit eerstzou staan maar hey het zou wle vet zijn!


Brief in Chanyeols zak:
*Dear you,
Thank you for helping. Thank you for the small kind act. Thanks a lot. I know you don't like me. Because of my race, ancestry or internationality, How you want to call it.

That why you helped me means a lot to me. You helped me not only to get out of the basement but also to look up and find a reason to beat and show that even a foreigner get through the schoolyears. In the last year, I will show you that I chanced and I earn this place in school.You gave me a reason to look to up your and show you how thankfull i am.

Thanks.



Laatst aangepast door Evylian op di aug 23, 2016 9:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt

149Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:02 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ze kon niet mee doen door een gekneusde enkel? dan moet het wel erg zwaar gekneusd zijn wil zij het opgeven.. ik kende dr niet persoonlijk maar ik hoorde wel verhalen over dr dat ze een enorme doorzetter was en altijd elke vrije minuut die ze had aan het trainen was. ik wil niet weten hoe hard die nu baalt dat ze niet mee kan doen.. al dat werk.. opeens werd dr naam geroepen. had ze niet afgezegt? ging ze het echt doen? opeens riep baekhyun dat ie naar de wc moest en rende meteen weg. nog geen minuut later starte er een filmpje op het scherm. het was 1 van haar covers met dr groepje. het publiek ging meteen uit hun dak, vooral de mannelijke bevolking. even later kwam baekhyun weer terug en stond stom verbaast te kijken. voor een seconde zag ik die trotse glimlach wel. i know you were behind it baek.

er kwamen nog een paar super optredens. Dyo deed gewoon een engels nummer! en het klonk alsof hij jaren in amerika had gewoond ofzo, want het was zo vloeiend. Luhan deed een chinees nummer. een paar optredens daarna was lennie aan de beurt. ze stond te trillen als een blaadje en kon elk moment weggeblazen worden. de zaal begon ook leeg te lopen maar konden niet weg omdat de deuren dicht gehouden werden. ze maakte hier en daar wat fouten maar niet slecht voor dr eerste keer, en als je zag hoe nerveus ze was.

Dyo:


Luhan:


Marlon:

Hoe kon ik zo dom zijn om me niet af te melden! ik stond verstijfd en keek geschrokken rond. ik keek baekhyun recht aan en hij rende weg backstage. nog geen minuut later begon er een filmpje en het was mijn cover van girls day something. het publiek ging uit zn dak. hoe kon dit! wait.. had baekhyun.. nee vast niet.. ik schudde met mn hoofd het kon niet waar zijn toch. thanks, baekhyun iets in me zei namelijk dat hij er wel achter zat, en ook al was het neit zo... ik wou geloven van wel.

en toen was het de beurt van haar.... ik grijnsde toen het publiek weg begon te lopen en toen ze begon en foutten maakte ze begonnen te boe-en. maar na even begonnen ze stil te raken. oh hoe graag ik nu naar die andere meiden wou stappen en ze vragen om haar het leven zuur te maken voor het verpesten van wat mijn moment had moeten zijn. maar ik weerhield me ervan. ik zou niet zo laag vallen, ookal was het wel heel verleidelijk.

150Seoul school of art - Pagina 10 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 9:02 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:
Chanyeol hielp Mr Do ook en zijn engels was goed. ik was best wel jaleoers..
Na de andere westerse meid kwam chanyeol weer bij ons staan ik weet niet wat hij gedaan had maar hij was echt lang weg geweest. En hij had zjin jas terug ik wees er naar/ ''huh waar haalde je die ineens vandaan?'' vroeg ik,Ik nergeerde als mensen opmerkingen maakte over het optreden van marlon. want ik wist van niks!. toen de populaire meiden aan de buurt waren. Was het zo fals zo uit ritme en alles ik begon te lachen. En die hebben het lef om die andere meid te kleineren... Ze had ze nu echt dik ingemaakt.. Ik stootte Jongdae aan. ''heb je haar wat hoge noten geleerd toen je in de kelder zat'' zei ik en grijnsde pervy en lachte hard.

Lennie:
de optredens van dyo en luhan waren god en dat ging ik ze ook maar is ff vertellen. Ik rende naar hun toe. ''Jullie waren echt geweldig!'' riep ik hard en sloeg meteen me hand voor me mond oeps iets te hard. ''Zag die meiden voor jullie vallen dan!'' lachte ik blij en porde luhan aan. ''Jij maakt chinees nog mooier dan het al is!' lachte ik en keek naar dyo. ''en jij mag mijn Boyfriend wle zijn hoor!'' grapte ik. Dat zei ik eigenlijk altijd en dyo wist ook dat het een grap was mara nu was het so toepasselijk op zijn nummer!.

Kai:

Ik liep naar marlon toe. ''orginene oplossing!'' zei ik zachtjes jeen glimlachte. ''keer zin om samen te trainen?'' vroeg ik en wees naar haar voet''wanneer dat genezen is dan'' lachtei k zachtjes

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum