lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 14]

76Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:26 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:

Toen de lief uit ziende jongen me omver liep en zei dat ik op me ras moest letten. Nam ik mijn gedachte terug.. hij was niet lief of aardig in tegendeel zelfs. Ik zuchte en knikte niet weten wat hij bedoelde. Toen Luhan terug kwam keek ik even op. In mijn ooghoeken zag ik de meid zitten. DE andere westerse meid. Ik begon de jongen langzaam te begrijpen wat hij bedoelde. Niet dat ik op me ras ging passen. Kom op zeg dat klinkt zo rasistisch. Maar misscehin was even aardig zijn nu ze het zwaar had niet verkeerd. Ik keek de jongens aan ''sorry moet even iets doen''zei ik en pakte me chocolaatje dat ikbij me drinken gekregen had, ik deed me tas om en liep naar buiten toe.

Mischine leuk om te vertellen dat ik de jongen genaamt Jongdae gespiest had aan mijn tas toen ik langs hem liep.. Ik heb altijd aan mijn tas een tel veiligheids spelden zitten. twee er vn waren blijkbaar open en toen ik langs hem liep staken deze recht in izjn hand. JAH je hoord het goe gewoon recht in izjn had heb ik weer.... En dan nog iets. I kkwam er pas achter toen ik en stukje verder gelope nwa en me hand terug getrokken werd. Jah nee echt! ik zou hem vast mega veel pijn gedaan hebben. Snel rende oikterug en keek niet op. Ik apkte zjin hand beet. Doordat ik niet opgekeken had wist ik ook niet dat het jongdae was. Maar ik was zo geconcentreerd bezig met de veiligheidsspelden uit ijzn hand te halen dat m wel opvieldat zijn handen zo zacht waren. en zijn nagels zo mooi verzorgt. OKey ziu bijna edenken dat het handen waren van een homo zo netjes. Of een meisje met mannelijke handen... kan ook. Ik plakte er een kinder pleister op. Deze droeg ik bij omdat ik zaterdags en zondags altijd oppaste op kinderen. Dus extra pleisters.. Dieren pleister bij dragen was toch niet raar dan. Maar hier in korea had ik die niet nodig...Okey om ze op een jongen te plakken... een jongen vna zeker in de 20... Die ik gespiest had met mijn naalden... En dan een katte pleister op zijn hand.. Nee goed bezig lennie! heel de tijd had ik de jongen niet aangekeken.

''sorry'' zei ik en ik lied de hand los om naar het meisje te lopen. Ik ging voor haar zitten op mijn kniee. en stak het chocolaate vooruit ''Chocolate always make your day a little bit better'' Zeii k zachtjes en hield e chocola voor haar neus.

Baekhyun:
Buiten kwam ik Jongdae tegen. Hij zei dat dit niet was hoe ik werkelijk was. Ik keek hem even aan hoe kon hij weten hoe ik was. wacht nee hij had gelijk.. ookal kende hij me mnog maar een dag hij had gelijk. Ik was zp niet en zo ging ik ook niet wordne. Ik legde me hand op zijn shouder en knikte. ''laten we..'' ik kon me zin niet afmaken omdat de jongne gespiest werd door naalden. Ik grijnste. ''Leuke pleisters'' zei ik en wee naar zijn hand toen het meisje klaar was. ''Wat ik wilde zeggen latn we chanyeol opzoeken en hopen dat we een paar meiden tegen okmen!''

77Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:27 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

oke.. nu had ik wel weer genoeg zelf medelijden gehad. ik moest nu maar weer terug naar school om te kijken of ik klassen kon wisselen. hij wil dat ik verdwijn? geen probleem. deed het niet voor hem, maar voor mezelf, maakte meteen een fout toen ik hem voor het eerst ontmoette. i let my emotions show, and the moment you do that, you become vulnerable and get hurt. ja ik weet het, een depri slogan om mee te leven, maar het was de keiharde waarheid voor mij. 1 van de redenen waarom ik nooit vrienden kan houden.. i always get replaced in the end. OK! nu echt klaar met die zelf medeleiden! ik wou opstaan en naar school toe gaan om alles te regelen toen opeens iemand voor me stond met een chocolatje.

'Chocolate always makes your day a little bit better' hoorde ik dr zeggen. ik keek vluchtig op en daarna weer weg. het was die andere buitenlandse meid. 'ben allergisch' zei ik tegen dr. dit was geen leugen, was echt allergisch... maar niet zo erg dat ik er echt dood ziek van werd of helemaal opgezwolle raaktte... nee mn darmen konden er gewoon niet tegen. dit weerhield me niet om chocola te eten, maar had zonet tegen me zelf gezegt dat die muur niet verder naar beneden moest komen.

Chen:

voordat ik bij Baekhyun was, rende Lennie langs me en ik voelde iets in mn hand prikken en trekken. voordat ik iets kon zeggen had ze het zelf al door en haalde de veiligheidsspelden uit mn hand en plakte er een pleister op. de heletijd had ze me niet aangekeken, en ik zei ook niks. ze schaamde zih vast nog van dat ongelukje van net. dus ik liet dit maar gaan. zal dr later wel bedanken.

'kitty's all the way!' zei ik lachend tegen baekhyun over de pleisters. ik keek nog in de richting waar lennie zo snel heen liep en zag die andere meid van net. aish wat was dr naam ook al weer! ik kende dr wel.. we zijn wezen karaoeken samen... man ze zag er depri uit. vraag me af waarom.. ze was zo goed net! er was maar 1 persoon die haar niet goed vond, en dat was baek hier... was dat haar probleem? ik schudde met mn hoofd. 'yeah kom laten we chanyeol zoeken' zei ik en begonnen te lopen. ik keek nog even achterom. iets zegt me dat we die 2 in de gaten moeten houden.

78Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:28 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:

''sorry'' zei ik toen ze bekende dat ze allergies was, Ik lied het chocolaatje zakken en merkte dat ze echt geen aandacht van me wilde. ''I know im not the person you will talk to. But understand that I will always listen to you. Or help you'' zei ik zacht en liep terug naar de jongens.

de dagne er na.. nee weken ne maanden er na waren kut. Het pesten van die meidne groep werd erger.. En erger met de dag. HEt was hun zelfs gelukt om mij een dag vrij te laten nemen bij een les die ik echt hard nidig had. Niet dat ik het aan iemand ging laten weten. hoefde ze niet te weten

Oh wat wel leuk was. Was de twee jongens waar ik eingelijk alleen maa mee om ging. Dyo scheen een held in de keuken te zijn. Zijn kook kunsten waren te goed. Ik at eigenlij kbijna elke dag bij hem> Luhan daar in tegen was echt een scahtje. We voetbalde vaak samen. Wij drietjes waren eigenlijk bijna altijd samen. van school les en daarna uitgaan trainen en gewoon niks doen. Stil op de kamer zitten was al genoeg om me gelukkig te houden.

De jongen genaam Jongdae. Die vaak samen liep met chanyeol en Baekhun. Die ook wel de beagles genoemt werden omdat ze het populaire drukke groepje op school geworden waren. ZE waren de beste van het schooljaar. En niet alleen dat ze waren echt hilarisch. Maar niet msnen war ik mee om ging. Zeker als Jongdae bij me in de buurt kwam was ikweg.. Of ik gebruikte Dyo als muur of Luhan of was gewoon echt weg. vaak meost ik net nara de WC ofzo.. Ik kon nog steeds niet over mijn eerste ontmoeting met hem...

Dat andere westerse meisje deed het ook echt veel beter dan dat ik het hier deed. Ze werd echt aangeizen als dansgod.. Ik nog steeds als westerse opdonder die beter kon vertrekken. EN mijn contract met haar was verselijk... helemaal na wat er gistere gebeurd was.. Ik wil er niet meero ver na dneken wat er nou precies geveurd was... Maar het was echt vreselijk en ze was woest op me.. woest was nog liep uitgedrukt. ze kon me wel vermoorden. Ik had in 1 uurtje heel haar imago naar de knoppen gebracht en... er voor gezorgt dat ze har enkel gekneusd had. Nu had ik er nog een enemey bij!.

Baekhyun:
Het ging zo goed.! die meid was weg en wat was dat een opluchting. Ze ontliep me prefect.. alleen met koreaanse les... Daar was ik dan vaak afwezig en was ik de school onveilig aan het maken. Voor morgen tijdens de dans lessen had ik iets verzonnen. Ik wist dat de docent niet aanwzig zou zijn! en we gingen hard feesten!.

79Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:29 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

gelukkig bleef ze niet rond hangen en ging ze weer weg. ze zei nog iets over dat ik altijd bij dr terecht kon ofzo. yeah right.. alsof ik dat zou doen bij iemand die ik helemaal niet ken. ik had nergens meer zin in en ging maar naar huis toe.

de weken en maanden daarna werden beter. de meiden belden me nog regelmatig of ik met ze wou oefenen en we maakten zelfs wat covers voor op youtube. we kregen redelijk wat views en de playground traden we 1 keer per week op.

op school had ik niet veel contact met mede studenten. ik kreeg wel veel complimenten en respect voor mn dansskills en dat deed me goed. tijdens zangles had ik gelukkig geen last van baekhyun aangezien hij met een ander iemand altijd aan het oefenen was, maar koreaans had ik geen geluk... ik wou graag van klas wisselen, maar dat was niet mogelijk. ook al was dat achteraf niet echt meer nodig aangezien hijzelf niet op kwam dagen.

dus waarom was ik nu zo pissed off? nou ik zou het je vertellen. die andere westerse meid had nu ook danslessen... en dat was echt een hopeloos geval. zo kon nog niet eens de basic choreografie op volgen! maar gister sloeg echt alles! gewoon een simpele step and turn choreo en ze weet dat gewoon te verpesten. en normaal gesproken had het me niks uitgemaakt.. maar nee! ze was zo onhandig dat ze vollop tegen mij aan botste terwijl ik bezig was met het uitvoeren van mijn opdracht voor de docent. en nu zit ik hier, met een zwaar gekneusde enkel alleen in een danszaal. ik was zo kwaad op dr! ik mocht gewoon 4 weken niks doen! niet dat ik me daar wat van aantrok. ik moest en zal die choreografie af hebben voor volgende week.

Chen:

ik wou lennie zo graag nog bedanken van toen in het cafe, maar elke keer als ik in de beurt kwam rende ze weg of verstopte ze zich. had ik wat verkeerds gedaan ofzo? ik had gehoord over dr ongeluk met marlon, jup ik wist dr naam weer! ik had het met beiden te doen... baekhyun leek de laatste paar weken in een steeds betere humeur te zijn. dus dat was een plus. aish waarom wil ik altijd iedereen helpen... i guess i cant help it

80Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:29 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

Ik rende door de gangen met een CD met muziek van chanyeol. Deze moest ovor morgen in de danszaal zikn en aangezien het nu pauze was. Was dit mijn kans om het er neer te leggen e ndan ging mijn plannejte morgen prefect worden! Ik rende de dans zaal in niet weten dat die andere meid er was. Ik besloot om gewoon ff random te dansen en zette muziek op. Niet in de spiegel kijkend dansde ik blij op de muziek van chanyeol. Na even kwam die sstille jongen die alleen maar trainende naar binnen. Blijkbaar was hij geschrokken dat ik er was. Ik rende op hem af. ''kom kom dans!'' zei iken en wilde dat hij lois ging dansne niet altijd zijn standeraard trainingen. ''Kom jongen dans! Je moet genieten van je leven anders blijf je alleen maar trainen. Met genot zal je beter dansne!'' lachte ik en dansde rond de jongen genaamt Jongin. . Met moeite begon de jongen mee te dansen maar toen hij los ging.. Ging hij ook echt oged los en had hij me zwaar ingemaakt met zijn dans.. Gewoon echt zwaar. Daar ging me dans zelfvertrouwen! ik was hoe dna ook de dansig mascheen!. Nee dat was Jongdae die gast was zo wanhopig met dnanse!.

Ik lachte veel en strale een brok geluk uit. Tot me oog viel op iets in de zaal. het was die westerse maar ze zag er nu dus echt te verdrietig uit. Okey gen kut opmerkingen maken. ''dans je mee?'' (huehue HOEZOO NIET KUT!)

Lennie:
Oh nee! Dyo en Luhan waren winkelen en ik was alleen.. Dit waren altijd de moment dat die kut meiden kwamen.. Ik moest daar echt iets tegenverzinnne. Ik was niet slap echt niet!. Wilde gewoon niet vechten en ging dat dus ook niet doen.. misscehin niet het beste maar okey. Ik liep door de gangen heen. Recht langs jongdae. Ik was zo bang voor die meiden dat het me niet opgevalle nwas dat ik zo dicht bij Hem stond

81Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:29 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

marlon:

ik zat met mn tablet op de grond naar mijn laatste choreo te kijken, en maakte aantekeningen over waar de verbeterpunten lagen. op deze manier kon ik nog enigsins wat doen. ook had ik de meiden gemeld dat ik de komende weken niet mee kon doen maar wel bij de oefeningen kon zijn om ze te helpen en te coachen. opeens hoorde ik iemand binnenkomen en muziek aan zetten. via de spiegel zag ik niemand anders dan baekhyun... en niet veel later kwam Jongin ook binnen. hij zei niet veel maar hij was echt een geweldige danser. het kwam allemaal zo natuurlijk voor hem.

baekhyun was ook geen slechte danser maar was geen match voor jongin. en toen hoorde ik opeens een lach. dat was de eerste keer dat ik baekhyun heb horen lachen. en toen kwam de meest kutste vraag die je me kon stellen op het moment.. niet dat hij dat wist maar toch.. ik keek op naar hem en toen weer terug naar de grond ' kan niet...' zei ik en wees naar de brace om mn enkel.

Chen:

opeens rende lennie langs me alsof ze ergens snel vandaan wou komen. luhan en dyo waren niet in de buurt. ik liep snel achter de aan. 'is alles goed? zit iemand achter je aan ofzo' lachte ik zacht als grap. niet wetend dat het de waarheid was.

82Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:31 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

Ik rende door de gangen met een CD met muziek van chanyeol. Deze moest ovor morgen in de danszaal zikn en aangezien het nu pauze was. Was dit mijn kans om het er neer te leggen e ndan ging mijn plannejte morgen prefect worden! Ik rende de dans zaal in niet weten dat die andere meid er was. Ik besloot om gewoon ff random te dansen en zette muziek op. Niet in de spiegel kijkend dansde ik blij op de muziek van chanyeol. Na even kwam die sstille jongen die alleen maar trainende naar binnen. Blijkbaar was hij geschrokken dat ik er was. Ik rende op hem af. ''kom kom dans!'' zei iken en wilde dat hij lois ging dansne niet altijd zijn standeraard trainingen. ''Kom jongen dans! Je moet genieten van je leven anders blijf je alleen maar trainen. Met genot zal je beter dansne!'' lachte ik en dansde rond de jongen genaamt Jongin. . Met moeite begon de jongen mee te dansen maar toen hij los ging.. Ging hij ook echt oged los en had hij me zwaar ingemaakt met zijn dans.. Gewoon echt zwaar. Daar ging me dans zelfvertrouwen! ik was hoe dna ook de dansig mascheen!. Nee dat was Jongdae die gast was zo wanhopig met dnanse!.

Ik lachte veel en strale een brok geluk uit. Tot me oog viel op iets in de zaal. het was die westerse maar ze zag er nu dus echt te verdrietig uit. Okey gen kut opmerkingen maken. ''dans je mee?'' (huehue HOEZOO NIET KUT!)

Lennie:
ineens hoorde ik zijn stem en op dat moment kwanen de meiden de hoek om. Nu moest ik wel terug richting jongdae. Ik draaide me om en keek recht in de ogen van Jongdae. Hij vroeg of ik voor iets weg rende. Ik schudde me hoofd ne keek snel om naar de meiden. Maar waar ik vandaan gerent was.. kwam de andere deel van de groep ook al aan. Ik schudde weer me hoofd maar deze keer meer voor mezelf. I kwas niet weg eaan het rennen echt niet!.

Ik keek bangvan de meiden toen naar chen toen opzij. Daar was een deur. Ik wist dat die naar de kelder ging.. Maar om nou recht in de armen te lopen van de groep met meiden.. zag ik niet zitten. Ik keek van de meiden naar Jongdae en toen naar de deur.

Baekhyun:
Ik keek langzaam naar haar voet en haalde me schouders op. Ik vond het erg voor haar maar ging dat toch niet laten blijken. Ik rekte me rug. ''Als het je niet irriteerd dansen wij gewoon door'' zei ik en rende terug naar de spiegel en begon op nieuw te dansen. door het geluid waren er meer mensen aangekomen en begonnen mee te dansen, Ik lachte veel maar stiekem hield ik Marlon wel in de gaten,

Kai:
Blijkbaar was Marlon gewond en dat kon echt niet. Ik rende op haar af en bukte bij haar neer. Ik bekeek haar verband. ''Die zit te strak!'' zei ik heel zacht en keek voorzichtig op. ''dit is slecht' zei ik nog zachter. ''Mag ik?'' vroeg ik en wilde het verband al goed doen.. maar eerst wachte op toestemming

83Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:31 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

ik zag dr een kant op kijken en ik zag dat er een groep meiden er aan kwamen. ze had volgens mij niet echt een goede band met ze, compleet tegen over gestelde zelfs... ik pakte dr hand en liep door de deur naar beneden de kelder in. 'ok dus.. wat hebben die meiden tegen je ? ze leken niet op je af te komen om je mee te vragen om te gaan stappen vanavond' begon ik 'je kunt me alles vertellen, i wont judge' ze ik

Marlon:

ik wou zo graag mee dansen...maar kon op het moment nog niet eens lopen zonder krukken... over krukken gesproken, ik zocht naar ze zodat ik naar buiten kon lopen. ik ging me alleen maar kutter voelen dat ik niet mee kon doen. opeens rende jongin op me af en begon over dat mn verband te strak zat en dat dat slecht was. toen hij vroeg of hij het goed mocht doen haalde ik mn schouders op 'sure' zei ik en keek naar de anderen die ook al binnen waren gekomen en mee begonnen te dansen met baekhyun.

84Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:31 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

kai:
Ik glimlachte even en begon haar voet vol liefde opnieuw te verbinden. Met me zachte handen zorgde ik er voor dat het verband deze keer wel goed zat. ''Als je wil dansen'' zei ik zachtjes. maar Baekhyun was me voor. Blijkbaar as hij van gedachte veranderd..

Baekhyun:
we dansde en die meid wilde echt graag me dansen, Ik zuchte. Okey deze ene keer... Ik liep naar haar toe pakte haar arm beet en trok haar op me rug. ''Je kan niet lopen dan ben ik je benen wel ff'' lachte ik en begon met haar te dansen. Ik hield haar handen voor me borstkast zodat ze niet van me rug zou afgelijden. Ik mengde me opnieuw tussen de groep.

Lennie:
ineens voelde ik zijn zachte handen en viel het kwartje de jongen die ik doorboord had met mijn naalden.. Was zijn hand! ik voelde het gewoon de warmte de zachtheid. We liepen de detrap af de kelder in. Ik hoorde hoe de deur achter ons in het slot viel. Meteen kreeg ikeen berichtje. ''Veel plezier daar beneden. Zorg dat je niet bevriest'' stond er in. Ik porbeerde me mobiel te verbergen. Jongdae vroeg wat er was ik haalde me schouders op. En wilde het niet vertellen ik had het Dyo en Luhan ook nooit verteld. ''niks bijzonder;'' zei ik en voor het erst in manadne glimlachte ik naar hem.

85Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:32 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

jongin deed mn verband opnieuw en toen hij iets wou zeggen, wat overens erg zacht was... net zoals alles wat hij zegt. werd ik oppeens bij mn arm omhoog gehezen en op iemands rug. tot mn verbazing het was baekhyun. hij zei dat hij wel mn benen zou zijn zodat ik wel kon dansen. ik glimlachte en het duurde niet lang voordat ik echt begon te lachen. het was lang geleden dat ik echt gelachen heb. ik begon een beetje mee te deinsen op de muziek. ookal was dit waarschijnlijk maar 1 time only gebaar van baekhyun.

Chen:

ze keek geschrokken naar dr telefoon en probeerde deze op te bergen en te doen alsof er niks aan de hand was. ze zei dat het niks bijzonders was. ik keek dr sceptisch aan. 'uhhuh yeah sure.

86Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:32 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Baekhyun:

We dansde lang en me benen begonnen moe te worden. MAar elke keer als ik in de spiegel gekeken had zag ik dat ze glimlachte. Goed van mij toch!. Me benen begonnen steeds meer te verzuren. Daaorm was ik blij dat ee nvan de docenten naar binnen kwam gestormt om de radio uit te zetten en ons op onze donder te geven. Ik liep terug naar de plek waar marlon zat. Lied haar zakken maar rende daarna snel weg met de CD van Chanyeol. dit ging morgen wel geod komen. als het nu al zun feestje was.

Kai:
Ik was heel de tijd toe wezen kijken toen baekhyun met haar er vandoor ging.. Dat had ik willen doen.. dit was zo gemeen. Toen de docent kwam was ik niet aan hetdansnen. EN keek zuur toe. Baekhyun legde haar neer. daarna lied hij haar gewoon in de steek zonder iets te zeggen. Ik bloes me wngen op en renden naar haar toe. ''Moet ik je helpen?'' vroeg ik deze keer harder.

Lennie:
Hij had me door. Maar nee ik ging niet toe geven.. Ik zweeg en liep naar boven toe om terug naar buiten te gaan.. Maar nu begreep ik het smsje.. De deir was niet in het slot gevallen. Hij was op slot gedaan!. Ik draaide me om.''hmm de deur is in het slot gevallen.'' zei ik zachtjes en begon aan me nagels te plukken en te breken. Ik werd steeds nerveuzer. Nu had ik die jongen ook inde problemen gebracht.. ''Ik...'' begon ik

87Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:33 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik wou baekhyun bedanken maar voordat ik dat kon doen kwam er een docent binnen gestormt, zette de radio uit en gaf ons op onze donder. baekhyun liep terug naar mijn plek en zette me weer neer op de grond en rende daarna snel weg met de cd. ik glimlachte nog naar hem. misschien was het ook beter zo.. elke keer als ik iets zei tegen hem ging het weer de verkeerde kant op.. dus gewoon dit gebaar accepteren en er niks verder achter zoeken of wat dan ook. ik greep naar mn krukken en begon op te staan. op dat moment kwam jongin ook alweer mijn kant op. hij vroeg of ie mij moest helpen. 'ehm.. zou je mn tablet kunnen pakken en mn tas?' vroeg ik aan hem.

Chen:

de deur was op het slot gevallen blijkbaar. ik pakte mn telefoon en appte baekhyun * he man, ik zit vast in de kelder.. zou je de deur van buiten af open kunnen maken?* stuurde ik naar hem toe. 'heb iemand geappt om ons te halen' zei ik tegen dr met een gerust stellende lach. 'wou je nog bedanken voor die spelden uit mn hand halen' zei ik tegen dr.

88Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:33 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Me ogen werden groter.. Wat!.. hij hij.. Ik kleurde meteen knal rood. ''Sorry'' zei ik zachtjes aangezien het toch mijn schuld was geweest dat die naalden in zijn hand zaten. Ik had mijn nagels al volledig gebroken toen ik iemand ana de andere kant aan de deur hoorde frusten. ''hyung! hij zit op slot!'' riep een jongen door de deur heen/ ''Ik zoek wel een docent!'' riep hij weer. Ik wilde me hoofd schudden niet een docent! dan kregen we op onze donder! dan werden we van school gestuurt.... Want wat moesten een meid en jongen hier in de kelder samen met de deur dicht! jah nee.. precies dat idee wat ji nu ook kreeg... En dat was ten strengste verboden!.Welke reden dan ook zou onlogisch klinken. Ik keek wanhopig van jongdae naar de deur en terug. Zou hij het ook snappen.. Ik wilde hier niet weg. Ik ging niet toe geven aan het gepest nooit niet!.

Kai:

Ik glimlachte en pakte haar tas. ''Ik loop wel met je naar huis'' zei ik wetend da ze geen les meer had. Met haar tas op me rug dansde ik voor haar uit. Ik draaide af en toe om om te kijken of ze nog achter me aan liep. Buiten het schoolplein draaide ik om/ ''Vrowuen gaan voor'' glimlachte ik zachtjes.

89Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:33 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chen:

zag dr rood worden dan! 'ah joh ongelukjes kunnen gebeuren toch, je nam tenminste verantwoordelijkheid en hielp meteen daarna toch?' zei ik tegen dr met een glimlach. ik hoorde baekhyun aan de andere kant zeggen dat ie opslot zat en dat hij opzoek ging naar een docent. ik zag meteen de paniek in lennie dr ogen. 'maak je maar geen zorgen, Baekhyun kan heel goed uit situaties lullen, en ik mag zelf ook niet klagen om mn snelle praatjes' zei ik tegen dr met een knipoog. 'en misschien werd het tijd dat je een keer de waarheid verteld over wat er nou precies aan de hand is' zei ik tegen dr.

Marlon:

'dat hoeft ook nou weer niet ' zei ik tegen hem ' vroeg je zodat ik niet weer hoefde te bukken ' zei ik en seinde dat ie mn tas moest geven. buiten bij het hek had hij nog niet mijn tas terug gegeven en hij zei iets over damesn gaan voor ofzo. ik rolde met mn ogen en liep voor hem uit terug naar huis. ik was best in de war.. had die baekhyun gespleten persoonlijkheid ofzo... ik keek naar mn enkel en zuchtte ... dit gingen 4 kloten weken worden... en zeker omdat overmorgen de opendag was en ik eigenlijk mocht optreden... ugh dat mens gaat echt nog zuur krijgen!

90Seoul school of art - Pagina 6 Empty Re: Seoul school of art di aug 23, 2016 8:33 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Kai:
Ik liep braaf achter haar aan tot haar huis. ik keek naar binnen en zag me rijsttrommel liggen/ ''Aah! je hebt hem nog!'' ze ik en leip naar binnen toe ik trapte snel me schoenen uit en pakte de trommel. Ik liep terug naar haar en gaf haar razend snel een kusje op haar wang/ ''bedankt dat je hem bewaard had! hij is vna mijn zus'' zei ik en deed me schonene weer aan. ineens besefde ik wat ikgedaan had. gewoon haar kamer in lopen.. mijn rijsttrommel pakken.. n haar een kus op haar wang geven.. I kkeek op. ''hehe sorry' zei ik zacht en keek haar even aan. ah damnt die ogen!.

Baekhyun:
Ik zocht en zocht maar geen docent te bekennen. gewoon niks. *lang weg*

Lennie:
Ik glimlachte hopelijk wel hopelijk konden ze ons er uit lullen. Wilde niet terug. Ik ging zitten op een bankje en staarde naar de muur. De jongen bleef zeuren dat ik moest vertellen wat er was. ''Ik ontloop ze gewoon omdat ze me niet mogen'' zei ik rustig. 'meer niet'' zei ik snel

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art (new)

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum