lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 42 van 42]

616Seoul school of art (new) - Pagina 42 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 7:00 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Gidae bestelde zn koffie en pas toen hij deze had en gedronken had begon hij te praten. Het hielp mn zenuwen voor geen meter.. ze werden alleen maar erger! Hij vertelde wat hij de afgelopen week had gedaan.. en dat er maar 1 advocaat is die ons wil helpen..maar dat hij veel meer nosig is dan 7 weken... 'soo... i have to go into hiding or something? Wat betekent dit.. ik kan best voor een tijdje terug naar nederland als dat nodig is'

617Seoul school of art (new) - Pagina 42 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 7:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae begon hard in zijn ogen te wrijven. 'Hij raad het af van niet.' hard zuchtte hij. Hij wil met je praten over een week tegen die tijd nog negerns heen gaan.. Gidae viel weer stil maar deze keer keek hij marlon aan met tranen in zijn ogen...

618Seoul school of art (new) - Pagina 42 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 7:33 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'wat wil hij dan dat ik doe? ik hou niet zo van afwachten..' gaf ik toe. ik was gewoon bang.. was doodsbenauwd dat ze me al eerder zouden vinden en dwingen tot afstaan. ik knikte toen hij zei dat de advocaat nog met mij wou spreken ergens volgende week.. en daarna viel het stil. ik keek gidae aan met ook tranen in mijn ogen. 'its going to be okay.. right?'

619Seoul school of art (new) - Pagina 42 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 8:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'I hope so' bracht hij uit en sloot zijn ogen. 'im so sorry, I did my best but' Gidae wreve de tranen uit zijn ogen. 'Had gehoopt meer te kunnen doen..Maar ik ben zo moe' dat laatste zei hij zacht.. heel zacht.. 'Maar ik ga neit op geven oke het gaat je lukken om haar te houden.'

620Seoul school of art (new) - Pagina 42 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 9:15 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ja gidae... iedereen kan zien dat je doodmoe bent.. iedereen kan dat zien.. ' je hebt al meer gedaan dan dat ik zelf had kunnen doen... so thank you.. so much' zei ik tegen hem. ' dit moesten de laatste leuke weken zijn.. laatste dingetjes in dr kamer af maken enzo.. rustig voorbereiden tot ze er eindelijk is.. gidae ik weet echt wat ik zal doen als het niet lukt' zei ik uiteindelijk. ' we gaan voor dr vechten. Desnoods smokkel ik dr het land uit'

621Seoul school of art (new) - Pagina 42 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 9:19 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'En ik zal je bakup zijn. Jouw en hana beschermen zodat je gelukkig kan leven met hana' zei hij zacht en daarna orobeerde hij het over ander dingen et hebben maar het lukte niet eht hij lbeef terug komen op het feit dat hij maar een advogaat had kunnen regelen en hoe het hem dwars zat.. ' Oke ik meen het ff iets leuks... Zin om naar de film te gaan? kan wel wat afleiding gebruiken en jij misscehin ook wel'

622Seoul school of art (new) - Pagina 42 Empty Re: Seoul school of art (new) wo nov 09, 2016 9:42 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

we probeerden het over andere onderwerpen te krijgen... maar hij bleef terug vallen over het feit dat hij maar 1 advocaat heeft kunnen vinden die ons wou helpen.. 'maar je hebt er 1 gevonden. omdenken gidae' zei ik met knipoog. toen we beiden ons drinken ophadden stelde hij voor om naar de film te gaan. 'klinkt goed. die stoelen zitten tenminste veel beter dan deze' lachte ik zacht.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 42 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum