lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 42]

301Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 01, 2016 8:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'they do' langzaam kwam gidea iets dichter bij. 'LAat hij je nu met rust?.' vroeg ik voorzichtig.. Ik wist het echt niet.. wat ik er mee aan moest doen. Ik kon niet blij gaan zitten ode omdat ze het em verteld had.. echt... 'hoe benje bij hem weg gegaan?' nu lied ik me toch weer iets meer naar achtere zakken.

302Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 01, 2016 8:55 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'Fysiek misschien.. maar mentaal niet... de nachtmerries.. gaan allemaal over hem.. ' antwoorde ik toen hij vroeg o hij me met rust laatte.. 'das... das de reden dat ik zoveel drink.. dat kk het liefste dronken ben.. want dan heb ik neegens last van.. toen ik nog bij baekhyun was.. guess you could say i was drunk on him.. ik had nergens last van toen. ' ik ging op mn zij liggen. Ik begon echt heel moe te worden.. was de afgelopen dagen erg moe.. maar dat was ook niet gek met mn werk. 'I ran away to the other side of the world' antwoorde ik zacht en voelde me ogen zwaar worden

303Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 01, 2016 8:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Marlon ging liggen en nu kwam de rede van de nachtmerries ook omhoog. 'Je hebt ze vaak. te vaak.' zei ik nog en keek toe Marlon ging liggne. Ik kroop iets dichter bij. 'Mag ik? misschien helpt het?' Ik legde langzaam me hand op haar neer. ' I will try to protect you okey?' zachtjes lachte ik. 'ja dat klonk raar maar ik meen het.'

304Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) za okt 01, 2016 9:06 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik antwoorde nergens meer op. Was te uitgeput.. hij vroeg of ie iets mocht. Ik wist niet wat ie bedoelde. Ik voelde wel zn hamd op me en ik knikte maar. Te moe om er ook maar iets om te geven.

305Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 3:50 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Marlon knikte ne dit nam hij aan als een ja. Hij kroop dichter naar marlon toe ne nnam haar in zijn armen. Zo sliepen ze voor uren.. PAs toen marlons wekker af ging werd Gidae wakker. hij wreef inzin ogen met marlon nog steeds dicht tegenzich aan. 'Dat is een wekker voor je werk.. I kraad je af om te gaan. Je zeir er nog steeds heel slecht uit.. Kom tot rust!' zei hij en haalde zijn hand door marlons haren heen

306Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 3:59 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik moest toegeven.. ik sliep echt heerlijk.. geen nachtmerries of wat dan ook.. ik wist niet hoe het kwam.. kwam het omdat ik het had verteld.. kwam het door gidae.. of kwam het omdat ik gewoon zo doodmoe was dat ik niet eens de energie had voor nachtmerries.. ik weet het niet.. ik weet wel dat ik niet blij wasd toen de wekker afging.. ik hoorde gidae zeggen dat hij het me afraadde om naar werk te gaan.. dat ik mn rust moest pakken. toen ik wou tegenstribbelen, voelde ik weer een vlaag van misselijkheid over me heen komen. ik schoot omhoog en de badkamer weer in. srsly wat had ik gegeten man...

307Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 4:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:

Marlon schoot uit Gidae handen. hij keekflink terleurgesteld toen de plek waar marlon gelegen had koud werd. Maar de teleurstelling veranderde snel toen hij marlon bij de wc hoorde.. hij hees zichzelf op waarna hij wankel op zijn benen naar de deur liep. 'zal ik afbellen? Of ga je en bel je me op waarneer het echt niet meer gaat? ik kom je hoe dan ook ophalen heh'' hij leunde opnieuw tegen de deurpost aan.'Ik meen het.. zeg wat je het liefst doet'

308Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 4:08 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik lag kreunend voor de wc.. ik had niks meer in mn maag om eruit te gooien maar toch kon ik niet stoppen... toen het eindelijk weer kalmeerde vroeg gidae wat ik wou.. of hij moest afbellen, of dat ik toch naar werk ging en hem zou bellen als het niet meer gaat... wankelend stond ik op en spoelde door. ik poetste mn tanden 'ik ga wel heen.. als ik meteen de dag na die aanvaring af zou bellen is ook zo verdacht' antwoordde ik. 'het is maar een korte dienst.. moet goed komen'

309Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 4:16 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
hij knikte waarna hij Marlons kleding opzocht.' meteen bellen!' Gidae zette Marlon afbij haar werk waarna hij zelf naar huis ging. Hij was gaan zitten met het nummer dat ze had laten horen op.. hijlusiterde opnieuw naar de tekst en pakte daarna het andere nummer erbij en ging weer luisteren dit deed hij tot ineens zijn mobiel afging. het was marlon die aangaf dat ze opgehaalt moest worden. Gidae lachte hoofdschuddend en ging met de auto naar marlon toe. toen ij binnen kwam keek hij marlon recht aan. 'Told you right..had gewoon thuis gebleven'

310Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 4:24 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

ik snapte er niks van.. ik had voor het eerst in tijden echt goed geslapen.. waarom was ik dan zo dood moe.. ik voelde me niet meer ziek.. dat was een pluspunt.. maar dit was ook 3x niks.. ik kon niet functioneren zo.. ik was dus wel gedwongen om gidae op te bellen om me te komen halen.. 'but im not feeling sick!' zeurde ik toen hij zei dat ik gewoon thuis had moeten blijven.. 'ben gewoon kapot moe... loop tenminste niet meer te kosten..'

311Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 4:34 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'als je niet kost wil nie zeggen dat je niet ziek bent!' hij hees zijn wenkbrauwen op waarna hij lachte en zijn hoofd schudde. 'Kijk maar naar mij!' hij tikte op zijn borstkas waarna hij marlon mee wenkte. 'kom dan ga je slapen.. Of flim kijken.. maze runner?' met dat liep hij de bar uit richting de auto. Waar hij even stil bleef staan. zijn neus begon te druppen... bloedneus.. hij gooide zijn hoofd wat meer naar achtere terwijl hij zijn neus dicht kneep.. die kreeg hij de laatste tijd zo vaak... 'heb je doekjes of iets?' vroeg hij aan marlon

312Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 4:42 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'jij bent echt ziek.. like terminaal ziek.. ' zei ik tegen hem terwijl ik met mn ogen rolde. we liepen naar de auto toe 'ga wel slapen... zal toch 5 minuten in de film al in slaap vallen dus..' opeens bleef gidae stil staan en gooide zn hoofd naar achteren. en hij kneep zn neus dicht? bloedneus? zo ineens.. hij vroeg of ik iets van doekjes had. ik grabbelde door mn tas. 'nee... heb wel.. tampons' zei ik tegen hem. 'werkt net zo goed' en maakte er 1 open voor hem

313Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 4:47 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae

Gidae lied zijn schouder zakken en keek van marlons tampon naar marlon en terug. Echt met een gezicht van.. you'r kidding right.. zijn hoofd weer naar achtere toe want het bloede best heftig.. 'jij kan geen autor rijden heh?' vroeg hij terwijl hij marlon de tampons bij hem in zijn neus lied stoppen. Toen ze er in zaten keek hij in de auto spiegel.. 'jesus slachtpartij hiero' hij keek naar ijzn mond enalles.. zelfs zijn shirt zat er onder.. 'Als ik nu ga roepen dat je me geslagen hebt... echt iederen zou me geloven!' hij lachte waarna hij de deur van de auto open deed

314Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 4:51 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'ja he wat wil je nou... ' zei ik tegen hem toen hij me aan keek met zo'n gezicht van you've got to be fucking kidding me toen ik de tampons aanbood. uiteindelijk lied hij me ze in zn neus stoppen en stapten we de auto in 'ik kan wel auto rijden.. alleen niet legaal' antwoordde ik en liet me tegen de deur aan leunen. moest moeite doen om mn ogen open te houden. 'please dont.. my reputation is bad enough' zei ik zacht

315Seoul school of art (new) - Pagina 21 Empty Re: Seoul school of art (new) zo okt 02, 2016 4:58 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

gidae:
Hij deed zijn handen omhoog. 'ik zei niks! ga ik ook niet doen.. Ze gaan ej schoonheid wel zien.' lachte hij nog en ging achter de stuur zitten. 'nou op hoop van zegen. want jouw laat ik niet achter het stuur zitten...' MEt dat reed Gidae weg.. hij reed rustiger dan anders en ze kwamen veilig aan. thuis trok hij de tampons it zijn neus hij kachte ne gooide ze weg.' lekker dan' hij waste zijn gezichtwaarna hij naar marlon keek. weer een lache ne opnieuw begon zijn neus.. Gidae trok wit weg..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum