lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hoofdstuk 1 verbanning

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 18]

16Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning za feb 01, 2020 1:21 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

Dorian keek Frederic onderzoekend aan. Een kam waarvoor heeft hij nou een kam nodig. Toen drong het door het sprookje tuurlijk. Dorian begon hard te lachen. ''Laten we gewoon de appels maar halen dan zal ik beloven niet dicht bij de kam in de buurt te komen.'' Dorian draaide zich naar de vrouw achter de kraam. ''We willen graag 5 van uw beste appels.''

17Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning za feb 01, 2020 5:34 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Frédéric had met grote ogen gekeken naar zijn prins die appels kocht. De vrouw had hem herkent en natuurlijk de grootste appels gegeven. Ze had zelfs de prins bedankt voor zijn goede hart en daden. Frédéric lijde zijn prins weg van de appels terug naar de paarden om ze te voeden

18Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning za feb 01, 2020 8:01 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

Dorian draaide zich om naar de verkoopster en knikte. "Nu al terug naar de paarden? Oke mij best." Dorian pakte twee appels uit de tas en gaf er een aan Frederic. "Moeten we weer terug naar het kasteel?"vroeg Dorian zenuwachtig.

19Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning za feb 01, 2020 11:56 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

"nee!, u wilde de paarden toch voeren? " vriendschappelijk gaf frederic de prins een schouder stoot. "ik wilde stad nog Verder zien. Het is zo lang geleden dat we heir geweest zijn." trippelend op zijn plek gf hij de appel aan zijn paard.,"wist je dat de mensen hier erg op je gesteld zijn?!"

20Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning zo feb 02, 2020 3:01 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

''Gesteld? Gesteld op mij? Tuurlijk niet ze doen alleen zo omdat ik de kroonprins ben'' zei Dorian verwijtend. Waarom zouden ze op mij gesteld zijn als het koninglijk huis iedereen aan zich laat onderwerpen. ''Maar we kunnen nog wel even blijven.'' Dorian gaf een appel aan zijn paard. ''Ik zou nog wel langs de smid willen.''

21Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning ma feb 03, 2020 7:30 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Frédéric was even stil geweest. Pas toen ze alleen liepen tikte hij op Dorians schouder. "omdat ze zien dat u niet zo bent als de koning en koningin. Ze zien hoe beeld schoon u bent. Van buiten en van binnen" Frederica wangen werden alleen Amar roder tien hij zo tegen zijn prins sprak

22Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning ma feb 03, 2020 12:22 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

"Schoonheid heeft in dat geval er toch niks mee te maken. Ach laten we het maar luchtig houden en wat gaan doen. Heb jij nog iets waar je heen wil?"

23Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning ma feb 03, 2020 3:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Frédéric schudde zijn hoofd.,"verkeerde woordkeuze. Ze zien dat jij het goede voor hebt met hun. Niet zoals je ouders." zei rende hij achter zijn prins aan. " moest u niet wat halen.. Bij de stoffen markt?"

24Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning vr feb 07, 2020 6:43 am

windchancer

windchancer
noobie
noobie

"Ohja we moeten nog een plaid voor een great kilt halen." Dorians ogen fonkelde. "Je moet er natuurlijk wel goed uit zien als we samen naar het bal gaan."

25Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning ma feb 10, 2020 9:50 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

"what!" met grote ogen keek frederic naar zijn prins "samen! Als in. Ik mag ook mee!" hij klapte tegen zijn eigen wangen aan. "exht!!,"

26Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning wo feb 12, 2020 8:23 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

Dorian keek Frederic vrolijk aan. 'Met wie moet ik anders naar het bal?'' Dorian gaf Frederic een speels por. ''Eerst maar een bij de kraam kijken en zien hoeveel stof ju nodig zal gaan hebben.'' Dorian rende nog net niet naar de kraam toe. In het begin was het nog onzeker voor wat Frederic er over zou denken maar nu waren die gevoelens alweer weg.

27Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning wo feb 12, 2020 9:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

al springens ging de jongen mee. bij de kraam kon hi niet eesn stil staan. Wiebelend op zijn voeten keek hij naar de stof.. ' Mijn voor vaders zijn Franse.. dus dan zij het de blauwe kilts toch?' vrpeg hij de stoffen bekijken.. uiteindelijk viel zijn oog op eentje. 'Die is zo mooi!'  de brouw achter de krama keek er naar,.'Goede keuze jongen man.. Deze komt uit Nederland'

28Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning do feb 13, 2020 9:44 am

windchancer

windchancer
noobie
noobie

"Dat is niet het land waar je vandaan komt maar als je die mooi vindt vind ik het goed. " Dorian lachte naar de vrouw. "Hoeveel voor 6 meter?" De vrouw keek naar Dorian en andwoorde. "Voor u is het 100 rouble." Ik hoop day Frederic er blij mee is dacht hij. Dorian wou de stof van de vrouw aanpakken maar de vrouw vroeg nog "voorwat is de speciale gelegenheid dat u voor een bediende een plaid haalt?"

29Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning do feb 20, 2020 12:07 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Frédéric keek sprong op zijn plek"waauw!! "achte hij helemaal. Blij de staf pakte hij aan. Hij pakte altijd alles aan van zijn prins maar nu was het speciaal. Het was iets voor hem! Voor het bal waar hij mee mocht als gast en niet als butler.

30Hoofdstuk 1 verbanning - Pagina 2 Empty Re: Hoofdstuk 1 verbanning vr mei 08, 2020 12:16 pm

windchancer

windchancer
noobie
noobie

Dorian keek met voldoening naar zijn ''vriend''. ''Probeer het straks maar eens... Heb je trouwens ooit al een great kilt aangedaan? ik wil je best wel helpen'' grapte de prins. De vrouw achter de kraam keek de prins nog steeds vragend aan. ''Waarom ik die kilt voor hem haal.'' herhaalde de prins. ''Ik denk dat Frederic soms wel wat extra's verdiend na al die jaren zooo trouw te zijn.'' Dorian draaide zich om naar Frederic en vroeg. ''hebben we nog wat nodig voor de kilt?''

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum