lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

naamloos

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

16naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos do feb 18, 2021 9:17 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

Diego heeft me overgehaald om mee te gaan naar een feestje.
'Ik ga mee onder één voorwaarden, jij opend morgen.' Zeg ik tegen hem en sla mijn armen over elkaar.
'Deal, als dat je helpt' zegt Diego. Hij slaat me op mijn schouder. 'Time to loosen up boss, het is maar een kleine bijeenkomst, niks bijzonders'.

En zo sta ik voor de deur van een man die ik goed ken Hayden heet hij. Als ik naar binnen loop spot ik Diego gelijk. Hij word zo als gebruikelijk omringt door mensen. Ik knik naar hem en dan verschijnt er een ander bekend gezicht. Drake en hij heeft die knappe vriend weer mee. Shit. Ik wil vanavond niet hier aan denken. Ik duik snel naar de bar. Hayden heeft een ruim appartement en een nog ruimer drank aanbod.
Ik stort me op mijn eerste glas wijn als ik twee grote handen op mijn schouders voel.
'Mols' roept Hayden vrolijk boven de muziek uit. Hij heeft duidelijk al een flinke slok op.
'Waar is Gavin, ik heb hem nog niet gezien.'
'Hij kan niet komen.' Hayden kijkt gelijk een beetje zuur. Dan kijk ik om me heen 'ik dacht dat dit een klein feestje zou zijn?' Zojuist kwam er nieuwe groep mensen binnen.
'Ik weet dat jij en een aantal andere niet zouden komen als ik dat zou zeggen.' Hayden kijkt om zich heen. 'Ik geef je nu een belangrijke taak. De volgende keer neem je die knappe broer van je mee.'
Het is mijn beurt om een zuur gezicht te trekken.
'Hij is all beauty no brains, dat weet je toch.'
' precies zoals ik ze graag heb' lacht Hayden.
'Maar ik meen het, ik vind het echt leuk als hij er de volgende keer bij is.' Ik pak zijn hand. 'Ik zou me geen betere schoonbroer kunnen wensen.'
Met deze woorden laat ik de lange blonde man gaan en ga verder met mijn glas wijn.
Diego had gelijk. Vanaond moet ik genieten, nu nog iemand vindrn omdat mee te doen.

17naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos za feb 20, 2021 2:57 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Met een breedde grijns zocht monty zijn weg naar de bar waar hij tegen Molly aan liep. 'oh.. oh hey!' montys haar stond alles kanten op. hij grijnsde nu alleen maar.' en met wie heb ik het genoegen' hij ging echt niet laten wete naan andere dat zij een client was.. 'Ik heb me beste maat mee genomen.' hmet dat zette hij molly richting Wei-li. 'Hey wei-li!.. ze was je aan he tbekijken!' lachte monty waarna hij zelf weer weg liep. 'Wei-li haalde heeel diep adem. 'Let niet op hem, hij kon nogal veel zijn.'

18naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos za feb 20, 2021 7:14 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

Drake begroet me en vraagt wie ik ben, daarop kijk ik hem vragend aan maar hij negeert het en haalt een vriend erbij.
'Wei-Li, ze was je aan t bekijken' roept Drake en vertrekt weer. Lekker dan.
'Let niet op hem, hij kan nog al veel zijn' zegt hij.
'Wei-Li Zhou' en hij steekt zijn hand uit.
'Molly de Bok' en ik schud zijn hand. 'Stelt hij vaker twee wild vreemden aan elkaar voor?'
'Je zal je verbazen' en daarbij moeten we beide lachen.
'Ik ga Monty wel zoeken, wie weet wat hij uit spook.'
Daarmee gaat Wei-Li weer weg.
Drake's voornaam is dus Monty. Ik bestel nog een wijntje, ja er is een bar tendet, Hayden is fancy like that. Dan ga ik weet op zoek naar Diego. Deze staat te praten met Monty en Wei-Li.

19naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos za feb 20, 2021 10:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

monty had zijn hoof geschud toen Wei-li terug gekomen was. 'Dude!' hoofdschuddend deed hij zijn peuk achter zjin oor en greep een glas van een dienblad. ze kende diego uit de sportschool. Ze hadden een groeps les samen gevolgd en sinds dien kwamen ze best vaak in het brood zaakje. vooral na sporten. Tenminste monty ging. Wei-li ging vaak meteen naar huis om te douche en zich om te kleden./ Iets wat ze nooit deden in de Gym zelf.. 'hij keek van wei-li naar Molly en terug.. zuchte en gaf weer een lach. 'Wie-li is morgen vrij jij ook?' hij keke naar diego voor steun.

20naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos zo feb 21, 2021 10:39 am

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

Drake vraagt of ik morgen vrij ben. Een beetje raar maar oke.
'Nee ik werk morgen, die te vroeg gelukkig Diego neemt het openen voor zijn rekening.' Diego kijkt of hij spijt heeft.
'Ja, misschien moet ik stoppen met drinken.'
'Misschien, die arme Daisy weet niet wat haar overkomt.'
'Reyes' word er ergens geroepen. We kijken allemaal op om te kijken wie Diego roept en dan verdwijnt Diego met drankje en al de menigte in.
'Dus, hoe kennen jullie Diego vraag ik.'

21naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos wo feb 24, 2021 6:59 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Monty deed een peuk in zijn mond. Deze stak hij niet aan . Toen molybdeen wat vroeg haalde hij zijn schouders op. En liep zelf ook weg. Hij had een ander slachtoffer gevonden. 'Via school. Middelbare. 'Antwoorde wei-li rustig. Hij keek het huis rond. Msr zei hij niet veel meer. Monty was de gene die het gesprek meestal gaande hield. En die stond nu tussen twee jongens in had lachend.

22naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos wo feb 24, 2021 7:10 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:
'Je kent hem dus via school, was hij toen ookal een lastpak?'
We moeten beide lachen. Het werd warm binnen door iedereen en kreeg een blos op mijn wangen. Ik was moe en had maar twee glazen wijn op, dit is geen goede combo.
'Zullen we even afkoelen' zegt Wei-Li en hij houd n pakje cigaretten op.
Ik knik en volg hem naar het grote balkon. Daar is het een stuk stiller maar we zijn niet alleen.
'Hier kunnen we elkaar tenminste verstaan' zegt hij.
'Waar ken jij Diego van?'
'Hij werkt voor me, ik heb een broodjes zaak. Ik heb Diego weer leren kennen via Hayden, van wie dit feest is.'
Wei-Li lacht. ' Hayden is een geval apart, zelfs als je hem niet kent ken je hem.' Hij bied meen cigarette aan en ik neem hem aan. 'Alleen op feestjes' verklaar ik. 'Ja dat zei ik eerst ook.'
Het is even stil als we naar de stad beneden ons kijken.

23naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos zo feb 28, 2021 7:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Binnen ging het feestje gewoon door Monty had al met iedereen gesproken en een groepje bij elkaar verzameld om mee te praten.aleen toen hij omkeek was Weili en het meisje weg. Monty grijnsde. Hij had ze al snel gevonden. Ze stonden buiten dus hij deed zijn arme over elkaar en knikte instemmend.

24naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos zo feb 28, 2021 7:27 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Tijmen: *Zit over zijn pc gebogen*

Molly: 'Zullen we weer naar binnen gaan' vraag ik als ik mijn cigarette heb uitgemaakt en Wei-Li knikt toe.
'Ik moet toch op zoek naar Monty, kom laten we gaan.' En zo vertrekken we naar binnen.
Evenlater vinden we hem en Wei-li loopt op hem af.
'Zullen we gaan maat?'

25naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos zo feb 28, 2021 7:43 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Monty keek op toen ze van buiten kwamen .'Nu al.. wei-liiii.' klaagde monty maar pakte wel zijn jas en liep achter wei-li aan naar buiten toe. Daar zette hij een peuk op en sloeg wei-li op zijn schouder. ' Je ma was weer erg pissig vandaag' zei hij en liep de straat in. 'die viespeuk is weer bezig'

26naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos zo feb 28, 2021 8:55 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

Ik zoek Diego op. Als ik hem na een kwartier niet kan vinden stoot ik tegen Hayden aan. Deze informeert me dat Diego is vertrokken met een vrouw.
Natuurlijk, nu kan ik er morgen alsnog vroeg uit om te openen samen met Daisy.
Ik besluit ook naar huis te gaan. Eenmaal bij de appartementen aangekomen bots ik tegen Tijmen op, mijn buurman. 'Jij bent nog laat op.' Zeg ik. Zoals altijd ontwijkt hij mijn blik.
'Heb nog veel werk te doen, moet koffie halen bij de nacht winkel.'
'Het is wel belangrijk om goed te slapen he.'
Maar Tijmen negeert me al en is door gelopen. Het is niet dat hij onbeleeft is, hij vind sociale contacten moeilijk.
Met dat ga ik naar binnen, leg mijn spullen neer, neem een douche en zet mijn wekker. Morgen word een zware dag.

27naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos zo feb 28, 2021 10:09 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Monty

Twee dagen na het feest liep monty door de straat naar het huis van molly. Hij moest wat documenten afgeven maar molly was niet te bereiken. Dus nu stond hij voor haar appartement. 'Neem op of open de deur. Heb niet heel de dag de tijd'gromde hij tegen de deur.

28naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos zo feb 28, 2021 10:24 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Tijmen: *zit over zijn pc gebogen*

Molly:

Ik sta in de broodjes zaak, het Bezige Broodje en ik had gelijk vrijdag avond, zaterdag ochtend was Diego Reyes nergens te bekennen. Om 11 uur kreeg ik een paniekerig telefoontje. Hij had zich verslapen. Ik heb hem gerust gesteld en hij kwam begin van de middag me overnemen. Daisy ging kort na mij weg.
Het is nu maandag, mijn telefoon is leeg en sta in het magazijn. Op maandag zijn we dicht, maar er moeten wel bestellingen worden gedaan.
Ik hoor geklop op de deur, ik loop naar voren en daar staat Johnny boy.

29naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos zo feb 28, 2021 10:30 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Johnny
'openen Molly' beval Joohnny en klopt nog een paar keer op de deur. toen hij eindelijk binnen was wees hij rond. 'We hadden een afspraak. Geen fietsen stalling voor de deur anders gaat de huur omhoog. Je weet wel straat belasting.' hij wees naar 2 random fiesten voor het raam van de Bezige Broodjes. ' Ik hebdit 2 maanden geleden al aangegeven en je doet er niks aan dus ik breng het met vergoeding in rekening. dat is dus 2 maanden 50 euro bij je eerste check.' hij liep verder de zaak in en bekeek alels. hij zocht oprecht naar andre punten waarop hij haar kon aanspreken. ook kwam hij steeds dichter bij. 'als je die 2 maanden niet kunt betalen. Ik.. weet daar wel iets op. je bent knap molly'

30naamloos - Pagina 2 Empty Re: naamloos zo feb 28, 2021 10:35 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:
'Wat, wat heb je in gedachten Johnny?' Ik wijs naar de camera boven de toonbank.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum