lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

naamloos

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

46naamloos - Pagina 4 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 7:15 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Tijmen:

Ik neem de cameras aan en ga met de man genaamt Monty deze ophangen.

Molly:

'Kan ik je verleiden met een glas wijn?' Vraag ik aan Wei-li. De jongens komen zo en ik kan wel wat hulp gebruiken met de hapjes.'

47naamloos - Pagina 4 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 7:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Weili stapte mee de kamer in. "Lijkt me lekker bracht hij vol beleid uit. Samen liepen ze naar de keuken war Weili netjes deed wat hem gezegt werd. Alleen bleef hij wel stil.

Monty zelf pakte de camera aan. 'Dus je bent de buurman toxh? Vind jenhet erg als er een deel van jouw deur gefilmt word?' En zo zette ze de eerste camera neer. Ze moesten hem vaak naar benede halen en verplaatsen. Monty sprak zoals altijd 100 uit. Nu helemaal want tijmen had een mooie kont om naar te kijken als jij op de ladder stond.

48naamloos - Pagina 4 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 7:36 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Tijmen:

'Nee geen probleem. En ja ik ben de buurman. Mag ik vragen, hoe ken je Molly? En waarom doe je zoveel voor haar?'

49naamloos - Pagina 4 Empty Re: naamloos ma maa 08, 2021 10:01 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

'Ze is een cliënt van mijn baas. Meer hoeft er niet vanuit mij te komen.' Monty pakte de ladder beet en keek omhoog. 'Laten we die binnen in ophangen ' monty hielp tijmen de trap was waarna hij gewoon naar binnen liep.'waar ontvang je hem het meeste?'

50naamloos - Pagina 4 Empty Re: naamloos wo maa 10, 2021 4:52 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Tijmen:

'Hier' en ik wijs naar de gang. 'Maar je doet wel heel veel voor haar. Doe je dit voor al je clienten?'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum