lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

naamloos

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

31naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo feb 28, 2021 10:38 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Johnny
Johnny haalde zijn schouders op. 'Kijk ik doe het niet voor mezelf Molly.. Ik vind het ook niet leuk dat ik al die extra dingen moet betalen. Maar ik snap het al. Je betaalt liever de 100 euro. Ik zal je contact aanpassen zodat je in het vervolg ook betaalt voor de fietsen stalling buiten. De gemeente is niet goed koop.' met dat liep johnny naar de deur, 'oh de afval container buiten.. die staat verkeerd en is te groot. De afvalbelasting is ook met 10% omhoog gegaan. regel dit anders zal ik actie moeten ondernemen'

32naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo feb 28, 2021 10:44 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

Ik ontplof van woede, ik ga aan Tijmen vragen om hem een virus te sturen, misschien ga ik dat echt doen!
Boos bel ik Monty op, via Diego heb ik zijn nummer kunnen krijgen. Iets zegt me dat Monty bereid is om verder te gaan dan mevrouw Zhou.
'Monty, Molly hier, kun je naar het Bezige Broodje komen als je tijd hebt vandaag, Johnny is weer langs geweest en heeft de huur met 100 verhoogd. Ik app je het adres.'

33naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 1:13 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

monty

met zij handen in zijn zakken was hi j van haar huis weg gelopen toen zijn mobiel ging. Deze wilde hij niet openemen. hij moest Molly vinden met haar papieren. Maar het bleef aanhouden dis hij nam op. 'monty.' gromde hij en hoorde al meteen aan haar stem dat het molly was. 'onderweg' met dat snelde hij naar zijn motor om niet veel later voor het Bezige Broodje te staan. hij keek naar binnen en toen weer naar de weg. vervolgens liep hij rond de etalage. het zag er allemaal een beetje.. goedkoop uit. mocht hij het zo noemen. sommige dingen waren echt aan vervanging to zoals het raam. de aansluiting tussne het raamkozijn en het raam zelf was niet geod. hoe dan ook dat het zou tochten binnen hierdoor.'

toen hij weer naar binnen kijk zag hi jdat molly niet allee nwas.

'oi' met grote passen kwam hij binnen gelopen. Legde zijn jas over een van de stoelen om direct naar molly te lopen en haar papieren te geven

34naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 2:53 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Tijmen:

Mijn maag knort en ik loop naar de koelkast deze is leeg. Molly zei dat ik altijd bij haar mocht komen eten, dus ik vertrek naar haar appartement. Daar is ze niet. Hier houd ik niet van, waarom kan niet iedereen gewoon op zijn plek zijn. Maar Molly heeft nog een plek. Ik stap op mijn scooter en ga naar het bezige broodje. Daar tref ik meer dan alleen Molly.

35naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 3:11 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

monty

'Dus wat is de rede dat het verhoogd word?' vroeg monty serieus. 'en werkt die camera?' hij wees naar het kleine cameratje in de hoek van de winkel. Vervolgens bukte hij bij de broodjes om er naar te kijken. hij fronste waarna hij weer omhoog kwam.

36naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 3:51 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

'Lang verhaal kort, ik wil niet met hem naar bed. Ja de camera werkt, ik kan de beelden terug kijken en Hayden ook. Je weet wel John, van Hudson Hotels.'
Dan kijk ik verschrikt naar de deur. 'Tijmen?'

37naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 5:09 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

'wat was de reden van het verhogen van de huur?' met dat draaide monty zich om en keek naar de jongen die binnen kwam. De bruine krullen waren inmens ne meten grijnsde monty. Maar hiervoor was hij niet bij de Bezige Broodjes. 'oke terug naar je contract en kijk' monty sloeg haar contract open en wees naar een stukje. 'lees dit is door. Er staat dat na overleg.. verhoogd mag worden' dit stond natuurijk in duren woorden gekoppeld naar de wet boeken. ' kortom met geldige reden mag er soms verhoogd worden.' even stopte hij met praten en sloeg zichzelf tegen zijn voorhoofd. 'kunnen we ergens privee gaan zitten.' meestal als monty ergens voor ging wilde hij het meteen oplossen en dat oden met een klant in de winkel was de meeste domme zet

38naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 5:32 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Tijmen:

'Molly, wat is hier aan de hand?' Vraag ik. De ene man in het pand herken ik als Johnny de Heer. De andere man is een vreemde voor me.

Molly:

'Ja, we kunnen naar Johnny's kantoor, toch Johnny.'
Dan richt ik me op de jongen met donkere krullen en bruinen ogen die zich achter een bril bevinden.
'Tijmen, wat doe jij hier? Is er iets?'

39naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 6:21 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Monty knikte en keek mee naar de jongen die binnen gekomen was. De tafel waar mont zijn jas had opgehangen had een swinger mer dwijl gestaan. Monty grinnikte zacht. ' tijmen' tijmen kreeg een beleefde knik van monty waarna hij mee liep naar het kantoortje

40naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 6:44 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Tijmen:
'Kom ik gelegen?'

Molly:

'Eigenlijk niet, ik kom straks bij je langs, je hebt Johnny buiten gezien he. Kijk uit voor hem.' Tijmen knikt en gaat weg.
'Kom maar mee naar achter Monty.' En daar mee loods ik hem weg.
'Het probleem is, ik weet dat het niet mag, maar kan er niks tegen doen, daar schakel ik jou voor in. Wat is de volgende stap?' Moe haal ik een hand over mijn gezicht.

41naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 6:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

"Je stuurt en de beelden van je camera. Daarnaast moet je me waarschuwen voor hij het weer doet. Ik wil hem zien en horen et eigen woorden.'dit was niet perse nodig maar de camera stand gziu geen goede emotie tonen als Johnny schuin staat. 'Daarnaast wie was dat in de zaak?'

42naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 6:52 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

Zal ik doen, ik denk dat ik thuis ook een camera op ga hangen, ik hen Johnny wel eens rond zien hangen bij t complex. Weet jij misschien hoe ik het het beste op kan hangen? Waaar je t meeste er aan hebt? Tijmen kan t instaleren. Neem die leuke vriend van je mee...' Dat laatste zeg ik er zonder na te denken achteraan en word zo rood als een biet.

43naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 6:55 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Ze stemde een dag af dat ze naar haar huis zouden komen. Montu deed alles buiten de communicatie met wei-lis moeder. Want die zou zeggen dat hij te veel gaf om deze molly en afstand moest houden.

Op de afgesproken dag stond hij en wei-li op de stoep. Monty had de opmerking gehoord en meteen naar gehandeld. 'We staan der . Heb je de 3 camera's aangeschaft?' Monty had molly gebelt net voor ze de staart in liepen

44naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 7:03 pm

ChibiCollections

ChibiCollections
noobie
noobie

Molly:

Met de telefoon aan mijn oor loop ik naar de deur naar het appartement van Tijmen.
'Ja ik heb ze en de monteur ook' en ik sleep Tijmen met zijn slungelige arm mee naar mijn appartement. Mee zie ik de heren lopen. Nu ik Wei-li zie word ik spontaan rood shit.'
Tijmen krabt achter zijn oor. Ik probeer me op hem te focussen. Het is zonde dat ie niet beter voor zichzelf zorgt. Het is een hele knappe jongen.

45naamloos - Pagina 3 Empty Re: naamloos zo maa 07, 2021 7:09 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Monty grijnsde en wees naar wei-li 'hier is me leuke vriend. Zullen we eerlijk ruilen. Ik de monteur en 2 camera's en jij wei-li ' de lach vol vermaak verscheen op montys gezicht en wei-li keek ineens serieus. Monty hd hem vertelt dat ze samen de camera zouden ophangen.niet dat monty het met een andere gast zou doen. 'Monty' zei wei-li simpel waarop monty eenngrote grijns gaf

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum