lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 15]

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
'ohh!' in slowmotion viel ik op me kont. 'aawh!' lachte ik en wreef over me rug. 'seems legit' Ik keek ahar nu toch wel serieus aan 'gaat het?'

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik hoorde hem Awh roepen. 'Dawh vind je dat zo jammer?' Zei ik en keek swoel naar de jongen die op de grond lag. Omdat ik me schoenen daar had uit gedaan liep ik nu op toe voeten. Elegant liep ik naar hem toe en tilde me voed langsaam op voorzichtig legde ik de bal van me voet op zij. Tik en streelde zachtjes naar beneden. (Zoals ze bij Jay ook deed xD)

'Ja denk het wel.' zei ik twijfelend en keek een beetje naar hem met getuite lippen. 'Vorige keer kwam je me ook al redden.' Zei ik zachtjes en kinderlijk.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
zachtjes lied ik een zware ademhaling gaan en keek haar geschrokken aan. De voet tussen me benen was.... hmm.. onverwachts! laten we het daar op houden..

Helemaal toen ze naar benede ging. Ik deed me kont naar achtere en pakte haar voet beet. Voorzichtig tilde ik hem op.  Ik beet op me lip. Na even kroop ik achteruit tegen een muurtje aan en gign daar zo zitten
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.].

Ik luisterde rustig naar wat ze vertelde. 'wat gebeurde er eigenlijk?



Laatst aangepast door Evylian op zo sep 11, 2016 5:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
De jongen schoof naar achteren toe. Dat zach er echt schattig uit. 'Ik was even ergens relaxt gaan liggen en luisterde wat muziek enzo. Toen kwamen er plots jongens. Net alsof ik honing was.' Zei ik en keek naar de lucht boven mij. Vervolgens keek ik weer aandachtig naar de jongen. 'Moest je nog bedanken voor die aantal keer. Maar eigenlijk als je me niet alleen had gelaten was er ook niets gebeurt.'

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
stil zat in daar tegen de muur aan en lied haar praten. Ik knikte alleen begrijpelijk.

toen ze begon over dat ze em wilde bedanken dat als ik gebleven was er niks gebeurd was haalde ik me schouders op. ik was niet de gene die voor je moest passen dat was eric. Maar ik zei niks ik dacht het alleen.

Op dat moment ging me mobiel af. Wehadden nog maar 30 min om naar de dorm te komen. Maar er iets aan doen deed ik niet. Ik bleef zitten en luisterde naar haar

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik keek naar de zee. Ik wilde zo graag zwemmen. Stiekem liep ik naar het water toe en liet de zee me voeten op eten. Bijna bij elk golfje stapte ik verder het water in. Gelukkig had ik een kort broekje aan dus mijn broekspijpen werden niet echt nat.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik glimlachte en keek toe hoe ze terug naar het water ging. Ik was vandaag al nat genoeg geweest dus er achteraan gaan was niet mijn sterkste zin op dit moment. Ik genoot van haar speelsheid naar het water toe. dan maar te laat komen. Dit was te heerlijk.

Ik zag een iceco man langs komen. Snel hield ik hem aan.. Hij glimlachte en hij wilde uitendelijk weg gaan maar voor ons maakte hij nog snel twee ijsjes. Ik liep naar haar toe en bleef aan de rand van het water s taan. Ik stak het ijsje zonder iets te zeggen naar haar uit

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik draaide me om en zag een ijsje. 'ijs ijs!' Riep ik en rende er naar toe. Omdat ik best diep zat nam ik heel wat water mee in mijn rennende beweging. Ik pakte het ijsje aan en zette me lippen op het ijsje. Ik nam een paar likjes. Vervolgens keek ik hem aan. En pakte zijn shirt beed. Ik trok hem naar me toe verder het water in. 'Wat voor ijsje heb jij?' Vroeg ik en bukte naar zijn ijsje toe om het een likje te geven.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
het water spatte tegen me broek aan. Toen ze me beet pakte en me dichter bij trok stapte ik naar achtere. Ik wilde dat nog niet so close. want ik zou altijd respect hebbn voor een meid. Toen ze naar mijn ijsje vroeg probeerde ze hem te likken. Ik langzaam en beheert lied ik me ijsje dichter naar haar toe zakken. Ik glimlachte toen ze aan het likte.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Mmmh banaan?' Vroeg ik. Ik hees mijn ijsje omhoog in de richting van Hem. Speels dipte ik hem tegen zijn neus aan inplaats van zijn mond. 'Hahah, nu moet je wel het water in.' Gniffdelde ik en probeerd hem weer mee te krijgen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ze maakte me neus vies met het ijs. En daarna probeerde ze me het water in te krijgen. Ik bleef me hoofd schudde dat ik echt neit wilde. onhadnig en tegenstribbelend kwam ik steeds verder het water in. We stonden nu tot onze enkels in het water en me broek begon al aardig doorweekt te raken. 'We moeten terug' zei ik snel nog steeds proberend los te komen. Ik keek rond me heen toen ik stemmen horen. 'En we rennen beter'

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik lied hem los. En Keek hem aan met zoon blik van "pretbederver." Ik nomde het ijsje verder op. 'Rennen zonder schoenen?' Dat doe ik het niet hoor. Dadelijk stap ik in iets scherps.' Ik keek naar de duinen waar het groepje jongens nog steets zat. "Nop die krijg ik ook niet terug." 'Ik ga niet renen op blote voeten.' Zei ik nogmaals en keek naar de jongen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik draaide me om en bood me rug aan. 'kom we gaan' zei ik en ging zo staan dat ze op me rug kon.'Als we nu niet gaan komen hun weer'

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Meteen sprong ik op me rug. Kom op sinds wanneer mag je rijden op een jongen zijn rug! 'Hiha~' zei ik speels. Ik sloeg me armen over zijn schouders heen. En glimlachte.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ik verstapte een beetje toen ze er op sprong. Zo droeg ik haar terug naar school. het was een flink eind. maar tot me verbazing was ze niet zwaar. Vlak voor school liet ik haar zakken. We waren een half uur te laten. En ik wilde niet nu betrapt worden. Dan zou ikvandaag weer is 3regels overtreden hebben.

ik ied haar van me rug af geleiden. 'hoe heet ke eigenlijk? '

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum