lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 15]

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Mmmmhumhe' mompelde ik met grote geschrokken ogen toen hij plots een hand voor me mond deed en me naar binnen trok. Ik bleef strak stijf tegen de muur aan staan. En keek met grote ogen in zijn smalle asiatische oogjes. Ik keek hem vragend aan toen ik nog iemand anders hoorde. "Wie weet was dit wel een plan van hem eerst me boek verstoppen en vervolgens afspreken om me maar lekker te nemen net zoals Eric dat wilde."

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik had het gevoel dat me mentor niet meer stopte met praten. Hij wiled bijna binnen komen. Ik schudde me hoofd en zei dat ik nog moest opruimen en dat vond hij goed. Dus hij wilde morge een gesprek met mij hebben. Ik knikte en toen hij uit zicht was deed i kde deur dicht en lied haar los. Ik liep verder de kamer in. Ik sliep samen met 3 jongesn. We hadden en kleine gezamelijke kamer hier was het echt een tering zooi net. De slaapkamer waren apart. Zonder iets te zeggen liep ik me eigen kamer in. Deze was netjes opgeruimt. een muur stond een kast emt boeken die netjes op kleur ingedelt stonden. er hongen foto's van me beestjes en zelfs me bed en zo was netjes opgedekt. Jah.. dat krijg je als je in een huis zit met 6 zussen en 1 ma.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik keek rond het was echt een troep van een jongens huis. Toen baby face weg liep, rende ik snel twijfelend achter hem aan. Blijkbaar liep hij naar zijn kamer. Toen ik daar binnenstapte keek ik me ogen uit. "Jesus had je niet even kunnen zeggen dat je een meisje was." Dacht ik en keek naar de paarden foto's "jap dat is echt zo... Niet jongens achtig." 'Eeh...' Zei ik zachtjes. En keek om me heen hoe opgeruimd alles hier was.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik zei niks en zocht naar de boekjes van vorig jaar. Na even zoeken had ik ze gevonden. Ik ging in het raam zitten en stak de boekjes uit. 'Sorry dat het boekje kwijt is' zei ik en op dat moment ging me mobiel af. Ik keek van haar naar me mobiel

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik keek van het boekje naar hem en pakte het voorzichtig aan. Ik bladerde er wat doorheen terwijl ik lichtjes rond ijsbeerde in zijn kamer. 'Je vind hem vast wel terug toch? Met een week corvee moet dat wel lukken.' Zei ik zachtjes. Ik keek verder in het boekje en zag zijn betoverende handschrift. Deze bestudeerde ik aandachtig Totdat er een telefoontje af ging. Ik keek heel eventjes op, "wat? Je hoeft Van mij geen toestemming te hebben om op te nemen hoor." Dacht ik terwijl ik met zoon blik naar hem keek

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ze keek me echt aan met een blik van. Jah pak dan op jong. Ik glimlachte en nam de telefoon op. het was me ma. Ik luisterde zonder veel te zeggen. Het duurde 10 min voor ze klaar was. Ik nam afschijt en hing op. 'Heb je er iets aan?' vroeg ik en wees haar de boekjes. 'Er zullen soms dingen in staan die niet van toepassing is op..' ik bekeek haar lichaa.. 'op meisjes' zei ik. Ik stond op. 'Moet je wat drinken?' vroeg ik. En ruimde de een papiertje op.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Tijdens het bellen ging ik op zijn bed zitten en bekeek het boekje verder. Jap er zaten inderdaad heel wat jongens dingen in maar gek genoeg ook meiden moves. Baby face vroeg of ik er wat aan had. Ik knikte. 'Ja denk het wel.' Antwoord ik kalm en keek eventjes naar hem toen hij me zoo bekeek. Voor de grap streelde ik over me boven been heen. Om hem te plagen. 'Eh ja lekker.' Zei ik toen hij vroeg naar drinken.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik haalde drinken en gaf het aan en ging terug in het raam zitten. het was even stil. Eigenlijk wuilde ik naar gistere avond vragen. meer om te weten of ik nog voor een goede rede straf had gehad. of niet. Maar uiteindelijk deed ik het niet. 'hoe ga je zo terug komen naar je eigen kamer?' vroeg ik en wese naar de klok. 'door het feest van gistere is de bewaking strenger geworden'

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik legde de boekjes naast me neer en pakte het drinken aan ik nam er een slokje van en luisterde naar wat babyface vroeg. 'Wat dacht je van lopend?' Merkte ik op en grijnste even van genot.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik glimlachte zachtjes en haalde me.schouders op. ' Ik dacht zelf aan kruipen. Geeft net iets meer spanning'. IK deed het raam open en ging met me benen naar buiten zitten.. ' Je kan ook proberen de handstand te doen en zo naar je kamer komen.' Ik keek naar de hemel en dacht na. Zou ik haar mee nemen na het dak??... Nee das raar.. Ze wil vast niks meer met je te maken hebben.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik rolde met me ogen van zijn opmerking over kruipen en nam nog een slok van me drinken. ik zette het glas neer op zijn bureau. en keek toe hoe hij zo in het raam zat. ''pff en dan is in de gang lopen opvallend?'' dacht ik. 'ik ga maar eens, thx voor de boeken.' zei ik en wilde zijn kamer uit lopen. toen ik in hun gezamelijke kamertje stond hoorde ik dat de andere jongens er nu ook waren. ''shit.'' dacht ik en liep vlug naar de uitgang toe. alsik dat redde voordat de jongens echt uit hun kamertjes kwamen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik pakte. toen het weer rustig was in me kamer het boekje uit me.nachtkastje.

Eerste keer straf.. En vior wat.. Jah jack. Omdat ik gistere avond naar dat kut feest ben.geweest en zo nodig tussen iemand in moest komen. En ik heb zun gevoel day die derecteur een pest hekel heeg aan jongens.. Of specefic asians.. want na het svhoonmaken van zijn lelijke beeldjes.. heb ik ook nog 1 Week corvee... Jah zwijg jack.. Ik weet het. Ga niet op met andere doe de opleiding en ben weg met je bandje..

ik doe me best okey!!


Ik.sloeg me boekje dicht en viel al vrij snel in slaao in het raamkozijn. Met het raam open. Dit kon ik op mijn lijst van slechste beslissingen ooit schrijven...

slapen in een raam met het raam open...

Heel me rug was de rest van de week breus en je zou precies zien...Zo als mijn supergeluk is.. Dat we eeb thema hadden in dans. Great. Rn als de week niet nog erger kon. Vonden mensen het extreem grappig om de katine net se dag smeriger achter te laten.. ' Asian kid ruimt het wel op. Asian kid regelt het wel'.. Jah aziaat zijn in een westerse wereld is niet fijn. Ik was vrij wel de enige aziaat... En blijkbaar was de nieuwe hype.. Bully the aziaat want die kunnen dat wel aan.Aangezieb ze overal goed in zijn. In nergeerde he gewoon. Ik was misschien onhandig maar ik was een ster in het nergeren van mensen.

Op zondag was ne ma langs geweest om me.kamer weer opnieuwe ij te richten. Ze had nu ook maar even een familie foto meegenomen voor het geval ik hun zou missen. ' Maa.. neem die foto's mee please.. IK ergeet echt niet welke dier van mij is.. Of welke onze top fokpaarsen zijn.. En blijf van me boeken af ze staan goed zo.'. Maar luisteren nee hoor..

De week was voorbij zo ook me corvee. En vraag me niet hoe. Maar me handne zaten vol met blaren..

Op maandag scheen de zon op me neus.. Dit was een slecht teken. Ik shoot overeind en merkte dat ik al15 minuten te laat was. Snel kleedde ik mehalf aan en rende naar de zaal. Ik was vergeten dat we gemengde lessen hadden me td eeerste jaars waar we dus gemengt werden en in twee tallen of een kwartet een dans moesten oefenen.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
het was heerlijk om babyface te pesten met alles wat hij moest schoon maken. ik had goed in zijn boekje gelezen en kwam af en toe de naam jack tegen. niet wetend wie dit presies was. waarschijnlijk sprak hij die gast veel. ''zou hij dan toch homo zijn? Die kamer was zo erg opgeruimddat kon nooit normaal zijn voor een tiener/puber jongen.'' 'angelina~ ga je mee roken?' vroeg een van de meiden. ik knikte naar ze. 'ik kom zo.' riep ik terug. ik sloeg het boekje van babyface dicht. op sommige lessen had ik nu een voorsprong door die notiesies die er al in stonden van de lessen die ik nog niet gehad had. het was geweldig om te horen van de leraren dat je in enen zo vooruit springt. ''hehehehe'' ik pakte me jasje en me pakje sigaretten. babyface had sinds die keer niet meer met me buiten gerookt. eigenlijk had hij me niet echt meer op gezocht. agh het was ook gewoon een drukke week met al die lessen. snel rende ik naar buiten toe. en rookte met de meiden en kwebbelde gezellig met hun.

na de pauze ging ik weer naar de lessen toe. joyce en eric hadden weer redelijk contact gekregen maar een kusje zat er niet meer in tussen die twee. zelf probeerde ik elk contact met eric te vermijden. ''bleh wat een griezel was dat.'' 'asian je bent weer eens te laat!' gniffelde een paar meiden brutaal. ik zuchte zachtjes en ging wat gemakkelijker op de vloer zitten. van de trainings zaal.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Ik haalde me schouders op toen er weer wat meiden tegen me begonnen te praten. het ging echt me ene oor in en de andere weer uit. gelukkig was de docent er niet. Ik had geen zin om nog een week corve te moeten hebben. Ik schrok me wel dood toen ik zag dat we les hadden met de eerste... DAs waar dat stomme samen dansen.

Docent:
Ik stapte met me koffie binnen. ' Op warmen!' zei ik kil en ging bij de radio staan en zette muziek op. ' 10 min spieren oprekken 2 min rust dan freestyle voor 5 min' ik keek de groep rond en bekeek elke beweging en persoon hoe ze deden en wat hun dans was.

hier maakte ik lijstjes van.

TOen de 17 min over was riep ik iedereen in een circel.

'We gaan in team werken. *noemt vele namen op* 'Leo samen met Jocye' *noemnt nog meer namen op* 'Angelina en Eric' *noemt nog meer namen op*

toen ik iedereen ingedeeld had deelde ik per groep een nader opdracht uit. Dit was een opdracht niet op dansne gericht maar op het ontmoeten van elkaar. Leo en Jocye zouden voor 5 uur lang aanelkaar gebonden zitten rond hun middel met een touw. Eric en Angeline moesten elkaar begeleiden. De eerste moest 2 uur geblinddoekt gaan en daarna de andere.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik begon met me warming up zoals papy me het altijd voorgestelt had om te doen. mar ook deed ik vooral wat ik zelf het prettigst vond. en natuurlijk wilde ik niet bekaf zijn na mijn eigen warming up. wat de meeste wel eens deden dus. dat wat zo niet handig van die studenten.

de warming up was over en ik had hem perfect getimed. de leraar riep ons in een circel te staan. 'WAT!' gilde ik haast iets te hard. meteen hield ik een hand voor me mond. er klonk veel geroezelmoes van meiden die gelijk jaloers waren. 'awhhh ik wilde zog raag met eric.' zei iemand. 'ze heeft zo veel massel, eric is echt een spetter en kei in dansen!' hoorde ik schuin links van me. ''fak nee nee ik wil niet met hem!!''

'meneer waarom moet ik met eric? er zijn zoveel meiden die dat veel liever willen!' merkte ik op toen ik persoonlijk naar de leraar gestapt was. toen ik de opdracht hoorde ging ik echt over me nek. 'no way dat ik mezelf blindoekte en mezelf lied begelijden door de jongen die mij duidelijk wilde verlijden en misschien wel neuken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum