lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 2

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 13]

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Art Academy part 2



Laatst aangepast door KeepDreaming op zo sep 18, 2016 9:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ZE praatte tegen me maar ik kon echt niks terug zeggen dus gaf het aardig snel op. ik luisterde naar der en genoot van haar aanwezigheid. Langzaam vielen me ogen weer dicht. Niet omdat ik moe was maar jah medicatie en een tijd dobberen in het water doen je niet echt goed.. Ik bleef onbewust Linas hand stevig beet houden net of ik bang was dat ze weg zou gaan.

*K.O*

Ik werd pas weer op zondag middagwakker. de dokters waren in de kamer en zeiden dat ik goed aangesterkt was. maar nog lang niet weg mocht. Ik gromde llichtjes maar was blij dat die mondkap opzich af mocht. Ik moest rekening houden dat als ik weer ging hoesten dat ding weer om moest. En daarnast ik mocht uit bed en lopen. Maar nog niet de kamer uit.. Waaorm niet! meh!.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik was op leo zijn buik in slaap gevallen aan het eind van mij gehele gesprek die best lang duurde volgens mij. de dokters maakte me wakker en vertelde dat ik beter kon gaan. ik wilde niet. ik wilde bij leo blijven aar mijn papy smeekte dat ik mee naar huis moest komen. in het winkeltje had ik ene lief leeuwtje gekocht deze had ik naast het bed van leo gelegt. ik aaide nog een laaste keer door zijn haren heen en gaf hem een kos op zijn voorhoofd. 'hou van je.' fluisterde ik en moest hem nu echt alleen laten.

toen ik in de auto zat met papy staarde ik uit het raam. de hele rid lang heerste er een pijnlijke stilte. 'die jongen heeft geluk gehad. hij moet snel beter worden want we hebben hem nodig voor die wedstrijd video clib.' zei me vader na een lange tijd. ik zuchte. 'is dat het enigste waar je aan kan denken?' snouwde ik. 'niet eens of het wel goed met hem gaat en dat hij weer gezond beter word?' vroeg ik geergerd en lied me hoofd weer tegen het raam aan knallen. auw... leo.. ik mis je nu al.

de volgende ochtend ging ik weer naar het ziekenhuis. met de bus natuurlijk. huhu pappy hoefde niks te weten! elke dag bracht ik een schelpje mee van het strand en legde deze op de vensterbank naast zijn bed onder het raam. na een paar dagen lagen er al heel wat schelpjes in een mooi rijdje naast elkaar.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik sliep vaar op de moment dat angelina kwam. Op ik was in het reladatie gevied want de dagen in bed liggen hadden em bneen en rug niet goed gegaan. Lina kwam vaak langs dat zeg ik door de schelpjes in het raam. Het leeuwtje had ik niet echt verplaats ik was niet van de knuffels maar dit ventje ging bij me blijven. daarom was ik er zo voorzichtig mee.

Na weet niet hoevee ldagen en uren hier versleten te hebben mocht ik naar huis.. noujah eerder de dorm. Me lichaam was op de wondjes en blauwe plekke weer okey.



Laatst aangepast door Evylian op zo sep 18, 2016 7:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce en ik stonden te wachten bij de poort totdat leo kwam. ik hugde hem haast weer het ziekenhuis in en jocye pakte snel zijn koffer van hem af. zodat hij die niet hoefde te dragen. uit entuasjastme zoende ik leo op zijn mond. 'heb je zo gemist!!! welkom terug leeuwtje!' zei ik blij ik trok leo mee naar zijn kamer toe. ik had op geruimt en zijn bed mooi gemaakt.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
kon je meer dan verleift zijn op iemand? dubbel verliefd?. Want toen ik der weer zag en ze me hugde voelde ik me zo geweldig. Ik zoende haar vol liefde terug. ze liep voor me uit naar me kamer toe. Ik glimlachte blij toen ik me kamer zag. ''zo je hebt het opgeruimt!'' zei ik verlief en begon me tas uit te pakken. Ik had alles mee genomen zelfs de schelpjes. Deze legde ik terug in het raamkozijn. En draaide me naar Angelina. ''nog ruzie gehad met je pa over.... mij?'' vroeg ik voorzichtig aangezein ik nou niet bepaald goed voro de dag gekomen was

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'zo je hebt het opgeruimt!' Zei Leo ik glimlachte. Neeh heb josh aan het werk gezet.' Gniffelde ik plagend maar ik loog, josh zat lekker op de bank te gamen toen ik bezig was urg! Ik hielp Leo met het uit pakken van zijn tas. Omg hij had al die schelpen bewaard Hihi. Dit was echt zo lief. 'Ga je ze echt allemaal bewaren?' Vroeg ik verlieft. Ik zag dat leeuwtje ook in zijn tas. Ik pakte het er uit en begon het te knuffelen. 'Heb je goed op Leo gepast?' Vroeg ik aan het knuffeltje. Ik legde het beestje tussen de kussens in op zijn bed.
'nog ruzie gehad met je pa over.... mij?' Vroeg Leo. Ik keek hem aan en streelde zachtjes door zijn haren heen. 'Joyce hebt tegen me pa gepraat. Ik weet het zelf niet echt. Maar hij dacht alleen maar aan de muziek video. Toen hij het over jouw had.' Vertelde ik en begon Leo te knuffelen. 'Ben zo blij dat je er bent!' Zei ik verlieft en gaf hem een kus. 'Mag mee doen aan de volgende wetstrijden.' Vertelde ik blij ik gaf Leo weer een zoen.
Vertelde ik blij ik gaf Leo weer een zoen.



Laatst aangepast door KeepDreaming op zo sep 18, 2016 7:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ze vertelde dat ze josh had laten stopzuigen. ja dat mocht hi jwel vaker doen met die honden haren!. Toen we uitgepakt hadden was ik bezig met me klding terug hangen en zei begon me tas legen. ze keek naar de schelpen. ''ga je deze echt allemaal bewaren'' zei ze zeachtjes. Ik glimlachte ''ja.'' antwoorde ik rustig zonder verdere informatie. I khad alles nog wat ze ooit gegeven had ofzo.

Ook het leeuwte had ik mee genomen. Deze zette ze op me nachtkasjte. Ik liep naar der toe ne wreef door der haren toe. Ze vertelde dat jocye met haar pa gepraat had enzp. tijdens het luistere sloeg ik me arme rond haar en trok haar in een knuffel. Ze knuffelde me terug en begon me kusjes te geven. Ze vertelde dat ze mee mog doen met de wedstrijd en meteen voelde ik me lullig dat ik er niet echt bij was. Maar dat kon ik niet laten merken. Ik tilde der op en draaide een rondje met haar. ''ben zo trots op je!'' zei ik en gaf haar een kus op der wang.'' Ga je nu ook meer trainen?'' vroeg ik met de woorden van Eric in me achterhoofd

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo tilde me op en draaide een rondje met me. Ik legde me armen over zijn schouders heen en staarde zijn ogen zo verlieft mogelijk aan. Ergens zag ik in leos ogen dat er iets aan hem knaagde. Ik zwierde met me beetjes totdat ze de grond weer raakten. 'Ben zo trots op je!' Zei Leo en gaf een kus op mijn wang. 'Hihi ik weet dat je altijd trots op me zou zijn.' Zei ik met een lichte ego en gniffelde zachtjes. 'Ga je nu ook meer trainen?' Vroeg Leo zachtjes. Ik keek hem lief aan en knikte. 'Jap, nu begint het echte werk.' Vertelde ik trots. 'Je mag best een keertje mee.' Ik hield me armen over leos schouders heen en knuffelde hem even. ' ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben om je weer vast te houden. Je doet wel voorzichtig he!' Zei ik serieus en tikte met me wijsvinger op zijn neus. 'Ik wil je niet nog een keer in het ziekenhuis zien.' Beval ik menend. 'Tenzij we getrouwd zijn en ik een kindje krijg~ dan ben je niet anders dan verplicht om te komen. Hihihi.' Giegelde ik verlieft en legde me hoofd naast die van Leo neer en steunde met me kin op zijn schouder. Even bleef ik zo staan en genoot van deze intieme knuffel houding. Het voelde alsof we verlooft waren zo verlieft was ik op Leo geworden. 'Laten we vanavond uit eten gaan, of naar de bios of iets anders leuks. Oooo~ff lekker bij elkaar liggen op onze eigen bank.' Zei ik met een flirterige blik in me ogen. Me buik ging te keer zoveel vlinders voelde ik. Hierdoor knuffelde ik Leo bijna dood in mijn greep.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ze vertelde dat ze nog meer ging trainen. had hij echt geljiik? had eric echt gelijk... nee dat kon gewoon niet!. Ik slikte ene paar keer maar knuffelde haar wel terug en op dat moment vergat ik alles. ik ging er gewoon van genieten nu ze hier was. gewon nu ze van me was en rond me was. Ze begon over een baby. ''yeah pas als we getrouwt zijn!'' zei ik lichtjes streng want nu een kind wilde ik echt neit!.... Ze stelde daarna voor om uit eten te gaan of een filmpje te pakken. Ik wilde thuis blijven. Ik kook wel. Yu wsa toch weg deze dag en zou pas morge terug komen.. En rustig op de bank liggen enzo.. weetje wel.. iets wat ik lang niet gehad had.. zou nu zekern iet verkeerd zijn en dat kon niet als ik buiten huis was. ''ik kook wel. Wil liever thuis blijven ben al zo lang van huis geweest'' zei ik en gaf haar een kus

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Oeeeh trouwen!!' Gilde ik genietend. 'Met zoon mooie witte jurk en goude sieraden! En een diadeem kroontje op. Aah zo geweldig! Hihi en jij in een mooi pak~' ik begon helemaal te glunderen bij het idee. 'Oh!! En een mooie taart met drie lagen. Met daarop een bruitspaartje. Iiiieee Jaaah!' Gilde ik blij en zag het al helemaal voor me. Ik stak me hand uit naar Leo en wees naar mijn kale ring vinger. Oooh en dan de ring! Niet zoon simpele eegale ronde maar echt een aparte in een speciale structuur vorm.' Vertelde ik en gaf Leo spontaan een nieuwe zoen.

'ik kook wel. Wil liever thuis blijven ben al zo lang van huis geweest' stelde Leo voor. 'Mmmh met jouw in huis hoeven we niet meer uit eten jij bent al een kok van jezelf.' Zei ik liefjes en gaf hem een laatste knuffel en een kus op zijn wang. 'Zeg maar als ik moet helpen.' Zei ik vriendelijk en liep naar de laat toe om daar de borden en bestel uit te pakken. In de tussentijd dat hij ging koken kon ik makkelijk de tafel dekken en douche.

Na het douche liep ik in me nacht japon de huiskamer in en snoof de heerlijke geur van leos gekook kunst op. 'Mmmmh aaaah.' Kreunde ik alsof ik klaar kwam. 'Ruikt zo lekker!' Gilde ik en gaf Leo een spontane knuffel van achteren. 'Wat eten we leeuwtje?'

Na het eten waste we zamen af. Leo mocht poetsen, ik droogde wel af. Toen de afwas bijna klaar was zwiepte ik me theedoek rond leos nek, hield bijden uit eindes vast en trok hem naar me toe. Mijn lippen drukte ik op die van hem en sloot mijn ogen. Ik was zo verlieft van binnen dat ik hem gewoon noet met rust kon laten. Zachtjes begon ik steets meer aan zijn lip te knabbelen en met hem te zoenen. Langsaam lied ik de theedoek los en sloot mijn armen rond zijn heerlijke mannelijke hals.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
''dat zou je allemaal echt schitterend staan!'' zei ik bijna verlieft. Ik zou zodra ik me auto had. Gaan sparen voor een jurk voor haar. Zodat ze de meest mooie kon kiezen. En als haar pa betaalde dan kon dat geld goed gebruikt worden voor een huisje of iets!. Toen ze over de ring begon glimlachte ik.. ''dan moet je me wel je ringmaat vertellen!'' zei ik en zoende haar vol liefde terug. vanaf nu zal ik elke winkel langs gaan tot ik de perfecte ring gevonden had. Nee nee leo nee! niet zo van stapel lopen!...

ZE complimenteerde me kook kunsten. Ik straalde gewoon helemaal!.

Toen ze terug uit de keuken kwam haalde ze haar neus op en maakte een best wel nice geluid. me wangen werden iets roder. Waarom deed ze dat!. dit is zo gemeen.. Ik vertelde wat we aten. EN ze smulde alles bij elkaar. Elke seconde dat ik bij haar was. werd ik steeds blijer en voelde me steeds gelukkiger worden.

Met me gedachte verweg stond ik de afwas te doen. Dat ik niet ana had zien komen dat Angelina me zoende. Eerst schrok ik best wel.
Maar al snel legde ik me handen op haar lichaam langzaam wreef ik steeds meer naar ondere toe haar lichaam voelde zo goed aan. Ik drukte de mijne tegen de haren aan en begon haar steeds meer tezoenen. ME adem haling zakte als een gek.

NA even duwde ik haar tegen het aanrecht aan. Met me handen on haar kont trok ik haar op het aanrecht. MAar benen wijt met me eigen lichaam er tussen

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Ringmaad, Emh...'ik dacht eventjes na. Ik paste meestal gewoon alle maten die ze hadden. Ineens bedacht ik me iets. Ik had een ring van me moeder gekregen. Deze deed ik altijd af als ik ging zwemmen. Snel graaide ik naar mijn tas die op de bank stond en haalde mijn portemonnee er uit. 'Tadaa!' Riep ik blij. Ik deed de ring op en lied hem aan Leo zien. 'Ooit eens van me moeder gekregen.' Vertelde ik trots en lied Leo de ring van heel dichtbij zien. De ring was met twee dunnen ringen in elkaar gevlochten. Aan de binnenkant van de ring stond mijn volledige geboorte naam met me jaartal. Niet dat je dat meteen zag maar Hey het was er wel.

Leo straalde gewoon helemaal toen ik hem een compliment over zijn kookkunst gaf. Ik glimlachte blij terug en smikkelde me eten helemaal op totdat ik vol zat.

Samen verstrikkende we in een complete romantische zoen. Dit was zo heerlijk even een momentje met hem hebben. Leos handen zakte steets lager en lager. Totdat ik de rand van het aanrecht tegen me billen aan voelde drukken. Snel daarna werd ik op getild door Leo en zat ik met me kond op het aanrecht blad. Leo had vaat niet door dat ik ook half op de wasbak rand zat. Hopelijk schoof hij me niet al te veel naar achteren toe. Mijn buikje begon nog meer te kriebelen uit verliefdheid terwijl ik heerlijk met Leo aan het tong vechten was. Leo haalde me benen uit elkaar en plante zijn eigen heupen tegen die van mij aan zodat hij beter met me kon zoenen en bij me kon staan. Met een hand streelde ik over zijn borstkast heen en zakte steeds lager en lager tot ik zijn leeuwtje kon aaien.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
*onthoud elk detail van de ring.*

Haar hand gleed over me buik naar benede toe mee buik trok zich samen van de gedacht alleen al. Maar een boner ging nog even op zich laten wachten. Een misschien maar goed ook. Het wilde niet zeggen dat ik niet van Lina's aanrakingen kon genieten. Want oh wat ging mijn buik een hoofd te keer. Ze was zo geweldig. Had jr dat ooit verwacht. Had je ooit verwacht dat ik Leo de Aziaat die volgens andere nergens goed in was een niks kon. Nu stond te zoenen met de meid waar hij als een blok of als je het Aziatisch wil houden. Als een bamboe stok voor haar gevallen was. De eerste keer dat ook haar gezien had. Nee dat valt niet te geloven heh!. Maar toch echt. Ze was van mij! Lang van haar lichaam kon ik niet genieten... Liam stormde binnen. Hij gooitnzijn tas op de grond een zag er echt doorweekt, smerig en ziek uit.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik wilde net me hand in zijn broek steken en zijn knoopjes los maken tot dat ik een vlinke klap hoorde. Ik schrok me dood en gleed naar achteren half de wasbak in was tong een resje water in lag. 'Aahw' piepte ik en pakte leos schouders beed. Ik keek opzij en zag Laim staan meteen klom ik me toe natte kond van het aanrecht af en nam een bitchy houding aan. 'Wat moet je dwerg!!! Ga ergens anders schuilen voor de regen!' Zei ik geërgerd en deed me armen over elkaar heen. 'Leos hulp kun je vergeten hoor! Met wat je allemaal verknalt heb voor hem.' Vervolgde ik en wilde laim de deur uit rammen

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 13]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 1
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum