lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[sidestory] The trainee Academy - part 1

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 15]

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'hihi, vast een slechte relatie gehad dat hij zo plots verandert is of niet.' gniffelde ik wat stilletjes tegen laim. ik klinkte tegen laim zijn glas aan en dronk met hem mee. 'ik weet ze naam niet heb het gehoort van wat meiden in de pauze. en in de shop winkels enzo. 'mmmh laat me even denken misschien fliegt het nog wel door me hooft heen. urg nee sorry kan er echt niet op komen.' zei ik teleur gestelt tegen laim.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik prooste met de jongens mee. en gniffelde met hun stiekeme geroddel mee. vervolgens was laim teleur gestelt dat hij niet zo kon zijn. hij stond op en maakte wat genante dans moves. ookal kon hij iemand daarmee voor schut zetten vond ik het best aantrekkelijk. even bekeek ik zien aantrekkelijke kondje en jongens vormige heupen. ''oeeeh~'' 'hiihihi, hij zou vast niet beroemt zijn om zijn vlexibele heupen.' gniffelde ik en knipoogde naar laim. 'laim ik weet zeker dat jij sexyer danst dan die andere gozer. hoe beroemt hij ook mag wezen.' antwoorde ik.

'zucht, jap eric spookt vast heel wat uit na of tijdens de les. verbaast me niets als hij... met meerdere' ik stopte met praten en keek half beschaamt naar beneden en vervolgens langsaam naar joyce. ik kon het niet zeggen niet waar joyce bij was. 'meerdere wat?' vroeg joyce die plots heel geintreseert luisterde toen de naam eric voorbij vloog.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik keek van angelina naar joyce .Ik zag dat ze er biks over wikde zeggen. ' Producers. meerde producers' Zei ik.snel om anglinas te helpen. Ik keek naar angelina wilde ze. niet vertellen wat er gebeurd was. nier dat ik zelf weet wat er gebeurd was alleen dat ik sinds die dag echt het pispaaltje geworden was..

Liam:
" Niemand danst beter dan mij! Grapte ik en rookte verder. Ok deelde de peuk rond toen hij bij Leo aan kwam doofde hij hem. " Ik zei nog zo geen joints"... Zei hij. 'Aaish pretbederver!!.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
leo maakte de zin af waar angelina aan begonnen was. 'jah dat zou het zijn kom op iedereen ziet toch dat eric meer talent heeft dan iedereen.' zei ik op hemelend over eric. ik pakte de peuk van laim aan en nam een trek of drie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ookal was dat niet helemaal wat ik wilde zeggen over die rottige eric maar het was wel beter voor joyce. ze was zo verlieft op eric en ik vond die twee gewoon een leuk stel en wilde lievr niet hun pret bederver zijn. joyce pakte de sigaret van laim aan en nam een trekje. die lucht van die sigaret rook wel anders dan anders. 'hihi, zeker dat niemand beter danst dan jij. nu moet je het nog aan mij leren.' vroeg ik en probeerde laim lichtjes zwoel aan te kijken. als ik beter kon dansen zou dat alleen maar beter zijn voor me examens en wie weet verlijd ik er nog een leuke jongen mee. toen ik daar aan dacht keek ik richting leo. stiekem droomde ik een beetje weg. joyce tikte tegen me hand aan. 'hier~' zei ze. ik keek naar de sigaret. hij was gedraait in een papiertje. dat was tiepisch iets voor jongens vond ik. voorzichtig pakte ik de sigaret aan en nam een trekje. vervolgens moest ik hoesten. 'so die is sterk.' kuchte ik zachtjes en gaf de sigaret aan leo door.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
toen ik de peuk in handen kreeg doofde ik hem meteen " Ik zei nog zo geen joints"... ik keek liam aan. '' niet las je in mijn buurt bent, of je nog op school zit. We moetne dit halen Liam' ik keek hem nors aan 'Aaish pretbederver!!. lachte liam en stak de peuk weer aan. 'kom op eentje kan geen kwaad is voor de plezuer!' zei liam en nam een heisje. ik schudde me hoofd ''nee echt niet''

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik hoest nog een keertje na. "Zo dus dat was dus een echte joint?" dacht ik. Ik had nog nooit zoiets eerder gehad meer omdat papy dat nooit goed zou vinden. Nu wist ik ook gelijk wat presies die stank was. Ik luisterde naar Leo zijn gepraat. Het klonk net alsof het onze vader was of iets. Maar de een af andere manier had hij wel gelijk. 'Awh Leo heeft laim niet een beetje gelijk of iets? We mogen toch ook wel eens plezier hebben en een keertje zo iets doen kan toch geen kwaat?' Merkte joyce op ze keek naar wat laim deed met zijn nieuwe joint. Ze zat gewoon haast te asen dat zag ik echt duidelijk. 'Joyce... Leo heeft gelijk die dingen zijn slecht. Je kunt toch ook plezier hebben zonder die joint?' Vroeg ik. 'Pfffh denk je zelf echt dat zonder een joint leuker is? Met dat spul word je veel opener enzo. Jullie lijken haast wel een stel Haha, zonder joints gebeurt er vast nix tussen jullie twee.' Gniffelde joyce terug. Ik balde onder de tafel mijn vuist. Vandaar dat ze zoveel dronk op dat feest... En ik nog wel denken dat Eric het haar gevoerd had. Ik keek van joyce naar Leo met het zinnetje wat joyce zij. 'Stel?!' Herhaalde ik haar. Ik wist niet precies wat ik moest zeggen. De titel van mama en papa paste niet echt goed bij me ik wilde aantrekkelijk en sexy gevonden worden niet een of ander moeder figuur! Beetje gekwetst pakte ik het drankje van joyce af waar nog maar en klein beetje in zat en dronk deze leeg. Dit deed ik ook met het drankje van laim. 'Druks en drank gaan niet goed samen als jullie van plan zijn om die op te roken.' Zei ik lichtjes bitchy. Ik wilde opstaan om de glazen weg te zetten maar dat laatste drankje van laim steeg wel erg snel naar me hoofd. "Oeih." Eerst wankelde ik maar bij de bar bleef ik even voor de zekerheid staan en zette daar de glazen neer. Stiekem voelde ik aan me hoofd. "Urgh, okee even ademende tot die duizeling over is." Zei ik tegen mezelf in gedachtes vervolgens liep ik terug naar de tafel. Toen ik ging zitten kwam ik haast op Leo zijn schoot te recht. 'Woeps. Hehe.' Zei ik zachtjes en probeerde goed terecht te komen op mijn zit plek. Ik zat stil op me plek en vreemd genoeg dacht ik plots aan Eric. Wat zou zijn echte verhaal zijn geweest van die avond. Aangezien joyce waarschijnlijk zichzelf klem gezopen heeft. Neeh Neeh! Dat kan niet ookal deed ze dat dan alsnog zorg je toch voor je vriendin en laat je haar toch niet zomaar achter! Met een hand wreef ik over me voorhoofd heen. Ik had nog steeds niet geoefend met Eric en als ik snel niet iets verzon ging ik dood tijdens de test.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

wegens het niet meer goed in het verhaal zitten heb ik een kleine skip er ingegooit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
ze hadden het oer jointjes en achohol ik kon echt niet in denken waarom dat je leven leuker zou maken. Maar ik wist op dit moment ook nog niet wat er voor mij te wachten stond in de toekomst.

de tijd in het cafee werd steeds gezelliger. En toen angelina half op schoot kwam zitten deed ik niet veel aan. noujah van binnen wel. Me hart ging te keer man!.

We dingen pas tegen de avond terug. En hadden dus veel meerlessen gemist. Agh soms kan dattoch geen kwaad? savonds werd ik nog aangesproken door me mentor vanwegen me afwezigheid bij zijn les. Hij vond het niks voor mij. ik haalde me schouders op en glimlachte lief naar hem. Deze keer kon hij het door de vingers zien!.

Ik trainde de dagen er na veel. Ik kon niet achter blijven en moest goed worde nvoor joyce. Een voordeel asians hebben een groot doorzettings vermogen. dus ik ging echt lang door om de dans in me hoofd te krijgen. elke vrije uurtje trainde ik wel en dna savonds ook nog is tot mega laat.

Het was nu zaterdag. Liam en ik zouden met de meiden mee gaan zwemmen en hun zouden savonds naar een optreden van onze groep komen. Ik en liam stondne voor mijn kast. hij had geen zwemkleding. jah zun strakke spedo.. waar je alles zag en zo veel ahd hij niet! hij wilde goed uit de kast komen om een kans te maken bij angelina. Jah je hoort het goed! de meid die ik al maanden leuk vind.. hij wil er met haar vandoor gaan. Ik maakte toch geen kans bij der dus ik ging hem ook niet tegen houden. Ik gaf hem mijn america vlag swim short. Zelf trok ik die met een draakje aan. het was al flink warm en het zwembad was in de buurt. Dus echt andere kleding hoefde we niet aan te doen. Ik trok zelfs een tanktop aan en liam een shirt,

We wisten niet wie er nog meer mee zou gaan. Maar wij waren klaar,

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik lag in bed en dacht terug aan het moment in de cafe. ik was half op leos schoot beland en peste hem steets meer, het was niet lullig bedoelt maar gewoon plezierig. ik had zijn asian haar gebestudeert en streelde met me hand er vaak doorheen. het voelde zo dik en zacht en toch ook weer ruw heel apart het was net een lang harige deurmat. mijn mondhoekjes trokken weer op bij het terugdenken hieraan.

Het was eindelijk zaterdag de dag dat ik al mijn hobbies moest her op pakken. s ochtens vroeg ging ik eerst naar de manage waar mijn lieve merrie stond. ik borstelde haar, maakte haar hoefjes schoon en gaf haar een paar lekkere snoepjes. het was heerlijk om weer eens met haar te knuffelen. joyce sliep voor de gezeldschap bij mij thuis voor het weekend. aangezien de manage best een eindje van de academy vandaan was.
'ooh shit angelina volgens mij ben ik me bikini vergeten!' gilde joyce plots. ik keek haast geschrokken achterom. 'neee! dat meen je niet!' gilde ik overdreven terug. me merrie draaide haar hoofd van me weg door het gegil van ons. 'ooh shit ik denk dat je nu naakt moet.' plaagde ik haar door dit best serieus te zeggen. 'neeeh angelina!' gilde ze geschrokken terug. ik beed op me lip en knikte verdrietig. 'ja echt ik heb laatst nog al me dubbele bekinies weg gedaan.' vertelde ik, vervolgens veranderde me gespeelde gezichtje in een grijns. 'jij gemeenerd!' zei joyce dierect terug toen ze mijn blik zag en nam een sprintje. 'hhahahah.' lachte ik en rende van haar vandaan. joyce had een hoopje stro mee genomen en bleef achter me aan rennen. op een gegeven moment had ze me te pakken en belande de stro in mijn korte bruine haren.

bijden lagen we in het gras en samen plukte we de stro takjes uit mijn haren. 'hoe gaat het dansen met eric?' vroeg ze plots. ik dacht na aan het moment dat ik eric wel moest vragen voor de training. die stomme grijns van hem wilde ik zo graag van zijn gezicht af krabben. 'angelina?' herhaalde ze. 'eeh ja goed..' zei ik maar vluch in de hoop dat ze niet door vroeg. in tegendeel zelfs het ging helemaal niet goed. eric kon zijn poten niet thuis houden en greep bijna elke kans om aan mijn lichaam te zitten ookal was het alleen maar voor de pasjes die we samen deden. die flirterige gniepige ogen, had ik maar twee dolken dan kon ik die er in steken. joyce blies een paardenbloem uit. en de kleine saadjes sweefde over mijn gezicht heen. ik volgde de vliegende dingetjes en voelde er eentje op mijn neus landen. half sniezend veegde ik dat ding van me neus af. 'kom nog effe wat doen en daarna gaan we naar huis bekini's passen.' stelde ik voor en stond al half op om naar me merrie te lopen.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'damn angelina jij hebt echt teveel bekinies...' zei ik en mijn mond viel open van verbasing terwijl ik een van haar velen bekinnies had op gepakt en aandachtig bekeek. 'staat deze me?' vroeg ik en hield er eentje voor. 'nee niet die, die is veelste roze.' antwoorde ze met een afkeurende blik. ik legde hem terug en pakte een anderen. en deze dan?' vroeg ik nogmaals deze vond ik zelf echt leuk en sexy. 'no way. jij en blauw?' antwoorde ze. 'wat is er mis met blauw?' vroeg ik. ' als jij die aan doet dan kijkt er al helemaal niemand meer naar me.' jammerde angelina. 'awwh, das zo lief. maar angelina je weet toch dat jij ook knap bent. heb je die lange benen van jouw wel eens gezien.' zei ik terug in de hoop dat ze zig weer wat knapper voelde. 'dan neem ik wel turkwase.' ik moest hoe dan ook indruk zien te maken op leo. want hij was de enigste waar eric een grote hekel aan het gekregen de laatste tijd. en als ik met hem close genoeg zou doen voor eric zijn ogen dan moet eric wel laten zien wat hij voor mij voeld.

we hadden bij het zwembad af gesproken vlak voor de ingang. daar stond ik te wachten samen met angelina totdat de boy's aan kwamen. ik swaaide vrolijk naar de jongens. 'heeeeey hieeeroooo~' gilde ik blij



Laatst aangepast door KeepDreaming op zo sep 11, 2016 6:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

laim:
Jaah i kzag ze aan komen!! ik danste op me plek en zwaaide naar ze. Zonder om te kijken naar leo rende ik naar angelina. ''hallow knapperd'' lachte ik blij. ''wat brengt zin schoonheid hier?'' ik stak me hand naar der uit. ''mag ik u ter zwemmen vragen'' grapte ik en trok haar mee. Meteeen het zwembad in. ''LEO BETAALT!'' riep ik naar de vrouw achter de balie. Met Angeline nog steeds in me handen. rende ik door de gangen en trok haar mee het. Met een plons sprong ik in het diepe en trok haar met me mee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Ik zuchte en sjockte achter de blije liam aan. Ik keek naar Jocye ne glimlachte. ''sorry dat we wat later waren Liam kon geen zwembroek uitzoeken'' zei ik zacht en liep met ze mee. En je raad het nooit... Liam zorgde er voor dat ik kon betalen. Toen ik aan de balie stond hoorde ik een meest afgrijselijke stem achter ons, ''Hey leo leuk dat je ook voor ons betaalt..'' Ik keek niet om. die stem herkende ik uit duizende.. het was eric wat deed hij hier.. kon hij niet ff een keertje ergens anders zijn.. ''dat is dan voor 12 personen'' zei de vrouw achter de balie. Met tegen zin betaalde ik. lekker daar ging me geld voor een nieuw hoofdsel (snowie is hier nog niet geboren die komt pas als Angelina een keer bij hun slaapt in de winter).

Ik keek rond op zoek naar jocye op de andere. Maar zo ver ik kon zien waren angelina en liam al weg. De andere jongens ook.

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Het eerste wat ik zag was de onwijs schattige asian Leo in zijn tanktop. Omg hij was gewoon schattig en cool in een keer. En glimlachte verlieft naar Leo totdat ik zag dat ik omhelst werd door laim. 'Hihi hallo hunk~' grapte ik en aaide door zijn krullen heen. Laim boog half voor over en stak zijn hand uit. Wacht wat vroeg hij nouw? Me ten Da.... Zwemmen? Ik pakte zijn hand vast. En gniffelde. 'Weet je zeker dat je met mij wilt zwemmen?' Vroeg ik plagerig en werd haast mee gesleurd door laim zo het water in. Ik hapte lucht van de onverwachte plons in het water. Ik klamde me ergens aan vast en ik hoopte dat het de rand van het bad was maar het was laim. Ik keek weg uit zijn ogen. Shit... Dacht ik en probeerde het water uit te hoesten. Vervolgens duwde ik hem onderwater. 'Jij kleine etter!' Zei ik gemeen maar speels bedoelt. Toen laim weer boven water kwam zwemde ik een stukje van hem vandaan. 'Kom dan!' Zei ik plagerig en zwom weer en stukje. Ik lied hem voor heel even mij bijna in halen en daarna probeerde ik echt top snel te zwemmen. Dit zwembad was een soort van avontuur bad waar meerdere delen aan elkaar zaten verbonden. Samen zwommen we nat een andere gedeelte toe waar ik meer baantjes kon trekken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Geeft niets jullie zijn teminsten gekomen.' Zei ik vriendelijk en glimlachte. Ik keek langs Leo heen en zag iets goddelijks omg omg omg omg omg ERIC!!! 'Eric~?' Zei ik entausjast. Ik raakte half in trans door Eric zijn blote boven lichaam en had niet echt door dat Leo nu voor 12 man moest betalen. Ik keek weer naar de balie toe en lied twee passen zien. 'zo das twee kaartjes minder~' gniffelde ik. Angelina en ik hadden vrij passen omdat zij haast elke week ging zwemmen.

Toen we naar het bad liepen was Eric jammer genoeg verdwenen net als Angelina en laim. 'Eeeh en nu?' Vroeg ik. 'Zullen we dan maar eerst dat bad nemen?' Vroeg ik vriendelijk en wees ergens heen. 'Kom kom kom!' Ik pakte Leo zijn boven arm vast en trok hem naar een drijvende loop mat. 'Heb jij dit ooit gedaan?' Vroeg ik en keek hem speels aan. Ik liep naar de matten toe en probeerde gebalanceerd over te rennen.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

laim:
Ze hield me al proesten beet. omg wat kon ik haar lichaam nu goed voelen. Meteen werd ik onzeker. okey Liam niet weg renne nu gewoon mee doen! ze doet dit omdat ze anders verdronk. omg dat lichaam!. Met me gedacht bij haar lichaam werd ik ondewater geduwt. Ik hapte naar adem toen ik boven kwam Me haar was helemaal nat en aar benede gezakt. nu had ik lang haar tot op me schouders. zo charmant.. Ze was een stukje bij me weg gezwommen en draagde me uit om te komen. Ik was niet verkeerd in zwemmen. in iedergeval niet zun hell als Leo. Die gast kon niks!. Maar om haar nou bij te houden. leek onmogelijk... ZE treiterde me de heletijd door de wachten en als ik er net bij was.. zwom ze weg.! This girl ooeh!. we kwamen uit in een plek waar we baantjes konden zwemmen. Noujah angelina baantjes kon zwemmen. Ik voor der zwemmen zodat ze niet door kon zwemmen. Ik bleef haar pesten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
oh joyce was niet weg gelopen. Ik glimlachte zachtes. ze zorgde er voor dat ik maar voor 10 hoefde te betalen. Dat was als nog 125.00 euro.

Toen we in het zwembad waren keek ze zo terleurgesteld. WE waren de rest kwijt. Noujha de rest. Ik was zo blij dat eric nerges te bekennen was. HAd geen zin om te verdrinken en was al geen held in het water. Ik was weg in gedachte toen ze me arm pakte en me mee trok. Onhandig stuikelde ik half over een stoel die er stond. Maar valle deed k niet. we stonden bij een bad met van die drijfmatten. Ik slikte. zwemmen bah. Ze rende er over heen. ik lacht zachtjes dat was comisch. Maar toen ik er maar een voet op wilde zetten flikkerde ik het water in. Nope niks voor mij. Ik lachte toen ik boven kwam. ''Oeeh het wat is koud!'' zei ik terwijl ik me arme warm porbeerde te krijgen.Ik zag eem matje in eht water ne klom er op. Ik stak me hand naar jocye uit zodat ik haar er op kon tille. Yeah ik had me tanktop nog aan. Yolo. Ik showde niet graag met me kleding dus ging ik ook niet oden als he neit hoefde. En ik ben een asian! had ergens gelezen dat ze in korea altijd met tanktops aan zwemmen dus ging het dar de schuld aan geven!

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Laim zwom de heletijd voor me waardoor ik niet lekker in een rechte lijn kon maar meer moest slalommen. Op een gegeven moment was ik het een beetje zat. Plagerig zwom ik op hem af en legde ik me handen op zijn bijden schouders nu duwde ik hem met mijn vaart naar beneden toe. Ik hield me adem in en samen zonken we steeds dieper tenminste ik trappelde zo zodat we steeds dieper gingen. Ik keek naar laim zijn gezicht toen we onderwater dreven en glimlachte naar hem. Mijn lichaam was zwaarder dan die van hem waardoor mijn borsten zijn borstkast aan raakte dit voelde wel iets te dicht bij. Ik lied mijn ogen af dwalen van zijn gezicht naar zijn gênante t-shirt die hij mogelijk nog aan had omdat hij in een keer het water in sprong. Met een hand friemelde ik aan zijn t-shirtje vervolgens lachte ik weer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik gniffelde zachtjes toen ik Leo hoorde struikelen. Toen Leo de matten ging uit proberen viel hij al snel het water in. Ik stond nog op de helft van de drijf matten toen de bibberende Leo met een los matje aan kwam zwemmen. Ik hurkte en keek naar de kou kleumende Leo die zijn hand uit stak. Ik gniffelde en pakte zijn hand. Half lomp probeerde ik naar zijn matje te komen maar dat was geen groot succes. Leo zijn mat was best stevig waardoor je er een beetje op kon zitten zonder dat het naar de bodem zonk. Toen ik er eenmaal op zat gaf ik hem een speelse duw in de hoop dat hij misschien zijn evenwicht verloor.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

laim:
volgensij vond ze het niet leuk, Niet dat ik daar rekening mee ging houden ik hield van pesten. sorry AAAAH! okeuy daar ging ik onderwater. Ze zwom steeds verder naar benede toe. Toen we bijna op de grond waren begon ze aan me shirtje te trekken. Ik keke naar benede oohjah die had ik nog aan. Maar toen ik naar benede keek keek ik recht in haar decollote. Ik slikte en begon me opgewonden te voelen. WAAROM HAD IK DIT!. stomme puperty! en en.. Oey houd je groot niet laten zie ndat je maagd bent en niks van meiden waf weet op dat gebeid.. Ik kan niet falen naast leo. Ik wees naar bovne dat als ik langer onderbleef ik dood zou gaan. Ik probeerde me los te krijgen en blies me hange vol met lucht was geen slimme actie was geweest.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman
Leo:
Het lukte na veel gestummel om jocye op het matje te krijgen. Toen we net beide zaten. haalde ik opgelucht adem. ''zwe... aah!'' ik voelde haar twee handen tegen me borstkast aan en belande achterover terug het water in. ''aaah aah!! koud koud!'' ik zal al weer snel op het matje. Jah hey paard rjiden met friezen. Ergens op springe was geen probleem dus. #dikke armspieren!. Ik keek haar aan ''Dat doen we niet nog een keer!!'' lachte ik zachtjes en keek naar de matras. Maaar deze keer was het neit jocye die me terug trok. Ik voelde een hand rond me enkel. ''kut!''

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik glimlachte steets meer toen hij zijn wangen op blies ik prikte er speels in en pakte zijn lichaam beed. Vervolgens zette ik me voeten op de grond en maakte een vlinke afzet. Bijden schoten we omhoog naar de oppervlakte. Het bad was diep en ik had het idee dat als ik laim los zou laten hij uit vermoeidheid weer naar benden zonk. Dus zwom ik naar de kant en drukte laim zijn rug tegen de rand van het zwembad aan. Zelf legde ik een arm over zijn schouder heen zodat ik de rand kon vast houden en zelf niet viel. Mijn voeten had ik op het smalle randje gezet dat alleen aan de zijkant van het bad was. 'Jij kunt niet bepaalt lang je adem in houden he Hihi.' Zei ik en kwam een beetje op adem. Ik streelde een hand door me natte haren heen en keek naar laim.

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

laim:
Ik hapte naar adem toen we tegen de kant aan stonden. wacht we stonden tegen de kant aan en angelina stond tegen me aan. ik schudde me hoofd ''nope nie echt! ben ook een dansen geen zanger! dus me longinhoud is nie bijsterend veel!'' zeierde ik in de hoop dat ik niet naar haar hoefde te kijken keek ik langs haar heen. shit dat lichaam nooo no no no no no no. toen ik me moed bij elkaar had keek ik terug naar angeline '' je bent knap van zo dicht bij!'' grijnste ik percy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» [sidestory] The trainee Academy - part 2
» academy

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum