lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seizoen 2 Is this trust

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 16]

91Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust ma mei 15, 2017 12:15 am

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
Ik zag riven vol verbazing naar zijn handen kijken wat Hero bij hem gedaan had. Na enkele tellen keek hij Hero aan met lichte verbazing. Riven knikte toen Hero zichzelf voor stelde. Hij keek naar zijn hand waar Hero op tikte even keek riven met samen geknepen ogen. Setto kon al raden wat hij dacht. Ongezien glimlachtte setto bij het zien van rivens reactie. Hij kon riven kort horen zuchten van toegeving. 'Aangenaam Hero. Ik ben riven hawkeye vroeger butler van setto. Well, ben ik nog steets maar..... je ziet het zelf all zit in een rolstoel kan niet eens me eigen eten handelen laat staan setto beschermen.' Vertelde riven. Hij probeerde zijn nieuwe tooltje uit die Hero hem gegeven had en het werkte aardig goed. Zijn bestek viel niet meer uit zijn handen. En hij kon best goed zijn vork baar zijn mond brengen en zijn vlees snijden, het duurde lang maar het ging wel.

'Dat is erg handig. Ik had het nooit op zoon manier weten op te lossen.' Zei setto als een bedankje dat hij riven had geholpen. Setto wilde meer vertellen over riven maar iets in hem zei dat hij dat niet moest doen.

Na het hoofd gerecht kwam het toetje. Het zag er heerlijk en vleurig uit. Anne had haar kookkunstne weer overtroffen. 'Wat zit er in?' Vroeg setto die nog een hapje ijs nam. Riven begon zachtjes te lachen. Setto keek hem nietswetend aan. 'Komt gewoon uit een plastik bakje setto. Ijs maak je niet zomaar zover ik nog weet.' Gniffelde hij zachtjes. 'Denk dat ik zo ga liggen ben moe van alles.' Zei riven versuft van het eten. Setto knikte. 'Is goed Umh Hero blijft hier ook dus zal later bij je komen kijken okee?' Stelde setto voor. Riven schudde zijn hoofd. 'Nah ik vermaak me wel met jouw nieuwe game.' Antwoorde riven met een kleine glimlach. 'Leuk je te ontmoeten Hero.' Zei riven voordat hij naar de maid wenkte. Dat hij genoeg gehad had. De dames haalde zijn bord van tavel. Riven depte zijn mond nog af aan een servetje. En rolde richting de trappenhuis. Riven had een speciaal kamertje beneden zodat hij niet konstand de trap op hoefde.
'Ik moest jouw nog laten zien hoe een echte slaapkamer er uit ziet.' Herinerde setto zich. 'Zullen we zo naar boven gaan?'

92Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust ma mei 15, 2017 11:39 am

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'Soms moet je dingen simpel op lossen. Maar neem niks uit handen.. Me twin deed dat ook altijd. Alles uit me hadnen pakken.. Zodat ik zelf niks kon leren en pas toen hij weg was heb ik de juiste dingen geleerd omdat ik zelf dingen moest oplossen.' hij keek naar riven.' Net als zijn spieren bewegen.. Je kan hem ondersteuning geven met robot armen over de polsen heen. zodat die als externe spieren werken. Zodat hij alles kan leren met hulp zonder beet gehouden te worden.' hij gaf riven een glimlach. 'Mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe het komt?' hij keek ricen nog wel even aan waarna ij weer naar setto draaide.

'correctie ijs kan je wel maken riven' hero keek riven uitdagend aan. 'Wanneer je ijs wilt maken, kun je ervoor kiezen dit met of zonder ijsmachine te doen. Als je voor klassiek roomijs wil gaan, krijg je wel het beste resultaat met een ijsmachine. Wat een ijsmachine namelijk doet is het ijs invriezen en tegelijkertijd mengen, hierdoor ontstaan er zo min mogelijk ijskristallen en wordt het ijs zacht en romig. Wanneer je zonder ijsmachine werkt, moet je dit zelf doen door de bak steeds uit de vriezer te halen en door te roeren en is de kans op ijskristallen groter. Het is dus geen vereiste om een ijsmachine te gebruiken, maar met ijsmachine is het makkelijk, minder arbeidsintensief en sneller klaar.' hij deed zijn ahnden onder zijn hoofd en staarde naar de ijsbak voor hem. 'Roomijs wordt zeker al sinds de 17e eeuw in Europa gemaakt. Het wordt gemaakt met ei, melk, room en suiker. Qua smaken kun je hier eindeloos op variëren. Van klassieke vanille tot aan oreo ijs. zo kun je dat dus ook thuis doen zonder machiene' speel stak hij zijn tong naar Riven uit waarna hij weer naar setto keek. nog steeds zei iets in hem dat Setto bezet was... Waarscijnlijk door Anne want die zorgde echt als een vriendin voor Setto.. En met wat geluk was het de jongen riven naast hem aantafel want die blik die Setto gaf... het kon vriendschap zijn. broederschap maar Hero dacht van niet..


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
de meid keek verbaast. 'nou dat is dan het liefste wat je ooit edaan hebt en waarschijnlijk ook het laatste.' snauwde ze boos maar leo lied Angelina deze keer niet alleen er voor staan. Angelina wist dan wel hoe ze een bitch moest zijn maar dat ging niet betekenen dat leo het niet voor haar op kon nemen.. 'Laat ons er langs.. Lina doet meer voor me dan jullie doen op dit moment.' hij keek zijn zus aan 'want elke keer als jullie maar iets negatiefs zeggen over haar.. rkijg ik meer het gevoel te vertrekken weg van hier.' Met dat liep hij met lina aan zijn arm langs zijn zus naar binnen toe.. Zijn stem was wel heel de tijd zacht geweest en nu viel hij stil.. hij was zo net tegen een van zijn zussen in gegaan. 'oh' bracht hi jzacht uit toen zijn ma meteen de trap afkwam en de jongen om zijn nek vloog.

93Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust ma mei 15, 2017 12:15 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto
'Ik weet niet wat er met de jaren heen gebeurt is hier maar.... vroeger moesten ze hier niks hebben van electronica. Zit me soms nog verbaast te kijken over die tv en radio en.... al dat andere stuff.' Zei riven die om zich heen keek. 'Mijn vader was streng tegen electronica in huis.' Maar sinds hij al langs tijd niet meer is thuis geweest heb ik iets meer de zeggenschap over het huis. Ik heb eigenlijk met andere woorden alles stiekem laten aan leggen. Het huis bevatte eerst nog helemaal geen stroom. Nouja behalven de keuken dan voor de koelkast.' Legde setto uit en krapte kort op zijn wang met een vingertje. 'Misschien is het wel een goed idee als het jouw helpt bij zelfstandig leren.' Begon setto voorzichtig. 'Als die maids dan deels stoppen met me te behandelen als een baby... graag.' Antwoordde riven.

'I-ik weet het niet presies. Ben een deel kwijd. Herinner me alleen nog de naam van het meisje wat ik in me armen had.' Vertelde riven.
Ik wil het best nog een keer vertellen. Het was winter. We waren naar buiten geslopen om onze snowboarden uit te proberen. Dat was de dag dat ik ongeveer voor het eerst sneeuw zag. Er stond een meisje aan de overkant van de weg ook de sneeuw te bewonderen. Riven swaaide en het meisje swaaide terug. Dat moment herinerde we haar als ons overbuur meisje. Die altijd op het balkon zat te tekenen. Er kam een auto van de verte aan. En het meisje liep over de weg heen. Riven gebaarde dat ze terug moest gaan. Maar ze kwam alleen maar dichterbijer. Toen ging alles hele snel. Heriner me nog dat rivens sjaal langs me vingers gleden toen hij voor me uit sprintte. Moment later lag riven tegen een auto aan met het meisje in zijn armen. Het meisje was ongedeerd, de goden hadden haar gespaard.' Vertelde setto op zachtere toon. 'De overbuurman kwam naar buiten haalde ze van de weg en die auto reed in volle vaart verder. Ofzoiets, was nogal half in shok Heheh. Sinds dien lag riven in een lange slaap zoals dorenroosje zeg maar.' Vertelde setto die niet op het woord kwam.

Angelina:
Lina kon haar oren en ogen niet geloven. Had Leo het nou echt op genomen voor haar tegenover zijn gemene zussen nouja het was er maar een. Maar ze was wel iritant voor tien. Lina kon het nog net niet laten om haar tong zachtjes uit te steken. Waneer ze langs haar heen liepen. Het was minimaal en vluchtig. Binnen werden ze gelijk weer overvallen door iemand dit keer de vrouw die hij moeder noemde. Lina had vroeger al ontdekt dat hij geadopteerd was en hoe? Nou er was geen Damn andere asian in de familie dan Leo. Of zijn ma had heel wat uit te leggen aan haar man. 'Goedemiddag of Umh avond mevrouw Straatman.' Begon Angelina zoet. Ze keek naar leo zie verstrikt zat in moeders armen.

94Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust ma mei 15, 2017 12:32 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero knikte begrijpelijk pop het verhaal. 'aah' zei hij terwijl hij naar Riven keek en terug naar setto. 'Coma dus'.. hij slikte een paar keer. 'hoe lang is dat geleden?' hij gronste even want.. zijn pa had ooit een jongen anagereden waarvan ze zeide ndat die gene overleden was.. Dat was ook hier in de buurt.

uiteindelijk ging riven weg. hero bleef kijkne naar setto waarna hij zacht begn te lachen. De drank was nog steeds niet uit zin bloed dus hij bleef wat losser vooral in lachen. 'ja echte slaapkamers' hij lachte en stond op waarna hij mee wilde helpen met afruimen. het moment dat hij het bord aan anne gaf begon anne te huilen pakt het bord aan en rende weg... hero wist op dat moment nog niet goed wie ze was.. En als hij het geweten had was hij weg gebleven..' Vroeger woonde ik met me zusje en twin op een kamer. We vochten altijd om het plekje boven in het bed. want het onderste bed moest altijd gedeelt worden.  maar op een of andere manier wist me twin altijd te winnen en belande ik met me zusje in het onderste bed.. 'bij deze gedachte lachte hij even en keek setto aan. 'is goed laten we naar boven gaan. hoeveel kamers had je ookalweer.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead
even leed ook die moeder verstijft te zijn. 'oh' was nu het gene wat de moeder zei bijna op de zelfde toon als leo gedaan had toen hi jzjn moeder zag. 'Jij' ze zei eht niet gemeen. Maar je kon wel horen dat ze het er niet gehele mee eens was. 'oh...' zei ze weer waarna ze naar leo keek. 'Je wilt dit echt graag.' leo knikte .'heel graag' leo knikte weer 'deze keer verlieze nwe je neit' ze vreg het heel serieus. 'jah' zei hij vastberaden. 'Goed.. welkom lina' ze stak haar hand uit. 'Zorg goed voor hem hij heeft het nodig aangezien hij het niet van ons wil accepteren.' Met dat ga ze een tik tegen leo's kont.. leo hees zijn lip op waarna hij omdraaide ein zijn kont beschermedetegen de muur aan.. 'Kunnen we; piepte leo zacht en wees omhoog. 'oeeh gaan jullie samen omhoog. Ik zal julllie twee niet storen.! maak al die jaren apart maar is goed!'

95Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust ma mei 15, 2017 1:44 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

Setto:
'Geen idee ik was 17 ofzo of... en heb heel me jongvolwassen tijd overgeslagen. Toen ik wakker werd. Ben nu Ummh.' Riven telde op zijn vingers vanaf 17. '24, 25 denk ik.' Zei riven. Setto knikte magertjes.

'Yea okee ijs kan je maken dan.' Lachte riven kort toegevend over de slimheid actie van Hero. 'Jullie passen inegeval goed bij elkaar.' Vervolgde hij nog voordat hij weg rolde. 'Kwa hersen inhoud.' Hoorde hij riven zeggen. Setto Keek hem verast aan. 'Kun je ijs echt zelf maken?' Begon setto verbaast.

'Hero lachte bij het woord echte slaapkamers. Setto keek toe hoe hij zijn bord aan Anne aan gaf alsof hij mee wilde helpen met afruimen. Met een verwarde blik keek hij hoe Anne plots weg rende. 'A-anne?' Vreog hij niet ma wetend wat er aan de hand was. Setto liet het maar gaan. Misschien was ze iets vergeten? Hero vertelde toen ze in de gang liepen dat hij vroeger het bed altijd moest delen met een jongere zusje. 'Wat is een twin?' Vroeg setto.

'Umh laat ik maar zeggen dat er veel kamers zijn waarvan ik er minstens 1 bezit.' Gaf setto als antwoord het presiese aantal wist hij niet geheel meer. Samen liepen ze de trap op naar boven en stopte ze voor zijn deur. 'Hier is hij dan~' setto deed de deur open en showde zijn blauwe kamer. (Foto's heb je xD) de laten middag zon scheen prachtig door de ramen heen en werden half geschemerd door de doorzichtige gordijnen. Die niet geheel gesloten waren. Daar rechts heb ik nog een zithoek. En daar zit ook de badkamer.' Zei hij en wees die richting op. 'Ik had nog nooit een huis gezien met zo wijnig muren als bij jouw thuis.' Zei hij en glimlachte niet gemeen bedoelt. Setto ging zitten op het bed en liet zich uiteindelijk achterover vallen met zijn rug op de dekens van zijn bed. 'Jij zou vast geen last hebben van maids die zochtens je kamer binnen komen. Maar wie was die man eigenlijk die zo plots binnen kwam?' Vroeg setto.

96Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust ma mei 15, 2017 2:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
'jap ijs kan je zelf maken. Ben alleen geen held in de keuken.. Het zit meer in me hoofd dan in me handen. me talent dan.'

'een twin.. sorry tweeling. Twin is het engelse woord en het is gewoon korter om te zeggen. een eiig. Dus we zien er het zelfde uit. maar we zijn kwa karaktes echt verschillend.' hij lacht even bij het idee dat hij.. nu waarschijnlijk zin eigen broer aan het opsporen was..

'jouw slaapkamer is net zo groot als mijn gehele kamer.. correctie het is groter dan mijn hele huis!' vol verbazing keek hij rond. 'het is prachtig' knikte hij in. 'Wel allemaal erg oud heh!' hij keek setto aan die nu over heros kamer begon en hero lachte. 'heb niet meer geld om iets te groters te kopen. had liever ook iets meer gehad. en die man.. us mijn buurman... /hij is zwaar gelovig en heeft dus een hekel aan homo's hero draaide zich om en hees zijn shirt iets meer omhog waar net boven zijn achterste. 'hij heeft nog al.. heftige methodes om het te laten voelen dat.. mijn manier vanleven in zijn ogen niet goed is' er zat namelijk een flink litteken op zijn onderrug. hij deed zijn shirt weer naar benednen en ging naast setto zitten.' Je bent in zun welvarend huis geboren of?'

97Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust ma mei 15, 2017 2:29 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Dus een andere jongen zit hetzelfde ut als jouw? Dat is bizar. Wat is een tweeling?' Vroeg hij. Ergens voelde hij zich een beetje dom. Zijn ouders hadden het gewoon nooit gehad over baby's en al die dingen. James had hem wel wat verteld maar het bleef een raar onderwerp.

'Hehe echt? Groter dan jouw huis.' Sterk knikte. 'Klopt het huis is best oud ik heb eens James huis gezien en die zag er erg modern uit. Alhoewel ik dit ook wel mooi vind omdat ik het niet anders gewend ben.
Hero vertelde over zijn buurman en dat hij niet meer geld had. 'Je mag best bij mij een kamer huren. Gezelschap vind ik al erg leuk als een deel van de prijs.' Stelde setto voor. Hij keek naar de plek die Hero aan wees. 'Komt me bekent voor. Jongens op school deden ook dingen met me.' Zei setto. Hij draaide zich om en trok zijn shirt uit. Op zijn rug stonden oude schaaf, snij en littekens. Na enkele lange tellen draaide hij zich om met zijn shirt in zijn hand vervolgens stapte hij op Hero af sn voelde met zijn hand aan heros onderrug. 'Ja ik ben hier geboren me vader ook en zijn vader en al mijn voorvaderen. Toe ik klein was heeft me vader riven gekocht. Weet niet meer presies ik was te jong dus ken hem al me hele jeugt.' Setto drukte op het knopje van de radio waar een van de liedjes zich af speelde die Lay er ooit voor hem op gezet had. 'Ander is het zo stil.' Gaf hij als reden.

98Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust ma mei 15, 2017 3:15 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero keek met grote ogen.'''Een tweeling zijn twee kinderen die op hetzelfde moment in de buik van hun moeder hebben gezeten en ongeveer tegelijkertijd worden geboren. Deze kinderen zijn dus even oud. Een tweeling kan bestaan uit twee jongens, twee meisjes of een jongen en een meisje. Ze kunnen heel erg op elkaar lijken, of juist niet. Dit heeft alles te maken met het verschil tussen eeneiige en twee-eiige tweeling. '''' vertelde hij en bleef staan. ''''een eeneiige tweeling ontstaat uit één eicel en één zaadcel en een twee-eiige tweeling uit twee eicellen en twee zaadcellen. Maar wat betekent dit nu verder?
Een eeneiige tweeling is genetisch volledig identiek, ze hebben dezelfde genen. Een twee-eiige tweeling is genetisch gezien gelijk aan broers en zussen die op dezelfde dag zijn geboren.
Een eeneiige tweeling is altijd van hetzelfde geslacht, dus twee jongens of twee meisjes. Een twee-eiige tweeling kan van hetzelfde geslacht zijn maar het kan ook een jongen en een meisje zijn. Bij twee jongens of twee meisjes hoeft niet meteen duidelijk te zijn of het een eeneiige of twee-eiige tweeling is, maar wanneer het gaat om een jongen en een meisje is het altijd een twee-eiige tweeling.
Een eeneiige tweeling lijkt qua uiterlijk heel erg op elkaar, vaak zijn ze moeilijk uit elkaar te houden. Ze hebben dezelfde huidskleur, oogkleur, kleur haren en bloedgroep. Wel is het mogelijk dat bepaalde kenmerken gespiegeld zijn, zoals het kruintje, het links- of rechtshandig zijn. Soms zijn zelfs de organen gespiegeld. Het is mogelijk dat de ene helft van de tweeling iets groter of dikker is dan de andere, dit komt doordat ze bijvoorbeeld andere hoeveelheden eten. Het karakter van een eeneiige tweeling hoeft niet geheel identiek te zijn. Onder invloed van de omgeving kunnen de kinderen zich anders ontwikkelen en zich anders gedragen.
Een twee-eiige tweeling kan heel erg op elkaar lijken, net als sommige broertjes en zusjes heel erg op elkaar lijken. Maar het kan ook dat ze juist helemaal niet op elkaar lijken. Er zijn zelfs een aantal tweelingen waarbij de het ene kindje een blanke huidskleur heeft en de andere een donkere, dit is mogelijk als de ouders niet dezelfde huidskleur hebben. Een twee-eiige tweeling is hetzelfde als broers en zussen die op dezelfde dag zijn geboren.''''. hij deed zijn vinger omhoog waarna hij wer verder liep om nog meer te vertellen.

'gekocht! maar. liever mensen kun je niet kopen? je kan geen baas zijn over iemand... Dat is bijna net zun oude gewoont als dit huis!. Je beheerst niemand omdat iedereen een eigen will en leven heeft.. Ze kunnen voor je werken maar dan beheers je ze niet en heb je ze ook niet gekocht omdat ze zelf nog dingen kunnen doen. De slavenij is over' Hero meende het.. Hero bleef af en toe naar setto's rug kijken. De jongen was zo perfect geweest en dan blijkt dat zelfs een perfect persoon schrammen en littekens heeft.. Dus ook het leven van een rijk persoon is kut. hierdoor kreeg hero des te meer respect voor Setto.. Bij het nummers dat opkwam stond setto op en schudde lachend zijn hoofd. 'nou laten we dan..' hij stak zijn hand uit. 'Laat wat zien van die aoude dansne van vroeger!'

99Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 8:05 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
'Me vaders de schuldige!' Stribbelde setto tegen. 'Ik heb iedereen de keuze gegeven om vrwijwillig weg te gaan of vrijwillig te blijven. Iedereen verdient best veel. En ze mogen ook vrij nemen zoals ieder ander beroep. Een oude vrouw is al met pensioen. En een jong meisje kwam zich zelf aan melden. Idee mag naar huis om daar te slapen maar we hebben hier ook kamers voor ze.' Legde setto verdedigend uit. 'Rivens familie heeft hem deels verstoten. Zie het maar als een adoptie.' Legde setto neutraal uit.

Hero stak zijn hand uit en zei dat setto zijn oude dans moest laten zien. 'Dansen hier op? Beetje lastig maar zal het proberen.' Setto glimlachte voorzichtig. Hij legde zijn shirt op de stoel, pakte heros hand beed hield hem op de goed hoogte, legde zijn andere hand op de heup van Hero en trok hem in een beweging naar hem toe. Het ging zo plots dat Hero meteen tegen hem aan stond. Hij begon speeld te tellen en de pasjes aan Hero te leren. Hij behandelde Hero als een vrouw zoals setto geleerd had.

100Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 8:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
tijdens het dansen was hero meer bezig met setto's lichaam veel meer eigenlijk. Dus toen hij eindelijk de mogelijk hied had pakte hij alles voer en zorgde hij dat hij setto in zijn handen had. Een hand op setto de andere in setto's nek. hij trok de jongen dichter bij waardoor hij zelf iets meer op zijn teen moest staan. Daarna drukte hij zijn mond op die van setto. het ging zonder nadenkn of iets.

101Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 8:44 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Setto verstijfde alles ging zo snel. Hero was heel dichtbij nee correctie super dichtbij. Zijn lippen voelde die van hem wat setto een warm raar gevoel gaf. Setto lied zijn armen zakken tot heros middel. En kuste hem automatisch terug. Het aparte gevoelde kende hij nog van riven. Enkele beelden van vroeger schoten door zijn hoofd. Echter was riven nu hij weer wakker was anders dan waneer ze nog jog waren. Wat voormalige kwam doordat riven nu gewoon wat minder lekker in zijn vel zat. Setto hield Hero wat steviger vast en kantelde zijn hoofd iets schuin. Ondanks dat hij rustig bleef ging zijn hart daar in tegen te keer.

102Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 8:46 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero kreeg de juiste reactie.. hij had zich al helemaal klaar gemaakt voor een btich slap of een zet naarachtere. Maar daar in tegen deed setto he terug.. Hero begon setto langzaam naar het bed te duwen. hie voelde het bed bij zijn onderbenen waarna hij setto een zetje gaf naar het bed toe

103Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 8:58 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Setto voelde het bed tegen zijn onderbenen aan. Waneer hij vermoede dat Hero hem een zetje ging geven pakte hij heros bovenarm beed zodat hij mee het bed op viel. Setto keek hem speels aan met een lichte grijns. 'What are we gonna do?' Vroeg setto zachtjes. Hij legde een hand op heros rug en streek er mee naar boven waardoor de T-shirt van Hero ook mee omhoog ging.

104Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 9:11 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Hiroki susuki - hero - Detective
hero grijnste maar zei niet veel. SEtto ging het wel voelen zeker als de jongen zo gewild was.. Hero shirt ging uit en hij kroop meer over setto heen. hi jdeed setto benen wijd waarna hi jzichzelf er tussen zette en setto opnieuw zoende eerst settos mond gevolgt door setto;s kaak. Met zijn hand ging hero steeds meer over Settos heupen naar zijn broek

105Seizoen 2 Is this trust - Pagina 7 Empty Re: Seizoen 2 Is this trust di mei 16, 2017 10:09 pm

KeepDreaming

KeepDreaming
gevorderd
gevorderd

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Hero deed hun shirt uit setto keek met grote ogen naar het lichaam waar hij het nog warmer van kreeg. Hero hing over hem heen en had zijn benen wijder uit elkaar gezet zodat hij waarschijnlijk makkelijker er tussen in kon liggen. Het prettige gekus op zijn mond verplaatste zich naar settos kaak. Setto verplaatste een van zijn handen naar heros hoofd en streelde zachtjes met zijn vingers door zijn haar.
Over settos heupen en broek voelde hij iets heen kriebelen waarschijnlijk Hero die met zijn handen setto beetje verkende. Ergens snakte setto al jaren naar het gevoel dat nu door heel zijn lichaam heen gierde. Hij pakte met zijn hand die eerst door Hero zijn haren ging zijn kaak beed en hees hem omhoog om hem te kussen op zijn mond en tikte het puntje van zijn tong tegen heros onderlip aan. Het liefst lag hij op zijn zij kroelen met hem. Gewoon omdat hij niks anders gewent was. Met de hand die op heros rug lag kroelde hij meer naar beneden. En legde hem ontschuldig op zijn linker bil.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum