lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 27 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 42]

166Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 10:03 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'moet je mij wel mee nemen en andere jongens regelen! om het voor je te betalen.' lachte ik. ze vond het zo apard. 'Geld sparen je woont op jezelf. en drank is duur..'


Lichtje in de spanning liepen we naar het adress toe. Hoe verder we door de pratende menigte heen kwamen hoe meer rook er kwam. ik drukte ons door de laatste dicht op elkaar staande mensen en me ogen vielen open. 'Je huis!'... Ik wees er naar. 'Afgebrand..' ik draaide me naar marlon. en terug naar het huis. Het huis was tot de grond afgefikt. Beschadigingen aan de huizen er naast.. Maar marlons huis was volledig weg.'Je moet.. een grapje maken je kan hier niet wonen toch?'

167Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 10:04 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'moet je mij wel mee nemen en andere jongens regelen! om het voor je te betalen.' lachte ik. ze vond het zo apard. 'Geld sparen je woont op jezelf. en drank is duur..'


Lichtje in de spanning liepen we naar het adress toe. Hoe verder we door de pratende menigte heen kwamen hoe meer rook er kwam. ik drukte ons door de laatste dicht op elkaar staande mensen en me ogen vielen open. 'Je huis!'... Ik wees er naar. 'Afgebrand..' ik draaide me naar marlon. en terug naar het huis. Het huis was tot de grond afgefikt. Beschadigingen aan de huizen er naast.. Maar marlons huis was volledig weg.'Je moet.. een grapje maken je kan hier niet wonen toch?'

168Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) do aug 25, 2016 10:24 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik stond ik shock.... hoe... hoe kon dit gebeurt xijn! Gewoon helemaal weg.. mn eigen plekje... vol aan goede herinneringen met baekhyun..alles rond me heen was ruis.. ik hoorde gidae ook niet eens meer. Ik voelde mn hele lichaam trillen.. ik moest weg hier. En dat deed ik dus ook. Ik draaide me om en rende zo snel als ik kon weg. waarom blijven slechte dingen me overkomen! ik lette niet eens op waar ik naar toe rende. Ik moest gewoon weg, weg van alles. Apijt me zeer gidae maar koet de deal nu al breken. Ik rende snel nasr een winkel, haalde de sterkste drank die ze hadden en ging er weer vandoor. Uit eindelijk stopte ik, uitgeput mentaal en fysiek. Ik keek waar ik terecht gekomen was. Ik moest bijna lachen om de ironie... was weer bij de han rivier uitgekomen... waar ik blijkbaar altijd uitkom als er iets kuts gebeurt in mn leven waarvoor ik weg ren. Ik plofte neer bij een boom en begon te drinken. Ik merkte de tranen nirt eens die over mn wangrn gleden.

169Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) vr sep 02, 2016 8:33 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
ik bleef nog even staan kijen luisternd naar de omgeving. het scheen een vraak actie te zijn op agma en al haar actie naar jongens toe. hoe de buurt woedend was op Marlon en dat ze de schade moest betalen van de buurt en zich hier niet meer kon laten zien.. Ik had marlon weg zien rennen maar ik lied haar nu even alleen.

Pas tegen de avond ging k achter der aan. Ik vond haar bij de han rivier. Ik lied me in stilte naarst haar zakken pakte de fles over en bracht deze naar me mond gooide wat achter over en gaf de fles weer terug.

170Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) za sep 03, 2016 12:59 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik wist echt niet meer wat ik moest doen... waar moest ik nou heen..misschien werd het maar tijd om in te trekken in de dorms van school..ook al eou ik dat echf niet.. het was mn enige optie. Zelfs in mn complete paniek en shock begon ik baekhyun te appen... ik wist het gewoon niet meer,.. * ik weet dat je me liever niet ziet,... of maar iets van me hoord. Maar mn huis is afgebrand en ik weet niet waar ik heen moet* zielig toch... dat hij nog steeds de enige in mn gedachten was die me kon helpen.. niet dat ie dat ging doen ... ik hoopte maar gewoon op een reactie van hem... en geen complete ignore zoals hij de laatste tijd alleen maar deed...

Het begon al laat te worden toen gidae me eindelijk gevonden had. Hij kwam naast me zitten en pakte mn fles af.ik wou kwaad worden maar gelukkig gaf hij hem al snel terug. 'Why me...'

171Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 6:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
'Ik weet het niet, Ik weet niet waarom alleen jij.' zuchte ik waarna ik stil werd.. Ik bleef zitten zonder iets te zeggen pas toen het echt donker werd stond ik op. 'Ga je mee?' Ik stak me hand uit. 'Je kan in bij mij in huis komen. Het is met de metro 10 minute nvan jouw school af. Je krijgt een eigen kamer tot je iets gevonden hebt'


Byun:
Ik kreeg een smsje van iemand ik keek er naar zuchte het was Marlon. *das bale... Nee ik gin het toch niet sturen ik liep naar yeol duwde me mobiel onder zijn neus. Moet i kreageren of niet... Ik schudde me hoofd. 'nee doe ik niet is haar eigen schuld..'

172Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:07 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik bleef gefixeerd naar mn mobiel staren. Please reageer... please... maakt niet uit wat, just dont ignore me. Maar er kwam niks. Helemaal niks. En dat deed pijn.., enorm pijn. Waarschijnlijk meer pijn dan welk kut ding hij ook terug had kunnen sturen. Ie achtergrond die naar me staarde maakte het ook niet veel makkelijker,.. ik moestnhem echt veranderen.. maar ik kon het niet. Uiteindelijk stond gidae op en zei dat ik bij hem kon wonen tot ik iets gevonden had. Het maakte me niet meer uit. Ik knikte en liep stil achter hem aan.

Chanyeol:

We waren nog aan het oefenen met exo toen baekhyun opeens naar me toe gelopen kwam en zn mobiel onder mn neus drukte. Ik pskte hem aan en las het. Auw... shit dat moet pijn doen. Hij vroeg of hij moest reageren. Voordat ik iets kon zeggen zei hij al datmie het niet ging doen en dat het hasr eigen schuld is. 'Baek, wat zegt je hart' ik was persoonlijk erg bang wat xe nu ging doen.. ze had nu helemaal niks meer.. misschien moest ik de anderen maar eens vertelken wat er met dr aan de hand is.... ik weet dat ik mwt een enorm ego rond loop, maar ik had het evht welmet dr te doen

173Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

byun:
yeol broeg wat me hart zei. Ik hees me lip op'Die heeft me alleen maar pijn gedaan..' zei ik terug legde me hand op mde borstkas. 'Dus ik luister er niet meer naar' met dat ging ik terug naar me plek me mobiel deze keer strak in me handen houdend.

Gidae:
thuis aangekoemn was ik dood. I kkon niet meer lopen of iets dus lied me tegen de muur in de hal naar benede zakken. 'Trap.....omhoog 3de deur.... aan linker kant... Is... voorjouw.. Keuken weet ...je te ... vinden' Ik hapte tussen elk woord naar adem. WAarna ik me ogen sloot.. Lopen veel lopen.. veel denken en lang bezig zijn.. drugs en een week geleden em medicatie niet afmaken..

174Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:17 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik voelde me net een zombie... liep er ook bij als een zombie trouwens.. dikke rode ogen, spierwit, en wachelend door de hoeveelheid alcohol die ik alweer op had. Bij gidae zn huis aan gekomen registreerde ik niet eens hoe hij zich voelde. Ik liep naar de slaapkamer die hij toewees aan mij en ging op bed liggen. Mm mobiel liet ik niet los in de kleine hoop dat hij alsnog iets zou sturen... misschien is hij gewoon druk. Je weet het niet...

Chanyeol:

Ik nam diep adem. Moest ik het hem vertellen? Ik vond dat hij het recht had om het te weten... maar... het was niet iets lichts... en eigenlijk ook niet mijn vwrhaal om te vertellen..ookal weet ik het verhaal niet... ik liep weer naar baek toe die zn mobiel nog niet opgeborgen had. ' app dr baek. Ze is waarachijnlijk in paniek.. en ik denk dat je blij mag zijn dat ze je appt in zon situatie.. en...' ik beet op mn lip. Goddamnit hoe vertel je zo iets!

175Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:17 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Ik keek hoe ze naar boven liep en inet veel later ging ik der achterna. Bij de deur zag ik haar liggen met hara mobiel in der handen. 'hij appt wel' zei ik nog waarna ik de kamer uit liep om plat op het bed knockout te gaan.

byun:
ik keek op zuchte en draaide met me ogen. 'ja wat dan..?' Met me mobeil weer open kijeknd naar de tocht. *das bale, Sterkte* na veel dingen getypt te hebben verstuurde ik dat. 'nou kijk jij blij!' ik borg me mobiel weer op. okey niet alleen hij was blij ik ook bestwel.. Dat ging ik niet toe geven. Dat Yeol no iets wilde vertelde had ik niet door en was gewoon naar Chen en dyo gelopen om de zang te oefenen

176Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik was zo in gedachten dat ik lichtelijk schrok toen ik gidae nog wat hoorde zeggen. Hij zei dat hij wel terug appte ' hij heeft het vast druk' dat was ook wat ik tegen mezelf zei namelijk. Dat was beter dan dat ie het gewoon negeerde. Niet veel later trilde mm mobiel en ik schoot meteen recht op in bed. Hij had gereageerd! Mn geluk kon niet op! Ookal was het best een kut reactie op wat er gebeurt was, het maakte me niks uit.. hij had gereageerd, en dat was het enige wat me uitmaakte. *i know it probably means nothing to you... but.. i really.miss you* in mn geluksmomentje verstuurde ik dat ook nog gewoon.

Chanyeol:

Aish!!! Ik kon mn haren wel uit mn kop trekken. Dit was zo frustrerend! Waarom moest ik er nou als enige achter komen... eerst was ik super trots dat ik het iwst.. maar nu vond ik het ontzettend klote... het voelde als een bom die op ontploffen staat. En dat deed hij ook. Voordat ik het door had riep ik door de zaal heen ' ze is misbruikt ok! Ze komt uit een abusive relationship!'

177Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik was bij exo wezen kijken voor de training. Natuurlijk me ogen op luhan gelockt maar toen Chanyeol ineens riep dat iemand misbruik was keek ik op. me aandacht ign ineens naar yeol toe. byun draaide zich om envoelde zich blijkbaar aangesproken. 'En dar kom je nu mee!' gilde hij terug zijn vuisten gemaakt. 'Nou had ze het maar eerder moeten zeggen enzich niet ladderzat moeten drinken en zichals sex object moeten gedragen!.' riep hij terug. Ik volgde het neit echt maar langzaam dronk het door. helemaal toen byunz zijn spullen pakte zijnmobiel weg gooide. Deze brak in vele stukjes.. 'Het was beter als je dat gewoon verzwegen had!' riep hij nog naar Yoel toe.. 'marlon? is gebruik?' Ik ging met me hand door me haren heen. oh geen wonder dat ze dan zo reageerd. okey het was flink extreem. Maar jah. Iedereen reageerd anders op dingen. Ik stond op liep naar jongdae heen. 'wist jij dat?' vroeg ik terwijl ik aan zijnshirt trok.

178Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:18 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

'Hoe kun je dat zeggen!' Ok het was ook niet werlijk tegen over baekhyu .. elemaal niet zelfs... ' ik weet niet wat er gebeurt is maar ik weet zeker dat dat wel het geval is! Ze legt het er zo dik bovenop in die auditie van dr! En toen ik dr erop aan sprak ontkende ze het niet! Ik weet dat dit niet is wat je wilt horen baek, maar dat is nou eenmaal gebeurt! Wie weet wat voor een trauma ze opgelopen is! Verklaard alleen maar waar ze zo doet! Give her a break already!' Alles ging los.. ik kon het gewoon niet meer in houden.

Luhan:

Fuck we hadden toch gelijk... shit.. ik ging met mn hand door mn haren heen. Ik had zo gehoopt dat het niet zo was hea... lennie kwam naar osn toe gelopen en vroeg of we het wisten. Iedereen schudde nee.. ' ik had mn vermoedens...maar dat iest je al' zei ik zacht en liep naar dr toen en trok dr in een knuffel.

179Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:18 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk


byun:
'dan ga jij lekker naar de rheen je kent de toch zo goed.!' Gilde ik ik had niet meer gereageed op haar appje want mijn mobiel was stuk gevallen.

lennie:
'dan kunne nwij niks doen..' zuchte ik terwijl ik tegen luhan aan leunde. 'Dan moet ze naar een psygoloog.. waar we der nooit heen kunnen krijgen.' Ik gaf het op..

Gidae:
De volgede dag werd ik iets sterker wakker. Zorgde dat Marlon der achohol hier kwam en ruimde het op in de kast. daarna lied ik me naar zakken met vele papier voor me. Zo ook eentje uit marlons tas.. ik las het.. Het was vreselijk.. I kdacht dat ze me alles vertelde...

180Seoul school of art (new) - Pagina 12 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:19 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Chanyeol:

'Kom op baekhyun! Wat eil je van me! Denk je nou echt dat ik blij ben hier mee? ' ok eerst was ik blij... nu vond ik bet wcht verschrikkelijk.. ' ik kan dr niet helpen. Dat weet je zelf ook' zei ik nog maar hij was al weg. Great... just great..

Luhan:

Ik zuchtte. ' dat is echt een hele opgave... ik vrees het ook.' Zei ik en keek baekhyun na.. man ik wil niet weten hoe hij zich nu moest voelen. Ik kon heus wel begrijpen dat ze het niet verteld heeft aan hem... maar aan de andere kant.. vertrouwde ze hem dan niet? he never told me anything! oh jah... dat...

Marlon:

*Nog steeds knocked out*

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 27 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum