lithium
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
lithium

Express you colorful mind


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Seoul school of art (new)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 27 ... 42  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 42]

181Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:19 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Ik bleef wachten maar ze kwam maar niet.. Met de brief liep ik naar boven toe deze legde ik neer. 'marlon...?' zei ik serieus. Tikkend op de brief. 'Wat is dit? Je contract met school is verbroken vanuit jouw kant?. Dat je drinkt vind ik goed.. Maar je opleiding daar opgeven.. Waar ben je me bezig...'

182Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:19 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Ik was half wakker half slapend toen gidae mn kamer in kwam lopen. Hij klonk serieus. Ik draaide me om en wou hem negeren. Ik wou verder slapen. Tot hij blijkbaar de brief had gevonden... fuck... ik zuchtte en ging rechtop zitten ' het is meer dat ik er toe gedwongem ben... ze willen van me af.. maar ze kunnen het zelf niet verbreken... waarschijnlijk beter zo.. wat heb ik die school nog te bieden.. word er alleen maar uitgestuurd en kan niet eens meer doen waarvoor ik aangenomen ben' antwoordde ik terug.. ik keek snel op mn mobiel. Was gisteren na dat laatste berichtje vrij snel inslaap gevallen... maar had niks terug gekregen...

183Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:20 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae:
Boos deed ik me arme over elkaar. 'Dus je laat maar over je heen lopen door school? je krijgt echt niet het gevoel dat je kan laten zien dat je het wel kan en die school kan stikken in hun wensen? je bent toch zo stubborn?' Ik maakte me zorgen over haar echt waar. Maar ik wist ook niet echt wat ik moest doen. 'Ik weet het. ik zou al je keuzen acceptere' Ik legde de brief neer. Draaide me om. 'De achohol staat in de kast ben zelf naar het ziekenhuis' Met dat liep ik naar benede toe.. Het was zo sonde dat ze alles weg lied vallen en dat voor drank en haar verleden?.

184Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:20 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

'Ik ben gewoon op ok.... ' zuchtte ik en kroop verder in elkaar. ' ik heb geen zin meer in al dat gedoe... ik heb al werk gevonden hier dus kan nog even blijven.. maar zal uit eindelijk toch terug moeten naar huis.. (voor werk, denk aan de bar van cayote ugly film) zei ik tegen hem. Ook al wou ik niet terug naar huis.. was veel te bang dat ik hem weer tegen zou komen... en hem kennende met zn gladde praatjes ook zo weer terg naar hem zou gaan. Gidae moest naar het ziekenhuis en ik was weer alleen.. zoals altijd... ik zuchtte en stond op. Ging mn kluisje op school maar leeg halen..

185Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:21 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidea:
Ik kon er gwoon niet over stoppen met dneken. waarom had ze zo iets niet verteld! ze mocht alles van me weten als dat wilde... *je had me ook gewoon om hulp kunnen vragen!. Marlon.. Ik weet dat je het kan en wil er graag voor je zijn.. Ik kan misschien een tijd vrij geven vna school zodat je niet weg moet..*stuurde ik haar uiteindelijk . *maar geef niet op.. nog niet*

186Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:21 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Onderweg naar school kreeg ik nog een berichtje van gidae. * het spijt me.. als ze me niet meer willen, dan accepteer ik dat.. ik wil niet dat ze overwegen om me te laten blijven alleen maar omdat ik jou ken. Dat voelt gewoon verkeerd. Wil me niet verschuilen achter jou naam* stuurde ik terug en stond voor school. Met een zwaar hart liep ik naar binnen. Hopen dat ik niemand tegen zou komen...

187Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:21 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidea:
*zo werken koreaanse scholen niet. Je moet hier met geld zwaaien als je iets wilt.. En je verschuild je niet achter me naam..Ik weet dat je meer kan dan alleen maar drinken en je lichaam verkopen.. En het maakt me niet uit dat jet houw 2 jaar gaat duren om er zelf acter te komen of 4 jaar of hoe lang dan ook. Maar geef die school niet op omdat hun dat persee zeggen,. Ik ken je verhala niet je verlede niet de reden dat je je op deze manier gelukkig wilt voelen. Maar ik weet wel dat hun jouw als westerse op die school hebben aangenomen.. En dat moet veel belovend zijn dus geef dat asjeblieft niet op. DAs het enige wat ik van ej vraag.. Voor de rest mag je alles doe nwat je zelf wilt maar geef je school niet op!*

Dat was een lap met tekst ..

Lennie
al de tweede jaars waren een dag weg op naar een concert met zun alle.

188Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:21 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon;

*Het is niet alleen dat! I just cant bear to see him everyday! It hurts to much!* stuurde ik terug. Om elke dag baekhyun te zien... hoe gwlukkig hij leek... hoe hij me negeerde... ik kon het niet... * en mn verleden, hoe fraag je het misschien ook wilt, krijg je nooit te weten! Niemand !*' ook al was chanyeol er al achter gekomen... naja alleen het misbruik gedeelde.. voor de rest natuurlijk niks.. echt... als dat ooit uit kwam hea.. dan pakte ik het eerste bliegtuig teruf naar huis

189Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Gidae
*ik hoef het ook niet te weten, Want ik weet dat je het niet wil vertellen en dat accepteer ik.. Dat wat ik net ook zei!. geef gewoon niet op. Neem een jaar vrij of iets. Neem rust..* ik zuchtte stopte. *Sorry je moet doen wat jezelf wilt.* stuurde ik er achterna. WAarna ik de onderzoeks ruimte in liep.

Lennie:
Idereen was weg behalve! ja ik... had geen bewijsvan me ouders dat ik mee kon.. Iest van nieuwe regel. Dus ik slenterde door de gangen waar ik marlon bij een kluisje tegen kwam. Ik keek haar aan zuchte en liep langs haar heen naar het kluisje van Byun die 2 kluisjes van Marlon verwijderd stond. Ik mocht van Byun een game uit zin kluisje halen om mezelf heel de dag alleen op school te vermaken.

190Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:22 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

*kunnen we later over praten... ben niet kn de mood nu* yeah.. later.. als ik dronken ben ofzo.. dan heb ik een excuus om niet te luisteren.. met een diepe zucht pakte ik mn tas en begon langzaam mn kluisje leeg te ruimen. Waren vooral standaard dingen.. boeken enzo.. wat papieren.. wat fotos om het wat leuker te maken.. en als laatste.. een vest die ik van baekhyun gejat had... great.. die moest ik dus terug geven... ik pakte hem. Zn geur hing er nog aan. Op 1 of andere manier rook hij naar aardbeien.. ik beet op mn lip en gooide mn kluisje harder dicht dan de bedoeling was. Ik had lennie wel langs zien lopen.. maar had geen zin in mensen vandaag. Ik keek de gang in.. ik wou echt niet weg hier... misschien moest ik inderdaad maar gewoon een jaar eruit...

191Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:22 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik schrok me dood toen de deur naast me dicht klapte ik kek op haalde me schouders op en deed byuns kluisje dicht liep meten paar van zijn spullen weg. Nope ik had het op gegeven net als vele andere van exo. Waarom me school verneuekn voor iemand die er toch niks om gaf als je om ze gaf. Ik liep langs de heen gaf haar expres een stoot met me schouders waarna ik verwaand door liep. Even laten voelen hoe het was als iemand zich als een tering wijf gedroeg

192Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:22 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

Oh she did not just do that! Weet je wat.. laat ook maar. ' hoop dat je dat goed deed. Was je laatste kans. Veel geluk nog hea. Hoop dat je dood gewerkt word omdat je de enige westerse op school bent' snauwde ik terug naar dr. Ik pakte baekhyuns vest, deed hem aan, en liep nog naar de danszaal om mn laatste dingen daar weg te halen. Dan is het vaarwel school. Hallo barmeid...



Laatst aangepast door yumi2208 op wo sep 21, 2016 7:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt

193Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:23 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

Lennie:
Ik draaide me op. 'Mij lukt het tenminsten. Ik ren niet weg van me problemen of drink me de dood in. Ik verstop me niet of verpest ander mans leven. Je weet hoe erg je exo verziekt endan vooral Byun. Alles rond he is jouw schuld.' Ik wees naar haar daarna deed ik me haren goed. 'im not weak like you. I would face my past nt run for it and hurt everyone around me who cares!' Daarna liep ik weg. Een paar meiden klapte voor me ze haddne dit nooit veracht van mij niet weten dat ik haar nu best wel hard sloeg... mentaal dan.

Jongin:
Iedereen was weg behalve ik. naturulijk behalve ik.. ik was ziek... zwak slap... En mwilde persee danse. Ik zat op de grond met muziek aan spelend met een balletje. Me hoofd was bezig met een dans te crearen op shawn mendes treat you better. EN ik had het. Niet door hebben dat er iemand binnen kwam zette ik het nummer op en danste het.

194Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:23 pm

yumi2208

yumi2208
gevorderd
gevorderd

Marlon:

' jij hebt geen enkel recht om te praten over mijn verleden! Echt iedereen geeft mij de schuld over wat er gebeurt met baekhyun nu, maar newsflash, hij heeft die beslissing gemaakt, hij negeerd me, en verwijt ik het hem dat nu alles fout gaat volr.mij? Nee! Ik weet dondersgoed dat het mijn eigen schuld is, en weet je wat, so be it! Ik ren misschien weg voor mn verleden.. maar dat is alleen omdat ik er op die manier weg van gekomen ben! ' echt ik was zo klaar met haar. Welk recht had zij om zo over mijn verleden te praten waar zij helemaal niks van af wist?!

Ik liep de danszaal in. Fuck er was iemand.. rn niet zomaar iemand.. het was jongin. Als ik nou gewoon stil ben, dan merkt hij me vast niet op. Maar mm vest bleef ergens achter haken en ik gooide de boel om. Fuck!

195Seoul school of art (new) - Pagina 13 Empty Re: Seoul school of art (new) wo sep 21, 2016 7:24 pm

Evylian

Evylian
Jake the jerk
Jake the jerk

LEnnie":
'Je rent van alles weg zelfs je toekomst!. En ja we nemen het voor byun op omdat hij met ons om gaat en zich niet als een loner wemo gedraagt en zich dood drinkt jah!. No shit dat we dan naar zijn kant van het verhaal luisteren. Succes met je leven. Hoop dat je nog veel dingen krijgt om van weg te rennen!'

jongin:
Ik draaide me om toen ik iets hoorde vallen meteen stopte ik met dansne stond stok stijf stil. Slikte. 'hey' bracht ik uit. Rond kijeknd niet wetend wat ik moest doen. Jah ik was er ook bij geweest toen chaneol verteld had over marlons verleden. 'hmm.. Sorry' zei ik met me hoofd naar benede. 'Dat ik er niet voor je was op de manier zoals je nodig had'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 42]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 27 ... 42  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Seoul school of art

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum